فرم پیش بینی بازی فنلاند در مقابل استونی بازی دوستانه یورو 2021

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی فنلاند در مقابل استونی بازی دوستانه یورو 2021

فرم پیش بینی بازی فنلاند در مقابل استونی بازی دوستانه یورو 2021

فنلاند روز جمعه با یک بازی دوستانه مقابل استونی در هلسینکی آماده سازی خودرا برای یورو 2020 پایان میدهد .عقاب ها در آخرین بازی خود مقابل سوئد 2-0 شکست خوردند ؛ در حالی کـه استونی در مقابل لیتوانی 1-0 پیروز شد.فرم پیش بینی بازی فنلاند در مقابل استونی کـه با توجه مطب کاملا مفید و نیز کامل زیر کام کنید.

 

پیش نمایش بازی

در حالی کـه انها برای نخستین تورنمنت بزرگ خود آماده می‌شوند ؛ هیجان در فنلاند در حال افزایش اسـت ؛ کـه آن ها بـه لطف کسب مقام بالاتر از یونان و بوسنی و هرزگوین در مقدماتی ؛ این موفقیت را کسب کردند.فرم تیم مارککو کانروا از ان دوره مقدماتی تا کنون چندان خوب نبوده و انها قبل از آغاز فینال ها بـه شدت بـه شدت احتیاج دارند.

 

با شکست در خانه و خارج از خانه ولز ؛ آن ها در گروه خود در لیگ ملت ها در رده دوم قرار گرفتند و انها با تساوی هاي‌ متوالی رقابت هاي‌ مقدماتی جام جهانی 2022 را آغاز کرده اند.در حقیقت ؛ عقاب ها در حال حاضر چهار بازی بدون برد هستند ؛ همچنین در دو بازی دوستانه در دو ماه گذشته 3-2 مغلوب سوئیس و 2-0 مقابل سوئد شده اند.

 

مردان Kanerva ؛ بدون گلزن برتر Teemu Pukki ؛ بیش از حد دفاعی مقابل سوئد بودند و با گل رابین کوئیسون و پنالتی سباستین لارسون بـه اسانی شکست خوردند .

فرم پیش بینی بازی فنلاند در مقابل استونی بازی دوستانه یورو 2021

فرم پیش بینی بازی فنلاند

بدست آوردن یک پیروزی تقویت کننده روحیه برابر استونی در روز جمعه بسیار ضروری اسـت ؛ و این در حالی اسـت کـه بازی افتتاحیه گروه B مقابل دانمارک کمی بیش از یک هفته مانده اسـت.حریفان استونی پس از آنکه یک‌بار دیگر نتوانستند جواز حضور دریک رقابت بزرگ را بگیرند ؛ کمتر باید بـه مصاف ان بروند.

 

در حقیقت ؛ آبی پوشان با یک امتیاز از هشت بازی در انتهای گروه مقدماتی خود قرار گرفتند ؛ البته دریک گروه سخت کـه شامل کشور آلمان و هلند بود.استونی همچنین با کسب سه امتیاز از 18 امتیاز احتمالی ؛ در رده آخر گروه لیگ ملت هاي‌ خود قرار گرفت و دو بازی مقدماتی مقدماتی جام جهانی را از دست داده اسـت.

 

با این حال ؛ شاگردان توماس هابرلی بـه لطف گل هنری آنیر قبل از پایان ساعت ؛ روز 19 بازی بدون برد رابا پیروزی ضعیف برابر لیتوانی بـه اتمام بردند .

 

ترکیب تیم بازی فوتبال

تیم اسپارو ؛ کاپیتان فنلاندی ؛ از ناحیه مصدومیت از ناحیه زانو مقابل سوئد بازگشت و نخستین بازی خودرا از ماه مارس انجام داد ؛ اما مهاجم ستاره پوکه با مشکل مچ پا از دست داد.پوکی در مسابقه با زمان برای حضور در یورو برای کشورش اسـت و این باعث درد شدید کانروا شده اسـت زیرا این تیم در اطراف مهاجم نورویچ سیتی ساخته شده اسـت.

 

کانروا با 5 پاس از پشت و چهار در خط میانی در باخت بـه سوئد بـه میدان رفت ؛ اما مطمئناً جمعه یک حمله XI تر را انتخاب میکند.استونی از بازی هاي‌ دوستانه این ماه بـه عنوان آماده سازی برای بازی هاي‌ مقدماتی جام جهانی مقابل بلژیک و ولز در ماه سپتامبر استفاده می‌کند ؛ هردو بازی دوستانه با ایرلند شمالی.

 

هابرلی فقط در ژانویه منصوب شد و هنوز در حال شناخت تیمش اسـت ؛ بنابر این ممکن اسـت تغییراتی در پشت پیروزی مقابل لیتوانی ایجاد شود.

 

ترکیب ابتدایی فنلاند احتمالی:

Hradecky؛ Arajuuri ؛ Ojala ؛ O’Shaughnessy ؛ Uronen ؛ والاکاری ؛ لام ؛ اسپارو ؛ لاپالاینن ؛ جنسن ؛ ریسک

 

ترکیب احتمالی استونی:

ایگونن ؛ اوک ؛ پیک ؛ کووسک ؛ پاسکوتی ؛ واسیلژف ؛ کیت ؛ گچ ؛ آنیر ؛ ساپینن ؛ سینیاوسکی

فرم پیش بینی بازی فنلاند در مقابل استونی بازی دوستانه یورو 2021

پیش بینی: فنلاند 2-0 استونی

فنلاند می‌تواند با یک پیروزی پیش از هفته یورو 2020 مقابل دانمارک هفته آینده بـه آن ها کمی شتاب دهد.این مسابقه احتمالاً دقیقاً با همین فکر انتخاب شده اسـت و دشوار اسـت کـه استونی مقابل تیمی کـه 62 مکان بالاتر از ان قرار دارد ناراحت شود.

 

منبع مطالب: bettingsites90.com

دیدگاهتان را بنویسید