مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

مهراب احمدی یکی از واینرها و تینجر هاي‌ سوس ماستی در اینستاگرام اسـت در ادامه با بیوگرافی مهراب احمدی واینر اینستاگرام + درآمد روزانه و دوست دخترش سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

بیوگرافی مهراب احمدی کیست ؟ 

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن هایي کـه امروزه توانسته بستری برای تعداد زیادی از مشاغل آنلاین را فراهم آورد، اپلیکیشن اینستاگرام میباشد. در حال حاضر زیر شاخه هاي‌ متعددی بر بستر اینستاگرام فعالیت خودرا آغاز کرده اند کـه میتوان رشته بلاگری را یکی از معروف ترین و مشهور ترین ان ها دانست.

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

بلاگری، بـه صورت مستقل بـه زیر شاخه هاي‌ متعدد دیگری تقسیم می‌شود کـه در میان ان ها بیوتی بلاگری در میان خانمها رایج تر میباشد. امروز چهره هاي‌ متعددی دراین زیر شاخه فعالیت می‌کنند کـه مهراب احمدی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۸۰ در شهر ری می‌باشد.

 

او دارای رگه اي از گرجستان اسـت ودر حال حاضر در تهران زندگی میکند. وی دارای یک برادر کوچکتر از خود بـه نام امیر علی نیز هست. اگر بخواهیم اشاره اي بـه علایق ورزشی او بکنیم، وی طرفدارا پروپاقرص تیم پرسپولیس میباشد. وی همچنین علاوه بر اینستاگرامر، یکی از تیک تاکرهای ایرانی نیز میباشد.

 

ودر اینستاگرام بـه همراه گروه HS ویدئو هاي‌ بسیار جذاب و طنزی را منتشر می‌کنند. وی هم چنین در صفحه اینستاگرام خود، ویدیو هاي‌ انفرادی از خودش را نیز دارد. او دراین شبکه اجتماعی دارای دو پیج اسـت. پیج اول بالای یک میلیون دنبال کننده دارد. پیج دوم بالای ۳۰۰ هزار دنبال کننده اسـت کـه در ان استوری هاي‌ خودرا قرار می‌دهد. البته این آمار روزانه در حال تغییر اسـت. البته ناگفته نماند کـه نام کامل وی، محمد مهراب احمدی اسـت.

 

عکس های مهراب احمدی را از کجا ببینیم ؟

مهراب احمدی در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین بلاگر ها اینستاگرامی اسـت کـه بـه صورت تخصصی و کاملا حرفه اي در زمینه واینری فعالیت می‌کند. همانطور کـه در مطالب پیشین ذکر شد، و همچنین برای آپدیت کردن اطلاعات خود در کشور شهر دبی نیز دوره هاي‌ مخصوصی را سپری کرد تا بتواند بـه عنوان یک واینر حرفه اي در بستر اینستاگرام فعالیت خودرا آغاز نماید. در حال حاضر دانش و تخصص این چهره، موجب شده تا بـه یک شهرت و محبوبیت نسبی در شبکه هاي‌ مجازی دست پیدا کند.

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

و از این جهت عکسهای متعددی از او در تعداد زیادی از پیج هاي‌ فعال در زمینه بیوتی مشاهده میشود. همچنین میتوانید برای مشاهده عکسهای باکیفیت از او، بـه پیج اصلی اش در اینستاگرام و یا فن پیج هایش مراجعه نمایید.

 

وی ابتدا کار خودرا در اینستاگرام با ساختن کلیپ هاي‌ طنز یک دقیقه اي آغاز کرد. پس از گذر زمان، او سبک کار خودرا تغییر داد و تصمیم گرفت بـه همراه دیگر اعضای گروه، ویدیو هاي‌ سه الی چهار دقیقه اي بسازد. در لایو مهراب احمدی شـما میتوانید پاسخ تعداد زیادی از سوال هاي‌ دیگر خودرا کـه در زمینه بیوگرافی وی هست را دریافت کنید.

 

پیج اینستاگرام مهراب احمدی

در ابتدا این مطلب بـه این موضوع اشاره کردیم کـه وی در اینستاگرام دارای دو صفحه رسمی میباشد. وی با انجام این فعالیت توانسته درآمد بالایی را از طریق پیج اینستاگرام اش کسب نماید. در حال حاضر این چهره تنها یک پیج فعال در اینستاگرام دارد کـه برای دسترسی بـه ان کافی اسـت تا آیدی را در قسمت سرچ این اپلیکیشن جست و جو نمایید.

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

در صفحه اول بـه منتشر کردن پست هاي‌ خود ودر صفحه دوم بـه منتشر کردن استوری هاي‌ خود می‌پردازد. با جست و جو نام وی دراین اپلیکیشن، می‌توانید صفحه رسمی وی را مشاهده کنید کـه بالای یک میلیون دنبال کننده دارد. او در ابتدا دراین صفحه بالای ۳۰۰ پست داشت، اما در حال حاضر تعداد پست هاي‌ او بـه ۱۴ شماره رسیده اسـت. البته این آمار ها روزانه در حال تغییر میباشد.

 

صفحه دوم وی نیز با تغییراتی بـه دنبال خواهد بود. تعداد دنبال کننده هاي‌ ان از ۳۰۰ هزار نفر بـه ۵۵ هزار نفر رسیده و تعداد پست هاي‌ وی نیز ۱۰ شماره اسـت. بـه ترتیب آدرس پیج هاي‌ اوmhrbahmdi و mhrbahmadiiatory می‌باشد. هم چنین با جست و جو مهراب احمدی اینستا در گوگل نیز می‌توانید از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام وارد صفحه رسمی وی شوید.

 

کانال یوتیوب مهراب احمدی

 از چهره هاي‌ اینستاگرامی اسـت کـه فعالیت خودرا تنها بـه یک اپلیکیشن ارتباطی محدود نکرد، بلکه او سعی کرده تا در اکثر اپلیکیشن هاي‌ محبوبی کـه کاربران در ان فعالیت گسترده اي دارند، یک صفحه مخصوص بـه خودرا اندازی کند و فعالیت هایش را ارتقا بخشد.

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

یوتیوب یکیدیگر از شبکه هاي‌ مجازی محبوب در جهان اسـت کـه امروزه کاربران متعددی در ان فعالیت میکنند. یکی از بزرگترین مزیت هایي کـه باعث شد تا مهراب احمدی اپلیکیشن یوتیوب را برای ادامه فعالیت هاي‌ خود درنظر بگیرد.

 

این بود کـه در یوتیوب میتوان ویدیو هایي با مدت زمان بسیار زیاد را بـه اشتراک گذاشت و همچنین با پشتیبانی از برخی تبلیغات در میان پخش ویدیو هایش، بـه درآمد اندکی دست پیدا کرد.

 

در واقع می‌توان گفت کـه یوتیوب برای کاربران فعال خود مانند مهراب احمدی، مبالغی را بـه عنوان درآمد درنظر می‌گیرد. از این جهت این چهره نیز فعالیت خودرا در یوتیوب با چنلی بـه نام مهراب احمدی راه اندازی کرد و محتوا هاي‌ آرایشی خودرا در ان بـه اشتراک می‌گذارد. وی در حال حاضر سابسکرایبر هاي‌ متعددی دارد کـه بـه دیده شدن او دراین شبکه مجازی کمک کرده اند.

 

کلاب هاوس مهراب احمدی

کلاب هاوس یکی از اپلیکیشن هاي‌ نوظهور ارتباطی اسـت کـه درسال اخیر توانست در اوج خود قرار بگیرد. این اپلیکیشن در واقع در دوران همه ی گیری ویروس کرونا، بـه بازار ارائه شد و از این جهت توانست مخاطبان و کاربران بسیار زیادی را پذیرا باشد. گیسو دیبا یکی از کاربران فعال در اپلیکیشن کلاب هاوس اسـت و از این طریق تعاملات و ارتباطات خودرا با علاقه مندان و مخاطبانش ارتقا داده اسـت. در واقع باید بدانید کـه کلاب هاوس تنها مبتنی بر صدا فعالیت می‌کند و بـه اشتراک گذاری ویدئو و تصویر دراین اپلیکیشن، غیر ممکن میباشد.

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

از این جهت اکثر بلاگر هاي‌ اینستاگرامی با تشکیل روم هاي‌ مختلف دراین اپلیکیشن، با طرفداران و فالوور هاي‌ خود بـه صحبت میپردازند. گیسو دیبا نیز مانند سایر بیوتی بلاگر هاي‌ اینستاگرامی همین روند را برای صفحه خود در کلاب هاوس اجرا کرد ودر زمان اوج شکوفایی این اپلیکیشن، هر شب با مخاطبان خود در روم هاي‌ مختلف بـه مسائلی نظیر اشتباهات میکاپ و یا مسائل روز جامعه بـه صحبت می پرداخت.

 

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

دوست دخترهای مهراب احمدی

زمانی کـه کلیپ هاي‌ مهراب احمدی در اینستاگرام بـه همراه گروه HS منتشر شد، تعداد زیادی از افراد بر این باور بودند کـه مهراب احمدی و مهشاد با یکدیگر در رابطه هستند. این موضوع بسیار گسترده شد و همگی در پست ها و لایو هاي‌ این دو فرد این موضوع را مطرح می‌کردند کـه مهراب احمدی و رلش مهشاد باید درکنار یکدیگر لایو و پست بگیرند. البته این خبر از سوی این دو فرد تایید نشد. پس نمی‌توان گفت کـه این موضوع نادرست میباشد.

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

مصاحبه با مهراب احمدی

مهراب احمدی یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین اینستاگرامی بـه حساب می‌آید. از این جهت تعداد زیادی از رسانه ها کـه در زمینه زندگینامه و بیوگرافی واینر بـه فعالیت میپردازند، تاکنون تمایل زیادی بـه گفتگو با این چهره از خود نشان داده اند.

 

اما می‌توان گفت کـه گیسو دیبا تمایل زیادی بـه گفتگو با رسانه هاي‌ هنری ندارد و تنها از طریق پیج اینستاگرام خود با مخاطبانش ارتباط برقرار خواهد کرد. اما باید بدانید کـه تاکنون ایونت هاي‌ بسیار زیادی برای این بیوتی بلاگر برگزار شده و این چهره در ایونت هاي‌ خود بـه یک گفت و گو کوتاه پرداخته اسـت.

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

میزان درآمد مهراب احمدی از اینستا

او یکی از چهره هایي بود کـه توانست با تولید محتوا در اینستاگرام، بـه درآمد بسیار بالایی دست پیدا کند. در واقع میتوان گفت کـه اصلی ترین منبع درآمد این چهره، پیج اینستاگرام او می‌باشد.

 

محتوا پیج این چهره بـه اندازه اي خلاقانه و منحصر بـه فرد اسـت کـه توانسته فالوور هاي‌ بسیار زیادی را برای او بـه ارمغان آورد. مسلماً هر چه تعداد دنبال کنندگان و علاقه مندان بیوتی بلاگر ها بیشتر باشد، می‌توانند درآمد بسیار بیشتری را نیز کسب نمایند. از این جهت گیسو دیبا نیز در جهت افزایش تعداد فالوور هاي‌ خود محتوا هاي‌ گوناگون و جذاب را تولید می‌کند.

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

وی همچنین در پیج اینستاگرامی خود کلیپ هاي‌ مختلفی در رابطه با خود آرایی را بـه اشتراک گذاشته اسـت کـه بـه صورت روزانه طرفداران وی را افزایش نی دهد. از این جهت امروزه تعداد زیادی از پیج هاي‌ شناخته شده و معتبر کـه در زمینه سوس ماستی، فعالیت می‌کنند،.

مهراب احمدی واینر اینستاگرام + لیست دوست دخترهای او + راز پولدارشدنش

البته باید توجه داشته باشید کـه این چهره مسابقات مختلفی را در پیج خود برگزار میکند کـه اسپانسر هاي‌ مالی متفاوتی دارد و از این طریق توانسته بـه درآمد بسیار چشمگیری دسترسی پیدا کند. البته عده اي از کاربران اینستاگرامی بر این نظر هستند کـه مهراب احمدی علاوه بر فعالیت در اینستاگرام، در زمینه هاي‌ دیگری نیز فعالیت می‌کند و درآمد جداگانه اي را برای خود بـه ارمغان می آورد.

 

سوالات متداول 

 

مهراب احمدی متولد چه سالی اسـت؟

او یک دهه هشتادی میباشد ودر سال ۱۳۸۰ بـه دنیا اومده .

 

مهراب احمدی چقدر درآمد داره؟

او بالای ۵۰ میلیون درماه پول کسب میکند. 

 

دوست دختر مهراب احمدی کیست؟

او قطعا دوست دختر زیاد دارد اما در اینستاگرامش چیزی منتشر نکرده اسـت. 

 

عکس هاي‌ مهراب احمدی را کجا ببینیم؟

شـما میتوانید در پیج شخصی او ودر نت مشاهده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید