بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

هری مگوایر Harry Maguire یکی از فوتبالیست هاي‌ مشهور تیم منچستر یونایتد میباشد امروز می خواهیم بیوگرافی هری مگوایر دفاع پرحاشیه مستطیل سبز را بررسی کنیم در ادامه با زندگینامه هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس + حقایق زندگی او «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

بیوگرافی هری مگوایر و حقایق زندگی او همسر فرزند و فوتبالیست

هری مگوایر یک فوتبالیست انگلیسی اسـت کـه در پست دفاع میانی بازی می کند. او در حال حاضر برای باشگاه منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس و همچنین برای تیم ملی انگلیس بازی می کند. او همچنین فینال لیگ اروپا 2021 را بـه دلیل مصدومیت از دست داد کـه باعث شد یونایتد پس از تساوی 1-1 در ضربات پنالتی مغلوب ویارئال شود.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

قبل از ان در نوامبر 2012 برای تیم ملی زیر 21 سال انگلیس بازی کرد. او همچنین در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل مالت و اسلواکی تحت هدایت گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس حضور داشت

 

هری مگوایر در کجا به دنیا اومده است ؟

او علاوه بر حرفه فعال خود، در آگوست 2020 در جزیره یونانی میکونوس پس از درگیری با پلیس دستگیر شد. او بعدا بـه تمام اتهامات محکوم شد و بـه اتهام تلاش مکرر رشوه و مقاومت در برابر دستگیری مجرم شناخته شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بیایید بـه پایین صفحه بروید تا در مورد شغل و زندگی شخصی او بیشتر بدانید.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

این فوتبالیست در 5 مارس 1993 در شفیلد، انگلستان تحت نام حوت، جیکوب هری مگوایر بـه دنیا آمد. او هیچ اطلاعاتی در مورد پدر و مادرش فاش نکرده اسـت. او همچنین با برادرانش جو و لورنس در مسبورو، در جنوب شرقی مرکز شهر شفیلد بزرگ شد. او از ملیت انگلیسی و از قومیت بومی قفقازی اسـت.

 

بیشتر بخوانید: معرفی ۷ تا از خوشگل ترین فوتبالیست های زن در دنیا «+عکس و بیوگرافی»

 

تحصیلات هری مگوایر

از نظر تحصیلات، او در مدرسه ابتدایی کاتولیک Immaculate Conception، Spinkhill، و دبیرستان کاتولیک رومی سنت مری، Chesterfield، شرکت کرده بود. علاوه بر این، او فوتبال را از سن 7 سالگی بـه عنوان هافبک میانی برای آکادمی شفیلد یونایتد تا 17 سالگی شروع کرد. از سال 2012 تا 2014 او بـه عنوان مدافع میانی در جام لیگ فوتبال بازی کرد.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

او در سن 21 سالگی بـه هال سیتی پیوست و قراردادی 2.5 میلیون پوندی با قراردادی سه ساله امضا کرد و نخستین بازی خودرا برای ببرها در لیگ اروپای یوفا انجام داد. با انتخاب هال بـه عنوان بهترین بازیکن سال از سوی هواداران و بازیکنان بـه اتمام رسی

 

د. او سپس برای باشگاه لیگ برتر لسترسیتی قرارداد امضا کرد، در ابتدا با قیمت قرارداد 12 میلیون پوند کـه بعدا بـه 17 میلیون پوند افزایش یافت. منچستریونایتد پتانسیل وی را دید و پس از یک فصل 70 میلیون پوند برای مگوایر پیشنهاد داد. او همچنین برای نخستین بار فوتبال بین المللی خودرا آغاز کرده بود.

 

همسر و زندگی شخصی هری مگوایر

ممکن اسـت پیروان او بدانند کـه او در حال حاضر مجرد نیست. همچنین، او هنوز ازدواج نکرده اسـت، اما ممکن اسـت بـه زودی با نامزدش، فرن هاوکینز، از راهرو کناره گیری کند. علاوه بر این، این دو در 17 فوریه 2018 نامزد کردند و همچنین از نامزدش در جام جهانی 2018 حمایت کردند، جایی کـه او حلقه نامزدی خودرا نیز بـه نمایش گذاشت.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

همچنین، این زوج برای نخستین بار در ژوئن 2011 ملاقات کردند. پس از یکسال نامزدی، آن ها در 3 آوریل 2019 از طریق صفحه اینستاگرام او بـه فرزند اول خود، دختر لیلی سنت مگوایر، خيرمقدم گفتند. در 9 می 2020؛ انها بار دیگر بـه دومین دختر خود بـه نام پایپر رز خيرمقدم گفتند.

 

موفقیت هری مگوایر در لستر سیتی

عملکرد چشمگیر مگوایر برای شفیلد یونایتد و هال سیتی دور از ذهن نمانده بودو او در تابستان 2017 بـه تیم لیگ برتری لسترسیتی پیوست. مبلغ انتقال حدود 17 میلیون پوند گزارش شد.

 

مگوایر پس از امضای قرارداد با روباه ها گفت: “تعدادی از باشگاه ها علاقه مند بودند، اما زمانی کـه من مدیر [کریگ شکسپیر] را در این جا ملاقات کردم، او تقریبا ان را بـه سمت این باشگاه هدایت کرد. او راهی را کـه باشگاه میرود بـه من نشان داد. این در حال افزایش اسـت و برای آینده بسیار امیدوارکننده بـه نظر میرسد، پس قدردانی از گافر اسـت.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

میتوانید ببینید کـه با ساختار باشگاه، بـه جای این کـه بـه پایین بـه سمت بالا نگاه کند، این دلیل بزرگی بود کـه بـه محض این کـه متوجه شدم علاقه‌اي وجوددارد، میخواستم از فرصت استفاده کنم.»مگوایر نخستین بازی خودرا برای لسترسیتی در 11 اوت 2017 در شکست 4-3 خارج از خانه مقابل آرسنال انجام داد.او پیش از انتقال بـه منچستریونایتد، در تمام رقابت‌ها برای روباه‌ها در 76 بازی پنج گل بـه ثمر رساند.

 

حضور پرحاشیه در منچستر یونایتد هری مگوایر

مگوایر در تابستان 2019 از لسترسیتی بـه منچستریونایتد منتقل شد و شیاطین سرخ گزارش دادند کـه مبلغی حدود 80 میلیون پوند را پرداخت کردند کـه در ان زمان یک رکورد جهانی برای یک مدافع بود.

 

او یک قرارداد اولیه شش ساله با شیاطین سرخ امضا کرد و انتقال او بـه اولدترافورد در 5 آگوست 2019 بـه طور رسمی تایید شد.مگوایر پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد گفت: “وقتی منچستریونایتد در خانه شـما را میزند، فرصتی باورنکردنی اسـت.” از صحبت‌هایم با سرمربی [اوله گونار سولسشر]؛ درباره چشم ‌انداز و برنامه‌هایي کـه او برای تیم دارد هیجان‌زده هستم.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

گران ترین مدافع دنیا

واضح اسـت کـه اوله در حال ساختن تیمی برای کسب جام اسـت. اکنون مشتاق دیدار باهم تیمی هاي‌ جدیدم و شروع فصل هستم.”مگوایر نخستین بازی خودرا برای منچستریونایتد در پیروزی 4-0 خانگی در لیگ برتر مقابل چلسی در 11 اوت 2019 انجام داد.

 

او در ژانویه 2020 پس از جدایی اشلی یانگ بـه اینترمیلان بـه عنوان کاپیتان جدید باشگاه منصوب شد.مگوایر نخستین گل خودرا برای منچستریونایتد در پیروزی 6-0 مقابل ترانمر روورز در مرحله چهارم جام حذفی 9 روزبعد بـه ثمر رساند.

 

گل های ملی هری مگوایر

مگوایر نماینده انگلیس در سطح زیر 21 سال بودو نخستین بازی بزرگسالان خودرا برای تیم ملی در پیروزی 1-0 خارج از خانه مقابل لیتوانی در مسابقه مقدماتی جام جهانی در 8 اکتبر 2017 انجام داد.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

او نخستین گل خود بـه انگلیس را در 7 ژوئیه 2018 در جام جهانی بـه ثمر رساند ودر نیمه اول با ضربه سر اشلی یانگ در پیروزی 2-0 مقابل سوئد در مرحله یک چهارم نهایی، ضربه سر را بـه ثمر رساند.مگوایر در پنج بازی برای انگلیس در یورو 2020 کـه در تابستان 2021 برگزار شد، یک گل بـه ثمر رساند تا بـه شاگردان گرت ساوتگیت کمک کند تا بـه فینال برسند، جایی کـه در ضربات پنالتی بـه ایتالیا باختند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آنا لواندوفسکی همسر بازیکن مطرح فوتبال «+عکس و ماجرای آشنایی»

 

ماجرای ازدواج هری مگوایر

پشت هر مرد بزرگی، یک زن بزرگ وجوددارد، یا بـه قول مشهور. و تقریبا پشت هر فوتبالیست انگلیسی، یک همسر یا دوست دختر جذاب وجوددارد.مدافع میانی بزرگ، 25 ساله، دریک رابطه طولانی مدت با هموطن بومی شفیلد، کـه با نام فرن هاوکینز شناخته می‌شود – در تصویر زیر اسـت.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

فرن و هری تقریبا هفت سال از زمان نوشتن بیو او باهم بودند. هری کمک مالی بزرگی برای دانشگاهیانش بوده اسـت کـه با فارغ التحصیلی ممتازش مثمر ثمر شد.فرن مرتباً عکس هایي را در اینستاگرام منتشر می کند کـه این جفت را درکنار هم نشان می‌دهد.

 

خانواده هری مگوایر

هری از ابتدایی فروتن با پیشینه خانوادگی طبقه متوسط ​​می‌آید. اطلاعات کمی در مورد پدرش وجوددارد، بر خلاف مادرش، کـه بسیاری معتقدند یک متخصص انضباطی اسـت.پدر هری مگوایر یک فوتبالیست سابق اسـت و دلیل بازی هری در برانسمیر اسـت کـه اتفاقاً باشگاه قدیمی پدرش اسـت.همانگونه کـه هری می‌گوید … “این دلیلی اسـت کـه من و برادرم بـه این جا آمدیم. ما هردو دریک رده سنی بازی کردیم.»

 

هری مگوایر با مادرش در آب داغ فرود آمد تا این کـه چگونه برای نخستین گردهمایی بزرگسالان انگلیس حاضر شد.مگوایر با فرن هاوکینز نامزد کرده اسـت. این زوج باهم دو فرزند دارند.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، پس از تکمیل قرارداد شیاطین سرخ برای جذب هری مگوایر در آگوست 2019؛ صحبت کرد: “هری یکی از بهترین مدافعان میانی بازی امروز اسـت.

 

او یک خواننده فوق‌العاده بازی اسـت و حضور قدرتمندی در زمین دارد و میتواند تحت فشار آرام بماند. او در داخل و خارج از زمین بـه خوبی دراین گروه قرار میگیرد.

 

واکنش ها به هری مگوایر

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد در مورد کاپیتانی هری مگوایر در باشگاه صحبت می کند ودر دسامبر 2021 صحبت میکند: «این واقعیت کـه او بازوبند را در اختیار داشت، این لطف را بـه او بخشیده اسـت. کاری کـه انجام خواهد داد. فکر می‌کنم خیلی زود بـه او داده شد. آمدن بـه منچستریونایتد کار بسیار سختی اسـت، پاهای خودرا زیر میز قرار دهید و بگویید کـه احساس اسانی میکنید، بدون این کـه فشار اضافی کاپیتانی داشته باشید.

بیوگرافی هری مگوایر بازیکن فوتبال منچستر و انگلیس تا سال 2023 (+عکس)

کاپیتان بودن یک مسئولیت بزرگ اسـت، سابقه اي دارد کـه با ان همراه اسـت، وزنه اي بزرگ بر دوش شماست. برای تحمل این وزن باید مدتی در آنجا بودن را تجربه کنید. برای مگوایر این مهمتر بود کـه وارد زمین شود و روی تبدیل شدن بـه یک ستون اصلی منچستریونایتد تمرکز کند تا این کـه کاپیتان شود.

 

سوالات متداول 

هری مگوایر چند سال دارد؟ 

او متولد دهه هشتاد میلادی میباشد .

 

نام همسر هری مگوایر کیست؟ 

بومی شفیلد نام دوست دختر و همسر او میباشد. 

 

عکس هاي‌ هری مگوایر کجا ببینیم؟

شـما میتوانید در اینستاگرام وی مشاهده بفرمایید .

 

نام پیج و ایدی اینستاگرام هری مگوایر چیست؟

Harry Maguire  سرچ کنید پیج او بالا می اید . 

دیدگاهتان را بنویسید