بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

شاداب قراهانی یکی از واینرهای رقصنده و دنسر در اینستاگرام اسـت اما جالب اسـت بدانید کـه او نخستین رقصنده با حجاب در اینستاگرام اسـت در ادامه با بیوگرافی شاداب فراهانی نخستین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال نمایید.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

رقص های شاداب فراهانی 

بیوگرافی شاداب فراهانی در سایت هاي‌ معتبر ایرانی منتشر شده اسـت و بیشترین اطلاعاتی کـه می‌ توان از او بـه دست آورد از طریق دنبال نمودن پیج اینستاگرامی او می باشد. زیرا بعد از آنکه او از کشور جمهوری اسلامی ایران مهاجرت نمود.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

هیچ فردی اطلاعاتی از او در دست نداشت اما بعد از مدتی کـه در اینستاگرام حضور پیدا کرد، توضیح داد کـه بـه دستور مقام ارجمند قضایی پیج اینستاگرام او بسته شد و گفته شد کـه تا زمانی کـه فعالیت‌ هاي‌ مجرمانه اش در اینستاگرام منتشر نماید.

 

دیگر بـه او اجازه فعالیت در اینستاگرام داده نمیشود.شـما می‌توانید برای مشاهده عکس هاي‌ جدید شاداب فراهانی پیج اینستاگرامی وی را دنبال نمایید و از جمله طرفداران او باشید کـه روزانه استوری ها و پست هاي‌ وی را دنبال می‌کنند و از این طریق وی را حمایت میکنند.

 

ادرس اینستاگرام شاداب فراهانی

آیدی اینستاگرام شاداب دنس @shadab.dancemusic می باشد و با توجه بـه ان کـه شاداب فراهانی اینستا خودرا محلی برای آموزش رقص ایرانی بـه مخاطبان قرار داده اسـت، افراد زیادی بـه او علاقه مند شدند و سعی دارند با آموزش هاي‌ او در پکیج هاي‌ آموزشی ارائه شده توسط او، اطلاعات و مهارت بیشتری در زمینه رقص بـه دست آورند.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

شاداب فراهانی در یوتیوب نیز همانند اینستاگرام فعال اسـت. اما می‌توان گفت کـه اصل فعالیت هاي‌ شاداب فراهانی مربوط بـه انتشار پست و استوری هاي‌ او در اینستاگرام می باشد. او توانست از طریق فعالیت دراین شبکه مجازی محبوبیت خودرا بیشتر از قبل گرداند. البته پیش از آنکه پیج اینستاگرام او منحل شود و از بین برود، بیش از ۴۰۰ هزار نفر وی را دنبال می‌کردند.

 

اما بعد از آنکه برای او حواشی مختلفی بـه وجود آمد وادار شد کـه اینستاگرام خودرا منحل کند و دیگر فعالیتی دراین شبکه مجازی نداشته باشد. او بـه تازگی پیج خودرا راه اندازی نموده اسـت و برای بار دوم فعالیتش را از سر گرفته اسـت. اما تعداد فالوور او همین حالا نزدیک بـه ۱۱۰ هزار نفر می باشد.

 

میزان درامد شاداب فراهانی

درآمد این دنسر از طریق فعالیت در اینستاگرام و یوتیوب بـه دست می‌آید. او کلیپ هاي‌ آموزش رقص خودرا در اختیار طرفداران خود قرار می‌ دهد و پکیج آموزشی را تهیه نموده اسـت کـه کسانی کـه می‌ خواهند بـه رقص ایرانی مسلط شوند،بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

این پکیج را خریداری کنند. علاوه بر این او کلیپ هاي‌ خودرا در اینستاگرام و یوتیوب نیز منتشر می‌ کند و با بالا رفتن تعداد بازدیدها کلیپ هایش در یوتیوب و همچنین بالا رفتن تعداد فالوورهایش در اینستاگرام، افراد زیادی کـه کسب و کار خودرا شروع کرده‌ اند، بـه او تبلیغات خودرا می‌ دهند و او نیز با انجام این تبلیغات درآمد خودرا افزایش می‌ دهد.

 

=مدتی پیش این مربی رقص بـه خاطر فعالیت‌ هاي‌ زیادش در زمینه رقص در اینستاگرام درگیر حواشی بسیاری شد. پلیس فتا سعی نمود تا تمامی کسانی کـه در کشور جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت در زمینه رقص می باشند را دستگیر کند. برای مثال مائده هژبری و شاداب فراهانی از جمله این افراد بودند کـه وادار شدند پیج اینستاگرام خودرا غیرفعال کند و دیگر دراین زمینه فعالیتی ارائه نکنند.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام «+عکس»

شاداب فراهانی همین حالا بـه کشور ترکیه مهاجرت نموده اسـت و فعالیت‌هاي‌ خودرا دراین کشور ادامه می‌ دهد. او بعد از مهاجرت بـه کشور ترکیه استوری و پست هایي را منتشر می نمود و دراین مطلب ها درد و دل هایي رابا مخاطبین خود انجام می‌ داد و می‌ گفت کـه برای حس دوباره امنیت تصمیم گرفت کـه بـه کشور دیگری مهاجرت کند.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

با توجه بـه ان کـه پلیس فتا تاکید نمود کـه در حال تفکیک کاربران ایرانی اسـت کـه در حال انجام فعالیت هاي‌ ناکارآمد و مخالف اسلام هستند، کاربران شبکه مجازی باید در جریان باشند کـه کارهایی خلاف شرع انجام ندهند.

 

و گرنه پیج اینستاگرامی آن ها بسته می‌ شود. او همچنین ذکر نمود کـه تا کنون ۵۰ هزار حساب کاربری در اینستاگرام غیرفعال شده اسـت تا آن ها نتوانند ترویج مطالب مستهجن و مبتذل را انجام بدهند بـه همین دلیل شاداب فراهانی نیز یکی از این افراد بود کـه پیج اینستاگرامی او غیر فعال و منحل شد و او الان فعالیت هاي‌ خودرا در اینستاگرام پس از مدت هاي‌ طولانی انجام می‌دهد.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

گفتگو با شاداب فراهانی

او در ابتدا از طریق دابسمش هایي کـه منتشر می نمود، بیش از ۷۰ هزار فالوور و دنبال کننده بـه دست آورد اما بعد از آنکه دابسمش هاي‌ خودرا در اینستاگرام منتشر نمود تصمیم گرفت کـه پیج خودرا ارتقا بدهد و فعالیت هاي‌ خودرا در زمینه هاي‌ دیگری نیز گسترش دهد. او هر گاه در مهمانی حضور پیدا می‌ کرد کلیپ هاي‌ حضورش در مهمانی را در شبکه مجازی اینستاگرام منتشر می‌کرد و با دنبال کنندگانش بـه برقراری ارتباط می پرداخت.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

نخستین انگیزه‌اي کـه باعث شد او عکس هاي‌ خودرا در اینستاگرام منتشر نماید بـه این خاطر نبود کـه او می‌ خواست بـه شاخ مجازی و یا شاخ اینستاگرام تبدیل شود، بلکه او تنها می‌ خواست کـه فعالیت‌ هایي در شبکه مجازی داشته باشد.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

اما بعد از مدتی کـه تعداد فالوور هایش افزایش پیدا کرد، او انگیزه دیگری برای انجام فعالیت هایش پیدا کرد. بعد از گذشت مدتی تصمیم گرفت کـه فعالیت هایش را برای بیشتر نمودن تعداد فالوور هایش افزایش دهد و بعد از ان کـه شش ماه از فعالیتش در صفحه مجازی اینستاگرام گذشت، شروع بـه انتشار پست استوری هایي در زمینه رقص نمود و طولی نکشید کـه تعداد فالوورهایش بـه ۴۰۰ هزار رسید.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

ایا شاداب فراهانی ازدواج کرده است ؟

شاداب فراهانی و همسرش تا کنون بـه طور رسمی رابطه خودرا اعلام نکرده اند و گمان میکنیم کـه تا کنون شاداب وارد رابطه رسمی نشده اسـت و هم چنان مجرد می باشد. زمانی کـه زندگینامه شاداب فراهانی را در ویکی پدیا و سایت هاي‌ معتبر مطالعه نمایید متوجه خواهید شد کـه سن شاداب فراهانی درحدود ۳۰ سال اسـت و او همان‌ گونه تصمیم بـه ازدواج ندارد.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

برای مشاهده لایو هاي‌ شاداب فراهانی بهتر اسـت کـه در صفحه مجازی وی را در اینستاگرام دنبال نمایید. او بیشتر درباره آموزش رقص و پکیج هاي‌ آموزشی صحبت می‌ کند و از این راه تصمیم دارد کـه بـه افرادی کـه مایلند کـه بـه رقص ایرانی مسلط شوند کمک نماید.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

پیشنهاد میکنیم برای دنبال کردن شاداب فراهانی بـه پیج اینستاگرامش نگاهی بیاندازید و تمام رقص هاي‌ وی را دنبال نمایید. همه ی افرادی کـه وی را بـه خاطر رقص زیبایش دنبال می‌ کنند علاقه بسیار زیادی بـه او پیدا کرده اند و می‌گویند کـه دلشان نمیخواهد کـه دوباره شاداب فراهانی از پیج اینستاگرامش دست بکشد زیرا انها با کمک او توانسته اند بـه رقص ایرانی مسلط شوند.بیوگرافی شاداب فراهانی اولین رقصنده با حجاب ایرانی در اینستاگرام (+عکس)

شاداب فراهانی تنها لینکی کـه در اینستاگرامش در اختیار طرفداران خود قرار می‌ دهد لینک چنل یوتیوبش می باشد. او در تلگرام فعالیتی ندارد و اگر کلیپ مناسبی در زمینه رقص منتشر نماید، در چنل یوتیوبی او در معرض خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید