بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

بازار nft یا همان آن اف تی یکی از جدید ترین بازارهای دنیا اسـت کـه تعداد زیادی از افراد مشهور دراین زمینه سرمایه گذاری کرده اند در ادامه با بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش آن اف تی با سود میلیون دلاری سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

 nft چیست؟ 

بازار NFT میتواند معامله شکن یا معامله گر باشد، بنابر این باید آنرا بسیار عاقلانه انتخاب کنید. چه خرید و چه فروش NFT، بازار مناسب بـه شـما کمک می کند هنر خودرا ارتقا دهید یا انچه را کـه بـه دنبال آن هستید پیدا کنید.

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

اما NFTها بسیار متنوع هستند و بازارهای اختصاصی انها نیز بسیار متنوع اسـت. بـه همین دلیل، ما فهرستی از بهترین بازارهای NFT را آماده کرده ایم کـه بـه شـما کمک می کند آثار خودرا بفروشید یا شاهکارهای NFT را گرد آوری کنید.

 

بی شک OpenSea محبوب ترین مکان برای تجارت NFT شـما اسـت و دلیل خوبی هم دارد. بازار از هر نوع NFT کـه می توانید تصور کنید پشتیبانی می کند. از موسیقی، کلکسیون‌ها، NFT‌هاي‌ ورزشی، تا کارت‌هاي‌ تجاری، و حتی نام‌هاي‌ دامنه، OpenSea مسیر شـما بـه تجارت نامحدود NFT اسـت. هنرها و مجموعه‌هاي‌ NFT مانند CerealClub، CrytpoPunks و غیره را از طریق OpenSea خریداری می کنید.

 

اموزش خرید و فروش nft

چه در حال خرید و چه در حال فروش NFT باشید، OpenSea انعطاف پذیری نهایی را از نظر پرداخت ارائه می دهد، بنابر این می توانید بـه سرعت پول نقد کنید. از ده ها کیف پول مانند MetaMask، Coinbase Wallet، TrustWallet، Authereum، Bitski، OperaTouch، Torus و غیره پشتیبانی می کند.

 

جدا از انواع کیف پول هاي‌ پشتیبانی شده، OpenSea با بیش از 150 توکن پرداخت کار می کند. ارزهای اصلی آن اتریوم، USDC و DAI هستند. با این حال، ارزهای غیرکریپتو پشتیبانی نمیشوند، اما بازار راهنمای مفیدی دارد کـه بـه شـما کمک میکند فیات را بـه کریپتو تبدیل کنید.

 

بـه عنوان بزرگ ترین بازار NFT، OpenSea همچنین نخستین شرکتی اسـت کـه پشتیبانی از بلاک چین رابا یک بازار بدون گاز در بلاک چین Polygon ارائه می کند. بازار بدون گاز بـه این معنی اسـت کـه اگر خریدار هستید نیازی بـه پرداخت هزینه‌هاي‌ بلاک چین نخواهید داشت، در حالی کـه سازندگان اکنون می توانند بـه طور کامل راه خودرا در ارزهای دیجیتال کسب کنند.

 

چرا باید nft بخریم ؟‌

OpenSea نخستین انتخاب مطلق ما برای تجارت NFT اسـت. این نخستین و بزرگ ترین بازار NFT و همچنین یکی از نقدشونده ترین بازارهای NFT اسـت. OpenSea قابل اعتمادترین بازار اسـت، بنابر این می توانید مطمئن باشید کـه اشیاء قیمتی شـما کاملاً ایمن نگه داشته می شوند.

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

Nifty Gateway بهترین بازار NFT پیشرفته اسـت. دارای تعداد زیادی NFT هاي‌ چشم نواز اسـت و عده اي از آن ها با قیمت هاي‌ بسیار قابل تحسینی بـه فروش میرسند. اگر در مورد The Merge by Pak شنیده اید کـه بـه عنوان گرانترین NFT تا بـه امروز شناخته می شود، Nifty Gateway بازاری اسـت کـه در آن فروخته شده اسـت.

 

Nifty Gateway عده اي از محبوب‌ترین دراپ‌هاي‌ تایید شده و نظارت شده را دارد. محبوب‌ترین پروژه‌هاي‌ NFT کـه در Nifty Gateway ارائه می شوند شامل مجموعه‌هاي‌ آواتار موفق مانند Bored Ape Yacht Club، Pudgy Penguins، Creature World و بسیاری موارد دیگر می شوند.

 

اگر از قبل با تجارت کریپتو آشنا هستید، مطمئناً در مورد Gemini بـه عنوان یکی از امن ترین صرافی هاي‌ رمزنگاری شنیده اید. دراین صورت، خوشحال خواهید شد کـه بدانید Nifty Gateway بخشی از خانواده Gemini اسـت، بنابر این می توانید برای ایمن نگه داشتن NTF هاي‌ خود روی فناوری امنیتی پیشگام در جهان حساب کنید.

 

Gemini بیشتر دارایی ها را دریک سیستم ذخیره سازی سرد آفلاین نگه می دارد تا ازآن محافظت کند. کسری از اشیاء با ارزش دریک کیف پول آنلاین و داغ نگه داری می شود کـه دارای امنیت درجه یک اسـت ودر برابر سرقت، نقض امنیت، حملات هکرها و غیره بیمه شده اسـت.

 

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

چه یک هنرمند با سابقه باشید یا یک کلکسیونر حرفه اي، Nifty Gateway بازار NFT انتخابی شماست. این برند در مورد هنری کـه دارد بسیار دقیق اسـت، بنابر این هر قطعه قبل از این کـه بـه بازار بیاید تأیید و دستچین می شود. این کاملاً ایمن اسـت و حتی پرداخت هاي‌ کارتی را نیز می پذیرد، بنابر این یک انتخاب عالی برای کلکسیونرهایی اسـت کـه هیچ تجربه اي در مورد ارزهای دیجیتال ندارند.

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

همان طور کـه از نام آن پیداست، Rarible بهترین بازار برای NFT هاي‌ کمیاب اسـت، اما مجموعه هاي‌ ورزشی محبوب زیادی را نیز در خود دارد. اگر چه بازار مملو از آثار هنری منحصر بـه فرد اسـت، اما بـه دلیل مجموعه‌هاي‌ برندهای ورزشی، بازی و رسانه‌اي کـه دارد، محبوبیت بیشتری دارد.

 

Rarible از چندین بلاک چین پشتیبانی می کند، بنابر این بـه شـما امکان می دهد NFT ها را در بلاک چین هاي‌ مختلف خریداری، ضرب و بفروشید. بـه این ترتیب، می توانید بـه مخاطبان مختلف دسترسی پیدا کنید و با هزینه هاي‌ انعطاف پذیر و ردپای کربن کار کنید. در حال حاضر، Rarible از Ethereum Flow و Tezos پشتیبانی می کند، اما انها دائماً در حال کار بر روی یکپارچه سازی بلاک چین هاي‌ اضافی هستند.

 

پروتکل NFT تحت کنترل جامعه

پروتکل NFT Rarible منبع باز اسـت و جامعه بین زنجیره اي اداره می شود. ورود بـه بازار برای پروژه ها و ایده ها را ساده می کند و بـه هنرمندان این امکان را می دهد کـه NFT هاي‌ خودرا ایمن و بدون زحمت بازاریابی کنند. این پروتکل برای سفارشی کردن تجربه NFT برای سطوح مختلف پیچیدگی طراحی شده اسـت و بـه شـما امکان می دهد NTF هاي‌ منظمی بسازید.

 

MakersPlace بازار NFT اسـت کـه در تلاش اسـت تا بهترین تجربه ممکن را بـه سازندگان ارائه دهد. این پلتفرم دارای ابزارهای ممتازی اسـت کـه بـه هنرمندان کمک می کند از دارایی هاي‌ دیجیتال خود محافظت کنند و آن ها را بدون هیچگونه دست انداز در جاده بفروشند. این پلتفرم متنوع با هنرمندان، عکس‌ها، نویسندگان و دیگر تولید کنندگان محتوای منحصربه‌فرد با محصولات نوآورانه برای تبلیغ کار می کند.

 

MakersPlace اصرار دارد کـه حمایت نهایی را از سازندگان خود ارائه دهد. شبکه وسیع کلکسیونرها در MakersPlace با مخاطبان دیگر بازارهای تثبیت شده اي کـه پلتفرم با انها شریک اسـت، تکمیل می شود. بـه این ترتیب می توانید کار خودرا بهتر تبلیغ کنید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

 

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

هر اثر هنری کـه در MakersPlace فروخته میشود، تحت یک فرآیند تأیید چند مرحله‌اي قرار میگیرد کـه صحت آنرا تضمین میکند. پروژه ها بـه 3 یا بیشتر مدرک هویت نیاز دارند تا تضمین کنند کـه فقط آثار هنری و مجموعه هاي‌ معتبر بـه شـما پیشنهاد می شود. تیم MakersPlace قرارداد هوشمند و افراد پشت پروژه را بررسی می کند، بنابر این مطلقاً جایی برای خطا وجود ندارد.

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

MakersPlace یک پلتفرم سازنده پسند اسـت کـه بـه هنرمندان اجازه می دهد آثار هنری خودرا بدون گذراندن یک فرآیند چالش‌برانگیز و خسته‌کننده بـه فروش برسانند. در نتیجه، تعداد زیادی از هنرمندان شناخته شده MakersPlace را برای تبلیغ هنر خود انتخاب می‌کنند، بنابر این این پلت فرم پر از NFT هاي‌ باورنکردنی اسـت.

 

KnownOrigin یکیدیگر از پلتفرم هاي‌ محبوب NFT اسـت کـه دارای هنر باکیفیت بالا اسـت. این بهترین پیشنهاد ما برای هر شخصی اسـت کـه بـه دنبال هنر دیجیتال درجه یک اسـت، اما مجموعه‌اي از آواتارها و موجودات عجیب‌وغریب دراین پلتفرم موجود نیست.

 

KnownOrigin یکی از پیشگامان NFT اسـت. کلکسیون هاي‌ کمیاب را از طریق قطره ارائه می دهد، بنابر این تعداد کپی هاي‌ منتشر شده همیشه بـه دقت نظارت و نظارت می شود.

 

امکانات خرید و فروش ان اف تی

ضرب بر روی KnownOrigin فوق العاده ساده اسـت. این پلتفرم مجموعه اي جامع از گزینه هاي‌ پیکربندی را ارائه می دهد کـه می توانید از آن ها برای سفارشی کردن کار خود استفاده کنید. پورتال بـه‌روزرسانی شده آن بـه شـما امکان می دهد کارهای خودرا ضرب کنید، همکاری ایجاد کنید و NFT‌هاي‌ قابل ترکیب ایجاد کنید. انواع NFT پشتیبانی شده شامل عکسهای، فیلم ها، فایل هاي‌ سه بعدی، عکسهای 360؛ فیلم ها و NFT هاي‌ تعاملی اسـت.

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه آثار هنری خودرا آپلود کنید، جزئیاتی را اضافه کنید، قیمتی را تعیین کنید، و مینینگ را دریافت کنید. بعد از این کـه اثر هنری شـما مورد توجه قرار گرفت، می توانید نعناع خودرا بـه اشتراک بگذارید و منتظر هر پیشنهادی باشید.

 

KnownOrigin بـه شـما امکان خرید هنر دیجیتال رابا استفاده از موجودی اتریوم یا مستقیماً با کارت اعتباری یا نقدی خود ارائه می دهد. بازار با Wert.io همکاری می کند .

 

تا تمام تراکنش هاي‌ کارت بـه کریپتو را انجام دهد. بـه این ترتیب، می توانید NFT ها و هنرهای مورد علاقه خودرا مستقیماً با کارت خود خریداری کنید در حالی کـه Wert.io همه ی کارها را در پس زمینه انجام می دهد.

 

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

KnownOrigin بهترین توصیه ما برای هنرشناسان اسـت. این پلتفرم بادقت سرپرستی و تنها بهترین آثار هنری را انتخاب می کند، بنابر این حجم معاملات آن در مقایسه با تعداد زیادی از بازارهای دیگر کـه بررسی کرده ایم، بسیار کمتر اسـت. بنابر این، چه هنرمند شناخته شده اي باشید و چه از هنر ظریف قدردانی کنید، KnownOrigin نخستین بازاری اسـت کـه باید درنظر بگیرید.

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

Foundation یکیدیگر از بازارهای محبوب با پیشنهاد فوق العاده NFT اسـت. بنیاد خانه Nyan Cat اسـت، مجموعه سمعی و بصری Aphex Twin کـه یکی از نخستین چیزهایی اسـت کـه وقتی بـه NFT فکر می کنید بـه ذهنت ان میرسد.

 

این بازار توسط یک کلوپ ممتاز از هنرمندان اداره می شود و توسط جامعه آن اداره می شود. بـه عنوان یکی از بازارهای جدید NFT، متصدیان بنیاد قبلاً تعداد زیادی رمزارز گرد آوری کرده اند.

 

بنیاد دارای تعداد زیادی NFT هاي‌ مختلف اسـت. این بازار عکسهای، ویدیوها و NFT هاي‌ سه بعدی را ارائه می دهد. برای کمک بـه شـما در جستجوی خود، این پلتفرم دارای ویژگی جستجوی منظمی اسـت کـه بـه شـما امکان می دهد در NFT ها، مجموعه ها و نمایه هاي‌ هنرمندان مرور کنید. شـما می توانید بین NFT هاي‌ بازار اولیه و ثانویه انتخاب کنید و جستجوی خودرا بر اساس محدوده قیمت ودر معرض بودن دارایی ها قرار دهید.

 

اخبار NFT

اگر بـه دنبال یک بازار NFT هستید کـه بـه شـما کمک کند با آخرین روندهای بازار همراه شوید، Foundation همان چیزی اسـت کـه بـه آن نیاز دارید. این پلتفرم دارای یک وبلاگ بـه روز NFT اسـت کـه شـما را در جریان آخرین رویدادها، نام هاي‌ بزرگ و روندهای صنعت NFT قرار می دهد. بنابر این اگر شـما
مشابه بنیاد، زورا بـه یک پلتفرم فقط دعوت‌شده تبدیل شد.

 

کـه تلاش می کرد تا بازار را تا حد امکان باز و قابل اعتماد کند. بازار از هنرمندان و خالقان از همه ی نوع پشتیبانی می کند، بـه این معنی کـه در Zora، می توانید هر چیزی از هنر، انیمیشن و موسیقی گرفته تا متن، رسانه، و دارایی هاي‌ وب را بخرید یا بفروشید. این مبتنی بر بلاک چین اتریوم اسـت و بـه عنوان پلی بین دنیای دیجیتال و دنیای واقعی عمل می کند.

بررسی بازار NFT و آموزش خرید و فروش ان اف تی با سود میلیون دلاری

 آیا می توانم NFT را حذف کنم؟

هنگامی کـه بر روی بلاک چین انجام می شود، یک NFT نمیتواند حذف شود. با این حال، میتوانید NFT را از توانایی آن برای حضور در بازار با ارسال آن بـه آدرسی غیر قابل دسترسی محدود کنید.

 

یک NFT فقط در صورتی قابل حذف اسـت کـه هنوز ضرب نشده باشد. با ضربات تنبل و پلتفرم هایي مانند OpenSea، NFT ها پس از خرید ضرب می شوند. بنابر این تا زمانی کـه هنوز ساخته نشده اسـت، می توانید بـه سرعت یک NFT یا کل مجموعه را حذف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید