۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

مهارت داشتن در بازی های‌ کازینویی حکم برنده شدن شماست و مخصوصا بازی پوکر با ترفند دست های‌ پولساز بسیار برای شما خوش بین خواهد بود در ادامه با ۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های‌ پولساز در پوکر سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

بهترین روش های مهارت گیری در پوکر 

مغز شما حماسی است. از بیش از صد میلیارد نورون با ذخیره تئوری نامحدود تشکیل شده است.این می‌تواند سریعتر از یک خودرو مسابقه فرمول یک اطلاعات را به اطراف بدن ارسال کند… خوب، به هر حال گوگل این را میگوید.و علاوه بر این، جایی در این ابر کامپیوتر بیولوژیکی ذهن شماست . این انرژی مرموز مسئول مواردی مانند:۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

این خودآگاهی ذهن شما را قابل قالب بندی می‌کند. با چشم انداز مناسب، می توانید طرز فکر خود را به همان روشی که یک دونده مسافت کاردیوی خود را بهبود می بخشد ؛ شرایط و بهبود بخشید .

 

ذهن تیزتر تصمیمات بهتری می گیرد، به این معنی که موفقیت شما در میزهای پوکر به کیفیت ذهنیت شما گره خورده است.
اما طرز فکر پوکر شما چقدر خوب است؟ بیایید آن را تجزیه کنیم و بفهمیم.کنون، این ممکن است بسیار بدیهی به نظر برسد. اما مشکل در احساسات انسانی نهفته است ؛ که اغلب میتواند مردم را از واقعیت پنهان کند.

 

کلید موفقیت در پوکر

کلید موفقیت پوکر این است که صادقانه از خود انتقاد کنید، همراه با میل واقعی برای پیشرفت. اینکه چگونه میتوانید نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و نقاط قوت خود را توسعه دهید، تعیین کننده رشد ذهنیت پوکر شما است .این توصیه بسیار ساده به نظر می رسد، اما، متأسفانه، آنقدرها هم سیاه و سفید نیست.

 

ما، انسان ها؛ موجودات پیچیده ای هستیم: تکبر می‌تواند ما را از واقعیت کور کند. در عین حال، عادت‌های‌ ما میتوانند ببینند که اشتباهات عادی و غریزی میشوند.

 

چرخاندن آینه روی خودمان مستلزم سطحی از آسیب پذیری است «که اغلب باعث میشود افراد احساس ناراحتی کنند». شناسایی نقاط ضعف شما می‌تواند به خصوص دشوار باشد.اما در اینجا چند زمینه وجود دارد که مردم در آن کوتاهی می‌کنند.

 

سوگیری تایید اصطلاحی است که به کسی داده می‌شود که فقط به چیزهایی توجه می‌کند یا تصدیق می‌کند که با اعتقاداتش مطابقت دارد.آیا تا به حال یکی از آن روزها را داشته اید که هر زمان که به ساعت نگاه می‌کنید چیزی شبیه به 1:23؛ 2:34 یا نوعی الگوی دیگر وجود داشته باشد؟

 

۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

خوب، این مثال به احتمال زیاد نتیجه سوگیری تایید است.در واقعیت، این احتمال زیاد است که شما به ساعت‌های‌ زیادی از زمان‌های‌ کمتر هیجان‌انگیز نگاه کرده باشید. اما اعتقاد شما به اینکه مدام به ساعت در زمان‌های‌ موزون نگاه می‌کنید باعث میشود انها را فراموش کنید یا به طور کامل نادیده بگیرید.۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

زمان های‌ جالب با اعتقاد شما مطابقت دارد.بنابراین، سوگیری تأیید شما باعث شد که به انها توجه بیشتری کنید.در حالی که سوگیری تایید اغلب میتواند به همان بی گناهی که کسی ادعا میکند تحقق یابد .

 

من بدشانس ترین بازیکن دنیا هستم!یا “تو خیلی خوب با من می دوی!”اما اگر نحوه بازی دستان شما را تغییر دهد، می‌تواند مخرب تر باشد.سوگیری تایید را تایید کنیدسوگیری تایید را تایید کنید. برای مثال، اعتقاد به اینکه یک بازیکن به طور خاص کور شما را بالا می‌برد، میتواند منجر به اشتباهات بزرگ شما شود. ممکن است به عنوان تنظیمات نادرست و/یا زودرس ادامه دهید.

 

به طور آزاردهنده، شناسایی سوگیری تایید میتواند چالش برانگیز باشد. باورها، طبق تعریف، چیزهایی هستند که ما فکر می کنیم درست هستند.

 

با این وجود، درک سوگیری تایید شما بخش مهمی از طرز فکر پوکر سالم است. با تصدیق آن؛ می توانید از انجام اشتباهات گران قیمت و قابل جلوگیري پیشگیري کنید.

 

نتایج مدنظر در پوکر

اگر مطمئن نیستید که خواندن شما نتیجه سوگیری تایید است یا خیر، به پایگاه داده خود نگاهی بیندازید. «اگر در حال پخش زنده هستید، در دفترچه یادداشت تلفن خود حساب کنید.» اعداد سرد به شما امکان میدهند کل داستان را ببینید و خواندن خود را تأیید کنید.۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

انکار و ایگو مشابه سوگیری تایید هستند زیرا می‌توانند شما را در حال نادیده گرفتن تصویر بزرگ تر ببینند.پوکر یک ورزش رقابتی است، و مانند هر رقابتی، با منیت همراه است .

 

مشکل ایگو این است که می‌تواند یک حس اعتماد به نفس کاذب یا متورم ایجاد کند، به خصوص در دوران صعود. اعتماد به نفس بیش از حد حاصل میتواند باعث شود که حریفان خود را دست کم بگیرید.

 

احساس شکست ناپذیری خواهید کرد و در سطح مهارت پوکر خود اغراق خواهید کرد.این ترکیب یک کوکتل خطرناک در میزهای پوکر است، جایی که ثروت میتواند به سرعت تغییر کند.نتایج کوتاه مدت چنین شاخص وحشتناکی از سطح مهارت است.«شما می توانید در مورد نوسانات در این راهنمای واریانس پوکر بیاموزید »

 

۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

نسبت دادن جلسات برنده شدن به مهارت، آرامش بخش است، به خصوص اگر ساعت ها را صرف بهبود بازی خود در آزمایشگاه کرده باشید. اما تمرکز بر اشتباهات رایج و کمبودهای استراتژیک بسیار مفیدتر است.

 

همانطور که فیلسوف یونانی Epictetus یکبار گفت: “اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، باید راضی باشید که احمق و احمق تصور شوید.”این ضرب المثل کاملاً به پوکر ترجمه می‌شود. اگر نشت های‌ خود را انکار میکنید، چگونه میتوانید انها را برطرف کنید؟

 

در حالی که اعتماد به نفس سالم میتواند یک دارایی باشد، موفقیت فقط بر اساس نقد صادقانه از معایب شما ساخته می‌شود.نفس و انکار به همان اندازه دشمنان شما هستند که همگی میتوانند دیدگاه شما را از واقعیت منحرف کنند.

 

جملات تاکیدی مثبت را فراموش کنید :
احتمالاً شما بهترین شرط‌بندی ارزشی در جهان نیستید.
محدوده های‌ افزایش رودخانه شما تقریباً بدون شک ناقص هستند.
بیش از حد در نقاط خاصی زنگ می زنید یا تا می‌کنید.
و شما قطعا “جادوی سفید” ندارید.

 

اینکه باور کنید بازیکن بهتری نسبت به خودتان هستید، فاجعه آمیز است. شما باید تلاش کنید تا در بازتاب خود صادق باشید .منیت و تکبر می‌تواند شما را از کمبودهایتان دور کندانکار باعث می‌شود که حتی در وجود آنها شک کنید.به یاد داشته باشید، فروتنی یک عنصر کلیدی در طرز فکر پوکر سالم است.۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

و به هر حال، هیچ کس از شما نمی خواهد که نقاط ضعف خود را بنویسید و صد نسخه را در اتاق کارت محلی خود تحویل دهید. یکی از بهترین چیزهای صادق بودن با خود، حریم خصوصی است که با آن همراه است.

 

انواع ضعف ها در پوکر

ضعف شما می‌تواند بزرگترین راز پوکر شما باشد. اما بسیار مهم است که توانایی های‌ پوکر خود را درک کنید و به طور عادلانه در مورد آن فکر کنید.بعد از اینکه همه ی ي چیز گفته شد و انجام شد، اگر نتوانید با خودتان صادق باشید، محکوم به فنا هستید.

 

به گفته افلاطون، فیلسوف یونانی دیگر، «بدترین فریب، خودفریبی است».

 

هیچ مقاله طرز فکر پوکر بدون ذکر tilt کامل نخواهد بود . در حال حاضر هزاران مقاله در این مورد وجود دارد، بنابراین زمان زیادی را برای بحث در مورد آن در اینجا تلف نخواهیم کرد.اما چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که هر کس به طور متفاوتی متمایل میشود :

 

هر کس به طور متفاوتی شیب می کندهر کس به طور متفاوتی شیب میکند برخی قسم میخورند که دیگران چیزها را می‌شکنند. برخی شروع به کینه توزی می‌کنند و برخی دیگر بلوف های‌ بیش از حد تهاجمی را اجرا می‌کنند.۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

اما محقق میشود. این رفتار معمولاًً بازیکن را بیشتر ناامید می‌کند و انها دوباره کج میشوند .کل حلقه باطل ادامه مییابد تا زمانی که بازیکن یا راهی برای آرام شدن پیدا می‌کند یا از بین می رود .من شخصاً وقتی غرایز خود را نادیده می‌گیرم، به سمت ساختن نمایشنامه‌ای که از قبل می‌دانستم اشتباه است، صحبت میکنم.

 

به طور معمول، من تمایل دارم که ناراحتی هایم را روی موش بیاورم. این ماوس کامپیوتر من است تا توضیح بدهم، فقط در صورتی که یکی از شما خط تلفن ظلم به حیوانات را در شماره گیری سریع داشته باشد!

 

۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

از آنجایی که من برای مدت طولانی بازی کرده ام، هرگونه شیب معمولاًً پس از یک نفس عمیق و کمی سوء استفاده خفیف موش متوقف میشود. اما من همچنین از یک قانون بیسبال به سبک “3 ضربه و شما بیرون هستید” استفاده میکنم تا هرگونه ضربه احتمالی در جوانی را از بین ببرم.

 

من 3 تراشه پوکر را در دستم نگه می‌دارم و هر بار که علامتی می‌بینم که در حال کج شدن هستم، یکی را از دست می دهم. وقتی هر سه از بین میروند، خودم را مجبور میکنم که ۱۰۰ بار فشار بیاورم و استراحت کنم.تمرکز من روی تمرین تغییر می‌کند و بخار را از این طریق خاموش میکنم.۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

Tilt یک نشت ذهنی بزرگ است.در بیشتر موارد، راه حل به سادگی یک استراحت کوتاه است.با این اوصاف، من دیده ام که خیلی از بازیکنان خوب ذهن خود را از دست می دهند و فقط به این دلیل که از نشستن و خنک شدن خودداری می‌کنند، در جلسات سود می سوزند.

 

متأسفانه، استراحت معمولاًً آخرین کاری است که میخواهید هنگام کج کردن انجام دهید. اما کسانی که ذهنیت قوی دارند این کار را انجام می دهند.

 

دیدگاه های درست در پوکر

ضربه زدن به شیب صرفاً یک موضوع دیدگاه است.من شنیده ام که بسیاری از مردم ادعا می‌کنند که “انها کج نمی شوند “. اما، صادقانه بگویم، انکار اینکه شما کج میشوید مانند این است که ادعا کنید فرود روی ماه واقعی نبوده است.

 

هرچه که فیوز را روشن کند، شیب کمی بیشتر از یک واکنش احساسی به نتیجه پوکر است. این واکنش ها طبیعت اولیه انسان هستند. بنابراین، اگر یک ربات یا نوعی سوسک بی احساس نباشید، تقریباً بدون شک کج میشوید.

 

اما این بدان معنا نیست که نمی توان آن را مدیریت کرد. مانند اعتیاد به مواد مخدر، پورن، یا اعتیاد به دمپایی افراد مشهور، اولین قدم برای شکست دادن شیب، تأیید وجود آن است .هنگامی که آن را پذیرفتید، متوجه می‌شوید که مدیریت آن به اندازه یک استراتژی افزایش بازگشایی اساسی است.۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

به یاد داشته باشید، شیب فقط حریفی دیگر است که باید شکست بخورد. مثل یک ترول اینترنتی به آن فکر کنید. همیشه آنجاست، تماشا می‌کند، کمین می‌کند، منتظر میماند تا وارد سرتان شود و یکبار بزرگ و بخار را درست در وسط جلسه پوکرتان رها کنید. به آن رضایت ندهید!

 

غذا دادن به ترول ها آنها را بزرگ تر و شریرتر می‌کند. اما اگر انها را نادیده بگیرید، خسته می‌شوند و می‌روند.به جای اینکه کج بازی کنید و به ترول غذا بدهید ؛ کمی استراحت کنید، آرام باشید و بگذارید این موضوع باعث آزار دیگران شود.

 

۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

از مسیر خود خارج شویداز مسیر خود خارج شوید. من این مقاله را با کمی دریبل در مورد مغز باز کردم. در حالی که امیدوارم یک مقدمه جذاب باشد، من عمدتاً آن را برای برجسته کردن شگفتی های‌ مغز انسان گنجانده ام .با تمام پیچیدگی هایش، شگفت انگیزترین چیز در مورد ذهن انسان، تنوع آن است .

 

مطمئناً؛ ما ممکن است مهارت ها و علایق مشابهی با دوستان خود داشته باشیم.ما حتی ممکن است همان فراموشی ناشیانه را مانند عده ای از همسالان یا خانواده خود داشته باشیم.اما حقیقت زیبا این است که همه ی ي ما کاملاً فردی هستیم.جای تعجب نیست که هیچ کس نمی تواند فردیت شما را بهتر از شما درک کند.

 

مطمئنا، من می‌توانم چند پیشنهاد ارائه کنم و امیدوارم انها چند مفهوم را برای کار و بهبود برجسته کنند. اما مهمترین چیزی که سر راه شما قرار می گیرد خودتان هستید.معجون جادویی برای بهبود نشت بازی ذهنی شما وجود ندارد . اما اگر بخواهم همه ی ي چیز را در یک جمله خلاصه کنم، چیزی شبیه به این میشود:

 

صداقت در پوکر

صداقت خود یک موضوع رایج در سراسر این مقاله بوده است و دلیل خوبی هم دارد. تنها زمانی میتوانید از مسیر خود خارج شوید که اهمیت صادق بودن با خودتان را درک کنید.۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

قبلاً به نقاط ضعف استراتژیک اشاره کردیم. اما بسیاری از ویژگی های‌ شخصیتی و عادات سمی وجود دارد که می‌تواند مانع بازی شما نیز شود.و این فهرست فراتر از تنبلی، پرخاشگری و بی حوصلگی است.

 

آیا برای بررسی انگیزه های‌ قمار خود تلاش میکنید؟

 

یا زمانی که می توانید از مخالفان خود یادداشت برداری کنید، رسانه های‌ اجتماعی خود را بررسی کنید؟

 

این سناریو همه ی ي ناشی از عدم تمرکز است – یک نشت ذهنی دیگر.

 

درست مانند هنگام کج کردن، این رفتار باعث ایجاد یک حلقه بازخورد فرار میشود. می‌تواند چارچوب ذهنی، خلق و خوی و سرمایه شما را خراب کند .تمرکز ضعیف دستور العملی برای بازی ضعیف است، و این راهی مطمئن به سمت Tiltsville است !

 

۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

بازیکن A پس از فلاپ دو جفت با JT با یک افزایش چک رودخانه بزرگ در JT44K روبرو می‌شود.حریف او بازیکنی است که از UTG وارد پات شده است. هر فیبر وجود بازیکن الف به او می‌گوید که فولد کند . اما با این وجود نشسته و در حال تفکر است.

 

او به حریف خود فکر میکند و به یاد می آورد که او را دیده است که دست های‌ زیادی را قبل از فلاپ باز میکند .با این نتیجه که حریف او تهاجمی است، بازیکن A کال را پرتاب می‌کند و یک پات بزرگ را از دست میدهد.چی شد؟خب، به صراحت بگویم، بازیکن A به سادگی نمیخواست فولد کند.بنابراین، او هر دلیلی پیدا کرد که نتواند.۱۰ مهارت تصمیم گیری در بازی پوکر + ترفند دست های پولساز در پوکر

در واقعیت، فرکانس افزایش پیش فلاپ بازیکن B هیچ ربطی به محدوده افزایش رودخانه او ندارد. اما، بازیکن A که ناامید از فراخوانی بود، فرکانس افزایش پیش فلاپ حریف خود را از متن خارج کرد. بهانه ای برای تماس گرفتند.

 

ورود به سایت معتبر شرط بندی

طبق بررسی هایي که داشتیم بهترین سایت بازی پوکر را برای شما در لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید و بازیکن A یک گلدان بزرگ را از دست داد زیرا قدرت ذهنی نداشت که با خودش در مورد حریف صادق باشد. بازیکنی با ذهنیت قوی اینطور به خودش دروغ نمی گفت.دروغ گفتن به خود یک بازیکن با ذهنیت ضعیف است .

دیدگاهتان را بنویسید