فرم پیش بینی بازی فوتبال آمریکا د کالی و اتلتیکو پارانانس

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی فوتبال آمریکا د کالی و اتلتیکو پارانانس

فرم پیش بینی بازی فوتبال آمریکا د کالی و اتلتیکو پارانانس

سه شنبه عصر سه شنبه در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی کوپا سودامریکانا ؛ اتلتیکو پارانائنس میزبان آمریکای کالی اسـت .تیم میزبان در آرسنال دا بایکسادا با نتیجه 1-0 در بازی معکوس بـه برتری می‌رسد.فرم پیش بینی بازی فوتبال آمریکا د کالی و اتلتیکو پارانانس را در سایت سیگاری بت انجم دهید.

پیش نمایش بازی

به رغم این کـه وادار بـه حضور در کوپا سودامریکانا بود ؛ اما اتلتیکو میــخواهد از رقابت در مسابقات ثانویه آمریکای جنوبی استفاده کند.آن ها در مرحله گروهی پیمایش کردند و پنج بازی از شش مسابقه خودرا با از دست دادن فقط یک گل بردند و اکنون در موقعیت قدرتمندی برای پیشرفت بیشتر در مسابقات قراردارند.

پنالتی دقیقه 73 نیکائو تفاوت روز چهارشنبه را رقمزد و هر فرصتی را برای شاگردان آنتونیو اولیویرا برای رزرو یک مرحله در مرحله یک چهارم نهایی بـه دست آورد.با این وجود ؛ شکست دو بازی از سه بازی اخیر خود در پرواز برتر برزیل منجر بـه سقوط اتلتیکو بـه مکان پنجم شده اسـت ؛ یک بررسی واقعیت دریک مرحله مهم از فصل.

کلین شیت در بازی رفت نشان دهنده تنها توقف اتلتیکو در 9 مسابقه در تمام مسابقات اسـت کـه این مدت از 20 ژوئن ادامه دارد.امریکا د کالی تا حدودی خوش شانس بود کـه پس از تنها یک برد از شش مسابقه خود در مرحله گروهی کوپا لیبرتادورس ؛ دراین مسابقات تنزل یافت.

فرم پیش بینی بازی فوتبال آمریکا د کالی و اتلتیکو پارانانس

هر چهار امتیاز آن ها با دو ضربه سر در مقابل دپورتیوو لا گوایرا کـه در رده آخر قرار داشت ؛ حاصل شد ؛ بازدهی کـه برای بـه دست آوردن یک مصاف با اتلتیکو کافی بود.

خوان کارلوس اوسوریو به رغم شکست در بازی افتتاحیه ؛ احساس خواهد کرد کـه گروه بازیکنانش میتوانند از این فرصت لذت ببرند و با احساس آزادی بـه عنوان یک بازیکن بد بازی ؛ بازی کنند.

در حالی کـه آن ها فقط در دو مسابقه از 10 مسابقه اخیر خود پیروز شده اند ؛ انها رقابت های لیگ برتر کلمبیا رابا پیروزی 3-1 مقابل جونیور در روز شنبه آغاز کردند.

اخبار تیم

اولیویرا با پیشگیري از هر گونه مشکلات دیرهنگام تناسب اندام ؛ می‌تواند همان تیم اتلتیکو را کـه بازی رفت هفته گذشته آغاز شد ؛ نامگذاری کند.محتمل ترین تغییر می‌تواند شامل مارچینیو باشد کـه بـه عنوان یک تعویض نیمه وقت برای دفاع راست خلوان معرفی شد.

در حالی کـه America de Cali با ترکیب 4-4-2 در خانه صف آرایی کرد ؛ Osorio تغییر تاکتیک هاي‌ این مسابقه را درنظر میگیرد.امرسون باتالا میتواند در جناح راست با آدریان راموس ؛ مهاجم پیشکسوت کـه بـه طور بالفعل بـه نیمکت ذخیره ها سقوطمی کند ؛ معرفی شود.

این باعث میشود کـه کریستیان آریتا مدافع حمله ؛ پس از حضور در پست جلوتر هفته گذشته ؛ بـه موقعیت عادی خود برگردد.

ترکیب احتمالی Athletico Paranaense:

بنتو؛ هنریکه ؛ هلنو ؛ ایوالدو ؛ خلون ؛ سیتادینی ؛ ریچارد ؛ نیکولاس ؛ نیکاو ؛ ترانز ؛ ویتینو

ترکیب احتمالی America de Cali:

Graterol؛ آریتا ؛ تورس ؛ اورتیز ؛ کوینونز ؛ نبرد ؛ پاز ؛ اورنا ؛ مورنو ؛ رودریگز ؛ کورتس

پیش بینی : Athletico Paranaense 2-1 America de Cali

با کسری ناچیز ؛ میتوانید از مهمانان انتظار داشته باشید کـه بیشتر از حمله بـه جای دفاع ؛ سه شنبه عصر بر حمله حمله کنند. با این وجود ؛ اتلتیکو گزینه هاي‌ موجهی برای صعود بـه جمع هشت تیم آخر اسـت کـه ما را بـه پیشبینی پیروزی دوم پیروزی ناچیز تبدیل می‌کند.

منبع مطالب: bettingsites90.com

دیدگاهتان را بنویسید