عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

انیس محمدی همسر فوتبالیست مشهور پرسپولیس یعنی حسین ماهینی اسـت کـه در اینستاگرام هم بلاگری می کند و حدود ۱۰۰ هزار نفر هم دنبال کننده هم دارد در ادامه با عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی «+بیوگرافی» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

بیوگرافی انیس محمدی 

انیس محمدی «anis mohmedi» یکیدیگر از چهره هاي‌ پرحاشیه ایران می‌باشد کـه با منتشر کردن عکسهای جنجالی در فضای مجازی بسیار موفق ظاهر شده اسـت و طرفداران بسیار زیادی را بـه دست آورده اسـت. انیس محمدی نیز اهل بوشهر اسـت و اطلاعی از سن همسر حسین ماهینی در معرض نیست. با این وجود او نیز با قبول تبلیغات اینستاگرامی بـه درآمد بالایی رسیده اسـت.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

بیوگرافی حسین ماهینی فوتبالیست

حسین ماهینی در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ در بوسهر بـه دنیا آمد. وی بازیکن فوتبال اسـت و تا بـه امروز سابقه عضویت در تیم هاي‌ لیگ برتری چون ذوب آهن، نساجی، سایپا را در کارنامه خود دارد. حسین یکی از بهترین مدافعان ایران بـه شمار می‌رود. دراین پست شـما رابا همسر بی حجاب حسین ماهینی آشنا خواهیم کرد؛ با مجله شانس همراه باشید

 

. نام انیس محمدی «anis mohmedi» ملیت ایران، بوشهر شغل مدل و چهره اینستاگرامی همسر حسین ماهینی اینستاگرام anis.mohmedi بیوگرافی انیس محمدی انیس محمدی و انیس محمدی این دو از همان دوران نوجوانی با هم دیگر آشنا شدند و رابطه نزدیک و صمیمانه اي را آغاز کردند. خانم انیس درسال 1394 با حسین ماهینی بازیکن سابق تیم پرسپولیس ازدواج کرد.

 

ثمره زندگی مشترک آن ها دو فرزند بـه نام هاي‌ مایسا و سورن می‌باشد. مطالب پیشنهادی: پریسا امامی؛ مدل مشهور اینستاگرام جنجال ها همان طور کـه گفته شد خانم انیس محمدی تا بـه امروز جنجال هاي‌ بسیاری آفریده اسـت.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

مصاحبه حسین ماهینی و همسرش انیس محمدی

ماهینی: من در ان زمان در اهواز بازی می کردم. یک روز بچه‌هاي‌ متاهل‌ تیم یک مهمانی خانوادگی برگزار کرده بودند. همسر من دوست خانم یکی از بچه‌ها بودو من وی را دیدم ودر همان لحظه اول از او خوشم آمد و از طریق دوستم و او هم از طریق همسرش باب آشنایی را فراهم کرد و حالا خوشحالم کـه همسرم و مایسا دخترم کنارم هستند.

وقتی حسین بـه شـما پیشنهاد داد چطور قبول کردید؟ شهرت فوتبالی او باعث شد قبول کنید یا خصوصیات دیگری داشت؟
محمدی: نه واقعاً ان زمان بـه اندازه حال حاضر مشهور نبود و من هم واقعاً نمی‌شناختمش ولی تعریفش را شنیده بودم و از سادگی و مهربانی‌اش خوشم آمد.

 


بیشتر بخوانید: عکس های داغ ساغر خواهر سعید عزت اللهی فوتبالیست تیم ملی


 

ان زمان اسمش را در اینترنت جستجو نکردید؟
محمدی:نه، بچه‌ها وقتی موضوع را بـه من گفتند بازی وی را دیدم کـه خاطرم نیست با کدام تیم بود ولی اسمش را جستجو نکردم.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

البته اگر ان زمان اینکار را می کردید عکس با پیراهن استقلال بیشتر دیده میشد، خودتان پرسپولیسی هستید؟
محمدی: بله من پرسپولیسی هستم و بودم. البته بازی او در پیراهن استقلال اهواز را دیدم. خیلی متعصب بـه ان شکل نیستم و اهمیت آن چنانی نداشت. اما اکنون شدیدا پرسپولیسی هستیم.

 

بین شـما دو نفر چه کسی زودتر ابراز علاقه کرد؟

ماهینی: مسلماً من بودم دیگر.

محمدی: حسین خیلی آدم محجوبی اسـت و این را بـه سختی بـه من گفت ولی در هر صورت ابراز کرد.

 

علت نام گذاری فرزند حسین ماهینی

حسین: دراین مورد زیاد صحبت و همفکری کردیم و حتی کتابی دراین مورد تهیه کردیم و اسامی ایرانی را جستجو کردیم و از بین گزینه‌هاي‌ مختلف کـه روی کاغذ نوشتیم مایسا را انتخاب کردیم. یک شب بـه 3 اسم نهایی رسیدیم و مادرم قرعه‌کشی کرد.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

همسر: ما 5 اسم نهایی داشتیم کـه 2 تای ان را خود حسین حذف کرد و 3 گزینه ماند. خودش روی اسم لیانا خیلی نظر مثبت داشت ولی پیشنهاد قرعه‌کشی مطرح شد و مادرش قرعه را برداشت و مایسا درآمد و حسین بـه امید این کـه اسم لیانا خارج شود گفت یک‌بار دیگر قرعه بیاندازیم و دوباره مایسا انتخاب شد ودر نهایت بـه توافق رسیدیم.

معیار های ازدواج انیس محمدی

محمدی: کلا من بـه هیچ عنوان بـه ازدواج فکر نمیکردم و تنها دلیلی کـه ممکن بود ازدواج کنم بچه‌دار شدن بود. خیلی بـه این کـه فوتبالیست باشد یا چیز دیگری فکر نمیکردم ولی حسین خیلی با معیارهایم فرق داشت.

 

ماهینی: مگر میشود بدون عشق هم ازدواج کرد؟ همان طور کـه گفتم در نگاه اول خیلی خوشم آمد ودر این مدت هم 8 سال نامزد بودیم و بعد از ان تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم کـه ماجرای سربازی‌ام بـه وجود آمد و وادار شدم سربازی بروم.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

ان زمان یادم اسـت گفته بودی بـه عشق همسرت اسـت کـه سختی‌هاي‌ خدمت را تحمل کردی؟محمدی: در ان زمان دوری ما از هم برای جفت‌مان سخت بودو خیلی تحت فشار بود. در ان زمان کنار هم بودن ما باعث شد برای جفت‌مان شرایط بهتر شود و حسین هم این مدت را بهتر پشت سر بگذارد.

 

در ان زمان قبول کردن حسین ماهینی بـه عنوان سرباز ودر ان مشکلات کمی ریسک بودو چطور با این موضوع کنار آمدید؟
محمدی: همان طور کـه گفتم ابتدا اصلاً قصد ازدواج نداشتم ولی در ان برهه من عاشق حسین شده بودم و دیگر مسائل پیرامونی برایم مهم نبود و تصمیمی کـه گرفتیم را عملی کردیم.

 

عاشق شدن حسین ماهینی و ازدواج انیس محمدی

حسین خودت بـه عنوان یک بازیکن مشهور و با تجربه توصیه‌ات بـه فوتبالیست‌ها چیست، این کـه عاشق شوند و ازدواج کنند یا با تفکر جلو بروند؟

 

ماهینی: فکر میکنم راهی کـه من پله پله جلو رفتم بهترین راه ممکن بودو ما چند سال نامزد بودیم ودر مقطعی دور بودیم از هم و ارتباط ما تلفنی بود ولی در حال حاضر برای هم بهترین زوج تاریخ هستیم و این شیوه برای من بهترین شیوه ممکن بوده اسـت و خدا را شکر از شرایطم راضی هستم.

 

در حال حاضر فوتبالیست‌هاي‌ زیادی وارد رابطه‌اي می شوند کـه خیلی زود تمام میشود و فکر می کنید دلیلش چه باشد؟

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

ماهینی: همانگونه کـه گفتم ما خودمان 8 سال باهم در ارتباط بودیم و پس از ان ازدواج کردیم و همه ی چیز هم را میدانستیم. این کـه از چه چیزی ناراحت یا خوشحال می شویم. تایمی کـه من ازدواج کردم مربوط بـه زمانی اسـت کـه سرباز بودم و یک نیم فصل اجازه بازی کردن نداشتم و سرم کمی خلوت شده بودو بهترین فرصت برای عملی کردن تصمیم‌مان بود. در ان زمان با همسرم صحبت کردم .

 

و با این کـه از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم ولی زمان مناسبی بودو خیلی هم بـه من کمک کرد و شرایط جفت‌مان در حالی‌که خوب نبود دگرگون شد و بـه نظرم توانستم برگردم و خیلی قویتر و بهتر از قبل و این بـه خاطر حضور همسرم کنارم بود کـه مدیونش هستم.

 

زندگی فوتبالی با انیس محمدی

این کـه یک فوتبالیست حرفه‌اي زندگی کند و سوای مساله ازدواج رعایت کردن یکسری اصول کـه حتی شامل خوابیدن و بیدار شدن بـه موقع هم در کار او تاثیرگذار اسـت در تو نمود زیادی دارد. قبول داری؟

 

ماهینی: درست اسـت. فکر میکنم خانواده دراین مورد تاثیر زیادی دارد. بـه نظرم بخش اعظم ان وجود خانواده اسـت و این کـه من از زیر صفر شروع کردم ودر کمترین امکانات کارم را آغاز کردم و پله پله بالا آمدم و با ایران‌جوان در لیگ یک حضور داشتم و از زیر صفر شروع کردم واستقلال اهواز را هم کـه نقش بزرگی در پیشرفتم داشت خیلی دوست دارم و پیگیر نتایجش هستم.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

بعد از ان 2 سال فوق‌العاده را در ذوب‌آهن داشتم کـه در لیگ عالی بودیم و بـه فینال آسیا هم رسیدیم. بـه پرسپولیس و تیم ملی رسیدم و کلاً پله پله رشد کردم و بـه این جا رسیدم. مادرم همیشه بـه من میگفت از تو میخواهم مردم‌دار باشی.

 

و قول بده هروقت آدم مشهوری شدي گذشته‌ات را فراموش نکن و یادت نرود از کجا آمدی. مردم همیشه من را یک آدم بدون حاشیه و خوب توی فوتبال و جامعه می‌شناسند و برای همین میگویم خانواده مهم اسـت.

 

و جنبه خود بازیکن هم مهم اسـت. بازیکنانی بودند کـه راه 10 ساله را 2 ماهه جلو رفتند ولی خیلی زود زمین خوردند و برای همین سطح توقع و جنبه خیلی مهم اسـت.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

کری خوندن های حسین ماهینی برای استقلال

من هیچ وقت با استقلالی‌ها کری ندارم. این پست هم در فاصله 7 هفته مانده بـه اتمام لیگ گذاشته شده نه 9 هفته و با توجه بـه فاصله‌اي کـه با سایر تیم‌ها ایجاد کردیم سایرین برای دومی می‌جنگند.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

با این کـه سرمربی استقلال گفته بود بـه ما می رسند خودش هم می دانست این اتفاق شدنی نیست. در حال حاضر دوست دارم یکی از تیم‌هایي کـه درکنار ما سهمیه میگیرد پارس جم باشد و تیم شهرم بـه رقابت‌هاي‌ آسیایی صعود کند چرا کـه تیم شایسته‌اي هستند.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

ماهینی: اکثر توئیت‌هایي منتشر می کنم یک باره بـه ذهنم میرسد و بدون پیش‌زمینه اسـت و خیلی از توئیت‌هاي‌ خوبم را هم منتشر نکرده‌ام چراکه خیلی از حرف‌ها را نمی شود گفت. من در مورد تیم خودمان بخواهم توئیت کنم .

 

هرروز اتفاقات خنده‌داری در تمرینات می‌افتد کـه حتی یکی از انها را هم نوشتم ولی ارسال نکردم. مثلاً در یکی از تمرین‌ها افشین پیروانی منشا را صدا زد و گلی کـه در دربی بـه استقلال زده بود را بـه او نشان داد و منشا هم گفت مگر استقلال دفاع نداشت کـه شـما گل زدی؟

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

من خواستم این را بنویسم ولی بیخیال شدم. هم اکنون هم اکثر توئیت‌هایي کـه میخواهم منتشر کنم را ارسال نمیکنم و پشیمان می شوم. همسرم می داند چند دفتر در خانه دارم کـه همه ی اتفاقات روز را در ان یادداشت می کنم کـه اکثراً قابل انتشار نیستند. کلاً دست بـه قلم و دست بـه تایپ خوبی دارم.

ارزوی انیس محمدی و ماهینی برای فرزندانش

ماهینی: من در مورد آینده مایسا با همسرم خیلی صحبت میکنیم و جفت‌مان عقیده داریم او باید آینده‌اش را خودش انتخاب کند و مسیری کـه دوست دارد را برود، نه این کـه ما بـه او بگوییم چه‌کاری انجام بدهد. در حال حاضر هم بـه فوتبال علاقه زیادی دارد و هر وقت فوتبال می بیند می گوید: گل، گل
محمدی: جدیداً هم حسین را در بازی میبیند و میگوید: بابا، کلا خیلی ذوق و شوق از خودش نشان می دهد.

 

ماهینی: چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد چرا کـه فضای خانه ما جوری اسـت کـه از همین حالا نشان می دهد پرسپولیسی اسـت ولی اگرهم این اتفاق بیافتد مورد خاصی نیست. استقلالی‌ها هم دوستان ما هستند.کلا خیلی کم گل میزنی. اما وقتی هم میزنی شادی گل‌هایت خانوادگی اسـت.

 

ماهینی: کلاً قرار گذاشته‌ام اگر گل بزنم حلقه ازدواجم را ببوسم و ادای پستانک خوردن مایسا را در بیاورم تا از اعضای خانواده‌ام یادی کرده باشم و اگر گل بزنم کاری کـه میکنم همین اسـت.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

مراسم ازدواج حسین ماهینی و انیس محمدی

ماهینی در همین گفت و گو می گوید: من در ان زمان در اهواز بازی می کردم. یک روز بچه هاي‌ متاهل تیم یک مهمانی خانوادگی برگزار کرده بودند. همسر من دوست خانم یکی از بچه ها بودو من وی را دیدم ودر همان لحظه اول از او خوشم آمد و از طریق دوستم و او هم از طریق همسرش باب آشنایی را فراهم کرد و حالا خوشحالم کـه همسرم و مایسا دخترم کنارم هستند.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

حسین ماهینی متولد 25 شهریور 1365 در بوشهر، بازیکن فوتبال استتحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد، عشق و علاقه بـه ورزش و فوتبال فرصتی برای ادامه تحصیلش نداد، از بچگی عاشق پرسپولیس بوده و هم اکنون در پست مدافع بازی می کند

 

ایران جوان بوشهر و جوانان استقلال اهواز نخستین تیم هاي‌ او بودند، ذوب آهن و ملون انزلی از دیگر تیم هاي‌ او بودند، وی درسال 1391 بـه پرسپولیس تهران پیوست

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

افتخارات حسین ماهینی

اون نیز از جمله بازیکنانی بود کـه برای در رفتن از خدمت سربازی کارت پایان خدمت خودرا جعل کرده بود، بـه همین خاطر بعد از روز شدن این ماجرا برای خدمت بـه تیم نظامی ملوان انزلی فرستاده شد

 

پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان شد و بعد از یک فصل کارت خدمت اش را دریافت کرد و بـه پرسپولیس بازگشت

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)


بیشتر بخوانید: معرفی ۷ تا از خوشگل ترین فوتبالیست های زن در دنیا «+عکس و بیوگرافی»


 

مدافع پرسپولیس درباره انتشار تصویری از خود درکنار همسرش عنوان کرد : ان عکس برای چندین ماه پیش بود. در انزلی بودیم و این عکس در پیچ همسرم بودمن واقعا نمی‌دانم چطور ان عکس را برداشتند و بـه یک‌باره در فضای مجازی منتشر شد

 

خانواده انیس محمدی

خانواده همسرم پرسپولیسی هستند ودر این مدت خیلی بـه من کمک کردند و روحیه دادند تا بـه پرسپولیس برگردم. ان روزهایی کـه من ناراحت بودم، همسرم همیشه سر نماز برایم دعا میکرد و می گفت امیدت را قطع نکن و همه ی چیز درست می شود.

عکس بدون حجاب انیس محمدی همسر حسین ماهینی (+بیوگرافی)

خدا را شکر می کنم کـه همین حالا در پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم هر چه سریع تر بار دیگر در خدمت تیم ملی باشمحسین ماهینی اغلب عدد 13 بـه تن می‌کند، پست تخصصی اش دفاع اسـت، قدش 184 سانتی متر و سابقه حضور در تیم ملی زیر 23 سال و بزرگسالان رو نیز دارد

دیدگاهتان را بنویسید