بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

بهترین پورن استار جهان

در ایالات امریکا معدن پورن استارهای زن و مرد در دنیا اسـت که البته تعداد خانوم های‌ این کشور بـه شدت بیشتر اسـت و عکسهایی که در پایین برای شـما می گذاریم مناسب افراد بالای ۱۸ سال خواهد بود .

 

معروف ترین پورن استارهای جهان 

شرکت های‌ برازرز و پورن هاب تولید کننده های‌ اصلی پورن استارهای زن در جهان هستند که مشهور ترین در دنیا هم می باشد در ادامه با ما همراه باشید و روی لینک سبز رنک پایین صفحه کلیک فرمایید .بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

Julia Ann کیست؟

Julia Ann متولد ۸ اکتبر ۱۹۶۹ اسـت. او هنرپیشه فیلم‌های‌ پورنوگرافی، تن‌نشان و هنرمند برگزیده مجله پنت هاوس و از برگزیدگان تالار مشاهیر جایزه AVN اسـت. نام اصلی او جولیا تاولا میباشد. او در گلندل کالیفرنیا بـه دنیا آمده اسـت.

 

زمان کودکی خود را در کنار حیوانات بزرگ شده و بـه اسب‌ها علاقهٔ شدید دارد. او در ان زمان آموزش پیانو می‌دید و در شنا، مانند یک حرفه‌ای بود.

 

او پیش از ورود بـه حرفه ساخت فیلم های پورنو، یک کشتی‌گیر حرفه‌ای در گل در هالیوود بود. در ابتدای دهه ۹۰ میلادی بـه همراه جنین لیندمولدر بـه یک تور سراسر برای اجرای کشتی رفت.بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

موفقیت ان‌ها در این تور، کار ان‌ها را بـه سوی بازیگری در فیلم های پورنو هدایت کرد. جولیا ان خودش اظهار می‌دارد که وی با جانین لیندمولدر رابطه جنسی داشته‌ اسـت. اما خودش این رابطه را رابطه بین ۲ دختر جوان آتشین مزاج میداند.

 

بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا «۱۸+»

جولیا کار در صنعت ساخت فیلم های پورنو را درسال ۱۹۹۳ در صحنه‌ای لزبین بـه همراه جانین در فیلم وسوسه‌های‌ پنهانی ساخته اندرو بلیک شروع کرد. او در طول فعالیتش با تعداد زیادی از بازیگران زن پورن همبازی بوده‌اسـت. او اولین قرارداد اختصاصیش را با شرکت ویوید اینترتینمنت امضاء کرد «و در خلال همین زمان فیلم‌هایی بـه صورت انفرادی و در زمینه bondage با جانین داشت».

 

ساشا گری

با نام اصلی مارینا ان هانتزیس، بازیگر، مدل، موسیقی دان و نویسنده آمریکایی اسـت. گری، با ورود بـه صنعت فیلم‌های‌ پورن، از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰؛ توانست برنده ۱۵ جایزه در این حرفه شود. درسال ۲۰۱۱؛ او یک کتاب با نام نوی سکس، درباره کار خود در صنعت فیلم‌های‌ بزرگسال بـه چاپ رساند.بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

گری زاده شهرستان ساکرامنتو، کالیفرنیا در یک خانواده از طبقه کارگر بـه دنیا آمد. پدرش یک مکانیک یونانی-آمریکایی بود، و در ژوئن سال ۲۰۱۵ چشم از جهان فروبست. مادرش از نژاد انگلیسی، ایرلندی و لهستانی اسـت. والدین گری قبل از شروع دبیرستان وی طلاق گرفتند. او توسط مادرش، که درسال ۲۰۰۰ ازدواج مجدد کرد، بزرگ شد.

 

هرچند گری یک سال زودتر، در سن ۱۷ سالگی فارغ‌التحصیل شد، او در چهار دبیرستان مختلف تحصیل کرد و از همه ی ي آنها ناراضی بود. در اواخر سال ۲۰۰۵ او بـه تحصیل در کلاس‌های‌ فیلم، رقص و بازیگری در دانشگاه ساکرامنتو پرداخت. او تا مارس ۲۰۰۶ بـه عنوان پیشخدمت در یک رستوران فروش استیک مشغول بـه کار شد و توانست ۷۰۰۰ دلار پول برای مهاجرت بـه لس‌آنجلس پس‌انداز کند.بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

 

بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا «۱۸+»

درسال ۲۰۱۰ گری در گفت و گو‌ای با مجله ماکسیم گفت که پدر و مادرش از مشارکت و کار او در صنعت فیلم‌های‌ بزرگسالان راضی نیستند اما با این حال شرایط را مهیا کردند.

 

در می ۲۰۰۶؛ ساشا گری در ۱۸ سالگی بـه لس‌آنجلس، کالیفرنیا مهاجرت کرد و در فیلم‌های‌ پورنوگرافی هاردکور بازی کرد. قبل از این که او نام‌ هنری خود را ساشا گری بگذارد، در این زمان نام خود را از روی بازیگر فرانسوی، آنا کارینا گذاشت. اولین فیلم گری، همراه با روکو سیفردی بود.بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

 

آگوست ایمز

با نام اصلی: مرسدس گرابوفسکی، متولد ۲۳ اوت ۱۹۹۴–۵ دسامبر ۲۰۱۷ اسـت. او یک بازیگر پورنوگرافی بود که در حدود ۲۹۰ فیلم حضور داشت و برای چندین جایزه ای ‌وی ‌ان در طول حرفه اش نامزد شده بود.بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

 

ایمز در آنتیگونیش٬ نوا اسکوشیا متولد شد، اما درسال های‌ نوجوانی در کلرادو اسپرینگز بزرگ شد. مادرش از اختلال دوقطبی رنج میبرد. او درسال های‌ ابتدایی بـه عنوان یک مربی پرورش دهنده اسب سواری، پرستار بچه و حیوانات کار می کرد.

 

بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا «۱۸+»

ایمز ادعا کرد که او بـه ‌طور معمول توسط پدربزرگش بـه عنوان یک کودک مورد تجاوز جنسی قرار گرفته ‌اسـت، اما پدرش او را باور نمی ‌کرد و در ۱۲ سالگی او را برای زندگی در خانه گروهی فرستاد. آگوست تأیید کرد که او در دوران کودکی آسیب دیده و سابقه افسردگی دوقطبی و اختلال شخصیت چندگانه را داشته‌اسـت و می گوید:بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

 

عکس های داغ از پورن استارها

کشور کشور مکزیک مشهور بـه این هست که پورن استارها رو جذب گذارش گری و اخبار میکنه ؛ مخصوصا خبر های هواشناسی که داف ترین مجری های‌ جهان گزارش هواشناسی شبکه های‌ تلویزیونی کشور مکزیک رو دربست مال خودشون کردن .بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا (۱۸+)

 

توی این پست سکسی ترین و داف ترین مجری های‌ تلویزیون کشور مکزیک رو براتون قرار دادم .اونا هم مجری دارن ما هم یه سری داغون داریم که تو تلویزیونمون چرت و پرت میگن . بعد میگن چرا کسی تلویزیون داخل ایران رو نمیبینه !

دیدگاهتان را بنویسید