آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

جوکر پوکر یکی از بازی های‌ کازینویی اسـت و میتواند سود خوبی بـه شـما بدهد در ادامه با مهارت و آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

جوکر در بازی پوکر 

جوکرها دو کارت اضافی هستند که عموماً با عکس‌های‌ شوخی‌های‌ دادگاه بـه یک دسته کارت اضافه میشوند. انها گاهی اوقات بـه عنوان کارت های‌ وحشی در پوکر استفاده می‌شوند. جوکر در پوکر چیست؟ این سوال مهم در این پست جواب داده می‌شود.آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

جوکرها دو کارت اضافی هستند

که عموماً با عکس‌های‌ شوخی‌های‌

دادگاه بـه یک دسته کارت اضافه میشوند

. انها گاهی اوقات «گرچه نه اغلب» بـه

عنوان کارت های‌ وحشی در پوکر استفاده می

شوند. اکثر بازی های‌ کارتی، جوکرها را قبل از

شروع بازی از روی عرشه حذف می‌کنند.

 

آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

بذله گو اسـت کارت بازی در اکثر مدرن یافت عرشه کارت فرانسه مناسب ، بـه عنوان یک علاوه بر چهار استاندارد مناسب «باشگاه ها، الماس، قلب، و قلمه». از نیمه دوم قرن بیستم، انها همچنین در عرشه های‌ اسپانیایی و ایتالیایی ، بـه استثنای عرشه های‌ برهنه یافت شده اند .آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

جوکر در طول جنگ داخلی در ایالات متحده ایجاد شد و بـه عنوان یک برگ برنده برای بازی Euchre ساخته شد . از آن زمان بـه بعد در بسیاری از بازی‌های‌ کارتی دیگر مورد استفاده قرار گرفت، جایی که اغلب بـه عنوان یک کارت وحشی عمل میکند، اما ممکن اسـت.

 

عملکردهای دیگری مانند برنده برتر، یک کارت پرش «اجبار کردن بازیکن دیگر برای از دست دادن یک نوبت»، کارت با رتبه پایین، کارت با بالاترین ارزش یا کارتی با ارزش متفاوت از بقیه بسته داشته باشد.

 

بـه عنوان مثال Zwickern را ببینید که دارای 6 جوکر با این عملکرد اسـت». در مقابل، کارت وحشی هر کارتی اسـت که ممکن اسـت برای نشان دادن کارت یا کارت های‌ دیگری استفاده شود. لازم نیست جوکر باشد.

 

بالاترین برگ برنده در بازی جوکر

در بازی Euchre ، بالاترین برگ برنده، جک کت و شلوار ترامپ اسـت که بـه آن bower راست «از آلمانی Bauer یا Jack » می گویند . دومین برج بلند ، بوور سمت چپ ، جک کت و شلوار همرنگ ترامپ اسـت.بـه نظر می رسد این مفهوم از کشور کشور آلمان سرچشمه گرفته باشد، جایی که بازی های‌ Juckerspiel و Bester Bube «”بهترین Bower”» نیز از جک ها بـه عنوان بهترین، راست و چپ استفاده می‌کنند. در حدود سال 1860، نوازندگان عشای آمریکایی ممکن اسـت یک برنده بالاتر، “بهترین بوور” را از یک کارت خالی ابداع کرده باشند.آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

ساموئل هارت اولین کارت مصور “بهترین بوور” را در سال 1863 با “امپریال بوور” خود چاپ کرد. بهترین جوکرهای نوع Bower تا قرن 20 ادامه یافت. کارت هایی با برچسب “جوکر” در اواخر دهه 1860 ظاهر شدند و عده ای از انها دلقک ها و شوخی ها را بـه تصویر می کشیدند .

 

اعتقاد بر این اسـت که اصطلاح “جوکر” از Jucker یا Juckerspiel ، املای اصلی آلمانی Euchre گرفته شده اسـت. یک تولید کننده بریتانیایی، چارلز گودال، در سال 1871 با جوکرز برای بازار کشور آمریکا بسته‌هایی تولید میکرد.

 

اولین جوکر برای بازار داخلی بریتانیا در سال 1874 فروخته شد.ایتالیایی ها جوکرها را “Jolly” مینامند، زیرا بسیاری از کارت های‌ اولیه “Jolly Joker” نامیده میشدند.

 

بازی بعدی که از جوکر استفاده شد پوکر در حدود سال 1875 بود، جایی که بـه عنوان یک کارت وحشی عمل کرد .بسته‌هایی با دو جوکر در اواخر دهه 1940 برای بازی Canasta تبدیل بـه هنجار شدند .از دهه 1950، بسته های‌ آلمانی و اتریشی شامل سه جوکر برای بازی آلمانی رامی بودند .

 

در لهستان، جوکر سوم بـه عنوان جوکر آبی شناخته می‌شود، زیرا انحصار KZWP در زمان جمهوری خلق لهستان، تمام جوکرهای سوم را آبی چاپ میکرد. در شلزویگ-هولشتاین ، بسته‌های‌ Zwickern با شش جوکر عرضه میشوند.

 

آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

جوکرها هیچ ظاهر استانداردی در صنعت تولید کارت ندارند. هر شرکت عکسهای خود را از کارت تولید میکند. ناشران کارت های‌ بازی جوکرهای خود را که آثار هنری منحصر بـه فردی دارند که اغلب فرهنگ معاصر را منعکس میکنند، علامت تجاری می گذارند. [16] خارج از عرف، جوکرها تمایل دارند بـه عنوان شوخی نشان داده شوند.آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

معمولاًً دو جوکر در هر عرشه وجود دارد که اغلب بـه طور قابل توجهی متفاوت هستند. بـه عنوان مثال، شرکت کارت بازی ایالات متحده «USPCC» ادعای ضمانت شرکت خود را تنها بر روی یک مورد چاپ می‌کند. گاهی اوقات، جوکرها هر کدام بـه گونه ای رنگ می‌شوند که با رنگ های‌ مورد استفاده برای کت و شلوار مطابقت داشته باشد;

 

بـه عنوان مثال، یک جوکر قرمز و یک جوکر سیاه وجود خواهد داشت. در بازی هایی که ممکن اسـت جوکرها نیاز بـه مقایسه داشته باشند، جوکر قرمز، تمام رنگی یا گرافیکی بزرگ تر معمولاًً از سیاه، تک رنگ یا گرافیک کوچکتر برتری دارد. اگر رنگ های‌ جوکر مشابه باشند، جوکر بدون گارانتی از گارانتی برتری خواهد داشت.

 

با جوکرهای قرمز و سیاه، قرمز را می توان متناوب بـه عنوان قلب/الماس و سیاه را بـه طور متناوب بـه عنوان کلوپ/بیل حساب کرد. از یونیکد برای کارت های‌ بازی ارائه علامت بـه مدت سه ژوکر: قرمز، سیاه و سفید، و سفید.

 

بسیاری از عرشه ها نماد شاخص گوشه ای را در اختیار جوکر قرار نمی‌دهند. از بین آنهایی که این کار را انجام می دهند، رایج ترین انها یک ستاره جامد اسـت «همانطور که در مورد کارت های‌ زنبور عسل وجود دارد ». همچنین معمول اسـت که عرشه ها بـه سادگی کلمه “JOKER” را در گوشه نمایش دهند. کارت‌های‌ دوچرخه از مونوگرام “US” بـه عنوان شاخص جوکر استفاده میکنند.آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

محبوبیت بازی جوکر

گردآوری جوکر برای مدت زمان نامعلومی محبوب بوده اسـت، اما با ظهور اینترنت و رسانه های‌ اجتماعی، بـه عنوان یک سرگرمی مطرح شد. بسیاری از جوکرهای غیر معمول برای خرید آنلاین در دسترس هستند، در حالی که سایر جوکرهای کلکسیونی بـه صورت آنلاین برای مشاهده فهرست شده اند. رکورد های‌ جهانی رکورد های‌ کتاب گینس ، Denoto de Santis، شعبده باز ایتالیایی را بـه عنوان صاحب بزرگترین مجموعه جوکرها در جهان بـه رسمیت شناخته اسـت.

 

جوکر اغلب با ” احمق ” در عرشه های‌ تاروت

یا تاروک مقایسه می‌شود . آنها شباهت های‌

زیادی هم در ظاهر و هم از نظر عملکرد بازی دارند.

در اروپای مرکزی، احمق یا Sküs بالاترین برنده اسـت.

در جاهای دیگر بـه عنوان یک “بهانه” « L’Excuse » که

میتوان آن را در هر زمان برای پیش گیری از پیروی از آن بازی کرد ، اما نمی تواند برنده شود.

 

تمرین‌کنندگان کارتومانسی اغلب یک جوکر را در عرشه استاندارد 52 کارتی با معنایی مشابه کارت احمق تاروت می‌گنجانند. گاهی اوقات از دو جوکر استفاده می‌شود. یک رویکرد این اسـت که جوکر “سیاه” را با رتبه صفر با احمق و جوکر “قرمز” را با ” جادوگر ” که بـه عنوان ” جادوگر ” نیز شناخته میشود، شناسایی کنید، که کارتی با رتبه یک اسـت که تا حدودی اسـت. از نظر تعبیر مشابه اسـت و اولین گام در «سفر احمق» محسوب می‌شود

 

در یک عرشه استاندارد، معمولاًً دو جوکر وجود دارد. کاربرد جوکر بسیار متفاوت اسـت. بسیاری از بازی های‌ کارتی کارت را بـه طور کامل حذف می‌کنند.آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

در نتیجه، جوکرها اغلب بـه‌عنوان جایگزین غیررسمی برای کارت‌های‌ از دست رفته یا آسیب‌دیده در یک دسته استفاده میشوند و صرفاً با توجه بـه رتبه و لباس کارت از دست رفته در جوکر، استفاده میشود. بازی‌های‌ دیگر، مانند نسخه 25 کارتی Euchre که از Joker بـه عنوان بالاترین برنده استفاده میکند.

 

آن را بـه یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تبدیل می‌کند . اغلب، جوکر یک کارت وحشی اسـت ، و در نتیجه مجاز بـه نشان دادن سایر کارت های‌ موجود اسـت. اصطلاح “جوکر وحشی” از این عمل سرچشمه میگیرد.

 

آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

جوکر می‌تواند کارتی بسیار سودمند یا بسیار مضر باشد. در Euchre اغلب برای نشان دادن بالاترین ترامپ استفاده می‌شود. در پوکر , وحشی اسـت . با این حال، در بازی کودکان بـه نام خدمتکار قدیمی ، یک جوکر تنها نماینده خدمتکار قدیمی اسـت، کارتی که باید از آن اجتناب کرد.

 

جوکرها در دهه 1860 وارد عرشه کارت شدند. انها بـه عنوان برگ برنده در بازی ورق Euchre استفاده میشدند . در حدود سال 1875 جوکرها نیز در بازی های‌ پوکر خاص بـه عنوان کارت های‌ وحشی پذیرفته شدند . در عصر مدرن، اکثر عرشه های‌ کارت دارای دو جوکر بـه عنوان یک ویژگی استاندارد هستند.

 

اکثریت قریب بـه اتفاق بازی های‌ پوکر از جوکرها استفاده نمی کنند. انها قبل از شروع بازی از عرشه حذف میشوند. با این حال، عده ای از بازیکنان دوست دارند از جوکرها بـه عنوان کارت های‌ وحشی در بازی های‌ خانگی استفاده کنند. جوکرها همچنین در عده ای از اشکال ویدئو پوکر بـه عنوان کارت های‌ وحشی ظاهر می‌شوند.

 

اصطلاحات بازی جوکر

اصطلاح جوکرها یک نام مستعار عامیانه برای جک های‌ جیبی در هولدم اسـت. این زمانی اسـت که ما دو جک بـه عنوان کارت های‌ اولیه پری فلاپ هول دریافت می کنیم.آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

یعنی جوکر یک وایلد کارت اسـت . کارت وایلد کارتی اسـت که میتواند جایگزین هر مقدار کارت دیگری شود. از این رو این یک کارت بسیار قدرتمند اسـت که بسته بـه این که کدام کارت را از دست می‌دهیم، میتوان از آن برای تکمیل انواع دست های‌ پوکر استفاده کرد. اکثر انواع پوکر از کارت های‌ وحشی استفاده نمیکنند، گرچه اغلب در پوکر ویدیویی و گاهی اوقات در بازی های‌ خانگی پوکر وجود دارند.

 

این یک نوع بازی پوکر قرعه کشی اسـت که اغلب در دستگاه های‌ پوکر ویدیویی از آنجایی که در مقابل خانه بازی می‌شود، استفاده می‌شود. در کنار عرشه استاندارد 52 کارت، Jokers Wild دارای یک جوکر اسـت که بـه عنوان کارت وحشی استفاده می‌شود.

 

نقش در بازی های چند نفره

Euchre , 500 :

بـه عنوان بالاترین برنده یا “بالا بوور”.

 

کاناستا :

جوکر، مانند دوس، یک کارت وحشی اسـت. با این حال، جوکر در ترکیب 50 امتیاز دارد، در مقابل 20 امتیاز برای دوسه.

 

جین رامی :

یک کارت وحشی که می‌تواند بـه عنوان هر رتبه یا لباس لازم برای تکمیل یک ترکیب استفاده شود.

 

Chase the Joker:

نسخه جایگزین Old Maid که در آن بـه جای Ace از کارت Joker استفاده میشود.

 

پوکر :

یک جوکر میتواند وحشی باشد ، یا میتواند یک ” باگ ” باشد، شکل محدودی از کارت‌های‌ وحشی که فقط می‌تواند برای تکمیل مستقیم و فلاش‌ها استفاده شود.

 

جنگ :

در عده ای از انواع، همه ی ي کارت های‌ دیگر را شکست می دهد.

 

Pitch :

یک کارت امتیاز در برخی تغییرات. جوکرها معمولاً بـه صورت “بالا” و “کم” مشخص میشوند که یکی از دیگری بالاتر اسـت.آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

Daihinmin :

یک کارت وحشی، یا یک دوش «که دور را بـه اتمام می‌رساند و انبوه دور ریختنی را پاک میکند».

 

Crazy Eights :

یک کارت “پرش”، قابل بازی در بالای هر کارت دیگری، که بازیکن بعدی را مجبور می‌کند یک نوبت را از دست بدهد.

 

پیک :

غیر معمول اسـت، اما می‌تواند یکی از دو نقش را ایفا کند. هنگام بازی با سه یا شش بازیکن، آنها اضافه می‌شوند تا کارت ها بـه طور مساوی تقسیم شوند «بـه ترتیب 18 یا 9 کارت».

 

آن‌ها یا کارت‌های‌ «زباله» هستند که در هر زمان قابل بازی هستند و نمی‌توانند برنده یک ترفند باشند، یا بـه عنوان دو برنده برتر بـه حساب می‌آیند «دو جوکر باید قابل تمایز باشند؛ «جوکر بزرگ» از «جوکر کوچک» بالاتر اسـت».

 

انها همچنین میتوانند همراه با کارت‌های‌ هم تیمی‌ها برای ایجاد یک شبه «ترامپ» استفاده شوند، یعنی یک آس قلب و جوکر که با هم بازی می‌شوند بـه‌عنوان یک آس بیل بـه حساب می‌آیند که فقط از یک آس بیل طبیعی پایین‌تر اسـت.

 

دابل کینگ پد :

بـه عنوان کارت با رتبه پایین، اما ارزش 18 امتیاز.

 

Go Fish :

در یک بازی با دو بازیکن، اغلب از جفت جوکر برای رساندن تعداد جفت ها بـه 27 و پیشگیري از تساوی 13-13 استفاده میشود.

 

Dou dizhu :

جوکرها بـه عنوان کارت های‌ با ارزش استفاده میشوند. یکی کوچک و یکی بزرگ اسـت، معمولاً رنگی بزرگ تر اسـت. هر دو جوکر با هم تنها بازی شکست ناپذیر اسـت.

 

آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

بـه طور کلی، جوکر مانند بسیاری از بازی های‌ دیگر از نوع خود ، از بازی های‌ صبر حذف میشود . با این حال، انواع مختلفی از بازی های‌ یک نفره وجود دارد که در آن جوکر در آن شرکت می‌کند، اغلب بـه عنوان یک کارت وحشی .

 

چهل دزد :

جوکر روی پایه ها قرار میگیرد، در حالی که کارت طبیعی در دسترس نیست. هر کارت قابل اجرا روی جوکر قرار میگیرد. هنگامی که کارت طبیعی در دسترس می‌شود، جایگزین جوکر میشود که بـه نوبه خود در بالای شمع پایه قرار میگیرد. هنگامی که جوکر روی یک پایه خالی قرار میگیرد، تا زمانی که یک آس ظاهر شود در آنجا میماند.

 

سلول آزاد :

جوکر بـه همان روشی که در بالا ذکر شد عمل می‌کند، اما زمانی که کارت طبیعی جایگزین شده در دسترس قرار گرفت و جوکر در بالای آن قرار گرفت، جوکر را میتوان روی پایه دیگری قرار داد.

 

گلف :

جایی که پادشاهان را میتوان ساخت، جوکر، هر زمان که در دسترس باشد، بـه عنوان یک کارت وحشی روی زباله ها قرار میگیرد و هر کارتی را میتوان روی آن قرار داد.آشنایی با بازی جوکر در بازی پوکر + یادگیری کامل بازی پوکر

کلوندایک :

جوکر بـه همان روشی که در فیلم چهل دزد عمل میکند عمل می‌کند. همچنین می توان آن را در حالی که هنوز روی تابلو اسـت ساخت. نسخه شرکت کارت بازی ایالات متحده که توسط جولی کوئنتین کانسیل ساخته شده اسـت.

 

از دو جوکر استفاده می‌کند که جوکر سیاه بـه عنوان کارت سیاه وحشی و جوکر قرمز بـه عنوان کارت قرمز وحشی استفاده می‌شود. جوکر همراه با هر کارت موجود دور انداخته می‌شود. در این حالت، سهام هر بار یک کارت داده میشود و میتوان دو بار از آن استفاده مجدد کرد.

 

Aces Up :

جوکرها برای پاک کردن یک ردیف استفاده میشوند و گاهی اوقات بـه انها “بمب جوکر” نیز گفته می‌شود. هنگامی که یک جوکر در یک ستون قرار میگیرد، کل ستون بـه سهام تغییر میکند و آن جوکر خاص از بازی حذف می‌شود. این یک شکاف پایه خالی می گذارد و نرخ برد را بـه شدت افزایش می دهد.

 

برای عرشه‌های‌ کارت مدرن این استاندارد اسـت که با 2 جوکر که علاوه بر 52 کارت معمولی هستند و اغلب شوخی‌ها یا دلقک‌های‌ دربار را بـه تصویر می کشند، ارسال میشود.

 

ورود به سایت معتبر شرط بندی

طبق بررسی هایی که داشتیم بهترین سایت بازی پوکر برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید و در اکثر بازی‌های‌ کارتی، 2 جوکر قبل از شروع عمل از عرشه حذف میشوند. با این حال، جوکرها در بازی های‌ کارتی خاصی مانند عشای ربانی و عده ای از اشکال پوکر استفاده می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید