بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

سروین بیات یکی از زیباترین های اینستاگرام و جزو بی حاشیه ترین ها است و همان طور که میدانید خواهر ساره بیات است در ادامه با بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس) سایت هاتم بت را دنبال نمایید.

 

سروین بیات کیست؟‌

سروین بیات یکی از ایرانیان مقیم خارج می باشد که خواهر ساره بیات، بازیگر نام اشنای تلوزیون ایران می باشد. این شخص هم چنین همسر رضا قوچان نژاد می باشد. او دبیرستان را در ایران به اتمام رساند و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران مهاجرت کرد.بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

او به امریکا رفت و و با علاقه بسیار زیادی به سمت رشته های هنری گرایش پیدا نمود. این شخص هم چنین در امریکا در رشته هنر تحصیل نمود. او در دانشگاه واشنگتن سی تی نیز تحصیل کرد و در رشته طراحی داخلی پذیرفته شد. البته باید گفت که رشته وی در دبیرستان گرافیک بود.

 

این شخص بسیار زیاد زود با تکمیل کردن دوره های اموزش فنگشوی، طراحی داخلی را از یک موسسه اغاز نمود که در نیویورک قرار داشت. وی هم چنین جزو اولین شرکت کنندگانی بود که دوره های هانتر دالای امریکا را با مدرک طراحی داخلی در و پنچر اغاز کرد.

 

وی هم چنین صاحب شرکتی در نیویورک می باشد که نام این شرکت OPULENCE می باشد. در مورد فنگشوی باید گفت که این به معنی تغییراتی مناسب در محیط زندگی و یا محیط کار می باشد. هم چنین باید گفت که کار اصلی که فنگشوی انجام می دهد تمرکز روی جنبه ای از زندگی است و در مورد چیدمان ان نقش دارد.بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

ازدواج سروین بیات و رضا قوچان نژاد

در مورد ازدواج و جریان متاهل شدن این شخص باید گفت که او در سال هزار و سیصد و نود و پنج با رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ازدواج نمود. در مورد رضا قوچان نژاد نیز باید گفت که او متولد شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و شش می باشد و یک مشهدی اصیل می باشد. این شخص در زمان کودکی به همراه پدر و مادرش به کشور هلند مهاجرت کردند. این شخص در رشته دانشگاهی علوم سیاسی تحصیل کرده است. او هم چنین همانند همسرش علاقه مند هنر می باشد و یک ویالن نواز بسیار ماهر می باشد.

 

در مورد سروین بیات باید گفت که این شخص یک طراح داخلی بسیار هنرمند می باشد. هم چنین باید گفت که این شخص سفره عقد خودش را نیز خود این شخص طراحی کرده است. هم چنین سالنی را که این شخص در ان جشن گرفته است.

 

را خودش طراحی کرده است. در یک موردی مشکلی برای این شخص به وجود امده بود و ان این بود که برای رضا قوچان نژاد ویزای امریکا صادر نمی شد. باید گفت که هم سروین بیات و هم رضا قوچان نژاد دو ملیتی هستند. سروین دو ملیت ایرانی امریکایی و رضا قوچان نژاد دو ملیتی هلند و ایران می باشند. به این دلیل که او یک ایرانی بود برای وی ویزا صادر نمی شد.بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

شغل اصلی سروین بیات

سروین بیات یکی از طراح های بسیار ماهر می باشد که از این طریق توانسته است بسیار زیاد در امد خوبی را به دست بیاورد. این شخص کار طراحی داخلی را از همان مدتی که در دانشگاه بود شروع نمود و بسیار نیز در کارش موفق بود. او تا کنون برای پروژهای بسیار زیادی کار طراحی انجام داده است و این کار را به خوبی انجام داده است. سروین بیات یک شخص بسیار ماهر در کار طراحی و فنگشوی می باشد.

 

در این اواخر دیده شده است که وی پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد که مضمون آن طراحی ذهن بود. گویا این نیز از سمینار ها و وبینار های ساره بیات می باشد که بار دیگر می خواهد ان را برگزار کند.

 

با رفتن به پیج اینستاگرام این شخص و هم چنین بازدید از پیج او می توان اطلاعاتی را در مورد این شخص به دست اورد. هم چنین می توان در مورد او نیز از هایلایت های پیجش بیشتر دانست. در مورد سروین بیات هم چنین باید گفت که او در ویکی پدیا نیز دارای اسم می باشد و از این سایت می توان راجع به او بیشتر دانست.بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

سروین بیات دارای صفحه اینستاگرامی می باشد. این شخص هم چنین یکی از افرادی با فالوور بالا در اینستاگرام است. هم چنین به این دلیل که این شخص همسر رضا قوچان نژاد می باشد.

 

او نیز از فالوور های بسیار زیادی برخوردار می باشد و صفحه او بازدید بسیار بالایی دارد و در صفحه اینستاگرام خود نزدیک چهارصد هزار دنبال کننده دارد. هم چنین او بالای صد پست تا کنون از خود در اینستاگرام منتشر کرده است. او هم چنین عکس هایی از خودش و همسرش و هم چنین پسرشان دوران منتشر کرده است. هم چنین عکس های عروسی سروین بیات را می توان در پیج اینستاگرام سروین بیات مشاهده نمود.بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

سروین بیات از در امد بسیار خوب و بالایی برخوردار می باشد. این شخص از افرادی می باشد که بسیار زیاد در امد زیادی را کسب کرده است. او یک طراح مد حرفه ای می باشد که درحوزه های مختلف هنری مشغول به فعالیت است.

 

این شخص یکی از افرادی می باشد که توانسته است در حوزه کار های هنری بسیار موفق عمل کند. با توجه به این که سروین بیات در خارج از کشور زندگی می کند باید گفت که او یکی از افرادی می باشد که در امد بسیار خوبی دارد. هم چنین صاحب یک شرکت فنگشوی و طراحی داخلی است که این مورد نیز در امد او را چند برابر می کند.

 

بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

سروین بیات تا کنون عکس های بسیار زیادی را از خودش منتشر کرده است. عکس های او در صفحه اینستاگرامش می باشد و می توان این عکس ها را مشاهده نمود. هم چنین باید گفت که این شخص همسر رضا قوچان نژاد می باشد و قطعا از این شخص عکس های زیادی در صفحه مجازی وجود دارد. هم چنین با سرچ کردن نام سروین بیات می توان عکس های بسیار زیادی را از این شخص در اینترنت مشاهده نمود.بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

در مورد همسر سروین بیات باید گفت که همسر این شخص رضا قوچان نژاد می باشد. رضا قوچان نژاد یکی از افرادی می باشد که توانسته است بسیا زیاد در این حوزه بدرخشد و هم چنین توانسته است که در حرفه فوتبال بسیار زیاد پیشرفت کند. این شخص متولد سال شصت و شش است. او تا سن شش سالگی در مشهد بود و بعد از ان به همراه پدر و مادرش به کشور هلند مهاجرت کردند.

 

این شخص از سن دوازده سالگی وارد یک اکادمی ورزشی شد که این اکادمی بسیار به پیشرفت این شخص کمک نمود. او هم چنین تا سن بیست و چهار سالگی در تیم های مختلفی در هلند بازی کرد و هم چنین موفق شد که به تیم ملی زیر نوزده سال هلند بپیوندد.

 

ساره بیات ایا خواهر سروین است ؟‌

در مورد خواهر سروین بیات باید گفت که این شخص خواهر ساره بیات بازیگر بسیار خوب سینما و تلوزیون می باشد. در مورد ساره بیات باید گفت که این شخص متولد چهاردهم مهرماه سال هزار و سیصد و پنجاه و هشت در تهران می باشد.بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

او بازیگر سینما و تلوزیون می باشد. این شخص در رشته هنر فارغ التحصیل شده است و مدرک لیسانس خود را در رشته هنری گرفته است. او از سن بیست و دو سالگی وارد تئاتر شد و از سال هزار و سیصد و هشتاد و چهار با بازی کردن در سریال یک مشت پر عقاب وارد عرصه تلوزیون شد.

 

در مورد خانواده این شخص اگر بخواهیم بگوییم باید گفت که این شخص در یک خانواده چهار نفره مشهدی بزرگ شده است. او خواهر بزرگ تر سروین می باشد. در مورد رشته او باید گفت که پدر و مادر او همیشه مخالف ورود او به دنیای بازیگری بودند اما خب این شخص به صورت پنهانی رشته هنر را انتخاب نمود تا بتواند به سمت بازیگری برود. این شخص در سال هزار و سیصد و هشتاد وقتی بیست و دو ساله بود.

 

در جشنواره تئاتر پلیس و هنگامی که اولین حضور خودش را روی صحنه تجربه می نمود، موفق شد که اولین جایزه خود را به عنوان بهترین بازیگر و هم چنین دیپلم افتخار را کسب کند. بعد از ان او به موسسه کارنامه رفت تا بتواند دوره های بازیگری را تحت نظر استاد پرویز پرستویی بگذارند. در این کلاس های بازیگری بود که این شخص به سریال یک مشت پر عقاب معرفی شد. او در این سریال در کنار بازیگران بزرگی هم چون رضا کیانیان و علیرضا خمسه بازی نمود.

 

افتخاراه ساره بیات

هم چنین این شخص در سال هزار و سیصد و هشتاد و شش با بازی کردن در فیلم مقلد شیطان توانست تجربه خوبی را در کنار کامبیز دیرباز و شقایق فراهانی به دست بیاورد. هم چنین باید گفت که این اولین تجربه سینمایی وی به شمار می رفت. این شخص با اینکه در کار های بسیار خوبی بازی کرده بود اما هنوز به مقدار زیادی به شهرت نرسیده بود.

 

او در سال هزار و سیصد و هشتاد و نه وقتی سی و یک سال سن داشت، به گروه اصغر فرهادی معرفی شد. در نهایت این شخص برای بازیگری در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین انتخاب شد. این فیلم یک فیلم بسیار زیبا بود که موفق به دریافت جایزه اسکار شد و یک اثر بسیار خوب در ایران و جهان معرفی شد.بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

بعد از ان این شخص در فیلم های سینمایی دیگری بازی نمود. او می گوید که حضورش در بعضی از فیلم ها کاملا دلی می باشد و حس خوبی را به او القا می کند. او می گوید که وقتی به من پیشنهاد بازی در نقش حلیمه در سریال محمد رسول الله را دادند، اتفاق بسیار خوبی برای من بود. او می گوید تنها نقشی بود که به دیده شدن خودش توجهی نکرده است.

 

بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

در مورد شغل سروین بیات باید گفت که این شخص در رشته هنر درس خوانده و تحصیل کرده است. هم چنین باید گفت که او در طول دوران زندگی خود تنها به هنر فکر کرده است و در مورد هنر نیز بسیار پیگیر بوده است. این شخص طراحی داخلی می باشد و هم چنین دوره فنگشوی را به خوبی پشت سر گذاشته است و در این مورد نیز باید گفت که او در کارش بسیار حرفه ای می باشد. سروین بیات یک هم چنین در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند و تمام شغل او به هنر بر می گردد.

 

باید گفت که سروین بیات همانند هر شخص دیگری و یا بهتر است بگوییم همانند هر سلبریتی دیگری در صورت خود عمل زیبایی انجام داده است. البته این را باید گفت که این شخص تنها عمل بینی انجام داده است و عکس های این شخص قبل و بعدش همگی در اینترنت موجود می باشند . می توان ان ها را مشاهده نمود. می توان با سرچ کردن عکس های سروین بیات قبل از عمل به این عکس ها دسترسی پیدا نمود.

 

حسین تهی در عروسی سروین بیات

موضوع جالبی که برای عروسی این شخص با رضا قوچان نژاد به وجود امده بود این بود که در این عروسی خواننده بسیار مطرحی شرکت کرده بود. این شخص حسین تهی بود که یک خواننده بسیار مطرح و معتبر می باشد.

 

او در مهمانی عروسی این زوج شرکت کرده بود. باید گفت که این شخص با حسین تهی بسیار زیاد عکس گفته اند و عکس های انان در فضای مجازی موجود می باشد و می توان با سرچ کوچک ان را مشاهده نمود. این مهمانی و عروسی در هلند برگزار شد و می شد که این شخص در ان حضور داشته باشد.در مورد پدر سروین بیات باید گفت که تنها عکس هایی از وی منتشر شده است و هیچ اطلاعاتی از این شخص در اختیار نمی باشد.

 

با سروین بیات تا کنون از طرف مجله های هنری مختلف نیز مصاحبه شده است. این مجله ها عموما خارجی بوده است. زیرا سروین بیات بعد از فارغ التحصیلی تنها برای دیدن ایران به کشور می امد و برای کار به ایران نمی امد. مصاحبه هایی که با او شده است تا کنون در مورد کارهای هنری بوده و دیگر مصاحبه ای با او صورت نگرفته است. در مجله های هنری در مورد طراحی داخلی می توان به این مصاحبه ها دسترسی پیدا نمود.

بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

بیوگرافی سروین بیات خواهر بازیگر معروف و همسر رضا قوچان نژاد (+عکس)

در مورد اختلاف سنی ساره بیات و سروین بیات باید گفت که اختلاف سنی این افراد مشخص نمی باشد. البته باید اضافه کرد که تاریخ تولد دقیق سروین بیات مشخص نیست و فقط گفته می شود این شخص متولد دسامبر می باشد.

 

اما تاریخ تولد ساره بیات مشخص می باشد و این شخص متولد پنجاه و شش می باشد. بنابراین نمی توان که گفت که این دو خواهر دقیقا چقدر با یکدیگر اختلاف سنی دارند و ساره بیات چقدر بزرگتر می باشد. هم چنین می توان حدس زد که تقریبا چهار یا پنج سال ساره بیات بزرگ تر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید