عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

مهدیس حسینی یکی از تیک تاکر ها و واینرهای سوس ماستی در فضای مجازی اسـت کـه بـه تازگی بـه ترکیه مهاجرت کرده اسـت در ادامه با عکس هاي‌ لختی از مهدیس حسینی | حواشی اخیر مهدیس حسینی شاخ مجازی «۱۸+» سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

بیوگرافی مهدیس حسینی شاخ مجازی 

مهدیس بـه یکی از چهره هاي‌ مشهور در شبکه هاي‌ مجازی بـه ویژه اینستاگرام تبدیل شده اسـت. بـه همین دلیل خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا در رابطه با بیوگرافی مهدیس حسینی، مهدیس حسینی قد و یا حتی تاریخ تولد مهدیس حسینی بیشتر بدانند.عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

دراین باره باید بگوییم کـه مهدیس با ساخت دابسمش و کلیپ هاي‌ متنوع بـه یکی از چهره هاي‌ مشهور در شبکه هاي‌ مجازی مانند اینستاگرام تبدیل شده اسـت. حال در رابطه با سن مهدیس حسینی هم باید بگوییم کـه او متولد 8 دی سال 81 می‌باشد و تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد. پدر و مادر این چهره مشهور مدت‌ ها قبل از یک دیگر جدا شده اند. در نهایت باید افزود کـه قد او 176 سانتی متر می باشد.

 

عکس های لختی از مهدیس حسینی «۱۸+» در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

از ان جایی کـه مهدیس این روز ها عکسها و کلیپ هاي‌ بحث برانگیزی را از خود منتشر می‌ کند، بـه همین دلیل بـه یکی از شاخ هاي‌ مجازی تبدیل شده اسـت؛ حال خیلی از افراد تمایل دارند تا عکس هاي‌ وی را مشاهده کنند.عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

دراین باره باید بگوییم کـه اگر بـه اینترنت مراجعه نمایید؛ نام این چهره مشهور را جست‌وجو کنید با نتایج خوبی رو بـه رو خواهید شد و می‌ توانید عکس‌ هاي‌ متعددی از وی را در ژست هاي‌ مختلف مشاهده نمایید.

 

حتی می‌توانید تصاویری از سالن مهدیس حسینی را نیز در اینترنت جست‌وجو و مشاهده کنید. هم چنین باید افزود از ان جایی کـه این روز ها مهدیس حسینی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده اسـت. بـه همین دلیل اگر بـه اینستاگرام او مراجعه نمایید نیز می‌توانید عکسها و کلیپ هاي‌ متعددی از این چهره مشهور را بـه اسانی مشاهده کنید.

 

ادرس پیج مهدیس حسینی

این روز ها خیلی از افراد تمایل دارند تا آدرس پیج اینستاگرام این چهره مشهور و سرشناس را بـه دست آورند. دراین باره باید بگوییم کـه برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام مهدیس کافیست تا بـه قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید و نام وی را بـه انگلیسی تایپ کنید تا پیج او برای شـما نمایش یابد. از ان جایی کـه مهدیس بیش از یک میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

بـه همین دلیل پیج او نسبت بـه سایر پیج ها مانند فن پیج هایش و یا پیج هاي‌ فیک بـه اسانی قابل تشخیص می‌باشد. حال بهتر اسـت کـه بدانید امروزه مهدیس اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده اسـت. او در پیجش کلیپ ها و عکس هاي‌ متنوعی از خودرا برای مخاطبانش بـه اشتراک می‌ گذارد کـه این موضوع باعث شده اسـت هرروز بـه فالووران و مخاطبان او افزوده شود.

 

حال این موضوع را هم باید افزود کـه برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه هاي‌ مجازی کـه این چهره مشهور در ان ها فعالیت می‌ کند. مانند کلاب هاوس مهدیس حسینی و یا یوتیوب مهدیس حسینی کافیست تا مانند اینستاگرام بـه قسمت جستجوی این برنامه ها مراجعه کنید.عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

عکس های لختی از مهدیس حسینی «۱۸+» در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

مهدیس زمانی کـه در ایران زندگی می کرده اسـت، چندین بار در صحبت‌ هاي‌ خود بیان کرده بود کـه بـه دلیل قوانینی کـه در ایران برای بلاگر ها وجوددارد؛ نمی‌ تواند ان طور کـه می‌ خواهد در اینستاگرام فعالیت کند و بـه همین دلیل در فکر مهاجرت اسـت. اما بعد از مدتی و زمانی کـه دوست صمیمی او نیکا اوین کـه یکی از چهره هاي‌ مشهور اینستاگرام نیز می‌ باشد از ایران مهاجرت کرد و ساکن استانبول شد.

 عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

 

او نیز تصمیم گرفت تا همانند دوست صمیمی اش از ایران مهاجرت کند. مهدیس نزدیک بـه یکسال اسـت کـه از ایران مهاجرت کرده و امروزه ساکن استانبول می‌باشد ودر استانبول بـه فعالیت هاي‌ خود می‌ پردازد. این موضوع را هم باید افزود کـه مهدیس اکثر اوقات فراغت خودرا درکنار دوستان صمیمیش مانند نیکا می‌ گذراند. او درکنار ان ها بـه ساخت دابسمش و کلیپ می پردازد. می‌توانید کلیپ ها و عکس هاي‌ مختلفی از مهدیس و نیکا را در اینستاگرام ان ها بـه اسانی جست‌وجو و مشاهده کنید.

 

عکس های لختی از مهدیس حسینی «۱۸+» در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

همانگونه کـه در قسمت قبل بیان کردیم، مهدیس با توجه بـه کلیپ هایي کـه منتشر می‌ کند بـه شهرت زیادی رسیده اسـت و توانسته فالوور و مخاطبان بسیار زیادی را بـه دست آورد. حال اگر تمایل دارید تا کلیپ هاي‌ این چهره مشهور را مشاهده نمایید، پیشنهاد ما این اسـت کـه بـه شبکه‌ هاي‌ مجازی او مانند یوتیوب و یا اینستاگرام مراجعه نمایید. هم چنین باید افزود کـه میتوانید با مراجعه بـه اینترنت نیز کلیپ هاي‌ متعددی از مهدیس را بـه اسانی جست‌وجو و مشاهده کنید.عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

امروزه برای خیلی از افراد مشهور و مشهور در شبکه هاي‌ مجازی مانند اینستاگرام جنجال‌ ها و حاشیه‌ هاي‌ متعددی مشاهده می‌شود کـه این موضوع شامل مهدیس نیز می‌ باشد. البته از زمانی کـه این چهره مشهور بـه ترکیه مهاجرت کرده اسـت.

 

حاشیه هاي‌ بیشتری در پیرامون او مشاهده می‌ شود. حال از عمده‌ ترین حاشیه هایي کـه تا بـه اکنون برای او بـه وجود آمده اسـت؛ می‌ توان بـه مواردی مانند: دعوای او با نیکا دوست صمیمی‌ اش، روابط شخصی او، خبر دوستی او با امیر یکی از شاخ هاي‌ مجازی، دعوای مهدیس با نگین فضلی، خرید فالووران فیک، مهدیس حسینی برگشت ایران، عکسها و کلیپ هاي‌ بحث برانگیزی کـه از خود منتشر می‌کند و عده اي از موضوعات دیگر اشاره کرد.

 

مهدیس حسینی و دوست پسرش

برای خیلی از مخاطبان و طرفداران مهدیس سوالی کـه بـه وجود می‌ آید، این اسـت کـه دوست پسر او کیست؟ دراین باره باید بگوییم کـه مهدیس هم اکنون مجرد اسـت و با شخصی در رابطه نمی باشد.

 عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

او این موضوع را بار ها در استوری هاي‌ خود بیان کرده اسـت. جالب اسـت کـه بدانید زمانی کـه یکی از فالووران مهدیس از او پرسید؛ کـه آیا تمایل دارد تا با یکی از پسر هاي‌ اکیپ دوست شود؟ او دراین باره پاسخ داد کـه این موضوع بـه هیچ وجه نه همین حالا و نه در آینده اتفاق نخواهد افتاد.

 

عکس های لختی از مهدیس حسینی «۱۸+» در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

در عصر مدرن خیلی از مردم تمایل دارند تا عمل‌ هاي‌ زیبایی انجام دهند تا بـه اینگونه چهره بـه روز و زیبا تری داشته باشند کـه این موضوع شامل بلاگر ها و چهره‌ هاي‌ مجازی نیز می‌ باشد. حال باید افزود کـه مهدیس کـه یکی از چهره هاي‌ مشهور اینستاگرام بـه شمار می‌ رود.عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

نیز تا بـه اکنون عمل زیبایی بینی انجام داده اسـت. او دراین باره در یکی از صحبت‌ هاي‌ خود بیان کرده بود کـه از عمل بینی اش راضی اسـت. او اضافه کرد، قطعا اگر بـه گذشته برگردد بازهم این عمل زیبایی را انجام می‌دهد. می‌توانید عکس هاي‌ قبل از عمل بینی این چهره مشهور را در شبکه‌ هاي‌ مجازی و یا گوگل جست‌وجو و مشاهده کنید.

 

میزان درامد مهدیس حسینی

برای عده اي از مخاطبان مهدیس سوالی کـه بـه وجود می‌ آید این اسـت کـه او چگونه درآمدزایی می‌ کند و منبع درآمد او چیست؟ همان‌طور کـه می‌ دانید مهدیس در اینستاگرام فعالیت می‌ کند. او بـه دلیل کلیپ ها و عکس هاي‌ متعددی کـه از خود در اینستاگرام منتشر می‌ کند، امروزه بـه یکی از چهره هاي‌ مشهور تبدیل شده اسـت.عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

حال با توجه بـه این‌که او در اینستاگرام فالووران میلیونی دارد؛ از طریق اسپانسرینگ و تبلیغات برای خود یک منبع درآمد عالی بـه وجود آورده اسـت و درآمدزایی می‌ کند. بیان شده اسـت کـه این چهره مشهور برای هر تبلیغاتی کـه در استوری خود انجام می‌ دهد.

 

میلیون‌ ها تومان پول دریافت می‌ کند. در نهایت این موضوع را هم باید افزود کـه علاوه بر اینستاگرام او با توجه بـه فعالیت در یوتیوب و بازدید بالای ویدیو هایش نیز توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود بـه وجود آورد. این روز ها از مهدیس بـه عنوان یکی از بلاگر هاي‌ گرانقیمت یاد می‌شود.عکس های جذاب از مهدیس حسینی (۱۸+) در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

عکس های لختی از مهدیس حسینی «۱۸+» در ترکیه + حواشی و میزان درآمد

هم چنین مهدیس چندین بار در استوری هاي‌ خود بـه مخاطبان و فالوورانش بیان کرده اسـت کـه در بورس هم فعالیت می‌کند و از این طریق هم توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود بـه وجود آورد.

دیدگاهتان را بنویسید