فرم پیش بینی بازی فوتبال جمهوری چک در مقابل انگلیس با بونوس رایگان

فرم پیش بینی بازی فوتبال جمهوری چک در مقابل انگلیس با بونوس رایگان

فرم پیش بینی بازی فوتبال جمهوری چک در مقابل انگلیس

بسته غافلگیرانه یورو 2020 جمهوری چک و انگلیس – داغ و سرد – هنگامی کـه سه شنبه شب در ومبلی نبرد میکنند ؛ می‌توانند از گروه D بـه عنوان برنده انتخاب شوند.فرم پیش بینی بازی فوتبال جمهوری چک در مقابل انگلیس را در مطلب زیر مطالعه نمایید.

هردو تیم از جدید ترین تقابل هاي‌ خود یک امتیاز کسب کردند ؛ زیرا سه شیرها نتوانستند راهی برای عبور از اسکاتلند پیدا کنند در حالی کـه جمهوری چک موفق شد کرواسی را بـه تساوی یک بر یک برساند.

پیش نمایش بازی

پس از یک فصل کامل لیگ برتر انگلیس از تصمیمات بحث برانگیز داوری و بررسی هاي‌ VAR کـه هفته هاي‌ گذشته بحث هاي‌ داغی را درگرفته اسـت ؛ یک رقابت یورو 2020 بدون چنین دراماتی نفس تازه شده اسـت ؛ اما وقتی آرژانتین Dejan Lovren بـه پاتریک شیک رفت در روز مسابقه دو بـه یک پنالتی منجر شد.

یک شیک خون آلود قبل از ارسال ضربه نقطه اي خودرا تمیز کرد زیرا Dominik Livakovic بـه راه اشتباه رفت ؛ اما کرواسی در عرض دو دقیقه از شروع مجدد مساوی شد زیرا ایوان پریشیچ قبل از شلیک بـه خانه ؛ روی پای راست خودرا برید تا برابری را برای چهارخانه فراهم کند.

هیچکدام از دو تیم نتوانستند گل دوم را کـه در ادامه مسابقه بسیار مشتاق ان بودند پیدا کنند ؛ اما یاروسلاو سیلهاوی با یک امتیاز در مقابل نایب قهرمان جام جهانی 2018 راضی بودو جمهوری چک مطمئناً در شرایط قدرتمندی برای صعود بـه حذفی اسـت فقط برای چهارمین بار بـه عنوان یک کشور مستقل مراحل را طی میکند.

پیروزی برنده بازی شیک برابر اسکاتلند در روز مسابقه بـه این معنی اسـت کـه جمهوری چک در حال حاضر در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تا زمانی کـه بتواند از شکست مقابل انگلیس پیشگیری کند ؛ ان را بـه عنوان برنده از گروه خارج میکند و راه می اندازد یک تساوی با نایب قهرمان گروه مرگ.

از نظر ریاضیات پایین آمدن جمهوری چک در گروه غیرممکن اسـت ؛ بنابر این احتمال صعود مردان سیلهاوی بـه عنوان یکی از بهترین تیم هاي‌ رده سوم هنوز زنده اسـت ؛ اما رهبران گروه دلایل خوبی دارند تا شانس انها برای ادعای یک پوست سر مشهور نسبت بـه انگلیس بدون روحیه.

فرم پیش بینی بازی فوتبال جمهوری چک در مقابل انگلیس

فرم پیش بینی بازی فوتبال جمهوری چک

همانگونه کـه ارتش تارتان حضور خودرا در پایتخت انگلیس احساس میکرد ؛ مطمئنا مردان استیو کلارک حضور خودرا در زمین چمن ومبلی احساس میکردند و بی شک انگلیس خوش شانس بود کـه با تساوی 0-0 مقابل همسایگان خود بـه یک امتیاز دست یابد.

یک اجرای غیر الهام بخش دیگر از هری کین ؛ کمک کننده اي بـه این مسئله نبود ؛ اما اسکاتلند شور و اشتیاق خودرا نشان داد کـه در طول 90 دقیقه درکنار سه شیر خالی از سکنه بود ؛ ودر یک دید آشنا ؛ فشار روی شانه هاي‌ گرت ساوت گیت یکبار انباشته میشود از نو.

با این حال ؛ سرنوشت شانزدهم نهایی انگلیس بـه لطف پیروزی روز اول مقابل کرواسی در دستان آن ها باقیمانده اسـت و تیم سه شیرهای رده دوم فقط بـه یک تساوی نیاز دارد تا جایگاه خودرا در مرحله حذفی تأیید کند ؛ در حالی کـه یک پیروزی باعث جهش آن ها می‌شود جمهوری چک در راس.

درست مثل سه سال پیش در روسیه ؛ یک نایب قهرمان می توانست پاداش انگلیس رابا تساوی دوستانه در دور بعدی در مقابل نایب قهرمان گروه E ببیند – هرچند کـه بـه خوبی اسپانیا اسـت – و غرق نشدن چک ها دقیقاً منجر بـه امیدهای زیاد برای بقیه تابستان میشود.

ساوتگیت از دیدن تیمش کـه چهارمین کلین شیت خودرا مقابل اسکاتلند حفظ میکرد ؛ راضی بودو آن ها در مرحله انتخابی یورو 2020 در ومبلی 5-0 جمهوری چک را شکست دادند ؛ اما حریفان آینده آن ها با موفقیت 2-1 انتقام گرفتند دوباره در اکتبر 2019

اخبار تیم

جمهوری چک هیچ نگرانی تازه اي در رابطه با مصدومیت ندارد تا بتواند برای آخرین بازی گروهی خود درگیر شود ؛ زیرا شیک از قسمت خونین خود التیام یافت تا آخرین گل سوم این مسابقات را بـه ثمر برساند.

مهاجم بایر لورکوزن تنها یکی از دو بازیکن اسـت – بازیکن دیگر کریستیانو رونالدو اسـت کـه تا بـه این جا سه ​​گل در یورو 2020 بـه ثمر رسانده اسـت ؛ و او توسط Silhavy بـه عنوان بهترین گلزن مسابقات بـه اتمام رسیده اسـت .

الکس کرال میتواند بـه طور بالفعل جای گزین توماس هولز در وسط پارک شود ؛ اما در غیر این صورت چک ها نیازی بـه اصلاح موارد شکسته نشده ندارند.

در مورد انگلیس ؛ هری مگوایر یک تعویض بدون استفاده برای تساوی بدون گل با اسکاتلند بودو باید برای شروع در این جا وارد رقابت شود ؛ اگر چه دیدن سقوط تایرون مینگ سخت خواهد بود .

جوردن هندرسون همچنین میتواند کالوین فیلیپس را برای رسیدن بـه یک خط در خط میانی بهچالش بکشداما ممکن اسـت از این نظر موفق نباشد ؛ در حالی کـه ساوت گیت با توجه بـه عملکرد بدون دندان تیمش در روز جمعه مطمئناً در مورد تغییرات در سومین مرحله نهایی فکر خواهد کرد.

جک گریلیش نامی اسـت کـه هواداران انگلیس بـه شدت فریاد می زدند و آن ها ممکن اسـت سرانجام روز سه شنبه آرزوی خودرا بدست آورند ؛ اگر چه گزارش شده اسـت کـه مرد استون ویلا روز شنبه به‌ صورت انفرادی تمرین کرد تا بتواند عده اي از ناراحتی ها را برطرف کند.

جادون سانچو حتی یک دقیقه در یورو بازی نکرده اسـت اما نام دیگری در کلاه سه شنبه اسـت ؛ در حالی کـه انتظار نمی‌رود کین باوجود کشمکش هاي‌ زیادی کـه تا کنون در مسابقات داشته ؛ کنار گذاشته شود.

ترکیب اصلی احتمالی جمهوری چک:

Vaclik؛ کوفال ؛ کالاس ؛ سلوستکا ؛ بوریل ؛ Soucek ؛ Kral ؛ Shrovetide ؛ Darida ؛ Yankto ؛ شیک

ترکیب احتمالی انگلیس:

پیکفورد؛ واکر ؛ استونز ؛ مگوایر ؛ شاو ؛ برنج ؛ فیلیپس ؛ سانچو ؛ کوه ؛ گریلیش ؛ کین

فرم پیش بینی بازی فوتبال جمهوری چک در مقابل انگلیس

پیش بینی : جمهوری چک 1-2 انگلیس

با شلیک شیلک بـه تمام سیلندرها و جلب توجه طرفداران سراسر قاره ؛ یک جمهوری چک اخراج شده باید با توجه بـه شروع مثبت روند رسیدگی ؛ بـه انگلیس سود خوبی بدهد.

ساوت گیت – یک‌بار دیگر – تحت فشار زیادی قرار دارد تا یک XI ابتدایی را قادر بـه تقویت روحیه ملت با عملکرد حمله آزادانه تحت فشار قرار دهد ؛ و با داشتن عده اي از نام هاي‌ جانبی در سومین مرحله نهایی بـه امید فرصتی برای تحت تأثیر قرار دادن ؛ هنوز مطمئن هستیم کـه انگلیس می‌تواند با اختلاف کمی پیروز شود و بـه عنوان برندگان گروه پیشرفت کند.

دیدگاهتان را بنویسید