عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

لیندا کیانی یکی از بازیگران مشهور ایرانی اسـت کـه در شهر های جنوبی ایران بـه دنیا امده اسـت او هنوز مجرد اسـت در ادامه با عکس هاي‌ سرلخت لیندا کیانی و حواشی اخیر او «+بیوگرافی» سایت هاتم بت را دنبال نمایید.

 

بیوگرافی لیندا کیانی 

لیندا کیانی یکی از بازیگران زن دهه پنجاه می‌باشد کـه در مقطع کارشناسی ارشد رشته فلسفه فارغ التحصیل شده اسـت. از آنجایی کـه لیندا کیانی بـه بازیگری علاقه بسیاری داشت ودر دوره هاي‌ بازیگری محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شرکت کرد.عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

بعد از اتمام این دوره در کلاس هاي‌ فن بیان و بادی لنگویج استاد سمندریان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد. فیلم بازیگر از طریق شریفی نیا توانست در سریال ساعت شنی بازی کند ودر این سریال با نقش مهتاب توانست عده زیادی را بـه خود جذب کند.

 

این بازیگر محبوب درسال ۸۷ با سریال وضعیت سفید بـه کارگردانی حمید نعمت الله در شبکه ۳ بـه شهرت رسید. این بازیگر محبوب با بازی در فیلم سینمایی بـه نام آقای هفت رنگ کـه درسال ۸۷ ساخته شد.

 

نخستین تجربه بازی در سینما را کسب کرد. او بعد از بازی دراین فیلم سیروس مقدم پیشنهاد بازی در فیلم روز حسرت را داد با بازی داریم فیلم بـه بـه شهرتش افزوده شد. این بازیگر علاقه بسیاری بـه نقاشی داشت و همین دلیل در هنرستان کمال الملک یکسال دوره سیاه‌ قلم دید و الان از طبیعت و ماهی ها نقاشی میکشد.

 

عکس های سرلخت لیندا کیانی و حواشی اخیر او «+بیوگرافی»

از آنجایی کـه امروزه تمام بازیگران و سلبریتی ها در فضا هاي‌ مجازی متعدد برای خود صفحه دارند این بازیگر هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک پیج دارد. لیندا کیانی اینستا فعالی دارد و پست هاي‌ بسیاری را در صفحه خود قرار داده اسـت .عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

کـه هر کدام لایک و کامنت بیشماری را از ان خود کرده اند. اگر تمایل دارید تا این بازیگر را در اینستاگرام دنبال نمایید می‌ توانید نام وی را بـه صورت لاتین در قسمت جستجوگر این فضا وارد کنید و پیج را از بین فن پیج ها بـه اسانی بیابید. دراین صفحه حدوداً بیش از یک میلیون فالوور دارد کـه این شماره شماره کمی نیست و نشان میدهد کـه هواداران بسیاری دارد.

 

ایا لیندا کیانی مجرد است ؟

مدتی قبل شایعه شد کـه لیندا کیانی با ایمان حضرتی کـه یکی از بازیگران سینما بود ازدواج کرده اسـت کـه دلیل این شایعه فقط چند عکسی بود کـه در پشت صحنه گرفته شده بودو بعدا این شایعه تکذیب شد. این بازیگر محبوب درسال نود و هشت یعنی وقتی کـه نه سال داشت ازدواج کرد و خبر ازدواجش را در برنامه عید فطر در کودک شو تأیید کرد.عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

لیندا کیانی یکی از بازیگرانی اسـت کـه فیلم‌ هاي‌ گوناگونی نقش‌ آفرینی کرده و هر کدام بـه نوعی از جذابیت خاصی برخوردار بودند. شـما میتوانید از سایت هاي‌ معتبر و کانال هاي‌ تلگرامی مختلف فیلم هایي کـه لیندا کیانی بازی کرده را دانلود کنید. در ادامه بـه چند نمونه از این فیلم ها اشاره میکنیم.

 

لیندا کیانی با بازی در فیلم روز حسرت و نقش معصومه توانست طرفداران زیادی را بـه خود جذب کند. فیلم بسیار متفاوت بازی کرد و توجه منتقدین سینما قرار گرفت. قبل از این‌که در فیلم روز حسرت ایفای نقش کند در فیلم ساعت شنی بازی می‌کرد کـه دراین فیلم نقش دختر فراری داشت اما در فیلم روز حسرت نقش دختر آرام کـه در بستر افتاده بود را بازی کرد.

 

عکس های سرلخت لیندا کیانی و حواشی اخیر او «+بیوگرافی»

یکیدیگر از فیلم هایي کـه این بازیگر خجالت نکش نام داشت کـه او دراین فیلم نقش دختر افغانی را بازی میکرد. لیندا کیانی توانست با لهجه افغان خیلی خوب دراین فیلم بدرخشد. فیلم خجالت نکش درسال ۹۶ بـه کارگردانی رضا مقصودی ساخته شد. لیندا کیانی با بازیگرانی نظیر احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی و الناز حبیبی همبازی شد.عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

یکیدیگر از فیلم هایي کـه لیندا کیانی در ان ایفای نقش کرد وضعیت‌ سفید نام داشت. این فیلم درسال ۱۳۹۰ کارگردانی حمید نعمت‌ الله و نویسندگی هادی مقدم‌ دوست ساخته شد.

 

عکس های سرلخت لیندا کیانی و حواشی اخیر او «+بیوگرافی»

یکیدیگر از فیلم هایي کـه لیندا کیانی بـه ایفای نقش در ان پرداخت فیلم دلدادگان نام داشت. این فیلم در سه فصل ساخته شد لیندا نقش دختری را داشت کـه بسیار عاشق بودو بـه علت نرسیدن بـه عشقش کم‌ کم این عشق تبدیل بـه نفرت شد و کینه توزی کرد؛ تا این‌که در فصل ۳ از عشق قدیمی اش انتقام سختی گرفت ودر آخر هم زندگی خودرا تباه کرد. لیندا کیانی دراین فیلم نقشی بـه نام فرزانه داشت عاشق مالک بود. این فیلم طرفداران بسیاری داشت و اگر شـما تمایل دارید می‌ توانید ان را در گوگل سرچ کنید و سایت هاي‌ معتبر تمام قسمت هاي‌ ان را مشاهده کنید.

 

فیلم های محبوب لیندا کیانی

تا ثریا یکی از سریال هایي اسـت کـه توسط سیروس مقدم ساخته شد وخانم کیانی در ان بـه ایفای نقش پرداخت. لیندا کیانی دراین فیلم نقش دختر بزرگ ثریا، همسر حمید و خواهر الناز و پویا داشت. ماجرای فیلم از این قرار اسـت کـه آزیتا حاجیان بـه نام ثریا سال‌ها قبل همسر خودرا از دست داده اسـت ودر بیمارستانی مشغول بـه کار می‌باشد. او با یک شخصی بـه نام موزیک سرهنگ میشود و ازدواج میکند و بعد ها داماد و فرزندانش از این ماجرا با خبر می‌شوند.عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

خانم کیانی از بازیگران خوب کشورمان می باشد کـه دراین سال‌ها تمام تمرکز خودرا روی بازیگری و تئاتر گذاشته اسـت. این بازیگر بـه شدت پرکار و درخشان اسـت و پیشنهادهای بازی در فیلم هاي‌ بسیاری را داشته اسـت. او با بازی در فیلم حسرت بـه شهرت رسید از ان لحظه بـه بعد پیشنهاد هایي درخشان بسیاری داشت و حال از همین راه کسب درآمد میکند. مدتی اسـت کـه او در عرصه مدلینگ قدم گذاشته و از این طریق نیز بـه کسب درآمد میپردازد.

 

طبق معمولً عکس هاي‌ سلبریتی ها و بازیگران مشهور همانند لیندا کیانی در سایت‌ هاي‌ متعدد و رسانه هاي‌ گوناگونی دیده میشود. شـما میتوانید نام این بازیگر را در جستجوگر گوگل وارد کنید و سایت هاي‌ گوناگون عکس هاي‌ وی را مشاهده کنید.عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

یکیدیگر از راه هایي کـه میتوان عکسهای را مشاهده کرد از طریق پیج اینستاگرام او می‌باشد دراین پیج عکس هاي‌ بسیاری را از خود در قالب پست استوری قرار داده کـه هر کدام بـه بیشماری را دریافت کرده اند. عکس عروسی لیندا کیانی با همسرش را میتوانید در اینستاگرامش مشاهده کنید. عکسهای تعداد زیادی از لیندا کیانی بدون روسری در سایت هاي‌ متعدد وجوددارد.عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

عکس های سرلخت لیندا کیانی و حواشی اخیر او «+بیوگرافی»

خانم کیانی یکی از بازیگران بی حاشیه می‌باشد و همیشه سعی دارد در راستای خود حرکت کند اما با انتشار یک عکس در اینستاگرام حاشیه هاي‌ بسیاری برای او ایجاد شد. در بعضی از سایت ها در زمینه مدلینگ فعالیت میکند علت این اخبار عکسهایی بود کـه در فضای مجازی بـه اشتراک گذاشته شده بود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید لیندا کیانی ویکی پدیا را سرچ کنید و بـه اطلاعات کاملی دست یابید.

 

این بازیگر هیچ مشکل جسمی و روحی ندارد و تمام تیتر هایي کـه در مورد بیماری لیندا کیانی منتشر شده شایعه‌اي بیش نباشد. این بازیگر در تمام طول فعالیت در هیچ مشکل روحی و جسمی نداشته و عکس‌ هایي کـه در بیمارستان از او منتشر شده در نقشی بوده کـه در فیلم ها بازی کرده اسـت.عکس های جذاب از لیندا کیانی و حواشی اخیر او (+بیوگرافی)

جوایز لیندا کیانی

این بازیگر تا بـه اکنون افتخارات بسیاری را کسب کرده اسـت کـه می‌توان بهترین بازیگر زن برای فیلم سایه از جشنواره فیلم یاس، بهترین بازیگر برای ایفای نقش در فیلم دو شب و سه روز از جشنواره فیلم یاس، جایزه بهترین بازیگر زن را از دوازدهمین جشنواره فیلم هاي‌ ایرانی سان فرانسیسکو کشور آمریکا و برای بازی در فیلم کوتاه کلاس رانندگی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم مرده خور از جشنواره فیلم دهلی نو نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید