مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

هر سال بازیگران زیادی بر ری رد کارپت یا همان فرش قرمز برای جوایز خود حضور پیدا می کنند و بسیار تیپ هاي‌ جالبی می‌زنند در ادامه با مدل لباس هاي‌ زیبا و جالب سلبریتی ها بـه روی فرش قرمز «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال نمایید.

 

عکس های بازیگران بر روی فرش قرمز

یا هالیوود جوان، وسایل مد، خلاقان نوپا و غول هاي‌ صنعت، نخستین دوشنبه ماه می تنها می‌تواند یک معنی داشته باشد: Met Gala. با فرش قرمز Met Gala 2022 کـه بر روی پله‌هاي‌ نمادین موزه هنر متروپولیتن پوشانده شده اسـت، بزرگ‌ترین نام‌هاي‌ مد گرد هم می آیند تا بهترین و درخشان‌ترین لباس‌ها را بسازند و همه ی این ها درکنار جمع‌آوری سرمایه برای موزه هستند.

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

فرش قرمز مت گالا 2022 جایی اسـت کـه یک شب واقعا فراموش نشدنی برای شرکت کنندگان و تماشاگران شروع می شود. مد Met Gala سبکی خاص خودرا تجسم می دهد زیرا از یک موضوع منحصربه‌فرد پیروی میکند کـه بـه نمایشگاه مربوطه در موزه افتخار می کند.

 

محبوب ترین مهمانان فرش قرمز

مهمانان امسال با لباس بهترین تفسیر خود از “Gilded Glamour” بـه مت گالا می‌رسند تا قسمت دوم یک نمایشگاه دو قسمتی را در The Met جشن بگیرند. بخش اول، «در ایالات امریکا: واژگان مد» در ماه سپتامبر در مرکز لباس آنا وینتور افتتاح شد و بخش دوم، «در ایالات امریکا: گلچین مد» در 7 می در بال آمریکایی افتتاح می شود.

 

فرش قرمز مت گالا 2022 همچنین میتواند نشان دهنده لحظه اي برای مهمانان باشد تا خودرا یک بشقاب مد نشان دهند. اینجاست کـه شرکت‌کنندگان می توانند کاملاً بـه هوی و هوس شب متمایل شوند، طراحان جدید و قدیمی را در آغوش بگیرند، سبک‌هاي‌ نوآورانه را بـه نمایش بگذارند و تصمیم بگیرند کـه آیا ریسک‌هاي‌ مد روز را بپذیرند یا ایمن باشند.

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

انچه کـه با محبت از ان بـه عنوان بزرگ ترین شب مد یاد می شود، تنها چند ماه پس از Met Gala 2021 کـه در ماه سپتامبر برگزار شد و ستاره هایي را در مورد موضوع ان شب، «در ایالات امریکا: واژگان مد» طراحی کرد، اتفاق میوفتد.

 

عکس هایی از لباس های جشن مت گالا فرش قرمز

در ان عصر اواخر تابستان، بیلی آیلیش، آلیشیا کیز، سوئیز بیتز، زوئه کراویتز و آلیسون فلیکس بودند کـه در فهرست بهترین لباس‌هاي‌ مت گالا ما درسال 2021 قرار گرفتند، و وقتی با ظاهری استثنایی برای عکاسان ژست گرفتند و بلافاصله مت گالا را ساختند، هیبت را برانگیختند. تاریخچه فرش قرمز ان سلبریتی‌ها بـه جمع شر، ریحانا، کیم کارداشیان و غیره می‌پیوندند کـه لباس‌هاي‌ فراموش‌نشدنی فرش قرمز مت گالا در تابلوهای خاطره و خلق و خوی اخیر در سراسر جهان تثبیت شده اسـت.

 


بیشتر بخوانید: عکس های خفن کایا گربر Kaia Gerber سوپر مدل آمریکایی «۱۸+»


 

با «Gilded Glamour» در خط مقدم ذهن همه ی، عده اي از مهمانان این مفهوم را پذیرفتند، با لباس‌هاي‌ کت و شلوار، کت و شلوار و موارد دیگر کـه واقعاً موضوع را منعکس میکردند. SZA، Taylor Hill، Riz Ahmed، Blake Lively، Jodie Turner-Smith و Sarah Jessica Parker تنها تعدادی از ستارگانی بودند کـه اینکار را بـه بهترین نحو انجام دادند.

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

آیا می خواهید همه ی مراسم مت گالا 2022 را در فرش قرمز دنبال نمایید؟ پخش زنده رسمی Met Gala 2022 Vogue را روی فرش قرمز پخش کنید، کـه بینندگان را در ردیف جلویی فرش قرمز بی‌نظیر این رویداد قرار می دهد.

 

حضور ونسا هانجنز و بیلی ایلیش

پخش زنده امسال توسط سردبیر جهانی Vogue، Hamish Bowles، بازیگر و خواننده ونسا هاجنز، و بازیگر و شخصیت تلویزیونی La La Anthony برگزار خواهد شد. پخش زنده از 2 می ساعت 6 بعد از ظهر شروع می شود. E.T. ودر پلتفرم هاي‌ دیجیتال Vogue «و همچنین در اینستاگرام، فیس بوک و توییتر» بـه صورت زنده پخش خواهد شد.

 

تصادفی نیست کـه موضوع مت گالا 2009 “مدل بـه عنوان میوز: تجسم مد” بود. از سال‌هاي‌ اولیه گالا مؤسسه لباس، مدل‌ها بخش عمده‌اي از رویداد سالانه بوده‌اند. در دهه‌هاي‌ ۸۰ و ۹۰؛ افراد فوق‌العاده، از جمله کیت ماس، ایمان، نائومی کمپبل، کریستی تورلینگتون و امبر والتا، در آغوش بزرگ‌ترین طراحان مد حاضر شدند.

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

با لباس‌هاي‌ تکراری بسیار محبوب. اخیراً؛ دختران اینستا فرش را تصاحب کرده‌اند، از جمله جیجی و بلا حدید، کـه هردو نخستین حضور خود در Met Gala را درسال 2015 برای «چین: از طریق شیشه‌اي» بـه ترتیب با پوشیدن دایان فون فورستنبرگ و تاپ شاپ انجام دادند. برای دیدن 27 مدل از بزرگ ترین مدل هاي‌ جهان در نخستین مت گالا، روی ان کلیک کنید.

 

حضور کیم پتراس در فرش قرمز

پتراس «سمت راست» با هیلاری تیمور، طراح کولینا استرادا روی فرش قرمز رفتکیم پتراس وارد یکبار می شود و بارمن میگوید: “چرا صورت دراز؟” بـه جز، دراین تشبیه کمی دردناک، او در واقع با لباس او صحبت می کند.

 

ستاره پاپ آلمانی مانند شـما، یک لباس مجلسی آبی روشن با طرح گلی روشن و سر اسب غول پیکری کـه از بالای لباس بیرون زده بود، پوشیده بود.پتراس گفت کـه او با اسب‌سواری بزرگ شده اسـت و میـــخواهد نماینده «همه ی دختران اسب و انسان‌هاي‌ اسب‌سواری امروز این جا باشد».

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

هیلاری تیمور، طراح کـه با پتراس روی فرش قرمز رفت، گفت: “ما میتوانیم در فهرست بهترین لباس‌پوش‌ها یا بدترین لباس‌ها قرار بگیریم، اما امیدوارم این یکی از ان لحظاتی باشد کـه مردم بـه ان اشاره خواهند کرد.

 

” ان زمان را بـه یاد داشته باشید کـه کیم پتراس و من برای مراسم مت گالا لباس اسب پوشیدم؟”این یکی از جسورانه ترین ظاهرهای شب بودو احتمالاً پتراس را در قاب دنباله بعدی پدرخوانده قرار داد.

 

 سیمون بایلز کیفیت ستاره ای جدی را به ارمغان آورد

لباس ژیمناستیک ممکن اسـت بـه نظر برسد کـه از پر ساخته شده اسـت، اما لباس ساتن الهام گرفته از دختر نمایشی او در واقع دارای کریستال دوزی شبیه پر بود.ما احساس میکنیم کـه پرهای واقعی ممکن اسـت حداقل کمی سبک تر بوده باشند.

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

Biles قبل از Met Gala بـه Vogue گفت: “در لباس چه احساسی دارم؟ مطمئناً سنگین اسـت، اما احساس می کنم زیبا، قوی و توانمند هستم.”این لباس سه دریک کـه توسط بکت فوگ و پیوترک پانسچیک از Area طراحی شده بود.

 

شامل یک دامن تزئین شده با دست اسـت کـه با کریستال هاي‌ سواروسکی بـه وزن بیش از شش سنگ «حدود 40 کیلو گرم» پوشانده شده بود، یک لباس کوتاه در زیر. و یک لباس گربه اي مشکی کـه شبیه آسمان پرستاره شب اسـت.

 

دن لیوی بر روی فرش قرمز

چون نقشه‌اي از جهان را پیدا کرد کـه روی لباس خیره‌کننده‌اش گلدوزی شده بود.ستاره Schitt’s Creek با جاناتان اندرسون، مدیر خلاق Loewe همکاری کرد تا یک گروه اقیانوسی ایجاد کند کـه بـه گفته او «تاب آوری، عشق و شادی» جامعه LGBT را جشن می‌گیرد.

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

در حالی کـه شخصیت روی پرده او دیوید رز شانس شرکت در مت گالا را پیدا می‌کرد، لوی اینطور فکر کرد: “من یک فرد بسیار درون گرا هستم و تمایل دارم از مهمانی هاي‌ بزرگ اجتناب کنم، بنابر این این واقعاً یک قدم بزرگ اسـت. منطقه اسانی من.”

 

لباس پیچیده چند پاستلی با شانه هاي‌ قوی، کـه دارای گلدوزی هاي‌ دستی و منجوق دوزی اسـت، تصویری از دو مرد را در حال بوسیدن با الهام از آثار هنرمند فقید و فعال ایدز دیوید ویناروویچ نشان می دهد.

 

لوی توضیح داد: “جاناتان [نگاه] را بـه عنوان یک ابرقهرمان برای جامعه توصیف کرد، و وقتی ان را پوشیدم، قطعا این را احساس می کنم. و برای من، این آمریکای اسـت کـه می خواهم بخشی از ان باشم.”

 

4. کامیلا و شاون برای اولین بار در Met حضور داشتند

رویداد روز دوشنبه نخستین مت گالا را برای یکی از جذاب ترین زوج هاي‌ موسیقی – شاون مندز و کامیلا کابلو، رقم زد.این زوج عادت دارند با محبت روی فرش‌هاي‌ قرمز باهم ژست بگیرند – شب قبل از گالا در MTV VMA ظاهر شدند، و اوایل این ماه این زوج در نخستین نمایش فیلم جدید Cabello سیندرلا در میامی ژست گرفتند.

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

این خواننده هاوانا یک تاپ و دامن بنفش از مایکل کورس پوشیده بود کـه با پولک و پر همراه بود.مندز لباس‌هاي‌ کورس را هم انتخاب نکرد و با عریان شدن زیر یک ژاکت چرمی مشکی بـه ستاره‌هاي‌ راک آمریکایی دهه 1980 نگاه کرد.

 

کابلو بـه خبرنگاران بـه شوخی گفت: “تقریبا سعی کردم وی را مجبور کنم کـه ان ژاکت را در آنجا پایین بیاورد.” “من میگفتم، “ان را بردارید! ان را بردارید!”شاید سال آینده.

 

حضور جنیفر لوپز بر روی فرش قرمز

گفتیم “فقط نمادها” و جنیفر لوپز پاسخ داد: “باشه، من آنجا خواهم بود.”خواننده و بازیگر 52 ساله «ببخشید، چی؟» کـه واقعاً یکی از دستکم گرفته شده ترین ستاره هاي‌ پاپ زمان خود بود، با گروه طراحی شده توسط رالف لورن صاحب فرش قرمز شد.

 

این لباس کاملا آمریکایی و الهام گرفته از غرب شامل آستین هاي‌ خز مصنوعی، کلاه دختر گاوچران مشکی و بـه قول دیلی میل، یقه اي بلند را نشان می داد.لوپز اخیراً بـه شکلی عاشقانه با بن افلک کـه با جی لو بـه مراسم مت گالا رفته بود اما روی فرش قرمز نرفت و تصمیم گرفت مستقیماً بـه داخل خانه برود، ملاقات کرده اسـت. «شـما چیز زیادی را از دست ندادید، او یک تاکسیدو مشکی نسبتا استاندارد پوشیده بود».

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

شلوارهای جالب در مراسم فرش قرمز

ما هر ستاره مردی را کـه کت و شلوارهای کسل کننده را بـه نفع چیزهای بسیار جالب تر کنار می گذارند، تحسین میکنیم – و کید کودی شبانه روز تلاش میکرد تا چیزی بیابد کـه ناامید کننده نباشد.

 

مو هاي سبز رنگ اسیدی و آرایش چشم دوده‌اي او تقریبا بـه اندازه لباس او جالب بود – بـه نظر می رسید کـه رپر آمریکایی می‌توانست از روزهای مهمانی دنیس رادمن در دهه 90 الهام گرفته باشد.

مدل لباس های زیبا و جالب سلبریتی ها به روی فرش قرمز (+عکس)

کودی یک مجموعه لویی ویتون بـه همراه یک سویشرت و شلوار وینیل شفاف بـه تن داشت «بله ما شاهد تماشای The Devil Wears Prada بودیم».این ظاهر با یک زنجیر فضانورد با الماس و طلای 18 عیار طراحی شده توسط Ben Baller و KAWS تکمیل شد.بالر نوشت: “و برای کسانی کـه از من می پرسند… بله. کوله پشتی مرد فضایی واقعاً باز می شود.”

 

جشن فرش قرمز یکی از زیباترین ها در دنیا می‌باشد و تیپ هاي‌ جذاب و بعضی اوقات عجیب‌وغریب سلبریتی ها برای رسانه ها جالب اسـت و بازتاب زیادی در فضای مجازی دارد . 

دیدگاهتان را بنویسید