دانلود رایگان سریال آفتاب پرست

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

سریال طنز افتاب پرست یکی از کارهای جدید در سینمای خانگی در فیلم نت میباشد کـه ما این سریال را بـه صورت رایگان قرار دادیم در ادامه با دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

داستان سریال آفتاب پرست 

اگر بخواهیم یک نگاه کلی بـه داستان سریال بپردازیم٬ بـه گزارش سایت هاتم بت خانگی آفتاب پرست آمده کـه جمال و منوچهر دو رفیق قدیمی هستند کـه عشق لاتی دارند و دوست دارند جزء اراذل سطح یک باشند.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

این دو نفر اقدام بـه خفت‌گیری میکنند ولی بـه خاطر بدشانسی و بی‌عرضه‌گی خودشان گیر پلیس می‌افتند و راهی زندان می شوند. در زندان جمال ادعا می کند کـه تا بـه حال چندین پورشه‌سوار را خفت کرده و بـه همین دلیل بـه جمال پورشه مشهور می شود.

 

حالا ان‌ها باید برای آزادی خودشان تلاش کنند و با هویت‌هاي‌ جعلی زندگی خودشان را ادامه دهند. با توجه بـه این حقیقت کـه از تاریخ پخش سریال خانگی آفتاب پرست تا این لحظه فقط یک قسمت از این اثر منتشر شده، هنوز برای بررسی سریال آفتاب پرست خیلی زود اسـت.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

ولی از آنجایی کـه تیم بازیگری سریال متشکل از ستاره‌هاي‌ درجه یک و توانمندی مثل پژمان جمشیدی و باران کوثری اسـت و یک کارگردان باتجربه مثل برزو نیک نژاد پشت این اثر هستند، انتظار میرود کـه خیلی زود توجهات را جلب کند و بـه رتبه یک سریال‌هاي‌ در حال پخش نمایش خانگی صعود کند.

 

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ بازیگر آفتاب پرست

حمیدرضا آذرنگ یکی از موفق ترین بازیگران صنعت کمدی میباشد و  نمایشنامه‌نویس، کارگردان تئاتر و بازیگر ایرانی اسـت. او ازجمله هنرمندان پرتلاشی بوده کـه در سنین میان‌سالی بـه شهرت رسیده اسـت. تا کنون برنده جوایز متعددی از جشنواره تئاتر فجر درزمینهٔ‌هاي‌ مختلف چون نویسندگی و بازیگری شده اسـت. او کار تصویر را از سال 86 با سریال «ان‌سوی دریا این‌سوی خاک» آغاز کرد اما عمده محبوبیت و شهرتش بـه سریال «شاهگوش» برمی‌گردد.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست


بیشتر بخوانید: کیف دستی شبیه مارمولک الناز شاکردوست در رونمایی فیلم تی تی «+عکس»


 

آذرنگ در نقش سرهنگ سرخی یکی از بانمک‌ترین و محبوب‌ترین نقش‌هاي‌ مجموعه «شاهگوش» ظاهر شد.

علاوه بر سرهنگ سرخی بارها در نمایش‌هاي‌ مختلف از لهجه‌هاي‌ محلی ایران استفاده کرده اسـت. انعطاف‌پذیری آذرنگ قابل‌تحسین اسـت. اصلاً خودرا تکرار نمی کند ودر نقش‌هاي‌

مختلف توانایی خودرا نشان داده اسـت. در بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ آمده اسـت: او زاده ۲ خرداد ۱۳۵۱ در تهران، نمایشنامه‌نوی س، کارگردان، و بازیگر تئاتر و سینما ایرانی اسـت.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

معنی نام آذرنگ

این نام را پدر بزرگم روی من گذاشت و بـه معنای نهایت غم اسـت، نمی دانم میدانست معنی اش را یا نه ولی اگر می‌دانست ما را اسیر این غم مدام نمیکرد

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر افتاب پرس

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریورماه سال 1356 اسـت. او بازیکن سابق فوتبال سایپا، پاس و تیم پرسپولیس بود.پژمان فوتبال را از باشگاه کشاورز تهران شروع کرد ودر تیم هاي‌ سایپا، پاس، پرسپولیس، استیل آذین، فولاد و ابومسلم بازی کرد. درسال 2011 در زمان مربیگری بلاژویچ در تیم ملی ایران در مقابل ژاپن و کره بازی کرد و جای گزین فرهاد مجیدی شد.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

پژمان درسال 1381 در طی یک مراسم با بهاره رهنما آشنا شد و همین باعث شد همسر سابق ایشان یعنی پیمان قاسم خانی را هم ملاقات کند. همسر سابق بهاره رهنما پرسپولیسی اسـت بـه همین دلیل پژمان را برای شام دعوت کرد و این دو رفیق شدند.

 

دلیل محبوبیت پژمان جمشیدی در کارهای کمدی

گفتنی می‌باشد یکی از دلایل محبوبیت پژمان جمشیدی بازیگر شیرین و کمدین خوب می‌باشد کـه مشهور شده اسـت و با بازی در سریال پژمان مشهور شد. موضوع سریال پژمان در مورد زندگی فوتبالیست ها میباشد و او در مورد این سریال گفت:من چهار ماه تمام زندگی ام را روی اینکار معطوف کردم و امیدوارم کار خوبی شده باشد.

 

پژمان قصه فوتبالیستی اسـت کـه برای چهارمین فصل متوالی باوجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان بـه تدریج وارد دورانی می شود کـه کمتر کسی وی را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی‌تواند از امتیازات شهرت رو بـه زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش اسـت و نمیخواهد بپذیرد کـه عمر دوران فوتبالش بـه سرآمده اسـت.

 


بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران و عوامل سریال یاغی + آدرس اینستاگرام و عکس های داغ ۱۸+


دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

پژمان جمشیدی دراین سریال درکنار سام درخشانی کـه نقش مدیر برنامه هاي‌ پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند.

 

بیوگرافی باران کوثری در افتاب پرست

باران کوثری بازیگر متولد 25 مهر سال 1364 در شهر تهران اسـت. باران کوثری بازیگر، طراح لباس، طراح صحنه و منشی صحنه اسـت.پدرش جهانگیز کوثری تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال اسـت و مادرش رخشان بی اعتماد کارگردان مشهور سینما اسـت.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

اولین تجربه بازیگری او بازی در فیلم بهترین بابای دنبا درسال 1370 بـه کارگردانی داریوش فرهنگ بود. او تا سال 1380 در تمام فیلم هاي‌ مادرش ایفای نقش کرده اسـت.

 

باران درسال 85 از سوی خوانندگان هفته نامه چلچراغ موفق بـه دریافت نشان محبوبیت این نشریه شد و سرانجام در بهمن ماه همان سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلمر فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بین الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد.

 

او درسال ۱۳۸۶ در جایزه تصویر آسیا پاسیفیک توانست برای فیلم خون بازی یکی از کاندیداهای بهترین بازیگری شود ودر سال ۱۳۸۷ در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم حیران کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

 

جوایز و افتخارات باران کوثری

او در دوازدهمین دره جشن خانه سینما درسال 87 بـه همراه پدرش جایزه بهترین بایگر نقش دوم مرد را بـه بابک حمیدیان اهدا کرد. همچنین درسال ۱۳۸۹ ودر چهاردهمین جشن خانه سینما، نگار جواهریان تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را از باران و حامد بهداد دریافت کرد. وی در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر درسال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم بغض دربخش نگاه نو «فیلم‌هاي‌ اول» کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

پس از دو سال ممنوع‌الفعالیت بودن درسال ۱۳۹۲ در دومین فیلم رضا درمیشیان بـه نام خشمگین نیستم بازی کرد و برای نمایش فیلم در جشنواره برلین بـه کشور آلمان سفر کرد. همچنین کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای کشور ایران بـه قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شد.
گوهر خیراندیش بازیگر ایرانی در اول شهریور ۱۳۳۳ در شیراز بـه دنیا آمده اسـت.

 

بیوگرافی گوهر خیر اندیش

گوهر خیر اندیش یکی از بازیگران دوران شاه بود کـه عکس هاي‌ بی حجاب او بارها منتشر شد او هفت سال پس از ازدواجش با همسر و فرزندانش درسال 1357 بـه تهران آمد و با قبولی در دانشگاه ادامه تحصیل داده و وارد عرصه بازیگری شد.شایان ذکر اسـت کـه در شیراز با همسرش در تئاتر فعالیت میکرد و با آمدن بـه تهران در اداره ارشاد قسمت امور هنری بـه کار مشغول شد.

 

او در فیلم ها و سریال هاي‌ زیادی نقش آفرینی کرده و یکی از بهترین و با تجربه ترین هنرمندان سینمای کشور ایران اسـت کـه پر کار نیز می‌باشد.
آخرین نقش وی در سریال دیوار بـه دیوار اسـت کـه در فصل یک پایش در صحنه فیلم برداری شکست و حال در فصل دو این مجموعه نیز حضور دارد.

 

گوهر خیراندیش زمانی کـه شانزده سال بیشتر نداشت درسال ۱۳۴۹ با مرحوم جمشید اسماعیل خانی ازدواج کرد و صاحب یک پسر بـه نام امید کـه شباهت زیادی بـه پدرش دارد و دو دختر بـه نام هاي‌ آزاده و آناهیتا شد.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

فرزند و همسر گوهر خیر اندیش

دخترش آزاده نیز مانند پدر و مادر همین حرفه را دنبال کرده ودر سریال معمای شاه بازی کرده اسـت ،اما پسرش امید مقیم ایالات امریکا می‌باشد.برزو نیک نژاد در فروردین ماه سال 1351 در شهر گرگان «مرکز استان گلستان» بـه دنیا آمد.

 

او در سن 28 سالگی در سریال موفق تلوزیونی پس از باران بـه عنوان دستیار اول کارگردان درکنار سعید سلطانی برای اولین بار حضور و فعالیت حرفه اي در سینما و تلوزیون را تجربه کرد و تا سال 1390 در 6 فیلم و سریال دیگر بـه عنوان دستیار کارگردان درکنار سیروس مقدم، محمدحسین لطیفی و سعید سلطانی، حضور داشت.

 

این فیلمساز در گذشته بیشتر بـه عنوان فیلمنامه نویس شناخته می شد. درسال 1386 با بازنویسی فیلمنامه ي سریالی تلوزیونی با عنوان “لبه تاریکی” اولین با بـه عنوان نویسنده شناخته شد و بعدها فیلمنامه ي فیلم ها و سریال هاي‌ پیتزا مخلوط «۱۳۸۹» ؛ کلبه «1387»؛ روزهای بد، بـه‌در ؛ دودکش 1 و 2 و پنچری و … را بـه نگارش درآورد.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

سایز بازیگران افتاب پرست

الهام اخوان

حسن زارعی

غلامرضا نیکخواه

آتیلا پسیانی

جواد خواجوی

سیاوش چراغی‌پور

فرهاد بشارتی

 

عوامل سریال آفتاب پرست

کارگردان: برزو نیک نژاد

تهیه‌کننده: مصطفی احمدی

مجری طرح و مدیر تولید: مسعود زمانی

مدیر فیلم برداری: محمد عزت‌ خواه

تدوین: امیر‌شیبان خاقانی

طراح صحنه: بهنام جعفری

مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی

طراح لباس: آرتا ماهان

طراح جلوه‌‌هاي‌ رایانه‌اي: امین پهلوان‌ زاده

گریم: سیامک احمدی

مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری

دستیار یک کارگردان: نوید صلاحی

مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری

منشی صحنه: فاطمه‌سادات سیدی

آهنگساز: آریا عظیمی‌ نژاد

 


بیشتر بخوانید: 10 بازیگر هالیوودی که فرزند طلاق هستند از دیکاپریو تا سلنا گومز «+عکس»


 

بیوگرافی برزو نیک نژاد کارگردان آفتاب پرست

برزو نیک نژاد یکی از موفق ترین کارگردان هاي‌ ایرانی میباشد و می‌توان گفت جواد عزتی را او مشهور کرد ٬ اولین فیلم او «درمقام کارگردان و نویسنده» با عنوان “ناخواسته” درسال 1392 بـه تهیه کنندگی امیر سیدزاده، کلید خورد. و نیک نژاد برای کارگردانی این سریال نامزد دریافت سیمرغ بلورین نیز معرفی شد.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست | بررسی عوامل ٬ بازیگران و کارگردان افتاب پرست

زاپاس «1394»؛ لونه زنبور «1396» و دوزیست «1398» عناوین سایر فیلم هاي‌ سینمایی او هستند کـه در ادامه مقاله بیوگرافی برزو نیک نژاد بـه بررسی اجمالی این آثار خواهیم پرداخت.

 

دردسرهای عظیم عنوان اولین سریال تلوزیونی اوست کـه در ماه رمضان سال 1393 در 26 قسمت ساخته و از شبکه 3 سینما پخش شد. علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نویسندگان این سریال بودند و جواد عزتی و الناز حبیبی کـه از بازیگران پرکار فیلم هاي‌ برزو نیک نژاد هستند، دراین سریال نیز نقش آفرینی کرده اند. درسال 94 نیز ادامه ي این سریال با عنوان “دردسر هاي‌ عظیم 2” روی آنتن شبکه 3 رفت.

 

سوالات متداول 

سریال آفتاب پرست را از کجا رایگان دانلود کنیم؟

در سایت فیلم نت با خرید اشتراک در معرض اسـت .

 

کارگردان سریال آفتاب پرست کیست؟

برزو نیک نژاد

 

نقش اول سریال آفتاب پرست کیست؟

پژمان جمشیدی

دیدگاهتان را بنویسید