خالکوبی های سحر قریشی بر روی اندامش مانند امیر تتلو (+عکس)

خالکوبی های سحر قریشی بر روی اندامش مانند امیر تتلو (+عکس)

سحر قریشی یکی از بازیگران سرشناس سال هاي‌ سینمای کشور ایران بود کـه از همان اول پرحاشیه بود تا این کـه امرو لقب پرحاشیه ترین ها رو گرفته اسـت در ادامه با خالکوبی هاي‌ سحر قریشی بر روی اندامش مانند امیر تتلو «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

تغییر چهره و کوتاه کردن سحر قریشی عکس جدید سحر 

 سحر قریشی در رسانه هاي‌ اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده اي داشته اسـت. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

 

سحر قریشی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام کـه در ان با استایل گنگ دریک باشگاه ورزشی در شهر دبی کشور امارات مشاهده میشود از حرکت بـه سمت هدف سخن گفت و برای رسیدن بـه اهداف خود موهایش را تراشید.

خالکوبی های سحر قریشی بر روی اندامش مانند امیر تتلو (+عکس)

طلاق تتلو و سحر قریشی واقعیت دارد ؟‌

پیشتر امیر تتلو با انتشار متنی در یوتیوب علت جدایی از سحر قریشی را فاش کرد و ادعایی جنجالی علیه خانم بازیگر مطرح کرد. پیشتر عکس منتشر شده از صفحه اینستاگرام سحر قریشی ماجرای جدایی او از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر زن بـه شهر دبی را تایید کرد.

 

دراین ویدیو کـه سحر قریشی با دنبال کنندگانش بـه اشتراک گذاشته اسـت، استیل ورزشکاری و مو هاي تراشیده شده بازیگر زن سابق سینمای کشور ایران نظر مخاطبان را جلب کرد.

 

هدف از ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی چه بود ؟

ازدواج امیرتتلو و سحر قریشی در توییتر خود نوشت: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب اسـت. یک تهیه‌کننده بنام سینما، دراین سناریو دخیل اسـت کـه بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در موزیک جدیدش هم اشاره بـه رمزارز دارد.»

خالکوبی های سحر قریشی بر روی اندامش مانند امیر تتلو (+عکس)

این دو چهره کـه قبل از نوروز امسال با هم ازدواج کرده و بـه شدت خودرا شیفته یک دیگر نشان می دادند، بعد از مدت کمی شروع بـه حاشیه سازی هاي‌ عجیب کردند. هر دوی انها بـه تازگی در صفحات مجازی خود اعلام کرده اند کـه از یک دیگر جدا شده و از این رابطه پشیمان هم هستند!

 

گفتگو و مصاحبه با سحر قریشی

سحر قریشی در گفتگو اي گفته اسـت کـه یک مقدار قضاوت ها را کم کنید. من کوچیک همتونم و از طرف همه ی همکارام دارم بهتون میگم چه خوب چه بد هرچی کـه هستیم مارو توی گور خودمون میذارن خواهش می کنم.

 

شـما گناه مارو نشورید چون ممکنه تا آخر عمرتون مارو از نزدیک نبینید و من هیچوقت حلال نمی کنم کسی رو کـه بخواد رو من قضاوتی کند کـه نادرست باشه چون خودم کسی رو قضاوت نمی‌کنم.

خالکوبی های سحر قریشی بر روی اندامش مانند امیر تتلو (+عکس)

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد بازیگر سینما و تلویزیون زاده 6 دی سال 1366 اسـت. او یکی از پر فعالیت ترین بازیگران ایران اسـت. او دیپلم رشته تجربی دارد.تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر ؛ بسیجی ژورنالیست اسـت.

 

سحر قریشی بـه دلیل بازی در سریال دلنوازان بـه کارگردانی حسین سهیلی زاده و بازی درکنار شاهرخ استخری مشهور شد.
ممنوع التصویر شدن سحر قریشی بـه نفع او شد. ممنوع التصویر شدن او شرایط را بـه گونه اي رقم زد کـه او در فیلم هاي‌ سینمایی بیشتر فعالیت کند و تبدیل بـه یکی از سوپراستارهای سینمای کشور ایران در دهه 90 شود.

خالکوبی های سحر قریشی بر روی اندامش مانند امیر تتلو (+عکس)

سحر قریشی درسال 1388 در حالی کـه هنوز با همسرش زندگی میکرد توسط یکی از دوستانش کـه عروس منوچهر زبردست تهیه کننده سینما بود برای تست بازیگری در فیلم لج و لجبازی معرفی شد و با بازی در ان فیلم فعالیت هنری اش را در سینما آغاز کرد.

 

پس از این فیلم بود کـه توسط سیاوش خیرابی بـه حسین سهیلی زاده معرفی شد تا در نقش یلدا در سریال دلنوازان ایفای نقش کند و این نقش سکوی پرتاب او شد.در شبکه هاي‌ اجتماعی و بعضی از سایت گفته شده اسـت کـه سحر قریشی ایرانی نیست و افغانستانی اسـت کـه این خبر کذب اسـت و سحر قریشی افغانی نیست.

 

حواشی های سحر قریشی

خبر دیگری کـه درسال ۹۶ بـه شدت در فضای رسانه اي منتشر شد ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس بود خبری کـه در ابتدا نه تایید و نه تکذیب شد ولی با بالا گرفتن حواشی پیرامون ان بـه شکایت از رسانه هاي‌ شایعه پرداز ختم شد.

خالکوبی های سحر قریشی بر روی اندامش مانند امیر تتلو (+عکس)

روزنامه خبر ورزشی در تاریخ ۸ خرداد ۹۷ در بین اخبار ریز و درشت کـه روی صفحه اولش آورده خبر از یک جدایی داده، نشانی هاي‌ حداقلی خبر ورزشی ذهن را بـه سمت سحر قریشی و مهدی طارمی می‌برد.

 

رابطه با مهدی طارمی

زوجی کـه فیلم خبرساز ان ها از گشت و گذار در قطر همین چند وقت پیش نقل محافل شده بود، بـه هرحال شاد می‌شد پیشبینی کرد کـه جنس طارمی و قریشی جور نیست و این طور کـه این روزنامه نوشته خانواده طارمی راضی بـه این وصلت نبودند، اینها همه ی در حالی اسـت کـه فرض کنیم زوج نامبرده طارمی و قریشی باشند و نه کسان دیگر!

 

تا بهمن سال 98 عکسهایی جنجالی از سحر قریشی درکنار مهدی طارمی منتشر شد. شایعات در مورد ازدواج این دو قوت پیدا کرد ولی یکی از سایت هاي‌ مشهور هم ادعا می‌کند کـه پس از فریب و دروغ، این رابطه بـه پایان رسیده اسـت.

خالکوبی های سحر قریشی بر روی اندامش مانند امیر تتلو (+عکس)

عمل زیبایی سحر قریشی

دراین مورد می‌گوید کـه فقط یکبار تزریق لب انجام داده اسـت و البته خیلی زود هم از انجام این عمل زیبایی پشیان شده اسـت و ژل را خارج کرده اسـت.

 

او ادعا میکند کـه هیچ نوع عمل زیبایی نداشته اسـت.سحر قریشی تتو زدن ها را در ترکیه ودر خانه امیر تتلو آغاز کرد. اما هیچ کس نمی‌دانست کـه حجم این تتوها بـه چه اندازه اي اسـت.اما پس از جدایی سحر قریشی و امیر تتلو مشخص شد کـه بخش اعظم بدن سحر قریشی را تتوهایی عجیب‌وغریب در بر گرفته اسـت.

 

سوالات متداول 

سحر قریشی بـه چه دلیل طلاق گرفت از تتلو ؟ 

او حدود چند ماهی هست بـه دلیل اختلافات اخلاقی از هم جدا شدند. 

 

سحر قریشی متولد چه سالی اسـت؟

او یک دهه شصتی می‌باشد .

 

سحر قریشی چند باز ازدواج کرده اسـت؟

او ۳ بار و طلاق گرفته اسـت .

 

پیج اینستاگرام سحر قریشی چیست ؟

saharqoreyshi نام اکانت او میباشد. 

دیدگاهتان را بنویسید