ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

امیر تتلو یکی از خواننده های‌ پرحاشیه ایرانی اسـت او با حواشی که در یوتیوب خود و اینستاگرام بـه پا میکند هر چند ماه یک‌بار تیتر بولد خبرها میشود و برای مخاطبین دیگر حرف هایي مثل ازدواج و خودکشی برای امیر تتلو خنده دار شده اسـت در ادامه با ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

چرا امیر تتلو میخواهد در کنسرتش خود کشی کند؟

امیر تتلو یکی از خواننده های‌ مشهور ایرانی می‌باشد او با خالکوبی هایي که از خود منتشر کرده بسیار مشهور شده اسـت او در شهریورماه در نظرسنجی که بین مردم راه انداخته گویا میـــخواهد یک حاشیه ي جدیدی رو کند. 

ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ خواننده سبک آر اند بی پرحاشیه ایرانی اسـت. صفحه رسمی در اینستاگرام وی چندین بار بسته شده و بار آخر اعلام شد که او اجازه استفاده از این برنامه را ندارد. در حال حاضر تتلو در ترکیه زندگی میکند و اجازه حضور در ایران را ندارد. امیر تتو این بار هم با حرف های عجیبش خبرساز شد. او برای روز مرگ خود نظرسنجی گذاشت و از هوادارانش خواست نظر بدهند.

 

آقای امیر تتلو که پیش تر خبر لغو کنسرتش را داده و گفته بود این اجرا دیرتر انجام خواهد شد، در کانال یوتیوب خود گفت شب کنسرت جلوی هوادارانش خودش را با تفنگ خواهد کشت. تتلو مدعی شد یا خودش برای مرگ خودش دست به کار خواهد شد و یا یک نفر با ماسک باید اینکار را انجام دهد.

ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

واکنش مردم نسبت به دعوای تتلو

آقای تتلو گفت: «می‌نویسم امضا می‌کنم، ویدئو می گیرم میدم بـه خودش و خانواده‌ش که اینکار با رضایت خودمه که هیچ مشکلی هم براش پیش نیاد بعد از مرگ مـا.»

 


بیشتر بخوانید: کتاب زندگینامه امیر تتلو را از کجا خریداری کنیم؟ + راهنمای خرید و متون کتاب


 

وی هم چنین در صحبت های خود در یوتیوب گفت: «اگرم روتون نشد واسه کشتن امیر تتلو بیاین جلو، بـه مسئولین برگزاری کنسرت بگین مـن می‌خوام تـو پروژه تفنگ طلایی شرکت کنم! کار جمعه! اگرم نخواستین صورتتون معلوم شه می‌تونین صورتتونو کامل بپوشونین و بیاین رو استیج

ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

. ببینم یه قاتل اندازه مـا پیدا می‌شه؟»او سپس بـه موسیقی رپ روی آورد تا این که بعد از آشنایی با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند که همکاری کوتاهشان بشدت انها را شناخته کرد.

 

 

حواشی تتلو در کاندید رییس جمهوری

امیر تتلو درسال 1388 وقتی 22 ساله بود با انتشار موزیک «ایران سبز» بـه حمایت از میرحسین موسوی پرداخت که در آهنگش از مردم میخواست بـه او رای بدهد.

ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

او بارها بـه «پروژه تفنگ طلایی» خود اشاره کرد و گفت: «پروژه تفنگ طلایی شوخی و بچه بازی نیست. با دقت تصمیم بگیرین! مـن اهل لب و دهن نیستم! تصمیمتون اجرا میشه! با دقت تصمیم بگیرین. فقط هم امروزو فردا وقت دارین. این دفعه وقتی رای میدین باید پاشم وایسین بلیط هم بخرین بعد نگین شما نکشتین.

 

این بار تاریخ شاهده! تمام کامنتاتون و رای گیریا و پستا اسکرین رکورد موجوده. یک‌بار برای همیشه باید تاریخ بفهمه همه ی ي چیو بـه شوخی گرفتن یعنی چی! باید بفهمه چیزایی که راحت بـه دست میان، ممکنه خیلی راحت و با یه شلیک اونم با تفنگ طلایی از دست برن!»

ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

امیر تتلو در یوتیوب اعلام کرد به خودکشی

امیر تتلو سپس در ویدیوی دیگری که در کانال یوتیوب خود بـه اشتراک گذاشت در حال طلایی کردن نقش اسلحه ای که روی سرش تتو شده دیده شد و گفت مثل این که قرار اسـت این اتفاق ۳۰ شهریور بیفتد، چون بـه غیر از نظرسنجی یوتیوب، عده زیادی در حال خرید بلیت این روز هستند و با اینکار پروژه تفنگ طلایی را امضا میکنند.

 


بیشتر بخوانید: چرا امیر تتلو به خالکوبی علاقه دارد؟ |‌ آیا تتو های امیر تتلو رفتار طبیعی است یا خیر؟


 

تتلو پس از آن در اینستاگرام با انتشار عکسی از یکی از ویدیوکلیپ های خود نوشت: مثل این که باید آماده شیم واسه سی شهریور. وقتشه این صحنه واقعی بشه اونم جلوی چشماتون رو استیج.» این صحبت ها از سوی عده زیادی از کاربران بازارگرمی جدید تتلو برای جذب مخاطب تلقی شده اسـت.

ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

کانال یوتیوب امیر تتلو

برند چنل در یوتیوب بـه صورت ویژه برای برند کسب و کار شما طراحی شده و این اکانت با اکانت شخصی یوتیوب شما تفاوت‌هایي دارد. با بـه روزرسانی‌هایي که گوگل انجام داده اسـت در حال حاضر نمی‌توان از همان ابتدا برند چنل ساخت. در واقع شما باید اکانت شخصی خودتان را بـه برند چنلی که میسازید متصل کنید. با اینکار دیگر بـه یک نام کاربری و پسورد جداگانه برای مدیریت کانال برندتان نیاز نداشته و تنها با یک اکانت اصلی می‌توانید کانال خودرا مدیریت کنید.

 

اگر می خواهید تا از نام دیگری بـه جز نام اکانت گوگل خودتان برای کانال یوتیوب استفاده کنید

اگر می خواهید تا بـه افراد دیگری برای مدیریت کانال خود دسترسی بدهید و از ارسال نام کاربری و پسورد اکانت گوگل خود خودداری کنید.

اگر می خواهید تا از طریق یک اکانت گوگل، چندین اکانت گوگل داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید.

ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

موزیک ویدیوی جنجالی امیر تتلو

ویدئو کلیپ «صاحب» اثری ارزشی و برای شب های‌ قدر بود که تتلو در ایام ماه مبارک رمضان با انتشار برخی عکسهای از خود که در ساختمان صدا و سیما گرفته شده بود، اعلام کرد که این ویدئو کلیپ قرار اسـت از یکی از شبکه های‌ سیما پخش شود.

 

او همچنین از برخورد خوب و ارجمند پرسنل صداوسیما با خود تعریف و تمجید کرد، ولی ان ویدئو هرگز از تلویزیون پخش نشد و بازهم سر از اینترنت درآورد. چند هفته بعد موضع تتلو پس از انتشار برخی عکسهای شطرنجی از خودش در صداوسیما عوض شد و اعلام کرد که می‌خواهد از صداوسیما شکایت کند.

 

او در واکنش بـه گزارش «خارج از گود» اخبار 20:30 که مطالبی را درباره وی بیان کرد، گفت: «آقا چرا شطرنجی می کنین مارو؟! مگه ما قاتل یا متجاوزیم!؟ میخوای نشون ندی نشون نده این صدبار! چرا بی احترامی میکنید بـه آدم؟ اصلا مجوز نداشتن کارام چه ربطی بـه فوتبال یا صداوسیما داره! یه دفعه دیگه اگه صداوسیما منو شطرنجی نشون بده از دستشون شکایت می‌کنم.»

ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

امیر تتلو را ما ساختیم و به اینجا رساندیم!

اما در نهایت دوست دارم بگویم که گاهی مـا آدم‌ها بـه بیماری دیگران دامن می زنیم. جوانان مـا یاد گرفته‌اند که برای دیده ‌شدن دیوانگی کنند. تتلوها را مردم دیوانه‌تر میکنند. اساسا جامعه مـا تتلوساز اسـت. چنین افرادی ساده‌ترین راه را برای دیده‌شدن، رفتار ضد اجتماعی می‌دانند. مردم انها را در فضای مجازی می‌بینند و این دیده‌شدن بـه مرور برایشان جذاب میشود.

 

اما از یک جایی بـه بعد دیگر اختیارشان از دست خودشان خارج میشود و دست مردم می‌افتد. به طور کلی مـا یک گونه شخصیتی ـ نمایشی داریم که دوست دارند دیده شوند و برای شهرت همه ی ي کار میکنند. حتی خودشان را با سلبریتی‌های خیلی مشهور مقایسه میکنند.

 


بیشتر بخوانید: توهین و فحاشی امیر تتلو به خانواده و همسر میلاد حاتمی «+عکس»


ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنسرت ترکیه + عکس و نظرسنجی

این ویژگی ممکن اسـت که در همه ی ي مـا وجود داشته باشد اما اگر بخواهد خیلی زیاد در وجود مـا سرکشی کند دیگر تبدیل بـه اختلال شخصیت می‌شود. تحلیل کردن یک انسان، فاکتورهای پیچیده‌ای دارد اما درمورد تتلو دو حالت وجود دارد. یا او از ابتدا شخصیت نمایشی داشته و مردم او را بـه اختلال روانی کشاندند یا این که او دارای اختلال بوده و پس از مشهور‌شدنش این اختلال دیده شده اسـت.

 

سوالات متداول 

 

آیا امیر تتلو ازدواج کرده اسـت ؟

بله او یک‌بار با سحر قریشی اردواج کرده اسـت .

 

پیج اینستاگرام امیر تتلو چیست؟

tatalo نام اکانت اینستاگرام امیر میباشد . 

 

امیر تتلو برای چه کنسرتی میـــخواهد خودکشی کند؟

او در کانال یوتیوب خود اعلام کرده اسـت در کنسرت استانبول ترکیه اش خودکشی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید