هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

جام جهانی حضور انواع قوم ها و زنان زیبا در دنیا میباشد ما عکسهایی از حضور دختران و هواداران تیم ها در جام جهانی اماده کرده ایم در ادامه با  هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس هایی از دختران هوادار درجام جهانی

جام جهانی فوتبال 2022 قطر از زمان آغاز بـه کار خود در 20 نوامبر و حتی قبل از شروع ان بـه موفقیت هاي‌ متعددی دست یافته اسـت.موفقیت ان اینبار از آنجا ناشی می شود کـه نخستین دوره جام جهانی اسـت کـه عادت هاي‌ بد مربوط بـه بازی هاي‌ فوتبال، بـه ویژه ان هایي کـه زنان را هدف قرار می‌دهند، تغییر داد و طیف وسیعی از ایده ها و کلیشه هایي را کـه مدت هاست با بزرگ ترین جام جهانی در ارتباط بوده اند، تغییر داده اسـت. رویداد ورزشی.

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

روزنامه بریتانیایی تایمز در گزارشی بـه نقل از گروهی از هواداران زن کـه تیم کشورشان را برای حمایت از «سه شیرها» بـه دوحه همراهی کردند، گفتند کـه مورد اذيت و اذیت قرار نگرفته‌اند و استادیوم‌هاي‌ جام جهانی قطر را برای تماشای مسابقات زنان مناسب‌تر از ورزشگاه‌ها توصیف کردند. کشور خودشان

 

تحت کمپین “Her Game Too”؛ الی مولوسون، زن بریتانیایی، 19 ساله، کمپین گسترده‌اي را در کشورش رهبری می کند تا ورزشگاه‌ها را برای زنان بـه دلیل اذيت و اذیتی کـه در طول مسابقات تجربه می کنند، استقبال بیشتری کند.

 

وی خاطرنشان کرد: قبل از این کـه برای حمایت از تیم ملی کشورش بـه قطر بیاید، از پدرش خواسته بود تا وی را در دوحه همراهی کند. با این حال، او در بیانیه اي برای روزنامه بریتانیایی اعتراف کرد کـه “نیازی بـه مزاحمت پدرش نداشت، زیرا استادیوم هاي‌ جام جهانی در قطر با کشورش متفاوت اسـت، هیچ شعار بدبینانه یا تبعیض جنسیتی از هر نوع وجود نداشت”.

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

دراین گزارش آمده اسـت کـه استادیوم هاي‌ قطر نسبت بـه انگلیس، محیط مساعدتری را برای زنان فراهم کرده اسـت. مولوسون، دانش آموزی از ناتینگهام، گفت: «من از هیچ یک از اذيت و اذیت هایي کـه در انگلیس تجربه کردم، رنج ندیدم.

 

وقتی ان را امتحان کردم، محیط بسیار خوبی بود. باید بگویم آمدن بـه این جا یک شوک واقعی برای سیستم من بود. “هیچ نوع تماس با گربه، سوت گرگ یا تبعیض جنسی وجود نداشته اسـت.”

 

پدر 49 ساله و معلم مولوسون گفتند کـه او برای مراقبت از دخترش بـه قطر آمده بود اما اعتراف کرد کـه بـه دلیل انچه در ان پیدا کرده بود، متوجه شده بود کـه نیازی بـه انجام اینکار ندارد.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج یک مرد استرالیایی با دختران دوقلو + عکس و ماجرای جالب آنها

 

عکس هایی از دختران هوادار انگلیس

هوادار انگلیسی جو گلاور 47 ساله کـه از سال 2010 در آفریقای جنوبی در جام جهانی حضور داشته اسـت، شیفتگی خودرا نسبت بـه نسخه متمایز جام جهانی در تمام سطوح در قطر پنهان نکرده اسـت و فضای عمومی این جا را کمتر عصبی توصیف می کند. با پوشیدن رنگ هاي‌ انتخابی خود و بدون هیچ مشکلی.

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

گزارش روزنامه بریتانیایی علاوه بر شهادت هواداران بـه نقل از لیان ساندرسون 34 ساله، بازیکن سابق انگلیسی و مجری برنامه تاک اسپورت، از جو سازمانی جام جهانی قطر تمجید کرد.

 

در همین زمینه، یک افسر ارشد پلیس بریتانیا، عدم شورش در قطر در طول جام جهانی را دلیلی بر این اسـت کـه دولت بریتانیا نباید محدودیت‌هاي‌ مصرف الکل در استادیوم‌هاي‌ فوتبال را کاهش دهد و افزود کـه بریتانیا میتواند از تجربه قطر و ان ایده ها را رها کنید

 

رئیس پلیس، مارک رابرتز، مسئول پلیس فوتبال بریتانیا، گفت کـه جو قطر مانند فینال‌هاي‌ یورو 2022 زنان تابستان گذشته “دوستانه” اسـت.بـه نظر میرسد کـه هواداران زن در جام جهانی عربی نه تنها متوجه تفاوت سکوها، بلکه در داخل ورزشگاه نیز شده اند، زیرا استفانی فراپارت 38 ساله نخستین زنی بود کـه در جام جهانی مردان در دیدار کشور آلمان داوری کرد. و کاستاریکا

 

آندریا، 29 ساله، بـه الجزیره گفت: «تصویر رسانه هاي‌ ایالات متحده از خاورمیانه با انچه من در این جا تجربه کرده ام بسیار متفاوت اسـت.آندره آ گفت از آمدنش خوشحال اسـت. کارهای ساده اي مانند قدم زدن در شهر در اواخر شب، کاری اسـت کـه من نمی‌توانم در خانه انجام دهم.

 

عکس هایی از دختران جذاب در ورزشگاه های جام جهانی قطر

در ساعت 10 شب «19:00 بـه وقت گرینویچ» برای تعداد زیادی از مسابقات مرحله گروهی و بازی هاي‌ حذفی بـه این معنی اسـت کـه هواداران از نیمه شب ورزشگاه ها را ترک می کنند، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند ودر مناطق هواداران جشن می‌گیرند. و زنان بـه صورت گروهی یا بـه تنهایی در حال تماشای فوتبال در اکران عمومی هستند. 

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

با دیگر هواداران آواز می‌خوانند و می رقصند و بدون نگرانی در مورد امنیت خود در اطراف حرکت می کنند. بر اساس شاخص جنایات Numbeo، دوحه بـه طور معمول بـه عنوان امن ترین – یا دومین شهر امن در جهان رتبه بندی می شود.

 

برای جوی نکونا، این تجربه کاملاً در تضاد با کشور زادگاهش آفریقای جنوبی اسـت کـه در زمره خطرناک ترین کشورها برای مسافران زن قرار دارد. او گفت: «ما در کشورم میزان جرم و جنایت بسیار بالایی داریم، بـه ویژه علیه زنان. بر اساس آمارهای اخیر دولت، بیش از 1000 زن در آفریقای جنوبی دریک دوره سه ماهه از آغاز جولای تا پایان سپتامبر بـه قتل رسیده اند.

 

عکس هایی از دختران سفید پوست در جام جهانی قطر

نکونا، 39 ساله، گفت کـه بـه تنهایی از غروب آفتاب در کشورش بیرون نمی‌رود. او گفت: «از لحظه‌اي کـه هوا تاریک میشود، زنان نمیتوانند بـه تنهایی بیرون بروند یا در خطر خواهند بود. این جا، من و دخترم ساعت 3 صبح در اطراف راه می‌رفتیم و هیچ‌کس ما را مرعوب نکرد، بـه ما زنگ نزد یا بـه گونه‌اي بـه ما نگاه نکرد کـه احساس ناامنی کنیم.»

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

این تجربه اي اسـت کـه تاتیانا لوپز می تواند با ان ارتباط برقرار کند. لوپز، هوادار سی و سه ساله برزیل، کـه با دو دوست زن از کلمبیا سفر کرده اسـت، گفت کـه مردان در مکان هاي‌ عمومی بسیار مودب بوده اند. اگر چه عجیب اسـت کـه مردان بیشتری را در مکان‌هاي‌ عمومی «در مقایسه با زنان» از انچه من در کلمبیا میبینم ببینم، اما همه ی انها بسیار محترمانه رفتار کرده‌اند.»

 

لوپز گفت کـه از مسابقات بدون نگرانی در مورد وسایل خود لذت برده اسـت، چیزی کـه بـه خانه عادت نکرده اسـت. من واقعاً می توانم کوله پشتی ام را روی پشتم حمل کنم و تلفنم را در جیبم نگه دارم، زیرا می‌دانم کـه هیچکس ان را از من نمی رباید.زنانی کـه در قطر زندگی می کنند می گویند ایمنی پدیده جدیدی نیست کـه بـه جام جهانی مرتبط باشد.

 

عکس های جذاب ذختران عرب در جام جهانی قطر

خدیجه سلیمان، اتیوپیایی 32 ساله کـه بـه مدت 10 سال در قطر زندگی می کند، اخیراً بـه همراه سه فرزند و دو خواهرزاده خود در ساعت 22 در ورزشگاه Lusail حضور داشتند. او در حالی کـه بـه سمت استادیوم می رفت گفت: «من نیازی بـه بودن با یک مرد برای احساس امنیت احساس نمی‌کنم.

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

مطمئناً حضور امنیتی در قطر بـه دلیل جام جهانی افزایش یافته اسـت. اما سلیمان گفت کـه امنیت زنان و کودکان در اماکن عمومی هرگز برای او در زمان حضور در کشور نگران کننده نبوده اسـت. اگر لازم باشد، می توانم فرزندانم رابا تاکسی بـه مدرسه بفرستم و نگران امنیت انها نباشم.»

 

این اعتماد در بین زنان دیگر مناطق خلیج فارس وجوددارد، کـه تعداد زیادی از انها توانسته‌اند بدون ترس در بزرگ ترین رویداد ورزشی خاورمیانه شرکت کنند.

 

دالیا ابوالله، یکی از هواداران عربستانی، گفت کـه جام جهانی کـه در قطر برگزار می شود، زنان بسیاری را از سایر کشور های عربی برای حضور دراین مسابقات تشویق کرده اسـت.

 

دالیا ابوالله، یکی از هواداران عربستانی، گفت کـه جام جهانی کـه در قطر برگزار می شود، تعداد زیادی از زنان را از سایر کشور های عربی تشویق کرد تا دراین مسابقات شرکت کنند [حفصه عادل/الجزیره]

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

عکس های زیبا دختران عربستان سعودی

دالیا ابوالله از عربستان سعودی بـه قطر سفر کرده و گفته اسـت کـه از دیدن جشن زنان در مکان هاي‌ عمومی بسیار خوشحال اسـت. این جوان 29 ساله گفت: “قطر خاطرجمعی حاصل کرده اسـت کـه زنان در حضور فعال در مسابقات احساس امنیت و اسانی کنند و آزادانه از ان لذت ببرند.” جهان بالاخره شاهد فرهنگ زیبای عربی ما اسـت و دیدن مردمی کـه همه ی ان را می‌پذیرند و با بخشی از ان بـه خانه بازمی‌گردند، زیباست.»

 

بیشتر بخوانید: یک روحانی مسیحی با 12 دختر باکره ازدواج کرد «+عکس»

 

بـه غیر از استادیوم ها، زنان و کودکان مناطق گردشگری وسیعی مانند سوق واقف دوحه و مناطق هواداری در سراسر شهر دارند. برخی در طول روز با شروع جشن‌ها وارد می شوند، در حالی کـه برخی دیگر با کالسکه‌ها از میان جمعیت عبور می کنند تا بـه جشن‌هاي‌ پس از بازی بپیوندند.

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

هواداران زن با تیپ خفن تیم ها در جام جهانی قطر 2023 (+عکس)

تصمیم سازمان دهندگان برای ممنوعیت فروش الکل در یا نزدیک محل برگزاری مسابقات نیز بـه اعتماد تعداد زیادی از زنان افزوده اسـت کـه حضور در بازی ها امنیت آن ها را بـه خطر نمی اندازد.

 

کامیلا فریرا، یک داوطلب مسابقات از برزیل، گفت کـه دانستن این کـه در استادیوم‌ها توسط هواداران مست احاطه نخواهد شد، باعث شد احساس امنیت بیشتری کند.

 

سوالات متداول 

عکس هاي‌ دختران جذاب جام جهانی را در کجا ببینم؟

شـما می‌توانید در اینستاگرام و یوتیوب گوگل مشاهده کنید 

 

جذاب ترین دختران جام جهانی برای کدام کشورها هستند؟

مراکش ایران برزیل المان جزو زیباترین ها هستند .

دیدگاهتان را بنویسید