احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

احسان علیخانی یکی از مجریان و برنامه سازان معروف صدا و سیما میباشد او با حضور در برنامه های ماه عسل و عصر جدید بسیار معروف شده است در ادامه با احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس) سایت هاتم بت را دنبال نمایید. 

 

ازدواج جدید و پنهانی احسان علیخانی با عکس 

احسان علیخانی در دانشگاه تهران به گزارش رسمی سایت هاتم بت گویا با یک دختر جوانی که اول اسم او ه میباشد اشنا میشود و برای اولین بار در زندگی اش با سن ۴۰ ازدواج کرده است ٬ اما از انجایی که مجری و برنامه ساز معروف ایرانی از حاشیه بدور است مانند همایون شجریان که با سحر دولتشاهی ازوداج کرد اونم در خفا گویا با همسر دانشجوی خود عقد کرده است. 

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

بیوگرافی مختصر احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری ایرانی زاده 15 ابان سال 1361 در تهران است. او به جز مجری گری در حرفه های تهیه کنندگی، دستیار کارگردان و کارگردانی نیز فعالیت دارد.

 

احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش کوچکترین فرزند خانواده است. مادر احسان پرستار بازنشسته است و او می گوید که بهترین دوست و رفیقش مادرش است.او با دیدن اجرای جواد یحیوی به مجری گری علاقه مند شد.

 

نخستین برنامه زنده ای که اجرا کرد در سال 1380 بود. برنامه های ماه عسل، صبح آمد و سه ستاره جزو اجرارهای برتر او هستند. او اولین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری جلوی دوربین رفت. او پس از اجرای برنامه ماه عسل و جزر و مد بسیار معروف شد و تبدیل به یک چهره شد.او این روزها مجری برنامه عصر جدید که مسابقه استعدادیابی است، می باشد.

 

شایعات و حواشی احسان علیخانی و همسر جدیدش

تا بحال در مورد ازدواج احسان علیخانی شایعاتی بوحود آمده است که هیچ کدام درست نبودند. او در حال حاضر مجرد است و هنوز همسری اختیار نکرده است.

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

احسان علیخانی در ابتدا به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیت را آغاز کرد. او پس از این وارد تلویزیون شد و در ساخت کارهای تبلیغاتی مشارکت می کرد و مستندهای کوتاه تهیه می کرد. او برای نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری جلوی دوربین این برنامه رفت و با حضور در برنامه جزر و مد و ماه عسل معروف شد.

 

سریال های احسان علیخانی و همسر جدیدش

احسان علیخانی به جز مجری گری، فعالیت بازیگری هم داشته است. در سریال پرونده مجهول او هم کار بازیگری را بعهده داشت و هم دستیار کارگردان بود. پرونده های مجهول به کارگردانی جمال شورجه از شبکه دوم سیما پخش شد.

 

از ممنوع التصویری تا موفقیت احسان علیخانی و همسر جدیدش

او در پاسخ به احمدی نژاد در مورد گران نبودن اجناس که گفته بود بیایید از سر کوچه ما خرید کنید، گفت که گرانی هست و مردم نمی توانند از سر کوچه شما خرید کنند و همین حرف باعث شد که او ممنوع الفعالیت شود. البته این شایعه بود و بعد از یک روز ممنوع التصویری او تکذیب شد.

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

در دادگاه رسیدگی به تخلفات تعاونی اعتبار (مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس) ثامن الحجج در تیر ماه ۱۳۹۷ مشخص شد قراردادی بین علیخانی مجری برنامه پربیینده ماه رمضان و «دکتر میرعلی» برای حمایت مالی از برنامه یادشده امضا شده حال آنکه عنوان دکتر برای مدیرعامل مؤسسه ساختگی بوده‌است.

 

این خبر که ابتدا از سوی روزنامه شرق رسانه‌ای شد، بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی بازنشر یافت و واکنش افکار عمومی نه به جعل عنوان دکتر، بلکه به دریافت مبلغ ۳ میلیارد تومان بابت تبلیغ مؤسسه اعتباری غیرمجاز و عنوان «هدیه» برای بخشی از وجوه دریافتی بوده‌است.

 

حمایت مالی سه میلیاردی احسان

احسان علیخانی شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۷ در برنامه حالا خورشید حضور یافت و دریافت ۳ میلیارد تومان بابت حمایت مالی شدن از مؤسسه ثامن الحجج را پذیرفت؛ اما گفت این مبلغ را به عنوان تهیه‌کننده رسمی معرفی شده از سوی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به این مؤسسه و برای تأمین هزینه تولید ۶ سری برنامه و نه یک سری دریافت کرده است .

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

که با توجه به بودجه سازمان صدا و سیما امری ناگزیر بوده‌است. همچنین توضیح داد که در زمان عقد قرارداد مالی حمایتی با این مؤسسه، ثامن الحجج مجوز رسمی داشته‌است.

 

و اضافه کرد که ریالی از این سه میلیارد تومان (هدیه) نبوده و ثامن الحجج حامی مالی این ۶ سری برنامه بوده‌است. دفاعیات وی، اما باز هم با واکنش افکار عمومی مواجه شد که یا پاسخ وی را ناکافی دانسته یا آن را قضاوتی یک طرفه دانستند که صدا و سیما در این مورد و موارد مشابه فرصتی برابر را در اختیار اشخاص دیگری که با اتهام مواجه شده‌اند قرار نمی‌دهد.

 

مهران مدیری و علیخانی برکنار شدند!

بر اساس ادعایی که فیلم‌نیوز ۱۸ خردادماه مطرح کرد، ظاهرا مدیران تازه صداوسیما قصد دارند مهران مدیری، رضا رشیدپور و احسان علیخانی را از دایره مجریان و برنامه‌سازان تلویزیون حذف کنند و برنامه‌های آن‌ها را با مجریانی دیگر روی آنتن ببرند. اگرچه مدیران شبکه سه سیما ترجیح دادند در برابر این اخبار نیز سکوت پیشه کنند و شفاف‌سازی انجام ندهند، اما محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم سیما به این ماجرا پاسخ داد.

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

ظهر دیروز مصاحبه‌ای از خوشرو در خبرگزاری تسنیم منتشر شد که در آن، از وی درباره کنار گذاشتن مهران مدیری و تعطیلی «خندوانه» سؤال شده بود. او با وجود این که پرسش درباره تغییر مجری «دورهمی»، صریح بود، اما این اتفاق را تکذیب نکرد. خوشرو همچنین ادامه پخش دو برند اصلی شبکه‌اش را با ارتقای فرم و محتوا تأیید کرد، اما درباره حذف احتمالی مهران مدیری از اجرای «دورهمی»، اظهارنظر نکرد

 

 

سوالات متداول 

 

احسان علیخانه چند سال دارد؟

او متولد ۶۱ در تهران است.

 

عکس همسر جدید احسان علیخانی را کجا ببینیم؟

در همین مقاله ما منتشر کردیم.

 

نام پیج اینستاگرام احسان علیخانی چیست؟

alikhaniehsan نام پیج او میباشد .

 

 

 

بیوگرافی احسان علیخانی؛ عکس های احسان علیخانی و همسرش مجری ایرانی

https://www.filimo.com/crew/Ehsan-Alikhani

https://www.tabnak.ir/fa/tags/6656/1/%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C

https://www.tabnak.ir/fa/news/1124353/%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D9%85-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF

 

 

دیدگاهتان را بنویسید