احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

احسان علیخانی یکی از مجریان و برنامه سازان مشهور صدا و سیما میباشد او با حضور در برنامه هاي‌ ماه عسل و عصر جدید بسیار مشهور شده اسـت در ادامه با احسان علیخانی با این دختر جذاب بـه صورت پنهانی ازدواج کرد «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

ازدواج جدید و پنهانی احسان علیخانی با عکس 

احسان علیخانی در دانشگاه تهران بـه گزارش رسمی سایت هاتم بت گویا با یک دخترجوانی کـه اول اسم او ه میباشد اشنا می‌شود و برای اولین بار در زندگی اش با سن ۴۰ ازدواج کرده اسـت ٬ اما از انجایی کـه مجری و برنامه ساز مشهور ایرانی از حاشیه بدور اسـت مانند همایون شجریان کـه با سحر دولتشاهی ازوداج کرد اونم در خفا گویا با همسر دانشجوی خود عقد کرده اسـت. 

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

بیوگرافی مختصر احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری ایرانی زاده 15 ابان سال 1361 در تهران اسـت. او بـه جز مجری گری در حرفه هاي‌ تهیه کنندگی، دستیار کارگردان و کارگردانی نیز فعالیت دارد.

 

احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش کوچک‌ترین فرزند خانواده اسـت. مادر احسان پرستار بازنشسته اسـت و او می‌گوید کـه بهترین دوست و رفیقش مادرش اسـت.او با دیدن اجرای جواد یحیوی بـه مجری گری علاقه مند شد.

 

اولین برنامه زنده اي کـه اجرا کرد درسال 1380 بود. برنامه هاي‌ ماه عسل، صبح آمد و سه ستاره جزو اجرارهای برتر او هستند. او اولین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی بـه عنوان مجری جلوی دوربین رفت. او پس از اجرای برنامه ماه عسل و جزر و مد بسیار مشهور شد و تبدیل بـه یک چهره شد.او اینروزها مجری برنامه عصر جدید کـه مسابقه استعدادیابی اسـت، می‌باشد.

 

شایعات و حواشی احسان علیخانی و همسر جدیدش

تا بحال در مورد ازدواج احسان علیخانی شایعاتی بوحود آمده اسـت کـه هیچ کدام درست نبودند. او در حال حاضر مجرد اسـت و هنوز همسری اختیار نکرده اسـت.

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

احسان علیخانی در ابتدا بـه عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیت را آغاز کرد. او پس از این وارد تلویزیون شد ودر ساخت کارهای تبلیغاتی مشارکت میکرد و مستندهای کوتاه تهیه می‌کرد. او برای اولین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی بـه عنوان مجری جلوی دوربین این برنامه رفت و با حضور در برنامه جزر و مد و ماه عسل مشهور شد.

 

سریال های احسان علیخانی و همسر جدیدش

احسان علیخانی بـه جز مجری گری، فعالیت بازیگری هم داشته اسـت. در سریال پرونده مجهول او هم کار بازیگری را بعهده داشت و هم دستیار کارگردان بود. پرونده هاي‌ مجهول بـه کارگردانی جمال شورجه از شبکه دوم سیما پخش شد.

 

از ممنوع التصویری تا موفقیت احسان علیخانی و همسر جدیدش

او در پاسخ بـه احمدی نژاد در مورد گران نبودن اجناس کـه گفته بود بیایید از سر کوچه ما خرید کنید، گفت کـه گرانی هست و مردم نمی‌توانند از سر کوچه شـما خرید کنند و همین حرف باعث شد کـه او ممنوع الفعالیت شود. البته این شایعه بودو بعد از یک روز ممنوع التصویری او تکذیب شد.

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

در دادگاه رسیدگی بـه تخلفات تعاونی اعتبار «مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس» ثامن الحجج در تیر ماه ۱۳۹۷ مشخص شد قراردادی بین علیخانی مجری برنامه پربیینده ماه رمضان و «پزشک میرعلی» برای حمایت مالی از برنامه یادشده امضا شده حال آنکه عنوان پزشک برای مدیرعامل مؤسسه ساختگی بوده‌اسـت.

 

این خبر کـه ابتدا از سوی روزنامه شرق رسانه‌اي شد، بلافاصله در شبکه‌هاي‌ اجتماعی بازنشر یافت و واکنش افکار عمومی نه بـه جعل عنوان پزشک، بلکه بـه دریافت مبلغ ۳ میلیارد تومان بابت تبلیغ مؤسسه اعتباری غیرمجاز و عنوان «هدیه» برای بخشی از وجوه دریافتی بوده‌اسـت.

 

حمایت مالی سه میلیاردی احسان

احسان علیخانی شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۷ در برنامه حالا خورشید حضور یافت و دریافت ۳ میلیارد تومان بابت حمایت مالی شدن از مؤسسه ثامن الحجج را پذیرفت؛ اما گفت این مبلغ را بـه عنوان تهیه‌کننده رسمی معرفی شده از سوی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بـه این مؤسسه و برای تأمین هزینه تولید ۶ سری برنامه و نه یکسری دریافت کرده اسـت .

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

کـه با توجه بـه بودجه سازمان صدا و سیما امری ناگزیر بوده‌اسـت. همچنین توضیح داد کـه در زمان عقد قرارداد مالی حمایتی با این مؤسسه، ثامن الحجج مجوز رسمی داشته‌اسـت.

 

و اضافه کرد کـه ریالی از این سه میلیارد تومان «هدیه» نبوده و ثامن الحجج حامی مالی این ۶ سری برنامه بوده‌اسـت. دفاعیات وی، اما بازهم با واکنش افکار عمومی مواجه شد کـه یا پاسخ او را ناکافی دانسته یا ان را قضاوتی یک طرفه دانستند کـه صدا و سیما دراین مورد و موارد مشابه فرصتی برابر را در اختیار اشخاص دیگری کـه با اتهام مواجه شده‌اند قرار نمیدهد.

 

مهران مدیری و علیخانی برکنار شدند!

بر اساس ادعایی کـه فیلم‌نیوز ۱۸ خردادماه مطرح کرد، ظاهراً مدیران تازه صداوسیما قصد دارند مهران مدیری، رضا رشیدپور و احسان علیخانی را از دایره مجریان و برنامه‌سازان تلویزیون حذف کنند و برنامه‌هاي‌ ان‌ها رابا مجریانی دیگر روی آنتن ببرند. اگر چه مدیران شبکه سه سیما ترجیح دادند در برابر این اخبار نیز سکوت پیشه کنند و شفاف‌سازی انجام ندهند، اما محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم سیما بـه این ماجرا پاسخ داد.

احسان علیخانی با این دختر جذاب به صورت پنهانی ازدواج کرد (+عکس)

ظهر دیروز گفت و گو‌اي از خوشرو در خبرگزاری تسنیم منتشر شد کـه در ان؛ از وی درباره کنار گذاشتن مهران مدیری و تعطیلی «خندوانه» سؤال شده بود. او باوجود این‌که پرسش درباره تغییر مجری «دورهمی»؛ صریح بود، اما این اتفاق را تکذیب نکرد. خوشرو همچنین ادامه پخش دو برند اصلی شبکه‌اش رابا ارتقای فرم و محتوا تأیید کرد، اما درباره حذف احتمالی مهران مدیری از اجرای «دورهمی»؛ اظهارنظر نکرد

 

سوالات متداول 

احسان علیخانه چند سال دارد؟

او متولد ۶۱ در تهران اسـت.

 

عکس همسر جدید احسان علیخانی را کجا ببینیم؟

در همین مقاله ما منتشر کردیم.

 

نام پیج اینستاگرام احسان علیخانی چیست؟

alikhaniehsan نام پیج او می‌باشد .

دیدگاهتان را بنویسید