آشنایی با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجربیات میلیون دلاری

آشنایی با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجربیات میلیون دلاری

قوانین نانوشته در بازی پوکر

بازی پوکر یکی از بازی هاي‌ جهان اسـت کـه بسیار محبوب می‌باشد این بازی میلیون‌ها طرفدار دارد و خیلی ها دراین بازی سود میلیونی بردند در ادامه با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجارب میلیون دلاری سایت هاتم بت را دنبال نمایید. 

 

همه چیز در مورد قوانین نانوشته در پوکر 

داشتن درک خوب از آداب پوکر و قوانین نانوشته، بازی و فضای میز را برای همه ی التیام می بخشد – و می‌تواند بـه شـما کمک کند برنده بیشتری نیز بکنید.بایدها و نبایدهای زیادی دراین فضا وجوددارد، بنابر این امروز، می‌خواهم مجموعه کاملی از قوانین نانوشته پوکر را برای بازی هاي‌ زنده خلاصه کنم.

 

1. تیراندازی زاویه اي در پوکر

شخصی کـه سعی می کند در پوکر بـه کارت هاي‌ شخص دیگری نگاه کند – نوعی تیراندازی زاویه اي.شوت زاویه اي زمانی اسـت کـه بازیکن یک حرکت عمدی و غیراخلاقی انجام می دهد تا از بازیکنان کم تجربه یا موقعیتی روی میز استفاده کند.

آشنایی با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجربیات میلیون دلاری

این یکی از منزجر کننده ترین کارهایی اسـت کـه می توانید هنگام بازی انجام دهید و بـه اشکال مختلف وجوددارد.تیراندازی زاویه اي در پوکر کمی بـه یک منطقه خاکستری تبدیل شده اسـت.

 

در حالی کـه بـه شدت تقلب نیست، آداب رفت و آمد ضعیف و حرکتی اسـت کـه باید از ان اجتناب کنید.ذکر همه ی این حرکات غیرممکن اسـت، اما من رایجترین آن ها را شرح می‌دهم، بنابر این شـما بدانید کـه از چه چیزی اجتناب کنید.

 

تراشه هاي‌ با ارزش خودرا برای ایجاد توهم پشته کوتاهتر پنهان کنید.تراشه ها را بشمارید یا آن ها را بـه وسط نزدیک کنید، وانمود کنید کـه قصد تماس دارید «برای دیدن عکس العمل رقیب».بـه صورت شفاهی می گویید کـه «رایز» می کنید و سپس فقط تراشه‌هایي را برای تماس قرار می دهید، میدانید کـه توسطفروشنده وادار خواهید شد بالا بیاورید، و از این طریق سعی میکنید این توهم ایجاد کنید کـه دست قوی ندارید.

 

در طول یک تورنمنت، یک‌بار اتفاقی را دیدم کـه یکی از بازیکنان گفت کـه آجیل را در اختیار دارد. مرد دیگر دستش را خم کرد و دید کـه پسر اول اصلاً چیزی ندارد.با این حال، از آنجایی کـه او دست خودرا در انبوه کارت هاي‌ دیگر انداخت، تصمیم این بود کـه گلدان را بـه بازیکن اول بدهد.

 

هرگز نباید عمداً سعی کنید کسی را فریب دهید تا کاری را کـه می خواهید انجام دهد یا اطلاعات اضافی را فاش کند. بازی خودرا انجام دهید و با دیگران منصف باشید.

 

2. هرگز آهسته رول نکنید

یک نفر در پوکر آهسته غلت می‌زند، با بازیکن دیگری کـه خشمگین میشود.غلت زدن آهسته یکی از بدترین کارهایی اسـت کـه می توانید در حین بازی انجام دهید، بنابر این باید بـه هر قیمتی از ان اجتناب کنید.

آشنایی با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجربیات میلیون دلاری

این زمانی اسـت کـه میدانید بهترین دست را دارید اما از نشان دادن بـه موقع ان امتناع می کنید و بـه بازیکن دیگری این توهم را می دهید کـه انها برنده خواهند شد.اگر اینکار را برای مخفی کردن وسایل خود در حالی کـه هنوز در وسط دست هستید انجام دهید، چرخش کندی نیست.

 

اما زمانی کـه اکشن بـه مرحله نهایی مسابقات می‌رود، یا تمام تراشه هاي‌ خودرا با آجیل می‌گذارید، بـه جای این کـه رقیب خودرا بـه این فکر کنید کـه انها جلوتر هستند، باید دست خودرا آشکار کنید.در این جا یک مثال از کسی کـه بـه آرامی در پوکر غلت میزند آورده شده اسـت:

 

این موضوع احترام ساده و آداب پوکر خوب اسـت.بنابر این بـه جای نشان دادن رفتارهای بد و حرکت آهسته در زمانی کـه فرصت دارید، کمی لطف نشان دهید و مانند یک برنده رفتار کنید.

 

بیش از حد وقت تلف کردن در پوکر منطقی است ؟‌

من از زمانی کـه بازیکنان بـه طور مداوم بیشتر از زمان لازم را صرف می کنند، حتی برای تصمیم گیری هاي‌ ساده متنفرم.من در مورد موقعیت هایي صحبت نمی‌کنم کـه واقعاً باید فکر کنید.

 

زمانی کـه در گلدان بزرگ هستید یا تصمیم سختی دارید، باید بـه همان اندازه کـه لازم اسـت زمان بگذارید و گزینه هاي‌ مختلفی را برای یافتن سودآورترین بازی درنظر بگیرید.با این حال، بسیاری از بازیکنان وجود دارند کـه دائماً برای انجام هر حرکت زمان طولانی میگیرند.

 

ان‌ها یک دقیقه وقت می گذراند تا تصمیم بگیرند کـه آیا می خواهند پری فلاپ را بالا ببرند یا تا بزنند و پس از تلف وقت همه ی، اغلب دستشان را بـه هم می زنند.آزاردهنده اسـت، پس اینکار را نکنید.

آشنایی با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجربیات میلیون دلاری

همچنین، عده اي از بازیکنان وقتی مطمئن هستند کـه فولد می کنند، زمان زیادی را تلف میکنند و طوری رفتار می کنند کـه انگار تصمیم‌گیری سختی در پست فلاپ دارند.اگر می دانید کـه میخواهید غمگین شوید، اینکار را انجام دهید.

 

نیازی نیست وانمود کنید کـه بـه تصمیم خود فکر می کنید، فقط برای این کـه هوشمندتر بـه نظر برسید یا تصویر خودرا بسازید، زیرا صادقانه بگویم، هیچکس اهمیتی نمی‌دهد.علاوه بر این، در حالی کـه در دست هستید، نباید درگیر فعالیت هاي‌ دیگری باشید.

 

تلف کردن وقت در پوکر مساوی است با باخت

وقت خودرا با استفاده از تلفن، تماشای تلویزیون، یا چت کردن با کسی کـه نوبت شماست تلف نکنید. همه ی این کارها را بعد از تا زدن می توانید انجام دهید.همه ی این ها فقط سرعت بازی را کاهش می دهد و باعث می‌شود دست کمتری در ساعت بازی کنید کـه بـه سود کمتری تبدیل میشود.بنابر این، این نه تنها بی ادبانه اسـت، بلکه در پایان روز بـه نتیجه شـما نیز آسیب میرساند.

 

در پوکر بیش از حد صحبت میکنید

تنها زمانی باید حرکت خودرا اعلام کنید کـه زمان انجام ان فرا رسیده باشد. اگر بازیکنی در مقابل خود دارید کـه هنوز در حال فکر کردن اسـت، هرگز اقدام خودرا اعلام نکنید.با اقدام خارج از نوبت، اطلاعات بیشتری بـه ان بازیکن می دهید، کـه واقعاً برای دیگران در میز ناعادلانه اسـت – و بسیار بی‌ادب.ممکن اسـت تمام دست را خراب کنید!

 

من می‌دانم کـه بازیکنان طبق معمولً اینکار را از روی عمد انجام نمی‌دهند، اما متأسفانه تعداد کمی از انها بـه طور “تصادفی” این اشتباه را مرتکب میشوند کـه هنوز هم تقصیر آنهاست.برای پیشگیری از ان؛ مطمئن شوید کـه قانون بعدی را بـه دقت دنبال نمایید.

آشنایی با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجربیات میلیون دلاری

اتفاقات روی میز باید تمام حواس شما باشد 

اگر همیشه بـه اتفاقات روی میز توجه کنید، می توانید بـه اسانی از انجام کارهای خارج از نوبت خودداری کنید.همچنین سرعت بازی را افزایش خواهید داد کـه همیشه یک مزیت اضافی اسـت.

 

ان مردی نباشید کـه همیشه فراموش میکند «انته» را در وسط میز بگذارد یا بـه موسیقی گوش میدهد و مدام حرف‌هاي‌ فروشنده را از دست میدهد.اگر چه برخلاف قوانین رسمی نیست، اما تا حدودی بـه دیگران بی احترامی می کند، بنابر این باید سعی کنید از ان اجتناب کنید.

 

علاوه بر این، اگر تمرکز شـما دور از جدول باشد و نتوانید عمل را دنبال نمایید، تقریبا مطمئن هستید کـه اطلاعات مهمی را کـه می‌تواند بـه تصمیم گیری بهتر کمک کند را از دست خواهید داد.بنابر این بازهم، نه تنها برای دیگران آزاردهنده اسـت، بلکه بـه نرخ برد شـما نیز آسیب میرساند.

 

قوانین جالب در بازی پوکر 

تصویر افرادی کـه در حال بازی پوکر هستند، با دو نفر در حال چت کردن و سایر بازیکنان خشمگین میشوند.مثال دیگری از آداب پوکر ضعیف، صحبت کردن در زمانی اسـت کـه در دست نیستید.می‌تواند حواس دیگر بازیکنان را پرت کند و اطلاعاتی را در اختیار شـما قرار دهد، حتی اگر قصد ندارید.

 

شـما نه تنها باید از صحبت با بازیکنانی کـه هنوز در حال بازی هستند خودداری کنید، بلکه باید از گپ زدن با دیگران سر میز نیز اجتناب کنید.این می‌تواند بـه شدت فرآیند تصمیم گیری را پیچیده کند و حواس بازیکنان را پرت کند.

 

همین را میتوان در مورد بحث در مورد وضعیت، صحبت در مورد محدوده، اندازه شرط، موقعیت یا هر چیز دیگری کـه بـه دست مربوط میشود، گفت.این بینش ها را برای خود نگه دارید، حداقل تا زمانی کـه دست بـه اتمام برسد.

آشنایی با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجربیات میلیون دلاری

دارایی های کامل خود را نشان ندهید

حتی اگر تمام اکشن بسته شده باشد و بازیکنان را بـه صورت all-in ببینید، نباید دست خودرا اعلام کنید.ممکن اسـت وسوسه انگیز باشد کـه با دیدن یک افزایش نزدیک مانند یک تلنگر، انچه را کـه داشتید بـه اشتراک بگذارید و بدانید کـه عده اي از خروجی ها را تا کرده اید.

 

با این حال، هیچکس نمیخواهد بداند کـه شانس کمتری برای ضربه زدن دارد، بنابر این اجازه دهید دستش عرق کند و این اطلاعات را بـه خودتان بسپارید.همان طور کـه گفته شد، نشان دادن دست خود در زمانی کـه بازیکنان از قبل آل‌این هستند، بدترین کاری نیست کـه می توانید انجام دهید.

 

هر اتفاقی کـه بیفتد، نباید هیچگونه اطلاعاتی در مورد نوع نگه داری کـه تا کرده اید ارائه دهید.این بدان معناست کـه پس از تا کردن دست خود بـه هیچ عنوان نباید بـه فلاپ واکنش نشان دهید، حتی اگر بـه ان ضربه می زدید و دست محکمی می ساختید.

 

9. هنگام بازی دست خود را به کسی نشان ندهید

شخصی در حین پوکر دست پوکر خودرا بـه بازیکن دیگری نشان می دهد.حتی اگر درکنار دوست خود نشسته اید کـه قبلاً تا کرده اسـت، هرگز نباید نگه داشتن خودرا آشکار کنید زیرا آن ها میتوانند ناخواسته قدرت دست شـما را از بین ببرند یا سعی کنند یک نصیحت کنند.

 

بـه همین ترتیب، هرگز نباید سعی کنید نصیحت کنید یا ان را بخواهید. این برخلاف قوانین رسمی پوکر اسـت.دست هاي‌ خودرا بـه صورت جداگانه و بدون کمک از خارج بازی کنید.اگر از این قانون پیروی نکنید، می توانید وادار بـه فولد یا حتی جریمه شوید.

 

مخالفت های موفق امیز در پوکر

از آنجایی کـه احتمالاً حداقل چند ساعت رابا همان بازیکنان دریک محیط زنده سپری میکنید، داشتن اوقاتی خوب و ایجاد احساس خوش‌آمدگویی در همه ی امری عادی اسـت.

 

علاوه بر این، این یک واقعیت ثابت شده اسـت کـه بازیکنان نسبت بـه کسی کـه دوست دارند آسان‌تر رفتار می کنند، بنابر این شـما حتی می توانید ارزش پولی خودرا از ساده بودن و گپ زدن با حریفان خود استخراج کنید.

آشنایی با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجربیات میلیون دلاری

همچنین بسیار مهم اسـت کـه با بازیکنان جدید با احترام رفتار کنیم. حتی اگر اشتباه کنند، خارج از نوبت عمل کنند، یا کارت هاي‌ خودرا در زمانی کـه نباید نشان دهند، بـه احتمال زیاد عمدا اینکار را انجام نمی‌دهند.نخستین باری کـه روی میز رفتید را بـه خاطر بسپارید. مطمئنم شـما هم همه ی چیز را نمیدانستید!

 

درصورت مشاهده هر گونه سوء تفاهم، قوانین را توضیح دهید و انها را در جای خود احساس کنید.اگر بـه بازیکن جدیدی سختی بدهید، ممکن اسـت هرگز برنگردند، و شـما نمیخواهید در بازی هایي باشید کـه هیچ بازیکن جدیدی نمی‌آید. این فقط عقل سلیم اسـت.

 

همچنین باید از اظهار نظر در مورد نحوه بازی دست یا کارهایی کـه آن ها دفعه بعد باید متفاوت انجام دهند، خودداری کنید. این بینش ها را برای خود نگه دارید.حتی اگر رقیب شـما تازه وارد نیست، شـما نباید هر کاری کـه انجام میدهند سرزنش کنید یا غلط رفتار کنید.

 

همه ی انتقادات خوبی را می شناسند کـه فیل هلموت یا تونی جی در طول سال‌ها مطرح کردند، اما آیا فکر می کنید اینکار فایده اي دارد؟اگر این برای متقاعد کردن شـما کافی نیست، در واقع می توانید بـه دلیل رفتار بد از بازی اخراج شوید یا حداقل دیگر هرگز دعوت نشوید.

آشنایی با قوانین نانوشته در بازی پوکر و تجربیات میلیون دلاری

ورود به سایت معتبر بازی پوکر 

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت بازی پوکر را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید شـما دراین سایت میتوانید سود بسیار خوبی ببرید برای ورود کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید