نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

علی اوجی یکی از تهیه کنندگان مشهور مهران مدیری اسـت کـه بـه تازگی با نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش بازی کرده اسـت در ادامه با نگاهی بـه زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

بیوگرافی علی اوجی و نرگس محمدی 

دراین قسمت قرار اسـت بـه یکی از موضوعات جذاب یعنی بیوگرافی علی اوجی و سن علی اوجی بپردازیم. دراین باره باید بگوییم کـه علی اوجی متولد 17 اسفند سال 1362 نویسنده، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده ایرانی اسـت.نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

 

کـه این روز ها بـه شدت مورد توجه مردم قرار گرفته اسـت و طرفداران بسیار زیادی را نیز بـه دست آورده اسـت. این چهره مشهور از سال 75 وارد عرصه هنر شده اسـت ودر این سال‌ها بـه عنوان یکی از خوش فکر ترین و معتبرترین تهیه‌ کنندگان موسیقی شناخته شده اسـت. او حتی تهیه کنندگی خیلی از آلبوم هاي‌ خوانندگان سرشناس مانند رضا یزدانی را برعهده داشته اسـت.

 

اوجی با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان فعالیت خودرا در بازیگری آغاز کرد. او با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه «شوخی کردم» نشان داد کـه دراین حرفه نیز استعداد خوبی داشته اسـت و حرف هاي‌ بسیاری برای گفتن دارد.

 

هم چنین این موضوع را هم باید افزود کـه علی اوجی در ملکه گدایان بـه خوبی درخشید و توانست استعداد بازیگری خودرا دراین سریال بـه رخ همگان بکشد. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر علی اوجی ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

 

ادرس پیج اینستاگرام علی اوجی و نرگس محمدی

بهتر اسـت بدانید از ان جایی کـه امروزه علی اوجی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده اسـت ودر این شبکه فعالیت گسترده‌ اي انجام می‌دهد، بـه همین دلیل توانسته فالووران بسیار زیادی بـه دست آورد.نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

و با توجه بـه مخاطبان و فالوورانش و هم چنین فعال بودنش در اینستاگرام امروزه بـه یکی از چهره هاي‌ مشهور اینستاگرام نیز تبدیل شده اسـت. برای پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام این چهره مشهور کافیست نام علی اوجی را در قسمت سرچ اینستاگرام جست‌وجو کنید تا بـه اینگونه پیج او برای شـما نمایش یابد. از ان جایی کـه این چهره مشهور بیش از 1.1 میلیون فالوور و هم چنین تیک آبی دارد، پیج او نسبت بـه سایر پیج هاي‌ فیک بـه اسانی قابل تشخیص می‌باشد.

 

حال این موضوع را هم باید افزود کـه اگر بـه صفحه اینستاگرام این چهره مشهور مراجعه نمایید، می‌توانید عکسها و کلیپ هاي‌ متعددی از وی را در لوکیشن‌ هاي‌ مختلف و یا همراه با سایر دوستان و همکارانش مشاهده نمایید کـه تمام عکس هاي‌ او با طرفداران زیادی نیز رو بـه رو شده اند.نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

ماجرای ازدواج علی اوجی و ستایش

از ان جایی کـه اوجی یکی از چهره هاي‌ مشهور و سرشناس اسـت، بـه همین دلیل مخاطبان بسیار زیادی دارد. حال یکی از متداول ترین سوالاتی کـه برای اکثر مخاطبان او بـه وجود آمده این اسـت.

 

کـه همسر علی اوجی کیست؟ دراین باره باید بگوییم کـه این چهره مشهور تا بـه اکنون دو بار ازدواج کرده اسـت. همسر فعلی او نرگس محمدی یکی از بازیگران معروف و سرشناس اسـت. دراین باره باید بگوییم کـه در اردیبهشت سال 96 و زمانی کـه اوجی 34 ساله بوده اسـت با نرگس محمدی ازدواج کرده اسـت. این موضوع را هم باید افزود کـه مراسم خواستگاری ان ها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا «ع» انجام شده اسـت.

 

بهتر اسـت کـه بدانید نرگس محمدی 11 ماه از اوجی بزرگتر اسـت. می‌توانید عکسها و کلیپ هاي‌ متعددی از علی اوجی و نرگس محمدی در اینترنت جست‌وجو و مشاهده نمایید.

 

نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن «+عکس»

علی اوجی با آشنایی اش با مهران مدیری فعالیت خودرا در بازیگری نیز آغاز کرد. او تا بـه اکنون در سریال‌ ها و فیلم‌ هاي‌ متعددی نقش آفرینی کرده اسـت. حال دراین قسمت قرار اسـت بـه عده اي از بهترین فیلم‌ هاي‌ او بپردازیم، پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

راند چهارم
راند چهارم فیلمی بـه کارگردانی و هم چنین نویسندگی علیرضا امینی محصول سال 1398 اسـت.

 

سینما شهر قصه
سینما شهر قصه فیلمی بـه کارگردانی و نویسندگی مشترک کیوان علی‌ محمدی و علی‌اکبر حیدری محصول سال 1397 اسـت.

 

غیبت موجه
غیبت موجه فیلمی بـه کارگردانی و تهیه‌ کنندگی عباس رافعی محصول سال 1399 اسـت. البته این فیلم بعد از معرفی بـه جشنواره فیلم فجر توقیف شد و اجازه اکران در جشنواره و اکران عمومی را نگرفت.

 نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

میزان درامد نرگس محمدی

یکی از سوالات متداولی کـه برای اکثر مخاطبان این چهره مشهور بـه وجود می‌ آید، در مورد منبع درآمد اوست و این‌که ثروت علی اوجی چقدر اسـت؟ در ابتدا باید بگوییم کـه در مورد میزان دقیق ثروت این چهره مشهور اطلاعاتی در معرض نمی باشد. اما از ان جایی کـه او بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌ کننده اسـت.

 

بـه همین دلیل توانسته از طریق فعالیت دراین زمینه ها برای خود یک منبع درآمد عالی بـه وجود آورد و درآمدزایی کند. هم چنین باید افزود کـه او از طریق فعالیت در اینستاگرام و تبلیغاتی کـه در پیج خود انجام می‌ دهد، نیز یک درآمد خوب برای خود بـه وجود آورده اسـت.

 

اگر شـما هم از ان دسته از افرادی هستید کـه تمایل بـه مشاهده عکس هاي‌ این چهره مشهور و سرشناس را دارید پیشنهاد ما این اسـت کـه بـه صفحات مجازی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید. از ان جایی کـه او یکی از چهره هاي‌ مشهور اسـت، بـه همین دلیل هر از گاهی عکس هاي‌ متعددی از خودرا در پیجش منتشر می‌ کند، حتی می‌ توانید عکسهایی از فرزند علی اوجی را در پیج او مشاهده کنید.

 

نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن «+عکس»

هم چنین این موضوع را هم باید افزود کـه علاوه بر اینستاگرام، اگر بـه سایت گوگل مراجعه نمایید و نام این بازیگر مشهور را جست‌وجو کنید، با نتایج خوبی رو بـه رو خواهید شد. حتی می‌ توانید در اینترنت عکسهایی از برادران علی اوجی و یا حتی عکسهایی از او کـه در فیلم ها و سریال هاي‌ متعددی حضور داشته اسـت، مانند عکس علی اوجی در سریال مرضیه را جست‌وجو و مشاهده نمایید.نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

بـه طور معمول برای اکثر افراد مشهور و سرشناس مانند بازیگران حاشیه هاي‌ متعددی در طول فعالیتشان بـه وجود می‌ آید کـه این موضوع شامل علی اوجی نیز می‌ باشد. از ان جایی کـه این چهره مشهور در شبکه‌ هاي‌ مجازی هم فعالیت هاي‌ گسترده اي انجام میدهد، بـه همین دلیل حاشیه هاي‌ بیشتری تا بـه اکنون برای او بـه وجود آمده اسـت.

 

حال از حاشیه هایي کـه تا بـه اکنون برای او بـه وجود آمده اسـت می‌توان بـه ماجرای رشوه 100 میلیونی بـه او، روابط شخصی اش، مهاجرت از ایران، درگیری با عده اي از همکارانش و … اشاره کرد. البته مدتی قبل کـه گفت و گو با علی اوجی صورت گرفت، او دراین گفت و گو بیان کرد کـه بـه هیچ کدام از این حاشیه‌ هاي‌ اهمیتی نمی‌ دهد.

 

نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن «+عکس»

این چهره مشهور مدت زمان طولانی اسـت کـه در دنیای هنر فعالیت خودرا آغاز کرده اسـت و تا بـه اکنون در سریال‌ ها و فیلم‌ هاي‌ متعددی نقش آفرینی کرده اسـت. او هم چنین تهیه کنندگی خیلی از آلبوم هاي‌ خوانندگان مشهور را برعهده داشته اسـت کـه تمام این موارد گفته شده اسـت از افتخارات او بـه شمار می‌روند.نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

 

خندوانه یکی از برنامه هاي‌ محبوب و پربیننده اسـت کـه علی اوجی نیز مهمان این برنامه بوده اسـت. حال این موضوع را هم باید افزود کـه علاوه بر این برنامه، علی اوجی در دورهمی نیز حضور داشته اسـت.نگاهی به زندگی علی اوجی و نرگس محمدی تا ممنوع الکار شدن (+عکس)

حال میتوانید برای مشاهده قسمت هایي از برنامه دورهمی و خندوانه با حضور اوجی بـه پلتفرم هاي‌ ویدیویی مانند آپارات و یا یوتیوب مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید