رونمایی از استوک های مسی و رونالدو در جام جهانی قطر (+عکس)

رونمایی از استوک های مسی و رونالدو در جام جهانی قطر (+عکس)

مسی و رونالدو دو فوق ستاره فوتبال دنیا می‌باشد و بسیار مشهور هستند در ادامه با رونمایی از استوک هاي‌ مسی و رونالدو در جام جهانی قطر «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

کفش های مسی و رونالدو در جام جهانی قطر 

هر چهار سال یک‌بار، زمانی کـه جام جهانی فوتبال مردان از قبل شرکت کنندگان خودرا مشخص کرده اسـت، طرفداران منتظر تحویل رسمی آلبوم پانینی هستند، کتابچه اي کـه از زمان جام جهانی کشور مکزیک درسال 1970 وجود داشته اسـت و مورد استقبال روزافزون قرار گرفته اسـت. همه ی اعضای خانواده و جامعه، زیرا طرفداران این قهرمانی سن، موقعیت اقتصادی یا ملیت را حذف نمی‌کنند.

رونمایی از استوک های مسی و رونالدو در جام جهانی قطر (+عکس)

چه طرفداران کشور های واجد شرایط و چه آنهایی کـه اینکار را نمی‌کنند، هر کاری می‌کنند تا آلبوم را کامل پر کنند، تعداد زیادی از انها خاطره اي داشته باشند کـه بتوانند با افتخار از ان یاد کنند و دیگران در آینده از ان بهره ببرند.

 

این بازار کـه شور و شوق و پول را در چارچوب یکی از پربیننده ترین رویداد های جهان بـه حرکت در می آورد، از بحث و جدل مستثنی نیست و آلبوم پانینی بـه دلیل ارزشی کـه برای بـه دست آوردن بیشترین نماینده باید سرمایه گذاری شود، تیترهای متعددی را ربوده اسـت. از هر جام جهانی برای قطر 2022؛ لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار بیشترین تقاضای ها را داشته اند.

 

بررسی ستاره های جام جهانی

از 638 برگه‌اي کـه آلبوم را تشکیل میدهند، غیرمعمول نیست کـه چهره‌هاي‌ بزرگ فوتبال مهمترین جمع‌آوری شوند و همچنین کسانی کـه بیشترین هزینه را برای بـه دست آوردن انها میپردازند.

 

قیمت استوک مسی در جام جهانی

فقط در آمریکای لاتین، قیمت با توجه بـه فوتبالیست و کشوری کـه در ان مشاوره میشود، متفاوت اسـت.در مورد کلمبیا، تمبر طلای لیونل مسی را می‌توان بـه ارزش یک و نیم میلیون پزو، کمی بیش از 325 دلار، در سایت هاي‌ صرافی در خیابانها بـه دست آورد، در حالی کـه در Mercado Libre قیمت ان 600 هزار پزو، 130 دلار و کمی بیشتر. بـه نوبه خود، تمبر پایه 50 هزار پزو، تقریباً 11 دلار اسـت.

رونمایی از استوک های مسی و رونالدو در جام جهانی قطر (+عکس)

در آرژانتین، توسط Mercado Libre، پلاک پایه مسی 5500 پزو، معادل 36 دلار، بیش از سه برابر قیمت کلمبیا قیمت گذاری شده اسـت، در حالی کـه بسته ستاره “طلا، نقره، برنز و پایه” آرژانتین بـه قیمت 40000 پزو فروخته می‌شود. ؛ تقریباً 265 دلار. برای صرفه جویی بیشتر، بسته هاي‌ سه ورقه اي وجوددارد کـه با 36 دلار می‌توانید برچسب هاي‌ پایه نیمار، کریستیانو رونالدو و امباپه را تهیه کنید.

 

آیا قطر آخرین جام جهانی مسی و رونالدو میباشد ؟

با بازنشستگی احتمالی مسی، قطر 2022 آخرین جام جهانی خواهد بود کـه او در ان حضور خواهد داشت، بـه همین دلیل ارزش افزوده بـه ورق او بدون سقف افزایش مییابد.

 

تمبر نیمار فوتبالیست برزیلی نیز یکی از پرطرفدارترین ها بوده اسـت. در کلمبیا، تمبر طلای ان بین 350000 تا 450000 پزو «75 تا 98 دلار» در پلتفرم هاي‌ فروش دیجیتال اسـت، در حالی کـه در آرژانتین 24900 پزو «تقریباً 165 دلار» بـه دست می‌آید. در زادگاهش برزیل، همین ورق 4000 رئال «بیش از 755 دلار» قیمت دارد.

 

غافلگیری عربستان برای تماشاگران جام جهانی!

دولت عربستان در اقدامی غافلگیرکننده ورود تماشاگران جام جهانی 2022 قطر بـه این کشور را آسان کرد.تماشاگران مسابقات جام جهانی 2022 در کشور قطر باید کارتی بـه نام «هیا» را داشته باشند تا بتوانند بـه عنوان تماشاگر وارد کشور قطر شوند.

رونمایی از استوک های مسی و رونالدو در جام جهانی قطر (+عکس)

سعودی ها در اقدامی غافلگیرکننده درهای کشورشان بـه روی تماشاگران جام جهانی بازکردند. دولت سعودی اعلام کرد هر تماشاگری کـه کارت «هیا» را در اختیار دارد می‌تواند بدون دریافت ویزا وارد این کشور شود و برای مدت 60 روز اقامت داشته باشد.

 

همچنین دولت سعودی اعلام کرد تماشاگران فوتبال در جام جهانی با داشتن این کارت مخصوص می توانند هر چقدر کـه می خواهند بین دو کشور قطر و عربستان معاشرت کنند.

 

این اقدام عربستان نهایت استفاده از فضای ایجاد شده برای توریست‌ها در قطر بـه بهانه جام جهانی اسـت. سعودی‌ها میخواهند از میزبانی این کشور عربی بـه نفع خود استفاده کنند تا توریست‌ها را در آینده جذب کشورشان کنند.قطر در «جام جهانی ۲۰۲۲»

 

قطر برای تماشاچیان جام جهانی ۲۰۲۲ کـه برای دیدن مسابقات مهمترین رویدداد فوتبالی جهان عازم این کشور می شوند، برنامه‌هاي‌ فرهنگی ـ هنری مختلفی را تدارک دیده اسـت. از جمله این اقدامات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌هاي‌ هنری، برگزاری کنسرت و نیز نمایش مجسمه‌هایي با موضوعات مختلف اسـت.

 

اقدامات قطری ها در مورد جام جهانی

این اقدامات کـه بـه ابتکار شیخة المیاسة بنت حمد بن خلیفة آل ثانی ـ رییس هیئت امنای موزه‌هاي‌ قطر ـ انجام میگیرد، سعی دارد تا قطر را بـه عنوان کشوری فرهنگی ـ گردشگری و حامی فرهنگ و هنر نمایش دهد.

رونمایی از استوک های مسی و رونالدو در جام جهانی قطر (+عکس)

آثار هنری قرار اسـت در موزه‌ها و خیابان‌هاي‌ قطر و نیز محله‌هاي‌ قدیمی این کشور، بـه نمایش گذاشته شود. مجسمه‌ها بخش مهمی از این پروژه فرهنگی هستند کـه از زمان ورود مسافران بـه فرودگاه قطر تا زمان خروجشان از این کشور همراه ان‌ها خواهند بود.

 

طبق این گزارش، مسافران و تماشاچیان جام جهانی با تهیه بلیت‌هاي‌ الکترونیکی میتوانند در بیش از ۳۰۰ رویداد فرهنگی ـ هنری شرکت داشته باشند.

 

موزه المپیک قطر، سالن‌هایي با اشکال هندسی را بـه نمایش می گذارد کـه دارای مفاهیم ورزشی هستند و مجموعه بی نظیری از تمام ورزش‌ها را نمایش میدهند.

 

استوک های رونالدو در جام جهانی قطر 

در گروه H، پرتغال در میان غنا، اروگوئه و جمهوری کره در رده اول قرار دارد، گروهی کـه باید بتوانند بـه اسانی از ان صعود کنند. با این حال، باوجود داشتن شرمساری از ثروتمندان از نظر استعدادهای سطح بالا، پرتغال باید در بازی هاي‌ گروهی خود بـه مصاف عده اي از بزرگ ترین ستاره هاي‌ بازی برود.

رونمایی از استوک های مسی و رونالدو در جام جهانی قطر (+عکس)

 

بررسی تیم ملی پرتغال در جام جهانی 

در بازی اول، مقابل غنا، انها با ستاره هاي‌ لیگ برتر توماس پارتی و طارق لمپتی روبه‌رو خواهند شد. هردو در فرم خوبی برای باشگاه هاي‌ خود در انگلیس در آستانه مسابقات قراردارند. تا آنجا کـه بـه غنا مربوط می‌شود، لحظه بـه یاد ماندنی انها بازی بدنام انها مقابل اروگوئه در جام جهانی 2010 خواهد بود. یک هندبال عمدی روی خط از سوی لوئیز سوارز مانع از صعود انها بـه نیمه نهایی شد. انها مشتاقانه منتظر خواهند بود تا در مرحله گروهی این جا انتقام بگیرند.

 

دراین گروه احتمالا اروگوئه بزرگ ترین چالش پرتغال خواهد بود. سوارز 12 سال پس از موفقیت‌هایش در خط دروازه در آفریقای جنوبی، همان‌ گونه درگیر تیم ملی اسـت، همراه با مردی کـه تعداد زیادی از هواداران اروگوئه ان را آینده خط حمله خود می دانند: داروین نونیز. داروین تابستان امسال یک انتقال پول کلان را بـه لیورپول انجام داد،

رونمایی از استوک های مسی و رونالدو در جام جهانی قطر (+عکس)

اما تا کنون، اهداف بـه طور طبیعی در مرسی ساید بـه دست نیامده اسـت. شاید عده اي از نمایش هاي‌ بزرگ در جام جهانی بـه او اعتماد بـه نفس لازم را بدهد.

 

ورود به سایت معتبر پیش بینی فوتبال

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت پیشبینی و شرط بندی فوتبالی را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه قرار دادیم شـما دراین سایت میتوانید سود بسیار خوبی ببرید پس همین هم اکنون کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید