دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس)

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

جرارد پیکه و شکیرا دو فرد معروف فوتبالیست و خواننده ي زن در دنیا هستند انها جزو محبوب ترین هاي‌ دنیا میباشند کـه بـه تازگی از هم طلاق گرفتند در ادامه با دعوای پیکه و شکیرا در خیابان «+عکس» | ماجرای طلاق پرحاشیه جرارد پیکه و شکیرا سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

عکس هایی از دعوای پیکه و شکیرا در خیابان 

عاشقانه شکیرا و جرارد پیکه از سال 2017 با ادعاهای تکان دهنده اي در مورد زندگی زناشویی این زوج سابق توسط یک روزنامه نگار اسپانیایی بر سرزبان ها افتاد.بـه گفته روزنامه نگار سیلویا تاولز، این دو بـه عنوان یک زوج متاهل با چندین بحران مواجه شدند کـه منجر بـه دعواهای بی پایان آن ها شد.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

تاولز در برنامه سالوامه بـه اشتراک گذاشت کـه مشکلات این زوج درسال هاي‌ اخیر بـه دلیل خیانت ادعایی بوده اسـت. این روزنامه نگار همچنین اضافه کرد کـه والدین دو کودک در خیابان فریاد می زدند و بحث می کردند.تاولس توضیح داد: «انها در وسط خیابان جلوی همه ی دعوا کردند.

 

با توجه بـه گزارشات مبنی بر مهمانی پیکه با این مدل، تاولز تعجب نکرد.او گفت: “شهرت پیکه در زندگی شبانه بارسلونا از راه دور می‌آید، این شهرت اینروزها نیست.”تاولز همچنین فاش کرد کـه این فوتبالیست هنگام قرار ملاقات با شکیرا با یک خواننده معروف اسپانیایی نیز روابط عاشقانه داشته اسـت.

 

دادگاه حضانت بچه ها بین پیکه و شکیرا

جرارد پیکه، مدافع تیم فوتبال بارسلونا بر سر یک جت شخصی وارد دعوای حقوقی دیگری با شکیرا خواننده پاپ شده اسـت.پیکه و بازیگر معروف پاپ کلمبیایی پس از این کـه بازیکن اسپانیایی در رابطه با زن دیگری دستگیر شد از هم جدا شدند.اکنون، طبق گفته روزنامه نگار خوان کارلوس اورتگا از Prensa Libre کـه توسط Dairio AS گزارش شده اسـت، مرغ عشق هاي‌ سابق اختلاف دیگری برای مالکیت یک جت خصوصی اجرایی دارند.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

شکیرا و جرارد پیکه برای مالکیت هواپیمای شخصی کـه برای سفر های خانوادگی خود بـه دست آورده‌اند، در حال نبرد هستند. این گزارش ها همچنین حاکی از ان اسـت کـه این هواپیمای لوکس سایز متوسط، ارزش تخمینی 20 میلیون دلاری دارد کـه انها با هم در طول رابطه خود خریداری کردند.

 

۲۰ میلیون دلار جریمه شدن پیکه

جرارد پیکه با هیئت مدیره بارسلونا اختلاف دارد، پس از این کـه باشگاه قرارداد تجاری وی را تکذیب کرد، کاهش حقوق را متوقف کرد.این هواپیما تا 10 مسافر را در خود جای می‌دهد و می‌تواند از اتاق خواب هاي‌ دو نفره، یک اتاق ناهار خوری و نشیمن با تلویزیون همراه با تمام امکانات رفاهی برای سفر های خانوادگی لذت ببرد.عاشقان سابق بر سر این هواپیمای مجلل در حال کشمکش هستند و طبق گزارش ها موضوع را بـه وکلای مربوطه خود تحویل داده اند.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

پیکه پیشنهاد جدایی چند میلیونی شکیرا را بـه عنوان نبرد زوج برای حضانت کودکان رد کرددر همین حال، جدایی جرارد پیکه از خواننده کلمبیا، شکیرا، بعد از این کـه مدافع بارسلونا توافق جدایی از ستاره پاپ را رد کرد، تغییر جدیدی بـه خود گرفت.

 


بیشتر بخوانید: معرفی ۷ تا از خوشگل ترین فوتبالیست های زن در دنیا «+عکس و بیوگرافی»


 

خیانت پیکه و دستگیری

این زوج سابق در ژوئن 2020 پس از دستگیری مدافع 35 ساله اسپانیایی در حال خیانت بـه خواننده پاپ، جدایی خودرا اعلام کردند.بـه گزارش مارکا، شکیرا پیشنهاد کرده اسـت کـه مسئولیت کامل فرزندان این زوج، ساشا و میلان را بر عهده بگیرد، زیرا قصد دارد بعد از ان انها را بـه میامی ببرد.اسپورت بریف پیشتر گزارش داده بود کـه جرارد پیکه، مدافع بارسلونا و شکیرا ستاره معروف پاپ پس از 11 سال زندگی مشترک، از یک دیگر جدا شده اند.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

ال پریودیکو گزارش داد کـه بازیکن سابق اسپانیایی ظاهرا در حال رابطه نامشروع با زن دیگری دستگیر شده اسـت.پیکه و شکیرا اکنون تصمیم گرفته اند جدا از هم زندگی کنند و مدافع بارسلونا هفته ها در آپارتمان خود تنها میماند.

 

در اوایل سال جاری پس از کمی بیش از یک دهه با هم بودن، راهی جدایی شدند، اکنون وارد یک جنگ حقوقی دیگر شده اند «اول کـه حضانت دو فرزندشان بود» – بنا بر گزارش ها بر سر جت شخصی مجلل.

 

ماجرای دعوای شدید پیکه و شکیرا

بر اساس گزارش هاي‌ یک خبرگزاری خارجی، اکنون کـه بحث حضانت حل شده اسـت، این دو سلبریتی بـه تقسیم کالاهای مادی انباشته شده توسط انها در طول سال هاي‌ با هم بودن می‌پردازند. یکی از تعداد زیادی از دارایی هاي‌ قیمتی کـه این دو با هم دارند، یک جت شخصی اسـت کـه در حال حاضر تقریبا 20 میلیون دلار ارزش دارد.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

این رسانه بـه نقل از منابع نزدیک بـه سلبریتی ها گزارش داد کـه نه خواننده واکا واکا و نه بازیکن بارسلونا نمی‌خواهند از هواپیمایی کـه در طول 10 سال رابطه مشترک خود در اختیار داشتند دست بکشند، بنابر این موضوع را بـه هموطنان خود واگذار کرده اند. تیم حقوقی

 

ظاهرا هواپیمای مورد بحث یک Learjet 60XR اسـت، “یک جت خصوصی کـه میتواند حداکثر 10 مسافر را در خود جای دهد.” طبق گزارش ها، این هواپیمای چند میلیون دلاری شامل تمام امکانات مورد نیاز برای یک سفر خانوادگی اسـت – یک اتاق خواب دوقلو، یک اتاق غذاخوری خانوادگی و همچنین یک اتاق نشیمن با تلویزیون.

 

برای کسانی کـه اطلاع ندارند، شکیرا، ستاره پاپ لاتین و جرارد پیکه، بازیکن فوتبال اسپانیایی، در ژوئن امسال با بیانیه اي مشترک از طریق آژانس روابط عمومی خود، جدایی خودرا اعلام کردند. ما متأسفیم کـه تأیید میکنیم کـه در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندانمان کـه بالاترین اولویت ما هستند، از شـما می‌خواهیم کـه بـه حریم خصوصی آن ها احترام بگذارید.

 

بیوگرافی جرارد پیکه بارسلونایی

جرارد پیکه یک فوتبالیست حرفه اي اسپانیایی اسـت کـه بخشی از تیم هاي‌ قهرمان جام جهانی فوتبال 2010 و یوفا یورو 2012 بود. او بـه عنوان مدافع میانی برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند و یکی از چهار بازیکنی اسـت کـه دراین مسابقات حضور دارند. دو سال متوالی با تیم هاي‌ مختلف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد کـه بقیه آن ها مارسل دسایلی، پائولو سوزا و ساموئل اتوئو هستند.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

او از دوران جوانی بـه فوتبال علاقه مند بودو دوران جوانی خودرا درسال 1997 با ورود بـه آکادمی اف سی بارسلونا در ده سالگی آغاز کرد. او کـه پرانرژی، متمرکز و با استعداد بود، خیلی زود بـه بازیکنی جوان تبدیل شد کـه پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن بـه یک ستاره فوتبال در آینده از خود نشان داد.

 

با گذشت زمان او از سطوح مختلف جوانان گذشت و بـه ویژه در انطباق با موقعیت هاي‌ مختلف در زمین مهارت داشت. او همچنین باوجود موقعیت دفاعی خود بـه دلیل گلزنی شهرت پیدا کرد، ویژگی اي کـه در آینده حرفه اي او بسیار کمک می‌کند.

 

او نخستین بازی خودرا برای منچستریونایتد درسال 2004 بـه عنوان جانشین جان اوشی انجام داد. چند سال بعد جرارد پیشنهادی از بارسلونا دریافت کرد و این بـه نقطه عطفی در حرفه او تبدیل شد. او همچنین نماینده اسپانیا بوده و نخستین بازی خودرا درسال 2009 انجام داد

 

افتخارات جرارد پیکه در دوران فوتبالی خود

جرارد پیکه نخستین بازی خودرا برای منچستریونایتد در اکتبر 2004 بـه عنوان جانشین جان اوشی بـه عنوان یک مدافع میانی در بازی کارلینگ کاپ مقابل کرو الکساندرا انجام داد کـه تیمش برنده شد.

 

در مارس 2006؛ او نخستین بازی کامل خودرا برای این تیم دریک بازی لیگ برتر مقابل وستهم یونایتد در اولدترافورد انجام داد ودر پست دفاع راست بازی کرد. اینبار او جای گزین گری نویل بود کـه در حال پرستاری از مصدومیت بود.

 

منچستریونایتد وی را برای فصل 07–2006 بـه رئال ساراگوسا در لالیگا قرض داد. او این شانس را داشت کـه در 22 بازی درکنار گابریل میلیتو آرژانتینی، چه بـه عنوان دروازه بان یا یک هافبک نگهدارنده، بازی کند. با این حال، او بیشتر وقت خودرا روی نیمکت سپری کرد.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

جرارد پیکه در فصل ۲۰۰۷–۲۰۰۸ بـه منچستریونایتد بازگشت و فصلی بـه یاد ماندنی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت. او نخستین گل از چهار گل منچستریونایتد را در پیروزی 4–0 خانگی مقابل دیناموکیف در 7 نوامبر 2007 بـه ثمر رساند و دومین گل خودرا در بازی خارج از خانه مقابل رم در 12 دسامبر 2007 بـه ثمر رساند.

 

او قراردادی چهار ساله با بارسلونا با بند خرید 5 میلیون یورویی در می 2008 امضا کرد. در نخستین فصل حضورش در بارسلونا، او 45 بازی انجام داد و نه تنها گزینه اول مدافع میانی این تیم شد، بلکه سه گل نیز بـه ثمر رساند.

 

افتخارات پیکه با بارسلونا

او بخشی از تیم بارسلونا بود کـه در فینال جام باشگاه هاي‌ جهان 2009 باشگاه استودیانتس آرژانتین را 2–1 شکست داد. او نقشی کلیدی در بازی داشت ودر دقیقه 89 بـه گل تساوی پدرو رودریگز کمک کرد کـه بازی را بـه وقت اضافه رساند.

 

او درسال 2009 برای تیم ملی فوتبال اسپانیا دعوت شد. پس از حضور دریک بازی دوستانه مقابل انگلیس، بـه عنوان جانشین هم تیمی مصدوم کارلس پویول در بازی مقدماتی جام جهانی 2010 مقابل ترکیه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی کرد. در مادرید و تنها گل تیمش را بـه ثمر رساند.

 

او در فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بـه عنوان مدافع میانی انتخاب اول اسپانیا درکنار پویول بازی کرد. همکاری او با پویول باعث شد اسپانیا در هفت بازی جام جهانی تنها دو بار گل بخورد. اسپانیا پس از شکست 1-0 هلند در فینال، دراین مسابقات پیروز شد.

 

بیوگرافی شکیرا خواننده

شکیرا یک هنرمند پاپ بسیار موفق کلمبیایی اسـت کـه بیشتر بـه خاطر حرکات رقص شکم سوزانش در ویدیوی موزیک “Hips Don’t Lie” شناخته شده اسـت. او بیش از 70 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته اسـت. شکیرا کـه از کودکی بـه موسیقی علاقه زیادی داشت، نخستین شعر خودرا در چهار سالگی نوشت. در سنین جوانی، او همچنین در رستوران‌هایي کـه موسیقی شیک پخش می کردند، بی‌نظیر می‌رقصید.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

او اغلب برای همکلاسی ها و معلمان خود در مدرسه آواز می‌خواند و می رقصید و لقب “دختر رقصنده شکم” را بـه خود اختصاص داد. در نوجوانی شروع بـه اجرا در اطراف شهر خود کرد و توجه مونیکا آریزا تهیه کننده تئاتر محلی را جلب کرد کـه وی را معرفی کرد. بـه چیرو وارگاس، مدیرعامل سونی کلمبیا. او نخستین آلبوم خود “Magia” را زمانی کـه فقط 14 سال داشت منتشر کرد. اگر چه آلبوم از نظر تجاری خوب عمل نکرد.

 

علاقه مند به رقص شکیرا

اما بـه او در دسترس دید بسیار مورد نیاز قرار گرفت. موفقیت بزرگ او در قالب سومین آلبومش بـه نام Pies Descalzos بـه دست آمد کـه در هشت کشور مختلف بـه رتبه اول رسید. او همچنین چندین جایزه و نامزدی برای آلبوم بـه دست آورد و یک شبه محبوب شد. موفقیت او در موسیقی لاتین وی را تشویق کرد تا در آلبوم هاي‌ انگلیسی زبان تلاش کند. نخستین تلاش او برای آلبوم انگلیسی زبان “Lundry Service” بـه مولتی پلاتین تبدیل شد و موفق ترین آلبوم زندگی حرفه اي او محسوب میشود.

 

آلبوم های معروف شکیرا

نخستین آلبوم او “Magia” درسال 1991 منتشر شد. این آلبوم شامل موزیک هایي بود کـه او از هشت سالگی نوشته بود. آلبوم از نظر تجاری خوب عمل نکرد.
دومین آلبوم او بـه نام Peligro درسال 1993 منتشر شد. باوجود این کـه این آلبوم بهتر از آلبوم قبلی خود عمل کرد، بازهم شکست خورده تلقی می شد. او پس از انتشار این آلبوم، برای شرکت در کلاس هاي‌ درس و فارغ التحصیلی از دبیرستان استراحت کرد.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

او درسال 1996 با سومین آلبوم خود بـه نام «Pies Descalzos» بـه صنعت موسیقی بازگشت. این آلبوم شش تک موزیک موفق را تولید کرد و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. او برای تبلیغ آلبوم خود بـه توری بـه نام “Tour Pies Descalzos” رفت.

 

آلبوم بعدی او «Donde Estan los Ladrones?» درسال 1998 منتشر شد. این آلبوم موسیقی سبک پاپ لاتین رابا عناصر راک و اسپانول داشت. این آلبوم بـه یکی از پرفروش ترین آلبوم هاي‌ اسپانیایی زبان در ایالات متحده تبدیل شد و بیش از هفت میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.

 


بیشتر بخوانید: 10 بازیگر هالیوودی که فرزند طلاق هستند از دیکاپریو تا سلنا گومز «+عکس»


 

او درسال 2001 با آلبوم “Lundry Service” وارد بازار انگلیسی زبان شد. این آلبوم با سبک هاي‌ راک لاتین و پاپ لاتین مشخص می شد و تک موزیک اصلی ان “Whenever, Wherever” در رتبه اول “U.S. نمودار موزیک هاي‌ لاتین داغ بیلبورد.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

آلبوم اسپانیایی او «Fijacion Oral, Vol. 1 در ژوئن 2005 منتشر شد. پس از ان آلبوم انگلیسی Oral Fixation, Vol. 2 در نوامبر تک موزیک “Hips Don’t Lie” از دومی در رتبه اول در “U.S. Billboard Hot 100′ و تبدیل بـه موزیک امضای او شد.

 

آلبوم او بـه نام “او گرگ” درسال 2009 منتشر شد. با عناصری از الکتروپاپ، رقص هال و سبک هاي‌ جهانی، این آلبوم بـه طور قابل توجهی متفاوت از آثار قبلی او بود. برای منحصر بـه فرد بودنش مورد قدردانی قرار گرفت.

 

او همراه با گروه آفریقای جنوبی “Freshlyground” “Waka Waka «اینبار برای آفریقا”» موزیک رسمی جام جهانی فوتبال 2010 را خواند. این موزیک فوق العاده موفق بود.

دعوای پیکه و شکیرا در خیابان (+عکس) | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر

در پی موفقیت موزیک Waka Waka، او آلبوم خودرا بـه نام Sale el Sol درسال 2010 منتشر کرد. این آلبوم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بـه یک موفقیت تجاری در سراسر جهان تبدیل شد.

 

سوالات متداول 

 

پیکه و شکیرا چه سالی ازدواج کردند ؟

انها در ۲۰۱۵ با هم رابطه داشتند ودر سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند و صاحب دو فرزند شدند . 

 

ماجرای خیانت پیکه چه بود؟‌

طبق خبرها گفتنی میباشد جرارد پیکه بازیکن بارسلونا با مادر یکی از هم تیمی هایش رابطه داشته اسـت. 

 

پیکه چند میلیون یورو جریمه شده اسـت؟

او بر رای دادگاه ۲۰ میلیون دلار جریمه شده اسـت .

دیدگاهتان را بنویسید