بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

امین فردین یکی از خبرنگاران فضای مجازی مشهور بـه خبرنگاران پاپاراتزی ها بوده اسـت کـه در اینستاگرام بسیار سر و صدا پیدا کرده اسـت در ادامه با چرا امین فردین باید اعدام شود؟ | نگاهی بـه جزئیات محکوم شدن امین فردین سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

ماجرای بازداشت امین فردین 

خب برسیم بـه خبرنگار پرحاشیه امین فردین اسمی کـه اینروزها بسیار وایرال هاي‌ اینستا شده اسـت ٬ کـه اخیرا اقدام تولید برنامه هاي‌ جنجالی و افشاسازی پیرامون اشخاص و موضوعات مختلف از جمله سایت ­هاي‌ شرط­بندی، کلاهبرداری شرکت سایپا، حواشی و … می‌کند. او در تاریخ متولد ۲۹ شهریور ۱۳۷۰ در اهواز بـه دنیا آمد.

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

امین از همان سنین نوجوانی جنجال هاي‌ بسیاری آفرید. پس از مهاجرت بـه کشور آلمان و پیش از اقدام بـه ساخت برنامه­‌ي پشت پرده وی اقدام بـه انتشار و فروش اپلیکیشنی بـه نام گواهینامه­‌ آلمانی بـه پارسی کرده بوده اسـت.

 

بیوگرافی کامل امین فردین

امین فردین فردی اسـت کـه در کرمانشاه ب دنیا اومده اسـت ٬ برای امین فردین امین مدتی طولانی در شبکه هاي‌ اجتماعی بـه انتشار اخبار و شایعاتی درباره سلبریتی هاي‌ حوزه هاي‌ مختلف تحت عنوان افشاگری می پرداخت.

 


بیشتر بخوانید: امین فردین کیست؟ | بیوگرافی خبرنگار پرحاشیه اینستاگرام «+عکس»


بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

فعالیت خودرا تحت عنوان خبرنگاری پاپاراتزی جلوه می داد، با شکایت امین رضا چلبیانلو و شاکیان متعدد دیگر از حوزه‌هاي‌ مختلف ورزش و هنر محکوم شناخته و وضعیت اعلان قرمز برای دستگیری او بـه پلیس بین‌الملل «اینترپل» اعلام شد.حکم بازداشت امین فردین صادر شد – مجله شانس

 

ماجرای بازداشت امین فردین

بـه گزارش سایت هاتم بت ؛ با گذشت چند روز از وقوع حادثه قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی، اخبار و حواشی ان روز بـه روز ابعاد تازه و پیچیده تری بـه خودش می‌گیرد.

 

تا جایی که با توجه بـه استفاده جناحی دو جریان مشخص سیاسی کشور از این ماجرا؛ اخبار، گزارش و تحلیل هاي‌ پیرامون این قتل طی چند روز گذشته بـه مثابه یک جنگ تمام عیار انتخاباتی بـه صورت مدوام بین دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا در رسانه هاي‌ رسمی و غیررسمی کشور و فضای مجازی رد و بدل شود.

 

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

در میان اخبار منتشر شده از میترا استاد، یک نام کمی بیشتر بـه چشم می‌خورد. “امین فردین” فردی کـه خودش را خبرنگار و ادمین کانالی بـه نام پشت پرده معرفی کرده و مدام در کانال یوتیوپ این برنامه برای شخصیت هاي‌ مختلف سیاسی در کشور شاخ و شانه میکشد.

 

فردین اولین کسی بود کـه پس از استعفای جنجالی محمدعلی نجفی از شهرداری تهران و مطرح شدن نام همسر دوم او یعنی میترا استاد، عکس هاي‌ خصوصی وی را منتشر کرد تا این ماجرا وارد فاز تازه اي شود کـه چه بسا قتل امروزش هم بی ارتباط با ان نیست.!

امین فردین کجایی است ؟‌

امین فردین «متولد 29 شهریور 1365» خبرنگار سابق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و مرکز خوزستان و خبرنگار سابق باشگاه خبرنگاران جوان اسـت کـه سال ها بـه خبرنگاری، ﺗﻬﻴﮥ فیلم و مستند و تدوین و ویرایش تصویر برای این نهاد مشغول بوده ودر سالﻫﺎی ۸۸ تا ۹۰ بارها بـه عنوان بهترین خبرنگار و تدوینﮔﺮ از سوی مراکز وابسته بـه صدا و سیما، جوایز متعددی را دریافت کرده اسـت.

 

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

علاوه بر این، امین فردین یک کتاب در زﻣﻴﻨﮥ تدوین و ویرایش تصویر و یک کتاب نیز در زﻣﻴﻨﮥ سیستمﻫﺎی لینوکس در ایران منتشر کرده اسـت.

 

اما او ناگهان درسال 96 از کشور خارج شده و بـه کشور آلمان مهاجرت ﻣﻰکند و بـه سرعت وب سایت و صفحات اجتماعی متعددی رابا تیترها و عناوین جذابی مانند «افشاگریﻫﺎی مستند» و «پشت پرده» طراحی ﻣﻰکند.

 

یکی از مهم‌ترین اهداف این فرد برای راﻩاندازی وب سایت و صفحات اجتماعی، تخریب فعالین سیاسی مخالف و موافق جمهوری اسلامی «از مسیح علی‌نژاد و مهندس صفایی فراهانی تا ….» بود. بطوریکه هربار با نشان دادن عکسهای و فیلم و اسنادی کـه هر بار تاکید داشت این اسناد توسط تیمش«!» تهیه شده سعی می کرد از نمد این افراد برای خودش کلاهی ببافد.

 

اسناد و مدارک امین فردین بازداشت و اعدام

تنها داشتن سایت شرط بندی جکم بازداشت امین فردین نیست و احتمالا او اعدام شود. این فرد چندی پیش مدعی شده بود کـه ﺣﻤﻠﮥ سایبری بسیار موفقی را بـه وب سایت رسمی محمدجواد آذری جهرمی «وزیر ارتباطات دولت دوازدهم» انجام داده اسـت و بـه اسناد بسیار مهمی همدست پیدا کرده اسـت، اما پس از مدتی مشخص شد کـه ان وب سایت، یک وب سایت کاملاً جعلی بوده کـه توسط خود امین فردین بـه نام «محمد آذری جهرمی» ایجاد شده اسـت .

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

ودر واقع امین فردین بعد از انتشار این خبر دروغین، نه تنها اسناد و مدارکی را علیه محمدجواد آذری جهرمی منتشر نکرد، بلکه نام وی را بـه صورت گسترده و بـه عناوین مختلف در وبسایتﻫﺎ و صفحات اجتماعی خود مطرح کرد و بعد از این کـه مشخصات این وب سایت جعلی و محل استقرار سِرور میزبانِ این چند وب سایت افشا شد.

 

امین فردین وب سایت اصلی خودرا از معرض خارج کرد و سِرور ان را بـه طور موقت تغییر داد و حتی ماهﻫﺎ قبل، نسبت بـه ویرایش و تغییر و تحریف بیوگرافی و رزوﻣﮥ فعالیت خود در صدا و سیما را کـه سالﻫﺎ قبل از خروجش از ایران در وبلاگ شخصی او منتشر شده بود پاک کرد.

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

جنجال میترا استاد و امین فردین 

لازمه کـه بدونید او در ماجرای نجفی همدست دارد ؛ امین فردین را آغازگر حملات بـه خودش و نجفی معرفی کرد و گفت: آقای امین فردین چندماه پیش کلیپی ساختند کـه در ان تهمت‌هاي‌ فراوانی را نسبت بـه بنده و پزشک نجفی مطرح کردند.

 

ما ان زمان نامزد بودیم تا یک دیگر را بیشتر بشناسیم و بعد ازدواج کنیم. کلیپی ساخته بودو درآن توهین کرده و تهمت‌هاي‌ زیادی زده بود کـه یکی از انها این بود کـه صدای بریده شده از من در مکالماتم را بر روی صدای یک آقایی گذاشتند.

 

کـه البته بسیار ناشیانه بود. آن گونه تنظیمش کرده بودند کـه انگار پیشنهاد رشوه بـه من داده اسـت و من پذیرفته‌ام. مگر می شود کـه شـما پیشنهاد رشوه‌ي فردی کـه تلفنی با شـما مصاحبه کرده و غریبه اسـت را بپذیرید؟!

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

بحث بعدی، مراسم تولد آقای پزشک بود کـه من برایشان در هتل اسپیناس برگزار کرده بودم و احتمالا جریانش را می دانید.

 

بنده و خانواده‌ام بعلاوه‌ي یکی از همکارانمان حضور داشتند. برنامه‌اي بسیار رسمی بودو حتی موسیقی کـه در داخل هتل پخش می ‌شد صدایش اصلا بـه قسمتی کـه ما نشسته بودیم نمیرسید.

 

کـه بگویند موسیقی غیرمعمول بوده یا بدحجابی و رفتارهای خارج از عرف وجود داشته. بـه هر حال فیلم ان روز در هتل موجود اسـت و می توانند ببینند. چرا بادلیل و مدرک این حواشی و شایعات را مطرح نکردند؟ چون دستشان خالی قصدشان تخریب پزشک نجفی بود. دلیل این تخریب‌ها هم این بود کـه یک سری از فسادهای اقتصادی را عنوان کرده بودند و خودتان در جریان هستید.

 

کلیپ هایی که باعث اعدام شدن امین فردین میشود

امین فردین با پخش کردن عکس هاي‌ حریم خصوصی بازیگران مانند اناشید حسینی و بقیه وارد دردسرهای بزرگی شده اسـت.

 

من پس از دیدن این کلیپ با آقای پزشک تماس گرفتم و گفتم کـه این کلیپی درآمده کـه بسیار بد اسـت. ان را برایشان ارسال کردم کـه حالشان بد شده بود. گفتند چرا ما آدم‌ها این‌قدر آسان برای تخریب یک دیگر بـه هرکاری دست می زنیم.

 

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

پس از انتشار این کلیپ موج پیام‌ها بـه من آغاز شد کـه یک همچین بحثی وجوددارد. عکس عقد محضری من و همسرم را منتشر کرده بودند. بـه آقای پزشک گفتم هم اکنون کـه عکس من و شـما را منتشر کرده‌اند جنجال بـه‌پا خواهد شد و فردا میگویند کـه شـما دوست هستید.

 

کسی چه می داند کـه ما زن و شوهر قانونی هستیم. فردا برای ما حرف و حدیث خواهد شد و گفتم اجازه دهید تا گفت و گو‌اي انجام دهم کـه این مسایل روشن شود؛ گفتند کـه “باشد، حالا می آیم و صحبت میکنیم” بـه محض این کـه مکالمه‌ي ما به پایان رسید من فهمیدم کـه شب حال‌شان بد شده و از خانه خارج شده بودند ودر نهایت بخاطر مشکل قلبی بـه بیمارستان رسانده بودند‌شان.

 

حواشی امین فردین در مورد بیمارستان و اطلاعات

او در ایران ممنوع الکار شد و حالا در المان پر حاشیه شده اسـت٬ چون این تنش‌ها خطرآفرین خواهد بود.

 

از تهران خارج‌شان کردند تا احوالشان بهتر شود و بازگردند.دلیل این کـه من برخلاف میلم وادار شدم صحبت کنم، انتشار عکس‌هاي‌ مراسم خصوصی عقد ما بود. من برای دفاع از حیثیت و آبروی چهل ساله‌ي آقای پزشک نجفی و خودم گفتگو کردم. بالاخره من هم خویشان و آشنایانی دارم ودر عرصه‌ي سیاسی و هنری فعال بوده‌ام.

 

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

این ادعای خانم استاد درحالی مطرح شده بود کـه امین فردین در یکی از برنامه خود با انتشار اسکرین شات چت خودش با خانوم استاد ادعا کرد کـه این عکسهای را خود میترا استاد برای او فرستاده اسـت. موضوعی کـه عده اي از ان جهت اهرم فشار بـه نجفی برای علنی و رسمی کردن این رابطه نام میبرند.

 

حال با قتل خانوم استاد و سخنان محمدعلی نجفی در جلسه بازپرسی و کنار هم قرار دادن این پازل میتوان بـه این نتیجه رسید کـه قبل از هر چیز، برای رسیدن برای دست یافتن بـه اصل ماجرای قتل همسر آقای نجفی این ابعاد از زندگی میترا استاد هم باید بررسی شود. تا شاید “تاریخ” پشت پرده واقعی این ابهامات را روشن کند.

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

پیج اینستاگرام امین فردین

aminfardin نام اکانت او می‌باشد ٬بـه انتشار اخبار و شایعاتی درباره سلبریتی‌هاي‌ حوزه‌هاي‌ مختلف تحت عنوان افشاگری می‌پرداخت و فعالیت خودرا تحت عنوان خبرنگاری پاپاراتزی جلوه می‌داد، با شکایت امین‌رضا چلبیانلو و شاکیان متعدد دیگر از حوزه‌هاي‌ مختلف ورزش و هنر محکوم شناخته و وضعیت اعلان قرمز برای دستگیری او بـه پلیس بین‌الملل «اینترپل» اعلام شد.

 

صادر شدن حکم امین فردین

امین فردین احتمالا دیپورت بشود بـه ایران، نام پرتکرار در زبان دوستان این بازیگر بودو بسیاری بـه نوعی وی را بـه خاطر شایعاتی کـه درباره این بازیگر منتشر کرده بود، مسوول مستقیم خودکشی این بازیگر میدانستند.

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین


بیشتر بخوانید:  زندگی لاکچری داوود هزینه + میزان درآمد ماهیانه داوود هزینه «+عکس»


 

درباره این فرد ذکر این نکته هم ضروری اسـت کـه براساس مستندی کـه از سرشبکه‌هاي‌ قمار روی آنتن تلویزیون رفت، میلاد حاتمی بـه وضوع اعتراف کرد کـه امین فردین بابت داغ کردن موضوعات درباره عده اي از چهره‌ها و افشاگری‌هایش از شبکه قمار بيرون از کشور بـه طور مستقیم درآمد دارد.

 

اخیرا در صفحات مجازی مانند یوتیب و اینستاگرام کلیپی منتشر شده اسـت تحت عنوان فیلم دستگیری امین فردین کـه مورد توجه کاربران قرار گرفته اسـت. البته لازم بـه ذکر اسـت این کلیپ تاکنون از هیچ نهاد رسمی تایید نشده اسـت.

 

تصاویری از دستگیری امین فردین

لازم بـه ذکره کـه شایعه شده او دستگیر شده اسـت٬ برای ان دسته کسانی سعی دارند اخبار بی ربط یا حاشیه برای سلبریتی ها بسازند. باید منتظر ماند ببینیم آیا اینترپل نامه ایران را تایید میکند یا خیر، در کل پلیس اینتر پل نسبت بـه یک سری موضوعات خاص مانند هویت، آبروی افراد و…

بیوگرافی کامل امین فردین | نگاهی به جزئیات محکوم شدن امین فردین

بسیار حساس میباشد و واکنش تندی نسبت بـه این عوامل و افراد نشان خواهد داد. اخیرا برنامه هاي‌ وی کـه از شبکه هاي‌ ماهواره اي پخش می شد، متوقف شده اسـت. امین تا حالا هیچگونه واکنشی نسبت بـه اتفاقاتی کـه اخیرا برای او پیش آمده اسـت واکنشی نشان نداده اسـت.

 

جمع بندی 

امین فردین با پست هاي‌ منتشر کرده و استوری هاي‌ لازمه در اینستاگرام خود اعلام کرد کـه در بيرون از کشور با ارامش دارد زندگی میکند اما خود باید بدانیم کـه پلیس اینترپل دنبال او هستش و هر لحظه لازم اسـت بـه ایران دیپورت شود ٬ اگر امین فردین پاش بـه ایران باز بشه احتمال خیلی زیاد ابد یا اعدام میشود کـه امروزه این خبر در فضای مجازی بسیار وایرال میشود. 

دیدگاهتان را بنویسید