فرم پیش بینی دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

فرم پیش بینی دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال بعد از برد سخت چلسی حالا به مصاف پپ گواردیولا و تیم بسیار اماده اش میرود من سیتی هم بسیار موفق بوده است در ادامه با فرم پیش بینی دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سایت هاتم بت را دنبال نمایید. 

 

شرط بندی رئال مادرید و من سیتی 

منچسترسیتی امیدوار است که در این فصل به قهرمانی خود در لیگ قهرمانان پایان دهد. سیتیزن ها هرگز تا به حال به فینال رقابت ها نرسیده اند و اگرچه سرمربی پپ گواردیولا در طول دوران حضورش در بارسلونا دو بار جام معروف را بالای سر برد، اما تقریباً ده سال برای او در این تورنمنت در دوران حضورش در سیتی و پیش از این با سیتی دلشکسته شده است. بایرن مونیخ.

فرم پیش بینی دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تیم لیگ برتر پس از گل‌های کوین دی بروین و گابریل ژسوس که در ماه فوریه، بازی رفت را در مرحله یک هشتم نهایی به پایان رساند، با برتری 1-2 مقابل رئال مادرید به این بازی رفت. سرخیو راموس نیز در دقایق پایانی آن درگیری اخراج شد، بنابراین لوس بلانکوس در این دیدار کاپیتان خود را نخواهد داشت.

 

با این حال، برای مردان پپ گواردیولا در بازگشت از قرنطینه، این دقیقاً یک فرم عالی نبود. آنها نه تنها بازی های لیگ خارج از خانه مقابل چلسی و ساوتهمپتون را باختند و به لیورپول اجازه دادند تا بدون هیچ رقابتی واقعی به عنوان قهرمانی فرار کنند، بلکه پس از باخت به آرسنال در نیمه نهایی، افتخار قهرمانی جام حذفی را نیز از دست دادند.

 

امار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

از سوی دیگر، رئال مادرید از زندگی پس از قرنطینه در لالیگا بسیار لذت برد. با وجود انجام بازی‌هایی در زمین ذخیره خود به دلیل کار ساختمانی در برنابئو، لوس بلانکوس ده بازی متوالی لیگ را برد تا بارسلونا را به مقام اول رساند و اولین قهرمانی لیگ داخلی را از سال 2017 به دست آورد.

 

بنابراین، حتی اگر آنها باید دو بار در ورزشگاه اتحاد گل بزنند تا امیدی به پیشرفت داشته باشند، شما باید موفق‌ترین باشگاه لیگ قهرمانان اروپا را در خطر خود در اینجا بنویسید.

 

آمار Squawka: هر دو تیم در پنج بازی از هفت بازی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل گلزنی کرده اند – و سیتی در پنج بازی از این هفت بازی به طور کامل پیروز شده است.

فرم پیش بینی دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

هر دوی این تیم‌ها اخیراً در لیگ‌های داخلی مربوطه خود کلین شیت‌های زیادی داشته‌اند، اما تمایل دارند در آن بازی‌ها در مقابل حریفانی که به ندرت می‌توانند با آنها برابری کنند، بر مالکیت توپ و موقعیت‌ها مسلط شوند.

 

امار بازی های رئال در مقابل منچستر سیتی

در لیگ قهرمانان، جایی که حریف از نظر دفاعی کمی دشوارتر است، هر دو تیم در مورد گل خوردن کمی مقصرتر هستند. رئال مادرید در هفت بازی خود تا کنون در این رقابت‌ها تنها دو دروازه را بسته نگه داشته است و هر دو تیم در پنج بازی از هفت بازی اروپایی سیتیزن‌ها در این فصل موفق به گلزنی شده‌اند.

 

شایان ذکر است که تیم پپ گواردیولا تا کنون در این فصل در اروپا شکست نخورده است، در این فصل پنج برد و دو تساوی کسب کرده است. در همین حال، رئال به هر دو پی اس جی و من سیتی شکست خورده است و حتی در مرحله گروهی نیز به دو تساوی (یکی با les Parisiens و دیگری مقابل کلوب بروژ بلژیکی) متوقف شد.

 

به نظر می رسد سیتی تا اینجای فصل در فرم اروپایی بهتری قرار گرفته است و با توجه به اینکه میهمانان باید در اینجا بازی را دنبال کنند، انتظار داریم میزبان آنها را در ضدحمله انتخاب کند و برنده شود – اما به نظر می رسد کلین شیت نیز داشته باشد. انتظارات زیادی در برابر بازیکنانی مانند ادن هازارد و کریم بنزما وجود دارد.

فرم پیش بینی دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بررسی بازیکنان رئال و سیتی

کوین دی بروین در این فصل نه تنها از نظر پاس گل در لیگ برتر پیشتاز است، بلکه در این معیار کاملاً بر لیگ برتری داشته است. مجموع 20 امتیاز او، او را هفت نفر از نزدیکترین رقیبش، ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع راست لیورپول، جلوتر می‌سازد.

 

علاوه بر این، ماسترو بلژیکی هافبک، بازیکن برجسته سیتیزن ها در بازی رفت آنها مقابل رئال مادرید در این تساوی بود و گل تساوی را برای گابریل ژسوس زد و سپس از روی نقطه پنالتی به گل تبدیل شد و تیمش را 1-2 کرد. منجر به بازگشت به ورزشگاه اتحاد شود.

فرم پیش بینی دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

در این بازی همه نگاه ها به بازیکن سابق وولفسبورگ خواهد بود زیرا او به دنبال تسلط بر بزرگترین باشگاه اروپا است و اعتبار خود را به عنوان بهترین هافبک مرکزی اروپا نشان می دهد.

 

شانس رئال بیشتر است یا منچستر سیتی

با توجه به احتمال شانس سیتی در وقت استراحت، انتظار داشته باشید که پاس‌های دقیق او در اینجا دوباره تفاوت داشته باشد.رئال مادرید و منچسترسیتی یک طرف باقی مانده لیگ قهرمانان اروپا را حفظ خواهند کرد و به زودی به میدان خواهند رفت. رئال مادرید روی پای کریم بنزنما سوار شده است و به این زودی ها متوقف نمی شوند. منچسترسیتی در حال حاضر +125 است تا همه آن را ببرد.

فرم پیش بینی دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اگرچه منچسترسیتی محبوبیت مطلق است، اما من رئال مادرید را در این بازی دوست دارم. مادرید حداقل می تواند این دیدار را نزدیک نگه دارد و احتمال تساوی را بسیار واقعی می کند.

 

کریم بنزما در طول این تورنمنت تماشایی بوده و به رئال مادرید در هر مسابقه ای شانس می دهد. منچسترسیتی اگرچه خطرناک است اما در سه بازی اخیر خود تنها یک گل به ثمر رسانده است. تخلف عقب افتاده است. بدیهی است که دفاع می تواند آنها را در هر بازی نگه دارد، اما اگر سیتی نتواند گل بزند، آنها در خطر واقعی هستند.

 

خط دفاعی رئال مادرید نیز بارها در این روند مقاومت کرده است. با چهار کلین شیت در رده دوم مسابقات قرار گرفت. اگر رئال مادرید بتواند بر این شتاب حرکت کند، که فکر می کنم می شود، در این مسابقه پیروز خواهد شد.

فرم پیش بینی دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ورود به سایت معتبر پیش بینی فوتبال 

طبق بررسی هایی که داشتیم بهترین سایت پیش بینی فوتبال را برای شما در لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید شما در این سایت میتوانید سود بسیار خوبی ببرید برای ورود کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید