دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

یک دختر مجارستانی ۲۸ ساله از کودکی علاقه ي بسیار زیادی بـه هواپیما خود داشت و بـه همین دلیل هم با او ازدواج کرد در ادامه با دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

ازدواج یک زن با هواپیمای خودش 

یک کارگر هوانوردی عشق خودرا بـه هواپیما بـه سطح بالاتری رسانده اسـت. چطوری میپرسی خوب، او اعلام کرد کـه برای نخستین بار با یک هواپیمای اسباب بازی عشق پیدا کرده اسـت و گفت کـه این بهترین شریک زندگی او بوده اسـت. زنی بـه نام ساندرا حتی هواپیمای اسباب بازی خودرا می بوسد و برای ان صبح بخیر و شب خوبی آرزو می‌کند.

دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

ساندا و رابطه عاطفی با اسباب بازیش

این دختر 28 ساله اهل بوداپست مجارستان عاشقانه خودرا با این اسباب بازی در ژانویه آغاز کرد. او با علاقه ان را Luffancs می نامد و ان را بـه قیمت 600 پوند بـه صورت آنلاین خرید کـه تقریبا 60796 روپیه اسـت. ساندرا بـه آینه گفت: “من نمیدانم چرا وی را دوست دارم، فقط وی را دوست دارم.”

 


بیشتر بخوانید:  ادل و دلیل لاغری عجیب + بیوگرافی و نگاهی به آثار Adele


 

او اضافه کرد: “او زیباست و هم‌روح من. او نخستین چیزی اسـت کـه صبح‌ها می بینم و آخرین چیزی اسـت کـه بـه خواب می روم. بـه هیچ‌وجه نمیتوانم ان را داشته باشم.” طبق گزارشی در Mirror، ساندرا نخستین بار در سن سه سالگی بـه هواپیماها علاقه مند شد ودر طول سال هاي‌ نوجوانی رویای کار با انها را داشت.

دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

او همچنین درسال 2021 در صنعت هوانوردی مشغول بـه کار شد. اما پس از جدایی درسال گذشته، ساندرا تصمیم گرفت با هواپیمای اسباب بازی وارد رابطه شود. او حتی ادعا کرد کـه در واقع برای نخستین بار عاشق شده اسـت و لوفانس بهترین شریکی اسـت کـه او تا بـه حال داشته اسـت.

 

“من قبلاً هرگز چنین احساسی با شریک زندگی ام نداشته ام. برای نخستین بار در زندگی ام عاشق شده ام. همیشه هواپیما را بیشتر از یک فرد معمولی دوست داشته ام. “اگر برای آخر هفته بروم، مطمئن می‌شوم کـه وی را با خودم ببر او همیشه درکنار من اسـت.

 

او گفت: “من خیلی مطمئن نیستم کـه بـه یک رابطه انسانی برگردم یا نه.”

دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

ماجرای عاشقانه یک دختر مجارستانی با هواپیماییش

ساندرا هواپیما را در ژانویه 600 بـه صورت آنلاین خرید. پس از ان او عاشق ان هواپیمای اسباب بازی شد. ساندرا با محبت دوست پسرش را لوفانکس صدا می‌کند. نخستین بار ساندرا در سه سالگی عاشق هواپیما شد. بعدا در نوجوانی آرزوی شغلی دربخش هوانوردی را داشت. سپس درسال 2021 او توانست بـه ان رویا دست یابد. ساندرا یک کارمند هوانوردی در بوداپست مجارستان اسـت.

 

اگر چه او تمام روز را در هواپیماهای دیگر کار میکند، اما می‌گوید کـه نمی‌تواند بـه لوفانکس تقلب کند. او می‌گوید قبلاً عاشقان زیادی داشته اسـت. هیچ کدام از آن ها با علاقه او بـه هواپیما مشکلی نداشتند.

دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

شکست عشقی که بیماری ایجاد کرد

اما پس از جدایی از شریک سابق خود درسال گذشته، ساندرا تصمیم میگیرد برای نخستین بار عاشق یک شی شود. اما او اضافه کرد کـه نمیدانست آیا دوباره عاشق مردی خواهد شد یا خیر.

 


بیشتر بخوانید: ازدواج دن بیلزریان با ماریا لی !! + ماجرای آشنایی و تصمیم عجیب دن «+عکس»


 

بـه عنوان شریک، پروازها قابل اعتمادتر هستند. می‌دانم کـه همیشه میتوانم با او صحبت کنم. هواپیماها نمایانگر امکانات بی پایان هستند. برای من مثبت بود. نمی‌دانم چرا دوستش دارم. من فقط یک چیز را میدانم، وی را خیلی دوست دارم.» او بـه رسانه ها گفت.

دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

او هرروز دراین هواپیما با معشوقش تنها می‌خوابد. صبح بـه محض این کـه او از خواب بیدار می شد روز رابا بوسیدن او شروع میکرد. بـه همین ترتیب، شب قبل از رفتن بـه رخت خواب، وی را با محبت می بوسد و تنها پس از آرزوی یک شب خوب بـه خواب میرود.

دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

دلیل دوست داشتن ساندار به هواپیماش از زبان خودش

خانم ساندرا حتی هنگام خواب هواپیما را نزد خودش نگه می دارد و دوست دارد هرروز با صبح بخیر و شب بخیر این اسباب بازی را ببوسد. او میگوید: “فقط وی را دوست دارم و نمیدانم چرا! او زیباست و رفیق روح من اسـت. این هواپیما نخستین چیزی اسـت کـه صبح ها می بینم و آخرین چیزی اسـت کـه وقتی بـه خواب می روم می بینم. هیچ چیز دیگری جای وی را برای من نخواهد گرفت.

 

علاقه ساندرا بـه هواپیما از سه سالگی شروع شد. او در دوران بزرگ شدن رویای کار با هواپیما را در سر داشت و سال گذشته در صنعت هوانوردی مشغول بـه کار شد. جالب اسـت بدانید کـه شرکای عشقی سابق او هرگز با عشق او بـه هواپیما مشکلی نداشتند. پس از جدایی از نامزد سابقش درسال گذشته، او تصمیم گرفت نخستین رابطه خودرا با یک شیء اعلام کند.

دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

او گفت: “من قبلاً هرگز چنین احساسی با یک شریک زندگی نداشتم. برای نخستین بار در زندگی ام عاشق شده ام. همیشه هواپیما را بیشتر از یک فرد معمولی دوست داشتم. البته هرگز در روابط دیگر من مشکلی وجود نداشت. انها چیزی نگفتند و من هم هرگز چیزی نپرسیدم. اگر برای آخر هفته بـه تعطیلات بروم، مطمئن میشوم کـه وی را با خودم می‌برم. او برای همیشه مال من اسـت.”

 

آیا او دوست دارد با یک مرد ازدواج کند ؟

ساندرا گفت: “خیلی مطمئن نیستم کـه بـه رابطه انسانی برگردم. هواپیماها بـه عنوان شریک زندگی قابل اعتمادتر هستند. زیرا می‌دانم کـه همیشه می‌توانم با او صحبت کنم.” وی افزود: “من دوست دارم هواپیماها فرصت هاي‌ بی پایان را بـه من نشان دهند. برای من، این چیزی مثبت اسـت و میخواهم در زندگی ام این شیء را داشته باشم.”

دختر 28 ساله با هواپیما اسباب بازی خود ازدواج کرد!! (+عکس)

نتیجه

اگر بخواهیم یک نگاه کلی داشته باشیم امروزه انسان هاي‌ زیادی وجود دارند کـه زندگی عجیب غریبی دارن بعضی ها هستند کـه با حیوانات خود و حتی با اشیا زندگی خود رابطه برقرار می کنند و بـه صورت عاطفی دل میبندند ٬ طبق بررسی هایي کـه پزشک ها و روانپزشک ها داشتن این نوع بیماری رو نوعی تداخل ذهنی می‌نامند کـه امروزه بیشتر در کشور های غربی و اروپایی شدت گرفته اسـت و از اونجایی کـه بیشتر جوان تر ها بـه کم تر ازدواج می‌کنند ما شاهد همچین رویداد های عجیبی در کشور های اروپا و امریکایی هستیم . 

دیدگاهتان را بنویسید