از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

نام مهسا امینی درکنار علی کریمی اینروزها بسیار دیده میشود علی کریمی حالا فقط در قلب پرسپولیسی ها نیست بلکه در قلب جوانان ایرانی حضور دارد او با برخوردها و فعالیت این روزهاش بسیار تو دل مردم جا باز کرده اسـت در ادامه با از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس ویلای لاکچری علی کریمی که پلمپ شد 

بنابر گزارش‌هایي کـه دوشنبه شب – چهارم مهر – منتشر شده دادستانی لواسانات در شمال شرق تهران، با «محاصره» و «پلمب» ویلای شخصی علی کریمی، اطلاعیه‌اي مقابل این ملک خصوصی نصب کرد و بلوک‌هاي‌ سیمانی مقابل ان قرار داد.

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

در چند روز گذشته مقام‌هاي‌ تندرو و حامی حکومت در ایران بارها خواستار «مصادره اموال» آقای کریمی بـه علت همراهی او با اعتراضات سراسری علیه مرگ مهسا امینی شده بودند.چند روز پیش روزنامه تلگراف چاپ لندن نیز نوشته بود کـه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بـه دنبال دستگیری «مارادونای» آسیا اسـت.

 

در تصویری کـه بـه این اطلاعیه نسبت داده شده نشانی از سربرگ یا مهر و اطلاعیه رسمی دادستانی کـه بـه طور معمول بر روی اماکن پلمب شده نصب میشود و بیانگر طی شدن مراحل قانونی اسـت دیده نمی‌شد.

 

از زمان شروع اعتراضات مردم ایران بـه کشته شدن مهسا امینی، این ستاره سابق فوتبال ایران فعال‌ترین «سلبریتی» ایرانی بوده اسـت و همواره در شبکه‌هاي‌ اجتماعی در اعتراض بـه رفتار حکومت ایران و حمایت از مردم، پست‌هایي منتشر کرده اسـت.

 

اما ساعاتی پس از «پلمب شدن» خانه علی کریمی، بنرها و بلوک‌هاي‌ سیمانی از جلوی خانه بازیکن سابق باشگاه‌هاي‌ بایرن مونیخ و شالکه جمع شدند.

 

عکس های ویلای لاکچری علی کریمی در لواسان

اوایل بامداد عکس هایي منتشر شد کـه در ان افرادی کـه بـه نظر می رسید ماموران شهرداری هستند با جرثقیل مشغول برداشتن بلوک‌هاي‌ سیمانی مقابل منزل علی کریمی بودند ودر ادامه بنرهایی هم کـه جلوی خانه او نصب شده بود، جمع‌آوری شدند.

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

واکنش‌هاي‌ علی کریمی قبلا با حمایت شمار دیگری از فوتبالیست‌ها از جمله حسین ماهینی، بازیکن سابق پرسپولیس همراه شده بود.در آخرین نمونه دیروز کریم باقری، مربی پرسپولیس و ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران در اینستاگرام نوشت: «علی کریمی نه خائن اسـت نه میهن فروش، بلکه یک میهن پرست با شرف اسـت. قابل توجه مردک پاچه‌خوار کـه میخواست کاخ سفید را حسینیه کنه.»

 

«تو با این ادبیات سخیف بـه هر قشری از جامعه توهین کرده‌اي و می کني کسی هم نیست جلوی تورو بگیره و هرروز گستاخ‌تر از دیروز پیش می روي. همه ی‌ي ما بخاطر رفتن کسانی امثال تو بـه خیابانها آمدیم.»

 

اشاره آقای باقری بـه سخنرانی مدتی قبل حسن عباسی، از چهره‌هاي‌ تندروی حکومتی در ایران اسـت کـه در ان بـه فوتبالیست‌ها و همسرانشان توهین کرده بودو دلیل همراهی بازیکنان فوتبال از اعتراضات مردم ایران را بی‌حجابی همسران خودشان دانسته بود.

 

مجتبی محرمی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس هم بـه حمایت از علی کریمی پرداخت ودر اینستاگرام نوشت: «چند روز نت نداشتم. الانم اومدم بگم علی کریمی تنها نیست. علی عاشق ایران و مردم ایرانه. از مشکلات مردم حرف زده. علی اسطوره ملت ایران شده، چه بخواهید، چه نخواهید.»

 

علی دایی: مشکلات مردم را حل کنید

علی دایی دیگر چهره سرشناسی بود کـه در اینستاگرام با انتشار یک تصویرسازی از دختری کـه روسری خودرا از سر برداشته ودر هوا می‌چرخاند و سرانجام با تبدیل شدن بـه یک پرنده، بـه سوی آسمان پرواز می کند، خواهان حل شدن مشکل مردم به جای «انگ زدن» بـه ان‌ها شد.

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

کاپیتان سابق تیم ملی ایران نوشت: « وطنم ایران یعنی ناموسم، پدر و مادرم، دخترانم و هموطنانم خواهران و برادران من هستند، مطمئنا تا ابد کنارشان می‌مانم. بـه جای سرکوب،خشونت و دستگیری،انگ منافق و اغتشاشگر زدن بـه مردم ایران، مشکلاتشان را حل کنید.»

 

«آنهایی کـه دم از انقلاب و آرمان‌هاي‌ شهدا می زنند، آیا میدانند کـه این آرمان‌ها فقر، فساد، فحشا، اختلاس و …..نبوده و نمی‌باشد. خودمان را اصلاح کنیم.»

 

سردار ازمون و حمایت از علی کریمی

در بین ورزشکاران ایرانی، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی دوستانه مقابل اروگوئه با انتقادات گسترده‌اي در شبکه‌هاي‌ اجتماعی روبه‌رو شدند. شماری از بازیکنان تیم ملی کمی بعد از جان باختن مهسا امینی در شبکه‌هاي‌ اجتماعی منتشر کردند اما مدتی بعد، این اعتراضات از صفحه‌هاي‌ ان‌ها در شبکه‌ها اجتماعی حذف شد.

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

اما ان چه آتش خشم بسیاری را شعله‌ور کرد، گرفتن جشن تولد برای علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی و همچنین شادی گل بازیکنان پس از گلزنی مهدی طارمی بـه اروگوئه بود. احتمالا در واکنش بـه بالا رفتن انتقادات بود کـه بازیکنان تیم ملی در صفحات اجتماعی خود تصویری از نقشه ایران بـه رنگ مشکی را منتشر کردند.در ادامه اما دو بازیکن تیم ملی در اینستاگرام خود از معترضان ایرانی حمایت کردند.

 

سردار آزمون، مهاجم باشگاه بایر لورکوزن کشور آلمان در اینستاگرامش نوشت: «بخاطر قانون تیم ملی تا همین حالا نتونستیم چیزی بگیم تا اردو تموم شه، ولی دیگه طاقت نیاوردم. تهش می‌شه خط خوردن من از تیم ملی کـه فدای یه تار موی زنان ایرانی. بـه هیچ وجه این پاک نمی‌شه، بخوان هرکاری بکنن. شرم بر شماها کـه آدم رو براحتی می‌کشین. زنده‌باد زنان ایرانی.»

 

واکنش بازیکنان تیم ملی به مرگ مهسا امینی و علی کریمی

مجید حسینی، مدافع تیم ملی ایران نیز در اینستاگرام نوشت: «اتفاقاتی کـه افتاد واقعا دردناک و ترسناک و باورنکردنی بودو هست، مردم ما صبورترین و بهترین مردم دنیان و حق‌شون این برخوردا نبوده و نیست، من هم درکنار خانواده‌ها و مردم عزیز کشورم هستم، حتی بـه هر قیمتی. تسلیت بـه خانواده امینی و همه ی داغ‌دیده‌هاي‌ کشور عزیزم.»

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

«استوری» مجید حسینی کمی بعد حذف شد و واکنش سردار آزمون نیز اگرچه عمر بیشتری داشت اما در پایان سرنوشتی جز حذف پیدا نکرد.بـه دنبال این اتفاق، گفته شد کـه سردار آزمون بـه دلیل «مصدومیت» قادر بـه همراهی تیم ملی ایران در بازی سه‌شنبه مقابل سنگال کـه در اتریش برگزار می شود، نخواهد بود.

 

اما در تمرین روز دوشنبه تیم ملی این مهاجم با حضور خود نشان داد کـه اگرهم او در بازی مقابل رقیب آفریقایی در ترکیب اصلی نباشد، دلیل ان دست‌کم مصدومیت نیست.

 

منصور بهرامی، پرافتخارترین و نامدارترین چهره تنیس ایران نیز با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خواهان رساندن پیام مردم ایران بـه دنیا و متوقف شدن خشونت علیه این مردم شد.

 

واکنش ها به علی کریمی در موضوع مرگ مهسا امینی

تنیس‌باز با سابقه ایرانی کـه از چهره‌هاي‌ بسیار محبوب دنیای تنیس اسـت، گفت: «این یک پیغام بـه جامعه جهانی اسـت. قلب من امروز بـه خاطر اتفاقاتی کـه در ایران افتاده، شکسته اسـت. مردم ایران بـه دنبال آزادی و حقوق اولیه بشر هستند اما به جای ان کشته می شوند. اینترنت در ایران کاملا قطع شده اسـت و ان‌ها بـه صدای من و شـما نیاز دارند. لطفا از مردم ایران حمایت کنید.»

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

«دوستان هموطن موفق باشید، من بـه شـما افتخار میکنم و کارتان درست اسـت. آقایی کـه تفنگ در دست داری بـه مردم ایران، بـه مردمت شلیک نکن. پاینده ایران.»

 

ماجرای تخریب مجسمه علی کریمی

عکسهای منتشر شده از انچه تخریب مجسمه علی کریمی در کرج عنوان شده بازتاب گسترده اي در اینستاگرام داشته اسـت عکسهای منتشر شده از انچه تخریب مجسمه علی کریمی در کرج عنوان شده بازتاب گسترده اي در اینستاگرام داشته اسـت و کاربران این قضیه را بـه علت اقدامات این سلبریتی در اعتراضات پس از مرگ مهسا امینی دانسته اند.

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

دراین تصویر کـه از کرج ثبت شده اسـت، مجسمه علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی ایران تخریب و ساقط شده اسـت. وابسته بـه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، امروز حمله تندی بـه علی کریمی، بازیکن پیشین تیم ملی ایران کـه اینروزها در شبکه هاي‌ اجتماعی بـه طور ویژه اي از مردم حمایت کرده و قتل حکومتی مهسا امینی را محکوم کرده، داشته و وی را «رهبر جدید اپوزیسیون» دانسته اسـت.

 

فارس در ادامه این گزارش بـه سلبریتی‌هاي‌ دیگری نظیر پرستو صالحی و ترانه علیدوستی هم حمله کرده و انها را تهییج‌گر و انتحاری‌زن خوانده اسـت.

 

در پایان این گزارش آمده اسـت: «کریمی بـه نوعی تبدیل بـه سخنگوی جریان فتنه، اصلاحات شده اسـت و اظهارات خلاف امنیت ملی را بـه صورتی طوطی‌وار، تکرار می کند و جریان اصلاحات و ضد انقلاب، کریمی را حمایت میکنند.»

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

واکنش بازیکن فوتبالیست زنان به علی کریمی

فرزانه توسلی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال، در حمایت از #علی_کریمی با انتشار یک استوری نوشت: «اموال علی کریمی را بگیرید بدهید آقایان معترض بخورند. چه معنی دارد یک نفر با تلاش خودش خانه بسازد؟ بیت‌المال کم بود، حالا انگار تمام دارایی مردم حق همین بـه ظاهر با خداهاست.»

#مهسا_امینی

از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

علی کریمی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران، در تازه‌ترین استوری خود نوشت: «ثروت این کشور مردمش هستند، کـه شـما ان‌ها را می کشید، این کارهایی کـه هم اکنون اسمش شده “آشوب”؛ سال ۵۷ اسمش بود “خروش غیورانه ملت”!»کریمی در استوری دیگری هم با قدردانی از حضور افراد محجبه در اعتراضات نوشت: «ما با پوشش و اعتقادات هم دیگر مشکلی نداریم و همراه هم ودر کنار هم هستیم برای ایران.»

 

علی کریمی جادوگر شماره 8 ایران این روزها از محبوبیت بالایی برخوردار میباشد. حمایت او از اتفاقات اخیر علی کریمی را بیش از پیش ترند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید