فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

فرم پیش بینی دیدار دورتموند

دورتموند و بایر لورکوزن در دیدار بسیار حساس لیگ برتر المان بـه مصاف هم می روند و شـما دراین بازی با حضور احتمالی سردار ازمون بازیکن ایرانی جدید تیم بایرلورکوزن میتونید سود خوبی ببندید در ادامه با فرم پیشبینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا کشور آلمان سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

شرط بندی بازی دورتموند و بایر لورکوزن 

تیم هاي‌ دوم و سوم جدول رده بندی لیگ بوندسلیگا آلمان قرار اسـت در دیدار عدد 21 بعدازظهر یکشنبه در Signal-Iduna-Park بـه مصاف یک دیگر بروند.این تیم‌ها در مجموع 8 گل در دور قبل بـه ثمر رساندند و بـه ترتیب هوفنهایم و آگزبورگ را شکست دادند.

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

با این وجود، بروسیا دورتموند در انجام اینکار بسیار کمتر تاثیر گذار بود. آن ها علیرغم ثبت تنها دو شوت بـه سمت دروازه ودر مجموع سه تلاش، هوفنهایم را 2-3 در خارج از خانه در سینشیم شکست دادند.

 

عملکرد دورتموند در بوندسلیگا

دورتموند هشت امتیاز با بایرلورکوزن رده سوم فاصله دارد و آن ها در حال حاضر تنها تیمی هستند کـه بالفعل میتوانند بایرن مونیخ را کـه شش امتیاز بالاتر از نردبان فاصله دارند، تهدید کنند.

 

بایرلورکوزن بی شک چالش بزرگی برای میزبان خواهد بود، بـه خصوص اگر بدانیم کـه میهمانان قبل از این تعطیلات بین المللی کوتاه دریک دوره عالی از فرم بوده اند.لورکوزن پس از بردهای پیاپی مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ و آگسبورگ بـه سیگنال ایدونا پارک خواهد رفت.

 

انها دراین راه هفت گل بـه ثمر رسانده اند و بـه اسانی میتوانند در مقابل دورتموند هجومی در این جا شادی تهاجمی پیدا کنند. با این حال، ما بـه هیچ عنوان نمیتوانیم رکورد فوق‌العاده دورتموند را در سیگنال‌ایدونا پارک دراین فصل نادیده بگیریم. مردان مارکو رز دراین دوره از بوندسلیگا 9 بازی از 10 بازی لیگ را در حیاط خلوت خود بردند.

 

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

بروسیا دورتموند و بایر لورکوزن رودررو

رکورد رودررو نیز بـه گل هاي‌ زیادی در روز یکشنبه در سیگنال ایدونا پارک اشاره دارد.

همه ی بـه جز یکی از هفت بازی آخر H2H بین این دو حریف شاهد آمدن گزینه Over 2.5 Gol FT & Both Teams To Score بودند.

بوروسیا دورتموند در اواسط سپتامبر سال گذشته در بای آرنا دریک بازی هیجانی با هفت گل، پیروزی 3-4 را جشن گرفت.

 

اگر چه، با توجه بـه این کـه رهبران در آلیانز آرنا با آزمون سختی در برابر RB لایپزیگ روبه‌رو هستند، مارکو رز امیدوار اسـت کـه Die Roten Bullen بتواند بـه او لطفی کند.با این حال، در حالی کـه سرنوشت آن ها از دست آن ها خارج شده اسـت، تنها کاری کـه رز و تیمش می‌توانند انجام دهند این اسـت کـه روی عملکرد خود تمرکز کنند و بـه کسب سه امتیاز در هفته در هفته ادامه دهند، بـه امید یک لغزش نادر نهایی از بایرن.

 

این دقیقاً همان کاری اسـت کـه BVB از زمان بازگشت از تعطیلات زمستانی کشور آلمان نیز انجام داده اسـت، کـه از 2-0 عقب افتاد ودر یک بازی هیجانی دراماتیک 3-2 در اینتراخت فرانکفورت پیروز شد.

 

قبل از این کـه فرایبورگ رابا امتیاز 5-1 شکست دهد و سپس پیروز شود. یکیدیگر از درگیری هاي‌ سرگرم کننده با نتیجه 3-2 در هوفنهایم کـه اروپا را تعقیب میکرد بلافاصله قبل از تعطیلات بین المللی.

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

نخستین مورد از این بردها، در Die Adler، چیزی اسـت کـه فاصله دلهره آور 9 امتیازی تعطیلات زمستانی را بـه 6 امتیاز فعلی کاهش داد، بنابر این دورتموند بـه بارقه امیدی کـه باقیمانده اسـت کـه اتومبیل بایرن در نهایت نمی‌تواند تاج خودرا حفظ کند، می چسبد.

 

سیاه و زردها پس از پیروزی در شش دیدار اخیر خود با لورکوزن در سیگنال ایدونا پارک، کـه در ان 23 گل دراین مدت بـه ثمر رسانده اند، مطمئن هستند کـه چهارمین برد متوالی در بوندسلیگا را در روز یکشنبه کسب خواهند کرد و فشار را بر روی تیم حفظ خواهند کرد. باواریایی ها در جریان هستند.

 

پاتریک شیک از بایرلورکوزن نخستین گل خودرا با موسا دیابی، رابرت آندریچ، فلوریان ویرتس و هم تیمی هاي‌ خود در 8 ژانویه 2022 جشن میگیرد.

 

امار بازی های بایر لورکوزن

در همین حال، لورکوزن ممکن اسـت از رقابت قهرمانی بوندسلیگا خارج باشد، میهمانان یکشنبه هشت امتیاز عقب تر از میزبان خود و 14 امتیاز بزرگ بین خود و بایرن در قله بـه میدان رفتند، اما انها هنوز برای مبارزه برای درخشندگی زیادی دارند. ماه هاي‌ باقیمانده از کمپین

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

تیم جراردو سئوآن با از دست دادن حضور در لیگ قهرمانان اروپا در هر یک از دو فصل اخیر، بـه خوبی در مسیر پایان دادن بـه غیبت خود از مرحله بزرگ اروپا قرار دارد.Die Werkself در حالی کـه بـه روز بیست و یکم مسابقه میرویم، جایگاه سوم را بـه خود اختصاص می دهد، اما تنها با دو امتیاز جدایی انها از فرایبورگ در رتبه پنجم، دو مکان پایانی در بین چهار تیم برتر از هم‌اکنون تا ماه مه برای تصاحب باقیمانده‌اند.

 

در واقع، لورکوزن در زمان نگارش این مقاله تنها هشت امتیاز بالاتر از ماینتس 05 در رده دهم قرار دارد، بنابر این کل نیمه اول بوندسلیگا در ترکیبی از نبردی نیرومند برای مکان هاي‌ مورد نظر اروپایی قرار دارد.

 

بنابر این، بسیار حیاتی بود کـه تیم سئوآن سال جدید رابا پای جلو آغاز کند و با کسب هفت امتیاز از سه بازی اول خود درسال 2022؛ بازیکنان او تا کنون بـه خوبی در وظیفه خود موفق بوده اند.

 

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

اگر چه پاتریک شیک، بهترین گلزن در بازی 5-1 آگسبورگ بلافاصله قبل از تعطیلات بین‌ المللی بـه نوعی موفق بـه ثبت گل نشد، اما مهاجم جمهوری چک مطمئن اسـت کـه در روز یکشنبه در مقابل دفاع لو رفته دورتموند، خودرا در گلزن ثبت خواهد کرد. دراین فصل تنها در 17 بازی در بوندسلیگا، 18 بار باورنکردنی بـه گل رسیده اسـت.

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

بـه نظر میرسد دورتموند در روز یکشنبه با ضربه بزرگی در آماده‌سازی این بازی بزرگ مواجه خواهد شد و ارلینگ برات هالند، ارلینگ برات هالند، بـه دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، بازی را از دست داد.

 

16 گل او در لیگ دراین فصل تنها توسط شیک و روبرت لواندوفسکی در جدول گلزنان بوندسلیگا بهتر شده اسـت و انتظار میرود دانیل مالن در خط مقدم باشد و بار گلزنی نروژی را بر عهده بگیرد.

 

امره جان، ماتو موری و مارسل اشملزر یقیناً بـه هالند درکنار زمین خواهند پیوست، در حالی کـه دروازه بانان پشتیبان رومن بورکی و لوکا اونبهاون و همچنین توماس مونیر بـه عنوان مشکوک ذکر شده اند.

 

در مورد میهمان، بعید اسـت کـه سردار آزمون، خرید جدید، پس از ورودش از زنیت سن پترزبورگ در روزهای پایانی نقل و انتقالات، بـه میدان برود.ادموند تاپسوبا نیز بـه احتمال زیاد برای لورکوزن در معرض نخواهد بود، زیرا این مدافع تازه از بازی ملی خود با بورکینافاسو در جام ملت هاي‌ آفریقا بازگشته اسـت.

 

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

در نتیجه پیرو هینکاپی باید یکبار دیگر با جاناتان تاه در خط دفاعی شریک شود، در حالی کـه کرم دمیربای باید پس از گذراندن یک محرومیت در برابر آگزبورگ قبل از استراحت، وارد خط میانی دفاعی شود.

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

جولیان باومگارتلینگر، اگزکوئیل پالاسیوس، پائولینیو و دیلی سینکگراون همگی مشکوک هستند، در حالی کـه دروازه بان دوم آندری لونف قطعا بـه دلیل مصدومیت رباط غایب اسـت.

 

ترکیب احتمالی بوروسیا دورتموند:

کوبل; گرگ، آکانجی، هوملز، گوریرو؛ برانت، داهود، بلینگهام; رئوس، مالن، هازارد

 

ترکیب احتمالی بایرلورکوزن:

هردکی؛ Frimpong، Tah، Hincapie، Bakker; آندریچ، دمیربای؛ بلارابی، ویرتس، دیابی; شیک

دورتموند برای برد

در حالی کـه بایرن مونیخ در حال پیشروی برای برتری غیر قابل انکار در رقابت قهرمانی اسـت، بروسیا دورتموند و بایرلورکوزن باقیمانده اند تا بـه سهم خود برسند.

 

این نبرد سه نفره برتر می تواند در هردو طرف تغییر کند، زیرا هردو طرف در آخرین بازی‌هاي‌ خود بـه پشتوانه پیروزی‌ها وارد می شوند. لطف ما با Der BVB اسـت کـه در 7 بازی از 9 بازی قبلی خانگی خود پیروز شده اسـت.

 

با نابه سامان ماندن فرم خارج از خانه لورکوزن، ما معتقدیم کـه میزبان باید هفتمین برد متوالی H2H خودرا در سیگنالایدونا پارک بـه ثبت برساند.

 

مجموع گل ها – بیش از 3.5

رویارویی دورتموند و لورکوزن گل هاي‌ زیادی را بـه همراه دارد. این مسابقه شاهد بوده اسـت کـه چهار تکرار آخر ان نه تنها بـه نفع Der BVB بلکه با بیش از 3.5 گل بـه اتمام رسیده اسـت. ما معتقدیم کـه این روند ادامه خواهد داشت.

فرم پیش بینی دیدار دورتموند و بایر لورکوزن بوندسلیگا آلمان

زیرا هردو طرف در هفته هاي‌ اخیر در بین اهداف قرار گرفته اند. دورتموند در 5 بازی اخیر خود 16 گل بـه ثمر رسانده اسـت، در حالی کـه تعداد گل هاي‌ لورکوزن در همین مدت 12 گل اسـت.در این جا آمارهای برتر بازی بـه همراه ابزاری وجوددارد کـه بـه شـما در انتخاب بهترین شانس کمک میکند.

 

ورود به سایت معتبر پیش بینی فوتبال 

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت پیشبینی فوتبال را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه قرار دادیم شـما دراین سایت می توانید پیشبینی فوتبال رابا بالاترین ضرایب امتحان و سرمایه گذاری کنید پس برای ورود کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید