چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

پوکر تگزاس هولدم

پوکر دو نوع هولدم و اوماها دارد کـه امروز می‌خواهیم در مورد تگزاس هولدم صحبت کنیم و برترین دستها را برای شـما معرفی کنیم تا سود میلیون دلاری ببرید در ادامه سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

دست های برتر در بازی پوکر هولدم 

تگزاس هولدم بـه اسانی محبوب ترین نوع پوکر در سراسر جهان اسـت. چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد پوکر وجوددارد، اما تعیین رتبه دست نخستین قدم در مسیر طولانی برای تبدیل شدن بـه یک بازیکن خوب اسـت.دانستن این کـه کدام دست‌هاي‌ پوکر ضرب میکنند چندان سخت نیست، اما مبتدی‌ها اغلب اشتباه می کنند.

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

عده اي از رایج ‌ترین انها مطمئن نیستند کـه آیا یک خانه کامل، یک فلش را شکست میدهد یا یک مستقیم، سه نفر را شکست میدهد.اگر خودرا مبتدی تگزاس هولدم می دانید و این ها عده اي از سوالاتی اسـت کـه میخواهید بـه انها پاسخ دهید، بـه جای درستی آمده اید.دراین مقاله، همه ی چیزهایی را کـه باید در مورد قدرت دست هاي‌ پوکر بدانید، خواهید آموخت.

 

چگونه در تگزاس هولدم دست درست می کنید؟

در هولدم، بـه همه ی بازیکنان دو کارت رو بـه پایین داده می شود تا دست را شروع کنند. پس از ان؛ پنج کارت اجتماعی دیگر در سراسر صفحه پخش می شود تا همه ی از ان استفاده کنند.همه ی بازیکنان می‌توانند از هر هفت کارت موجود برای ایجاد بهترین ترکیب دست پنج کارتی ممکن استفاده کنند. این بدان معنی اسـت کـه شـما میتوانید:

 

از دو کارت از دست خود و سه کارت اشتراک استفاده کنیدفقط یکی از کارت هاي‌ سوراخ خودرا با چهار کارت روی تخته ترکیب کنید

 

فقط از پنج کارت جامعه استفاده کنید

هنگامی کـه زمان مسابقه فرا می رسد، کارت ها صحبت می کنند. وقتی دست خودرا برگردانید، همیشه بهترین دست پنج کارته ممکن را بازی خواهید کرد.طبق معمولً در این جا هیچ مشکلی وجود ندارد زیرا فروشنده همه ی دستها را مقایسه می کند و برنده را اعلام می کند.اما قبل از آشکار شدن کارت‌ها، تنها راه درست بازی کردن این اسـت کـه همه ی رتبه‌بندی‌هاي‌ دست را بدانید. بنابر این، بیایید در ان شیرجه بزنیم.

 

کدام دست در پوکر هولدم کدام را می زند

تگزاس هولدم از یک سیستم رتبه بندی دستی استفاده می کند کـه در تمام انواع پوکر بالا وجوددارد. اگر می دانید چگونه بازی 5 Card Draw یا 7 Card Stud را بازی کنید، خبر خوب این اسـت کـه نیازی نیست چیز جدیدی یاد بگیرید.مقادیر دست در تمام این تغییرات پوکر دقیقاً یکسان اسـت.اما اگر با پوکر بـه‌عنوان یک بازی تازه کار هستید و Hold’em نخستین گونه‌اي اسـت کـه یاد گرفته‌اید، بخش زیر بـه رفع هر گونه سردرگمی کمک میکند.

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

همانگونه کـه توضیح داده شد، یک دست هولدم همیشه از پنج کارت تشکیل شده اسـت. شـما نمی‌توانید فقط از چهار مورد استفاده کنید و هرگز نمیتوانید از شش یا هفت استفاده کنید.

 

فلاش رویال

بالاترین فلاش مستقیم ممکن حاوی T J Q K و A از همان لباس. این قوی‌ترین دست ممکن در تگزاس هولدم اسـت کـه هر بار برنده شدن ان تضمین شده اسـت.پنج کارت از همان لباس دریک ترتیب، مانند 3s 4s 5s 6s 7s.

 

چهار کارت یا چهار کارت: چهار کارت هم رتبه بـه اضافه هر کارت دیگری، بـه عنوان مثال. Q Q Q Q 2.

 

خانه کامل: سه نوع بـه اضافه یک جفت، بـه عنوان مثال. 9 9 9 5 5.

 

فلاش: پنج کارت از همان لباس. چهار کت و شلوار وجوددارد: چماق، الماس، قلب و بیل. اگر تمام پنج کارت شـما فقط در یکی از این لباس‌ها باشد، فلاش دارید.

 

مستقیم: پنج کارت بـه ترتیب متوالی، بـه شرطی کـه همگی یکسان نباشند، بـه عنوان مثال. 5؛ 6؛ 7؛ 8؛ 9. بـه خاطر داشته باشید کـه یک آس می تواند بـه

 

شکل‌گیری دو مستقیم در هولدم کمک کند، یعنی A 2 3 4 5 و T J Q K A.

 

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

سه کارت «سفر»: سه کارت دریک رتبه همراه با هردو کارت غیر جفت، بـه عنوان مثال. T T T 7 2.

 

دو جفت: دو کارت با رتبه یکسان و دو کارت متفاوت دیگر از همان رتبه، بـه عنوان مثال. 9 9 5 5 جی.

 

یک جفت: دو کارت با رتبه یکسان همراه با سه کارت با مقادیر مختلف. برای مثال، K K 9 5 2 یک جفت سلطان اسـت.

 

یک کارت بالا: یک دست حاوی پنج کارت با رتبه‌ها و لباس‌هاي‌ مختلف کـه هیچ یک از ترکیب‌هاي‌ دیگر را نمی‌سازند. بـه عنوان مثال، دستی مانند K، J، 7؛ 5؛ 2 بـه عنوان یک کینگ-بالا نامیده می شود.اگر تا بـه حال در مورد این کـه کدام دست هاي‌ پوکر کدام را می زند گیج می‌شوید، همیشه میتوانید برای یافتن پاسخ خود بـه این فهرست مراجعه کنید.

 

مقایسه Hands In Hold’em برای تعیین برنده

اکنون همه ی رتبه بندی دستها را می دانید، و این بـه شـما کمک می کند تا بیشتر موقعیت ها را بفهمید. با این حال، همه ی چیز همیشه آن قدر واضح نیست.اگر دو یا چند بازیکن دستی از یک دسته داشته باشند چه اتفاقی میوفتد؟ چه کسی برنده می شود وقتی همه ی دو جفت یا مستقیم داشته باشند؟

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

بهترین توصیه برای ایجاد این تمایز این اسـت کـه بـه یاد داشته باشید کـه در هولدم، شـما همیشه از اوج شروع می کنید.برای مثال، در سناریوی جفت در مقابل جفت واضح اسـت. یک جفت آس یک جفت سلطان را شکست می دهد. یک جفت ده تا یک جفت هشت و غیره را می زند.

 

در دو موقعیت جفت، جفت برتر تنها عامل مرتبط در تعیین برنده اسـت. اگر یکی از بازیکنان K K 2 2 X و دیگری Q Q J J X داشته باشد، بازیکنی کـه جفت سلطان دارد برنده می شود.

 

این گاهی اوقات برای مبتدیان گیج کننده اسـت، زیرا دست دیگر قوی‌تر بـه نظر می رسد، و اگر مقادیر کارت بـه نحوی اضافه شود، چنین می شود. اما در Hold’em اینطور نیست.

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

مثلاً:

5؛ 6؛ 7؛ 8؛ 9 ضربان 3؛ 4؛ 5؛ 6؛ 7

Ah 9h 7h 5h 2h ضربات Kh Qh 9h 7h 5h

 

در نهایت، در صورتی کـه هردو بازیکن فقط یک دست پر کارت «بدون جفت» داشته باشند، کسی کـه بالاترین کارت را داشته باشد برنده می شود.

البته این فقط در صورتی صدق میکند کـه هیچ ترکیب بهتری روی برد وجود نداشته باشد.

 

نقش ضربه زننده در پوکر

هرازگاهی این اتفاق میوفتد کـه دو بازیکن دقیقاً یک دست داشته باشند. بـه عنوان مثال، هردو می‌توانند دو جفت، سلطان و ده داشته باشند.با بازیکنانی کـه تازه وارد پوکر می شوند، این اغلب سردرگمی زیادی ایجاد می کند.با این حال، قوانین هولدم در مورد چگونگی حل این موقعیت ها بسیار واضح اسـت.

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

ضربه زننده ها باهم مقایسه می شوند و هرکس ضربه زننده بالاتری داشته باشد برنده می شود.برای کسانی کـه با زبان پوکر آشنا نیستند، کیکرها ان دسته از کارت هاي‌ آویزان در دست شـما هستند کـه بخشی از هیچ ترکیبی نیستند. مثلاً:

 

دریک دست K K 7 7 J، جک کارت کیکر اسـت
اگر A A 9 5 داشته باشید، هردو 9 و 5 ” ضربه زننده ” هستند

 

بنابر این، در سناریوی پادشاهان و ده‌ها، بازیکنان کارت پنجم خودرا باهم مقایسه میکنند. اگر یکی از بازیکنان K K T T 7 داشت و دیگری K K T T Q را نگه داشت، پات بـه بازیکنی می رود کـه ملکه را نگه داشته اسـت.

 

بـه خاطر داشته باشید کـه این قانون فقط در صورتی اعمال می شود کـه کارت سوراخ بازیکن بالاتر از کارت هاي‌ اجتماعی موجود باشد. بـه یاد داشته باشید، شـما همیشه میتوانید پنج کارت برتر را در مرحله مسابقه بازی کنید.

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

نمونه دست های پوکر

بازیکن A 9 8 دارد و بازیکن B 9 7 دارد. درکنار رودخانه، تخته 9 9 5 2 4 را می خواند. دراین حالت، بازیکن A برنده می شود زیرا ضربه زننده آن ها بازی می کند.بهترین دست ممکن برای بازیکن A 9 9 9 8 5 اسـت، در حالی کـه بهترین دست برای بازیکن B 9 9 9 7 5 اسـت.

 

هردو بازیکن همان دست‌هاي‌ شروع قبلی 9 8 در مقابل 9 7 دارند، اما اینبار هیئت مدیره انجمن 9 9 A J 2 را می خواند. دراین سناریو، دست یک تساوی اسـت و بازیکنان پات را تقسیم میکنند.

 

این بـه این دلیل اسـت کـه هردو بازیکن دقیقاً بهترین دست پنج کارته را دارند: 9 9 9 A J. از آنجایی کـه هردو 8 و 7 از آس و جک پایینتر هستند، آن ها نادیده گرفته میشوند.

 

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

هنگامی کـه تمام رتبه بندی هاي‌ دست را یاد بگیرید و این قوانین مهم را بـه خاطر بسپارید، دیگر مشکلی برای تشخیص این کـه چه کسی در مسابقه برنده می شود، نخواهید داشت.برخلاف سایر انواع پوکر، شـما اغلب خودرا در نقاطی در تگزاس هولدم خواهید دید کـه می دانید بهترین دست ممکن را دارید.

 

این بـه عنوان “آجیل” شناخته می شود و یکی از بهترین احساساتی اسـت کـه میتوانید سر میز داشته باشید.این امکان‌پذیر اسـت زیرا بازی کارت هاي‌ “حفره” پنهان و کارت هاي‌ اجتماعی شـما را ترکیب می کند. از این رو، اطلاعات زیادی برای کار کردن وجوددارد.

 

بـه عنوان مثال، اگر شـما Ah 5h دارید و تخته 9h 7h 2c 6c Qh را نشان میدهد، شـما یک فلاش ACE و بهترین دست ممکن دارید. هیچ راهی برای هیچ بازیکن دیگری برای شکست دادن شـما وجود ندارد.

 

مفهوم احتیاط در بازی پوکر

اگر چه ساده اسـت، اما این مفهوم دیگری اسـت کـه مبتدیان گاهی اوقات در مورد ان گیج می شوند و با احتیاط دست خودرا بازی می کنند، حتی در نقاطی کـه نمیتوانند ببازند.اگر تازه وارد پوکر هستید، بـه شـما پیشنهاد میکنم وقت خودرا بـه خواندن صفحه اختصاص دهید و هنگام تصمیم‌گیری درباره دست‌ها فکر کنید.

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

پس از گرد آوری تجربه، دراین امر بسیار بهتر خواهید شد و تقریبا بـه طبیعت دوم تبدیل خواهید شد.بدیهی اسـت کـه برای انجام بازی باید بدانید کـه کدام دستها کدام را می زند. اما اگر میدانید کـه فروشنده همیشه مطمئن میشود کـه گلدان بـه صاحب قانونی می رسد، چرا این اطلاعات بسیار مهم اسـت؟

 

مسئله این اسـت کـه هر کاری کـه در میز هولدم انجام میدهید حول این مفهوم می‌چرخد.

شـما تصمیمات خودرا بر اساس قدرت دست خود و قدرت درک شده توسط رقیب خود خواهید گرفت.

 

اگر میدانید کـه یک خانه کامل بر یک فلش غلبه می کند، تمایل کمتری بـه تعقیب تساوی‌هاي‌ خود روی تخته جفتی نخواهید داشت.

وقتی یک جفت برتر با ضربه زن ضعیف دارید، میدانید کـه دستتان مستعد اسـت و باید با احتیاط پیش بروید.

 

برای کسی کـه برای مدت طولانی پوکر بازی می کند، این اطلاعات ممکن اسـت بی اهمیت و زائد بـه نظر برسد، اما دور از ان اسـت.

واقعیت این اسـت کـه من هنوز با افرادی روبه‌رو میشوم کـه اصول اولیه را تسلط ندارند و کاملاً مطمئن نیستند کـه با دستان خود چه کنند. با این حال، آن ها تصمیم میگیرند وارد اکشن شوند و با پول واقعی بازی کنند.

 

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

خیلی اوقات اتفاق نمی‌افتد، اما چیزی نیست کـه شـما هرگز بخواهید – حتی دریک بازی دوستانه کـه در ان برای سکه‌ها بازی می کنید.در کمترین میزان ریسک، ممکن اسـت فقط باعث خجالت شـما شود.

چگونه در پوکر تگزاس هولدم دست های خود را قوی تر کنیم ؟‌

اما در هر بازی جدی، عدم خاطرجمعی از این کـه کدام دست‌هاي‌ پوکر میزند، میتواند یک اشتباه بسیار پرهزینه باشد.ناگفته نماند کـه قبل از تسلط بر این اصول، حتی نمیتوانید شروع بـه یادگیری استراتژی هاي‌ پیچیده تری کنید.

 

ورود به سایت معتبر بازی پوکز 

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت شرط بندی را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید شـما دراین سایت میتوانید سود بسیار خوبی در پوکر ببرید برای ورود کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید