حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام (+عکس)

حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام (+عکس)

حمید شربتی یکی از واینرهای اینستاگرام اسـت کـه در زمینه طنز و کلیپ هاي‌ خنده دار فعالیت میکند و یک و نیم میلیون فالوور دارد در ادامه با حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال نمایید.

 

بیوکرافی حمید شربتی

نام حمید شربتی؛ واینر و بلاگر مشهور اینستاگرامی را شنیده اید. حمید در ماه اسفند سال هفتاد و سه در شهر اردبیل بـه دنیا آمده اسـت. او دارای لیسانس رشته کامپیوتر یا نرم افزار از دانشگاه آزاد اسلام شهر می باشد.حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام (+عکس)

حمید شربتی در برنامه اینستاگرام بـه آقا مشتی مشهور اسـت.

او دراین فضا از طرفداران بسیار زیادی بهره مند می باشد.

او ابتدا با انتشار کلیپپ رقصش درسال ۱۳۹۴ و استقبال مردم ب

ه این شغل علاقه پیدا کرد. پس از ان با ساختن دابسمش هاي‌

کوتاه طنز در اینستاگرام کم کم مشهور شد. حمید شربتی پس

از ان با یاد گرفتن ادیت سازی و ساختن کلیپ، نوشتن سناریو را آموزش دید.

 

شروع فعالیت اینستاگرام حمید شربتی

بعد از مدت زمان کوتاهی با ساختن یک کلیپ کوتاه با موضوع دانشگاه در عرض چند ساعت نزدیک بـه ۱۲ هزار دنبال کننده را بـه خود جذب کرد. او پس از منتشر کردن این کلیپ بـه یکی از واینر هاي‌ مشهور در اینستاگرام تبدیل شد.

 

واینر بـه کسی میگویند کـه در اینستا برای افراد کلیپ هاي‌ سرگرم کننده و طنز می سازند. شربتی از ورزشکاران رزمی و حرفه اي نیز می‌باشد. او نزدیک بـه ۶ سال در رشته رزمی کاراته بـه سبک کیوکوشین فعالیت می کرده اسـت. البته او در رشته کیک بوکس نیز مدتی کار میکرد و اکنون نیز در عده اي از کلیپ هاي‌ خود از این حرکات رزمی و نمایشی استفاده می‌کند.حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام (+عکس)

حمید شربتی پس از ان با یاد گرفتن ادیت سازی و ساختن کلیپ، نوشتن سناریو را آموزش دید. بعد از مدت زمان کوتاهی با ساختن یک کلیپ کوتاه با موضوع دانشگاه در عرض چند ساعت نزدیک بـه ۱۲ هزار دنبال کننده را بـه خود جذب کرد.

 

او پس از منتشر کردن این کلیپ بـه یکی از واینر هاي‌ مشهور در اینستاگرام تبدیل شد. واینر بـه کسی میگویند کـه در اینستا برای افراد کلیپ هاي‌ سرگرم کننده و طنز می سازند. شربتی از ورزشکاران رزمی و حرفه اي نیز می‌باشد. او نزدیک بـه ۶ سال در رشته رزمی کاراته بـه سبک کیوکوشین فعالیت می کرده اسـت. البته او در رشته کیک بوکس نیز مدتی کار می‌کرد و اکنون نیز در عده اي از کلیپ هاي‌ خود از این حرکات رزمی و نمایشی استفاده می‌کند.

 

میزان درامد حمید شربتی از اینستاگرام

حمید این طور عنوان میکند کـه ماهیانه بیشتر از ۵۰ میلیون تومان با استوری هاي‌ تبلیغاتی خود بـه دست می آورد. اما با این حساب بـه اتومبیل پراید خود علاقه بسیار زیادی دارد و حاضر نیست کـه ان را تحت هیچ شرایطی عوض کند.

 

او تاکنون کلیپ ها و فیلم هاي‌ طنز و فانی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده اسـت. حمید از این راه دنبال کننده هاي‌ زیادی را جذب خود کرده اسـت. حمید بـه وسیله استوری هاي‌ تبلیغاتی اش درآمد قابل توجهی را بـه دست می آورد.حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام (+عکس)

همچنین او علاوه بر فعالیت در اینستاگرام، در برنامه تلگرام و توئیتر نیز فعالیت گسترده اي دارد.برای دیدن عکس هاي‌ حمید شربتی راه هاي‌ زیادی وجوددارد. یکی از راه هاي‌ دیدن عکس هاي‌ این واینر محبوب جست و جو کردن در سایت هاي‌ مختلف و گوگل می باشد.

 

شـما می‌توانید با سرچ کردن نام حمید شربتی عکس هاي‌ بسیار زیادی از او در اینترنت مشاهده کنید. از دیگر راه هاي‌ دیدن عکس این فرد، مراجعه بـه پیج شخصی اینستای او می باشد. شـما می‌توانید با مراجعه بـه این برنامه پر مخاطب و جست و جوی نام این فرد، عکس هاي‌ زیادی از حمید شربتی مشاهده کنید. البته در عده اي از کانال هاي‌ تلگرامی نیز عکس هاي‌ تعداد زیادی از این بلاگر مشهور موجود می باشد کـه می‌توانید ان ها را تماشا کنید.

 

همسر حمید شربتی

گفته می‌شود کـه حمید شربتی با دختری بـه نام آندیا بابایی دوست می باشد. آندیا و حمید کلیپ هاي‌ طنز بسیاری را با هم اجرا کرده اند. در تعداد زیادی از عکسها و فیلم ها این دو نفر درکنار هم دیده شده اند. همچنین حمید در تعداد زیادی از لایو هاي‌ خود درکنار آندیا بابایی می‌باشد. گفته می‌شود کـه این دو نفر با یکدیگر مدتی اسـت کـه ازدواج کرده اند و وارد زندگی مشترک شده اند اما حقیقت بودن ان هنوز مشخص نیست.

 

ان ها کلیپ هایي با عنوان مدرسه و دانشگاه درکنار هم ساخته اند. یکی از کلیپ هاي‌ حمید شربتی کـه بسیار طولانی اسـت مربوط بـه ازدواج او می باشد. این کلیپ درباره عروسی حمید بـه خاطر خودرو پورشه با دوست دختر خود می‌باشد. از مشهور ترین کلیپ هاي‌ او می‌توان بـه دیوانگی، بازی هاي‌ نوستالژی و خوش مغز ها اشاره کرد. شـما می‌توانید برای دیدن عکس دوست دختر حمید شربتی بـه سایت هاي‌ مختلف اینترنتی و همچنین پیج هاي‌ شخصی آندیا و حمید مراجعه کرده و عکس هاي‌ ان ها را ببینید.

 

حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام «+عکس»

راه هاي‌ زیادی برای دیدن کلیپ هاي‌ فان و جذاب حمید شربتی وجوددارد. حمید در فضا هاي‌ مختلفی کلیپ ها و فیلم هاي‌ خودرا پخش میکند. این فرد کلیپ هاي‌ طنز بسیاری با آندیا بابایی و علی کوچولو ساخته اسـت. راه هاي‌ زیادی برای دیدن کلیپ هاي‌ این شخص موجود می باشد. یکی از این راه ها مراجعه بـه پیج حمید شربتی و آندیا بابایی می‌باشد. شـما میتوانید با مراجعه بـه صفحه اینستای ان ها، این کلیپ ها را ببینید ودر صورت تمایل ان ها را دنبال نمایید.

 

یکیدیگر از راه هاي‌ دیدن کلیپ هاي‌ حمید شربتی جست و جو در اینترنت می‌باشد. شـما میتوانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت و سایت هاي‌ مختلف، کلیپ هاي‌ زیادی از ان ها ببینید. حمید در برنامه تلگرام نیز دارای کانال می باشد. همچنین شـما می‌توانید در کانال هاي‌ تلگرامی مختلف نیز فیلم هاي‌ طنز این فرد را ببینید ودر صورت علاقه در ان کانال عضو شوید. البته در یوتیوب نیز او کلیپ هاي‌ زیادی را از خود بارگزاری میکند ودر اختیار طرفدارانش قرار میدهد.حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام (+عکس)

پیج اینستاگرام حمید شربتی

افراد مشهور زیادی هستند کـه در فضا هاي‌ مختلف مجازی مانند اینستاگرام فعالیت میکنند. حمید شربتی از جمله سلبریتی هاي‌ معروفی اسـت کـه در اینستاگرام مشغول بـه فعالیت می‌باشد. او تاکنون توانسته اسـت با انتشار ۱۷۱ پست، یک میلیون و پانصد هزار دنبال کننده را بـه خود جذب کند.

 

حمید آقا کـه بـه آقا مشتی نیز مشهور اسـت دراین صفحه کلیپ هاي‌ طنز خود و عکس هاي‌ شخصی اش را منتشر میکند. شـما می‌توانید برای دیدن پیج این شخص hamid.agha.mashti را در اینستاگرام جست و جو کرده و وی را پیدا کنید. درصورت تمایل می‌توانید پیج این شخص را فالو کنید و برنامه هاي‌ حمید شربتی را دنبال نمایید.

 

درامد حمید شربتی از یوتیوب

سوالی کـه ممکن اسـت ذهن بسیاری را بـه خود درگیر کند این اسـت کـه آیا حمید شربتی در یوتیوب نیز فعالیت می‌کند؟ پاسخ ما بـه شـما این اسـت کـه تعداد زیادی از سلبریتی ها و واینر ها در فضا هایي بـه جز اینستاگرام فعالیت می‌کنند. حمید از جمله افرادی می باشد کـه در برنامه پر طرفدار یوتیوب بـه صورت گسترده فعالیت می‌کند. او دراین برنامه کلیپ هاي‌ تعداد زیادی از خود منتشر می‌کند.

 

حمید بـه این وسیله درآمد قابل توجهی را نیز بـه دست می آورد. او دراین برنامه لایو هاي‌ زیادی از اجراهای خود می‌گذارد. اگر می‌خواهید کـه کلیپ هاي‌ این شخص را ببینید میتوانید بـه یوتیوب مراجعه کنید. شـما می‌توانید با جست و جوی نام حمید شربتی فیلم هاي‌ این واینر را تماشا کنید. همچنین شـما می‌توانید با تنظیم کردن یوتیوب خود، بـه هنگام گذاشتن ویدئوی جدید مطلع شوید.

 

کلاب هاوس از جمله برنامه هاي‌ پر طرفدار می‌باشد کـه سلبریتی هاي‌ مشهور زیادی در ان فعالیت می‌کنند. یکی از این افراد حمید شربتی اسـت کـه در کلاب هاوس عکسها و فیلم هاي‌ زیادی از خود منتشر می‌کند. او دراین اپلیکیشن از برنامه هاي‌ روزانه خود با کاربرانش صحبت می‌کند. شـما برای ورود بـه کلاب هاوس با یک دعوت نامه میتوانید در ان عضو شوید. با یک جست و جوی ساده می‌توانید صفحه حمید را دراین برنامه پیدا کنید.

 

حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام «+عکس»

حتماً تا بـه حال این سوال برایتان پیش آمده اسـت کـه واینر ها و بلاگر هاي‌ مختلف در فضای مجازی از کجا درآمد کسب میکنند؟ در حالت کلی افرادی کـه از ۱ میلیون نفر بیشتر دنبال کننده دارند، ماهیانه نزدیک بـه ۵۰ میلیون تومان درآمد دارندحمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام (+عکس)

. حمید شربتی با یک میلیون و پانصد هزار فالوور از جمله افرادی می باشد. او بـه وسیله استوری هاي‌ تبلیغاتی خود، درآمد قابل توجهی دارد. این طور بـه نظر می‌رسد کـه او بابت هر استوری نزدیک بـه ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کند. البته حمید در تعداد زیادی از جنگ هاي‌ شادی اجرا هاي‌ طنزی را بـه نمایش میگذارد و بابت ان مقدار زیادی نیز هزینه دریافت می‌کند.

 

حمید شربتی از جمله افرادی اسـت کـه در برنامه یوتیوب نیز مشغول بـه فعالیت می‌باشد. او با منتشر کردن کلیپ هایش دراین فضا بـه میزان معروفیت خود اضافه می‌کند. همچنین با مشاهده بیشتر کلیپ هاي‌ او، مبلغی را از یوتیوب دریافت می‌نماید. البته مقدار دقیق درآمد این سلبریتی مشخص نیست. این طور بـه نظر میرسد کـه درآمد زیادی را دارا می‌باشد.

 

حمید و همسرش آندیا بابایی، درکنار هم فیلم هاي‌ زیادی را منتشر میکنند. ان ها در فضای اینترنت و اینستاگرام، فیلم هاي‌ طنز زیادی از جمله خوش مغز ها را بـه نمایش می گذارند. خوش مغز ها از مینی فیلم هایي اسـت کـه بازیگر و کارگردان ان حمید شربتی می‌باشد. حمید و آندیا توسط فیلم خوش مغز ها بـه میزان محبوبیت و معروفیت خود بسیار اضافه کردند. این دو نفر با آرش اصلی و محسن ایزی از دوستان نزدیک هم می باشند. ان ها در فیلم خوش مغز ها نیز با یکدیگر هم بازی می باشند.حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام (+عکس)

زهرا منجی و رابطه با حمید شربتی

زهرا منجی از اولین واینر هایي اسـت کـه فعالیت خودرا از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده اسـت. او در تاریخ ۲۷ تیر ماه سال ۱۳۸۰ در شهر تهران بـه دنیا آمده اسـت. این شخص اولین دختر واینر در اینستاگرام می‌باشد .

 

کـه مدتی در کلیپ هاي‌ حمید نیز فعالیت میکرد. در ابتدای کار حمید بـه دلیل همکاری ان ها با یکدیگر گفته می شد کـه زهرا منجی و حمید شربتی با هم وارد رابطه عاشقانه شده اند. پس از انتشار این خبر، ان ها دریک لایو این موضوع را تکذیب کردند. ان ها این طور عنوان کردند کـه فقط با هم همکار هستند. برای دیدن عکس زهرا منجی شـما می‌توانید بـه پیج شخصی اینستای او مراجعه کرده و عکس هاي‌ زیادی از او ببینید.

 

تعداد زیادی از واینر ها هستند کـه بـه دعوت مجری ها در برنامه ان ها حضور پیدا میکنند و بـه سوالات ان ها پاسخ می‌دهند. حمید در تاریخ ۶ شهریورماه سال ۱۳۹۷ با حضور در برنامه کافه با مجری گری عمو کافه چی بـه گفت و گو پرداخت.

 

او دراین برنامه با یک گفت و گوی جنجالی و جذاب، شبی زیبا را رقم زد. مدت زمان این برنامه بیست و چهار دقیقه می‌باشد. شـما می‌توانید برای دیدن فیلم این گفت و گو دیدنی و جذاب بـه اینترنت مراجعه کرده و ان را پیدا کنید. درصورت تمایل شـما می‌توانید کـه این فیلم را دانلود نمایید. همچنین سکانس هاي‌ این گفتگو در برنامه یوتیوب نیز موجود می باشد.حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام (+عکس)

حمید شربتی واینر طنز از کارگری رستوران تا میلیونر شدن در اینستاگرام «+عکس»

از دیگر گفتگو هایي کـه حمید بـه صورت رسمی انجام داده اسـت مربوط بـه سایت اینفو گرافی می باشد.او در گفت و گو با این سایت از جزئیات زندگی خود و علاقه هایش توضیح داده اسـت. همچنین دراین سایت سوالات جذاب زیادی را پاسخ داده و درباره فعالیت هاي‌ اجتماعی اش صحبت کرده اسـت. شـما میتوانید برای خواندن این گفت و گو با جست و جو در اینترنت بـه سایت اینفو گرافی بروید.

 

ممکن اسـت این سوال برایتان پیش بیاید کـه آیا حمید شربتی تاکنون در تلویزیون نیز حاضر شده اسـت؟ این فرد از واینر هاي‌ مشهور در اینستاگرام اسـت ودر ان جا بـه صورت گسترده فعالیت می‌کند. او بیشتر فعالیت هاي‌ خودرا در فضای مجازی دنبال میکند و باوجود معروفیت زیاد تاکنون در تلویزیون حضور نداشته اسـت. حمید شربتی به رغم پیشنهاداتی کـه از کارگردان هاي‌ بزرگ طنز دارد، ترجیح داده فعلاً در فضای مجازی فعالیت کند و فعلاً وارد سینما و تلویزیون نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید