بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی و بهداشتی مشهور اینستاگرام

بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی و بهداشتی مشهور اینستاگرام

بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی مشهور اینستاگرام

بیوگرافی ملینا تاج که می باشد؟ در اینبخش با ملینا تاج یکی از معروف ترین بیوتی بلاگر های‌ ایرانی آشنا می شویم که بیش از 1.5 میلیون فالوور دارد. ملینا تاج Melina Taj متولد تهران اسـت و همین اینک بـه همدم همسرش در مرز و بوم ترکیه زندگی می کند. ملینا تاج همچنین سابقه بازیگری در تعدادی سریال قبل از مهاجرت خودرا داشته هست. بـه‌دنبال بـه طور کامل با ملینا تاج، کار ها و سبک زندگی او آشنا خواهیم شد.

نکات جالب درمورد بیوگرافی ملینا تاج

اصالتا اهل شیراز اسـت.

همسر او آبادانی اسـت.

ملینا تاج دو سال بـه گیاه خواری پرداخت.

بـه برهان کمبود پروتئین دوباره گوشت مصرف میکند.

سوسیس و کالباس را خیلی محدود کرده اسـت.

بـه زرشک پلو با مرغ، تهچین و سوشی عشق داراست.

بدون هیچ آموزشی یک نقش کوتاه بازی کرد.

ملینا و رضا در استانبول ترکیه ساکن هستند.

هر سال 2 – 3 بار بـه شهر شهر دبی می روند.

نزدیک بـه 2 میلیون فالوور دارااست.

بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی مشهور اینستاگرام

او غواصی هم میکند.

نام نام خانوادگی: ملینا تاج

تاریخ بـه دنیاآمدن: 11 بهمن 1371

محل تولد: تهران

مدرک تحصیلی: کارشناسی معماری

کارشناسی طراحی لباس

شرایط تاهل: متاهل

همسر: رضا نوبخت

ملینا تاج کیست؟ بیوگرافی Melina Taj بیوتی بلاگر

ملینا تاج یکی از دختران زیبا و پیروز ایرانی و با اصالت شیرازی می باشد که در تاریخ 11 بهمن 1371 در تهران متولد شده اسـت. ملینا در رشته معماری فارغ التحصیل شده و همچنین فرصت های‌ طراحی خرقه رو هم گذرونده و در این گزینه هم مهارت و حرفی برای اعلام کردن داره.

بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی مشهور اینستاگرام

بازیگری ملینا تاج در آوای باران

علاقه بـه آرایشگری و آرایش کردن منجر شد تا ملینا بـه سمت این هنر هم کشیده بشه و آرایش کردن رو بـه شکل رشته ای خیال بگیره. او در ابتدا در قضیه مدلینگ استارت کرده و البته جالبه بدونید که بازیگری هم کرده و در سریال آوای باران که درسال 92 از شبکه سه سیما پخش شد هم بازی کوتاهی داشته اسـت.

ملینا تاج چه‌گونه مشهور شد؟

ملینا از سال 96 عمل رسمی خودش رو در اینستاگرام استارت کرد. اولین پست های‌ اینستاگرامی او مربوط بـه ساخت محتوا در زمینه معرفی پرایمر بـه مخاطبان خود بوده و همین پروسه رو در تعدادی پست اولین خودش ادامه داده. بـه تدریج با ارتقا تعداد فالوورهای پیج ایسنتاگرام ملینا تاج، فعالیتش رو بـه شکل درست کردن ویدئو ادامه میده.

بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی مشهور اینستاگرام

خواهر ملینا تاج کیست؟

ملینا تاج یک خواهر کوچکتر از خودش بـه نام شکوفه داره که او هم در اینستاگرام پر اسم و رسم می باشد و در زمینه مراقبت از گیسو، مدل دادن بـه موها و مجموع کارهایی که بـه زیبایی و استایل موها مربوط میشه عمل میکنه. خواهر ملینا در شهر شهر دبی زندگ میکنه و میشه اظهار‌کرد یک هیر استایلیست خوب و کاربلد اسـت.

شکوفه تاج خواهر ملینا تاج

تعداد فالوورهای خواهر ملینا تاج دراینستاگرام چیزی در حدود 268 هزار نفر می باشد و ویدئوهای جالبی از سبک زندگی، آموزش مدل مو و محافظت های‌ مو رو بـه شکل فیلم و عکس ارائه داده اسـت. شکوفه تاج هم در عده ای از ویدئوهای اموزشی ملینا حضور داره و یا این که ویدئوهای فان با همدیگه درست کردند و همین مورد هم منجر شده تا شکوفه بیشتر از گذشته شناخته بشه.

بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی مشهور اینستاگرام

ازدواج و همسر ملینا تاج

در شرایطی‌که شما هم جز دوست داران و دنبال کنندگان ملینا تاج باشید، احتمالا نام رضا نوبخت رو بـه عنوان همسر او شنیده اید. رضا نوبخت اصالتا اهل آبادان می باشد و در سال 93 با ملینا تاج ازدواج کرده اند. البته گفته می گردد این دو هنوز مراسم عروسی خودرا برگزار نکرده اند و بـه زودی این مراسم را خواهند داشت.

رضا نوبخت کیست؟

رضا نوبخت در کنار تجارت خود، در کار فیلم برداری و تدوین رشته ای ویدئوهای ملینا تاج با او همکاری میکنه و برخی اوقات هم در این ویدئوها حضور داره. علاوه بر این رضا نوبخت یکی‌از همراهان اصلی ملینا بـه صورت کلی ایونت هایی اسـت که او حضور داره و میشه اعلام‌کرد این زوج در همگی ي جا با هم هستند.

بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی مشهور اینستاگرام

ویدیوهای ملینا تاج در اینستاگرام

ملینا کار خودش رو با برندهای معتبر ایرانی و خارجی شروع کرد و بـه تدریج ویدئوهای اموزش خود آرایی رو با برندهای مطرح و شناخته شده که در جمهوری اسلامی ایران قابل دسترسی می‌باشند رو آغاز کرد. البته در لابه لای اموزش های‌ ارایش و ماسک های‌ خانگی، آموزش هایی هم برای مدل مو و مدل بستن روسری و توربان هم داره و با درست کردن ویدئوهای فان و بامزه هم عملکرد کرد تا مخاطبان بیشتری رو بـه خودش جلب کنه.

ماجرای لقب ملینا تاج

از اونجایی که ملینا تاج عینک های‌ چشم گربه ای رو خیلی زیاد در استایل خودش بـه کار گیری میکنه بـه اسم “عمه کتی” هم فی مابین دوستداران خودش معروف می باشد و این اسم مستعار رو خیلی دوست داره.

بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی مشهور اینستاگرام

بیوگرافی ملینا تاج

همکاری هاي‌ ملینا تاج با برندهای مشهور

اول همکاری او با برندهای معروفی همچون اسنس، کاتریس، بورژوا، ریمل لندن شروع کرد و بعد از اون همکاری خودش رو با سفیر که نماینده برند های‌ لانکوم، دیور، گوچی، بای تری، YSL در کشور‌ایران می باشد ادامه داد و در فعلاً حاضر هم با برندهای شناخته شده عالم بـه عنوان مثال موردها پایین همکاری داره:

جمله کالرپاپ «colourpop»

سیگما «sigma»

آیکونیک لندن «iconiclondon»

لانکوم «iconiclondon»

مستر کلاس ملینا تاج در ترکیه

ملینا تاج در تاریخ 30 شهریور هم یک مستر کلاس فن ای صفر تا صد ارایشی در استانبول ترکیه بوسیله کمپانی uwcee برگزار کرد. ملینا از این مستر کلاس بـه عنوان یک تجربه لذت بخش و تبارک در کنار دوست داران خودش خیال و خاطر میکنه و اینطور میگه که “این تجربه بـه قدری برای من شیرین بود که هیچوقت اون رو فراموش نمی کنم”!

بیوگرافی ملینا تاج بازیگر و سلبریتی اینستاگرام

شاید نام ملینا تاج را اینروزها بیشتراز پیشین شنیده باشید و با دیدن عکس های‌ او با خود گفته باشید که فیس ان برای شما آشنا اسـت و احساس کنید ان را قبلا در یکی‌از فیلم ها یا برنامه های‌ تلویزیونی دیده اید.

ملینا تاج در آوای باران

پیشبینی شما صحت دارد ملینا تاج در سریال آوای باران سکانس کوتاهی را بـه اعمال نقش پرداخته می باشد و نقش کم و کوتاهی را در سریال داشته هست. باوجود این‌که ملینا درسال ۱۳۹۲ در نقش کوتاهی در سریال آوای باران حضور داشته می باشد البته شکل شناخته شده ای بـه حساب نمی آمد.

تا این‌که بعداز مدتی با تغییر فعالیت خود و با گذاشتن بـه عرصه مدلینگ و بلاگری در شبکه های‌ مردمی بـه خصوص اینستاگرام توانست خودرا بـه یک شکل شناخته شده اجتماعی تبدیل کند بـه گونه ای که افراد زیادی امروزه برگه شخصی و رسمی اینستاگرام وی را دنبال میکنند.

او بعداز او‌لین تجربه خود در بازیگری تصمیم گرفت از عرصه بازیگری دور شود و وارد فعالیت تازه خود در ارتباط بیوتی بلاگر بودن و عمل در فضای مجازی شد و بـه نظر می رسد در این‌راه برنده نیز بوده می باشد.

بـه نظر می رسد موفقیت ملینا در عرصه بیوتی بلاگر بودن و کار در قضیه مدلینگ بیش از فعالیت او در عرصه بازیگری بـه او کمک کرده اسـت. همانطور که خود او نیز گفته می باشد علاقه او بـه بلاگری بسیار زیاد می باشد.

بیوگرافی ملینا تاج بلاگر لوازم آرایشی مشهور اینستاگرام

بیوگرافی ملینا تاج

بیوگرافی ملینا تاج

در امر شناخت ملینا تاج در اینستا باید بیان کرد در پیج اصلی ملینا تاج آمده اسـت که او متولد شده در تاریخ ۱۱ بهمن ماه درسال ۱۳۷۱ در کشور جمهوری اسلامی ایران و شهر تهران اسـت.

گفته می گردد که ملینا یکی‌از بیوتی بلاگر های‌ دارای اسم و رسم ایرانی در فضای مجازی و اینستاگرام می باشد که از سال ۱۳۹۶ زمانی که بیست و پنج سال سن داشته اسـت وارد این عرصه و فعالیت میشود. ملینا گفته اسـت که باوجود این‌که در شهر تهران بـه عالم آمده می باشد و در ان جا نیز گرانقدر شده اسـت اما اصالتی شیرازی دارد و بسیار عشق مند بـه شهر خانوادگی خود می باشد.

تحصیلات و بازه زمانی کودکی

ملینا تحصیلات خودرا تا بازه زمانی کارشناسی در دو فن گوناگون معماری و طراحی جامه انجام داده اسـت و در حقیقت در ابتدا عمل خودرا با مدلینگ شروع کرده اسـت بـه طوری‌كه اولین عمل فن‌ ای او هم کاری مشترک او با شرکت میثم رایحه نماینده برند های‌ اسنس و کاتریس و بورژوا بوده می باشد.

او گفته می باشد که از بچگی و سنین کودکی بـه آرایشگری و اثاثیه آرایشی عشق و علاقه مند بوده هست و همین عشق و علاقه او منجر گردیده اسـت تا در نهایت بـه سمت عشق خود برود و فعالیت خودرا در قضیه بیوتی بلاگری استارت کند. او یک خواهر بـه نام شکوفه دارااست و عضو یک خانواده چهار نفره می باشد همچنین او متاهل هست و نام همسر او رضا جدید بخت می باشد.

ملینا گفته هست با تمرکز این‌که بسیار نسبت بـه ایران و شهر تهران عشق مندی دارد اما در نهایت برای ادامه فعالیت فن‌ ای خود درباره ي بیوتی بلاگری وادار بـه مسافرت گردیده اسـت. او در حال حاضر بومی وطن ترکیه می باشد و در شهر استانبول بـه همراه همسر خود زندگی مشترکی را اعمال می دهد.

رضا نوبخت و ملینا تاج

ملینا تاج و همسرش مدتی گذشته با یکدیگر وصلت کرده اند و جمهوری اسلامی ایران را بـه مقصد ترکیه برای ادامه زندگی خود شکاف کرده اند. رضا جدید بخت همسر ملینا در کنار بیزینس و فعالیت فن‌ ای که خود دارد کارگردان و فیلم بردار و فروغ پرداز نیز می باشد.

فعالیت رشته‌ ای رضا در این زمینه ها سبب شده اسـت تا همسر خودرا در ارتباط فعالیت حرفه‌ ای خود کمک های‌ زیادی کند و در حقیقت طبق گفته های‌ خود ملینا یک کدام از مشوق های‌ اساسی ملینا در این‌شیوه و مسیر بوده اسـت. ملینا در باب همسر خود گفته هست که او یک کدام از اشخاصی بوده میباشد که ملینا را از همان ابتدا تصمیم خود برای شروع فعالیت حرفه‌ ای خود در زمینه مدلینگ و بعدها بیوتی بلاگر شدن ملازمت و همراهی کرده اسـت و امداد های‌ زیادی نیز بـه او کرده اسـت.

تجربه های melina taj در فعالیت فن‌ ای او

باوجود این‌که در زندگی نامه ملینا تاج در اپارات بـه چشم می‌خورد که او یک بیوتی بلاگر اسـت البته بایستی اعلام کرد او در صدر عمل خودرا با مدلینگ استارت کرده اسـت و آنگاه وارد عرصه بلاگری گردیده اسـت. در صورتی شما از ان تیم از اشخاصی باشید که نقش ملینا تاج در سریال آوای باران را بـه خاطر نداشته باشید اما مطلقا نام وی را با عنوان ملینا تاج مسک صورت زیاد شنیده اید.

شهرت او بـه آموزش ساخت ماسک های‌ خانگی دست‌ساز برای پوست صورت اسـت که هر مورد از ماسک های‌ آیتم فراگیری او کاربرد های‌ مختلفی را برای پوست دارا اسـت.او در طی فعالیت خود با برند های‌ متعدد دارای اسم و رسم و معتبری چون لانکوم و سیگما و کالر پاپ و فورتو همکاری های‌ متعددی داشته می باشد که همین قضیه نیز سبب ساز معروفیت و مشهوریت بیش تر او در فعالیت رشته‌ ای خود شد‌ه‌اسـت.

همچنین عده ای از هم کاری های‌ گوناگون او نیز با عده ای از شرکت ها بـه صورت مدلینگ بوده هست و بـه عنوان مدل برای معرفی تولید ها عده ای از برند ها از او دعوت بـه هم کاری مشترک شد‌ه‌اسـت.

بیوگرافی ملینا تاج

ملینا تاج قبل از کار

بـه دلیل زیبایی که شکل ملینا دارا می باشد بخش اعظمی این حواشی و شایعات را برای او بـه وجود آورده اند که او عده ای از فعالیت های‌ زیبایی را بر روی صورت و پوست خود انجام داده هست. البته ملینا کلیه این شایعات را تکذیب کرده اسـت و گفته میباشد که هیچگونه عمل زیبایی بر روی صورت خود اعمال نداده هست.

او همچنین گفته می باشد بـه بازه 1 سال و نیم گیاه خور بوده می باشد اما بـه علت تاثیرات منفی که بر روی بدن او بـه جا گذاشته اسـت این‌شیوه را ادامه نداده اسـت. این زمینه در اینستاگرام ملینا تاج بار ها بـه کاربران گفته شده بود!

ملینا تاج قبل از عمل

یکی‌از دلایلی که نام این سبریتی بیشتر بر رمز زبان ها زمین‌خورد طرق تبلیغاتی اش برای فروش محصولاتش بود! او از هر راهی استعمال می‌کرد تا حاشیه ای هر چندین کوچک برای خود دست و پا کند! در این مورد هم کلام شدن با افرادی مثل پویان مختاری مدیریت حضرات بت و همچنین ساشا سبحانی مدیریت وبسایت شرط بندی abt90 را انخاب کرد که خب با توجه بـه بازدید این افراد توانسته شرایطی ایده آل را رقم بزند.

ولی گمانه طنی هایی هم برای فعال‌سازی وبسایت شرط بندی برای این بازیگر وجوددارد که خب زیاد بدون شوخی بـه لحاظ نمی‌رسد!

ملینا تاج در چه زمینه اینفلوئنسر میباشد؟

شاید تا بـه امروز اسم ملینا تاج بـه گوشتان خورده باشد، ولی با او آشناییتی نداشته باشید. از همین رو ممکن هست برایتان سوال شده باشد که او چه کسی اسـت و در چه گزینه هایی فعالیت دارد؟ در جواب این سوال بایستی بگوییم که ملینا یک کدام از شناخته شده ترین بلاگر ها در زمینه بیوتی می باشد. اما باید اضافه کنیم که ملینا در ابتدا بـه عنوان یک مدل اینستاگرامی فعالیت خودرا در این شبکه شروع کرد، البته پس از مدتی بـه آیتم زیبایی و میکاپ روی آورد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در یکی گروه های‌ تلوزیونی حضور داشته هست و بـه عنوان یک بازیگر هم شناخته میگردد. این نقش کوتاه ملینا تاج در اوای باران بود که بعد از انتشار بـه سریالی دوستداشتنی و دوست داشتنی تبدیل شد. شما میتوانید سکانس ملینا تاج در سریال آوای باران را از پلتفرم هایی مانند آپارات و یوتیوب مشاهده کنید و از بازی زیبای او لذت ببرید.

بیوگرافی ملینا تاج

اینستاگرام ملینا تاج

همانطور که اشاره کردیم، ملینا تاج فعالیت خودرا در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز کرد و بـه واسطه ان بـه شهرت رسید. از همین رو می توانیم اینستاگرام بـه عنوان تمام زندگی حرفه ای او درنظر بگیریم. اما شاید برای شما هم مانند خیلی از افراد سوال شده باشد که او در این شبکه چه عمل هایی داراست؟

در جواب این سوال بایستی بگوییم که همان گونه که گفته شد، ملینا با بـه کار گیری از این شبکه بـه شهرت رسیده اسـت و اینستاگرام بـه عنوان ابزار کار او شناخته میگردد. او تمامی فعالیت های‌ فن خودرا یعنی قضیه زیبایی و میکاپ از طریق اینستاگرام منتشر می کند و ان رابا مخاطبان خود بـه اشتراک می گذارد.

ولی فعالیت های‌ ملینا در اینستاگرام صرفا در فعالیت های‌ حرفه ای او محدود نمی‌شود. بلکه او هر از گاهی عکسهای از خود با محتوای آزاد منتشر می کند و شم خودرا با آنان بـه اشتراک می گذارد. علاوه بر این ملینا تاج از این شبکه بـه عنوان پل ارتباطی خود با طرفدارانش استعمال می کند و بـه صحبت کردن با آنان میپردازد.

کناره های ملینا تاج

همانگونه که متوجه می باشید، اینستاگرام امروز بـه فضای مناسب برای بـه شهرت رسیدن تبدیل شده اسـت و تعداد زیادی از افراد با بـه کار گیری از این شبکه اجتماعی بـه شهرت رسیده اند. دسته عظیمی از این افراد که تعداد زیادی از ان‌ها بـه عنوان شاخ های‌ اینستاگرامی هم شناخته می‌گردند، همت میکنند با ساخت حواشی، نگاه مردم را بـه خود جلب کنند و بـه شهرت برسند. تعداد زیادی از مدل ها و میکاپ آرتیست ها مانند الناز گلرخ از این شیوه برای بـه شهرت رسیدن بـه کارگیری کردند، البته برخلاف همگی آنان ملینا تاج در کناره سازی بسیار کمرنگ ظاهر گردیده‌اسـت.

حضور کمرنگ او بـه صورتی بود که دریک‌سری سال عمل خود در اینستاگرام تنها برای مدتی درگیر یک کناره شده بود. این گوشه از این قرار بود که او وبسایت شرط بندی ای بـه نام تاج بت راه اندازی کرد و بـه تبلیغ کردن ان پرداخت. این اتفاق وی را برای مدتی در حواشی قرار بخشید.

ولی جز این واقعه او از حواشی دیگری برخوردار نبود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، ملینا تاج برخلاف اکثر فعالین در عرصه مدلینگ تا بـه امروز با پوششی نامناسب در جلو دوربین ظاهر نشده و همواره از پوشش مناسبی برخوردار بوده هست. بـه نظر می رسد این پوشش برای این می باشد که امکان رجوع بـه کشورش برای او ممکن باشد.

دوست پسر ملینا تاج کیست؟

شاید مانند خیلی از افرد برایتان سوال شده باشد که دوست پسر ملینا تاج کیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که چنانچه با ملینا آشنا باشید، احتمالا در جریان هستید که او دارای هیچ دوست پسری نیست. بلکه او مدتی می باشد که روابط عاشقانه خودرا بـه صورت رسمی درآورده و با فردی وصلت کرده اسـت. شاید برایتان سوال شده باشد که همسر ملینا کیست؟ پس در شرایطی‌که بـه دنیال جواب این سوال هستید دربخش های‌ بعدی با ما یاور باشید و با او آشنا شوید.

ملینا تاج میکاپ

تا بـه این جا با ملینا تاج آشنا شدیم و متوجه شدیم که در مورد زیبایی و آرایشی فعالیت دارد. البته بایستی اضافه کنیم که این عمل های‌ او تماما در اینستاگرام هست و او خودرا فقط بـه یک قسمت از آموزش میکاپ محدود نمی‌کند. دربخش های‌ بعدی اشاره میکنیم که علاوه بر اینستاگرام از چه طرز هایی میتوانید ویدئو های‌ آموزشی وی را ملاحظه کنید و بـه یک میکاپ آرتیست حرفه ای تبدیل شود. همچنین ملینا هر از گاهی در کشور ترکیه بعد از ظهر های‌ میکاپ برگزار می کند و هواداران میتوانند با پرداخت هزینه ای در ان شرکت کنند.

بیوگرافی ملینا تاج

ملینا تاج و همسرش

همانگونه که دربخش های‌ قبلی گفته شد، ملینا تاج مدتی اسـت که ازدواج کرده اسـت. او با فردی بـه نام رضا نوبخت تزویج کرده اسـت و تا بـه امروز از زندگی خیر و خوبی در کنار یکدیگر برخوردار می باشند. مبتنی بر شواهد بـه حیث می رسد که آقای نوبخت در عرصه های‌ کارگردان، فیلمبردار و نورپرداز فعالیت دارد و بـه آن ها می پردازد.

ملینا از این حرفه های‌ همسرش در سمت و سوی تشکیل داد ویدیو های‌ آموزشی اش کمک میگیرد و ویدیو های‌ با کیفیتی را ایجاد کرد می کند. دربخش های‌ بعدی بیشتر بـه کلیپ های‌ ملینا تاج آرایش می‌پردازیم، پس با ما یار و همدم باشید و ان‌ها را از دست ندهید.

ویدیو ملینا تاج

تا بـه این جا با ملینا تاج آشنا شدیم و قسمت هایی از زندگی اورا آیتم بازرسی قرار دادیم. همانطور که متوجه شدید ملینا در اینستاگرام بـه عنوان یک میکاپ آرتیست فعالیت می کند و ویدئو هایی در این مورد ساخته و منتشر می کند. از همین رو شاید شما علاقه داشته باشید که بـه تماشای کلیپ های‌ آموزشی او بپردازید، اما بهترین منش برای جستن کلیپ های‌ او چه میباشد؟

در جواب این سوال بایستی بگوییم که برای مشاهده کلیپ های‌ ملینا چندین نحوه پیش روی شما جای‌دارد و با انتخاب یکی‌از آنان میتوانید کلیپ های‌ وی را مشاهده کنید. یکی از این طریق ها استفاده از موتور جستجوگر گوگل می باشد. شما می توانید با جستجوی نام او در گوگل و مراجعه بـه قسمت ویدیو ها، ویدئو های‌ وی را ببینید.

همچنین بـه کارگیری از پلتفرم های‌ ویدئویی مانند یوتیوب و آپارات یکی از از دیگر نحوه های‌ مناسب برای دیدن ویدیو های‌ ملینا تاج می باشد. اما بهترین شیوه برای دیدن کلیپ های‌ ملینا تاج بـه کار گیری از پیج اینستاگرام او می باشد. شما میتوانید با مراجعه بـه پیج اینستاگرام او، بـه بخش igtv بروید و تمام ویدیو های‌ وی را مشاهده کنید.

محصولات آرایشی کالیستا

در حالتی‌که با ملینا آشنا باشید، می دانید که او مانند هر میکاپ آرتیستی، هرگونه لوازم آرایشی را امتحان و توصیه نمیکند. بلکه میکاپ آرتیست هایی مانند او بیشتر تنها بـه بـه کار گیری از تعدادی برند اسباب آرایشی مطمئن می پردازند و آنان را تبلیع می‌کنند. از همین رو شاید برای شما سوال شده باشد.

که ملینا بیشتر از چه محصولاتی به کارگیری می کند؟

در جواب این سوال می بایست بگوییم که تا بـه امروز ملینا از محصولات آرایشی کالیستا در تعداد زیادی از ویدیو های‌ خود استعمال کرده اسـت و بـه تبلیغ آنان پرداخته اسـت. این بـه صورتی می باشد که از این برند خواهیم توانست بـه عنوان اصلی ترین برند آراییشی او نام ببریم.

بیوگرافی ملینا تاج

گونه سازی ملینا تاج

ممکن میباشد مدتی باشد که بـه دنبال آرایشی هستید که با بـه کار گیری از ان بتوانید برای خود اشکال پررنگ را بـه وجود بیاورید و بـه گونه سازی بپردازید. اگر در‌پی آموزش همچنین میکاپ می‌باشید، باید بگوییم که میلنا تاج تا بـه امروز در ویدیو های‌ آموزشی خود بـه این عمل پرداخته و ان را در‌پی کنندگان خود آموزش داده هست. پس درصورتی که شما عشق و علاقه دارید که با این نوع میکاپ آشنا شوید و ان را آموزش ببیند، حتماً بـه پیج اینستاگرام ملینا مراجعه‌نمایید و کلیپ های‌ او‌را در این زمینه ملاحظه کنید.

ماسک خانگی ملینا تاج

شاید تا بـه امروز نمی‌دانستید ولی عاملی که منجر شهرت او شد، ماسک های‌ خانگی او بود. این بـه صورتی بود که ملینا در اولینِ فعالیتش بـه آموزش ساخت ماسک خانگی در ویدئو هایش پرداخت. این کلیپ های‌ او با بازدید های‌ فراوانی رو بـه رو شد و بـه‌سرعت اورا بـه شهرت رساند. میزان شهرت او در امروز بـه میزانی گردیده اسـت که بیش از ۱.۷ میلیون نفر اورا در اینستاگرام دنبال میکنند.

سوال های متداول

ملینا تاج در کجا زندگی می کند؟

او فعلاً در شهر استانبول زندگی می کند.

ملینا تاج یک سری سال دارااست؟

او متولد ۱۱ بهمن سال ۱۳۷۱ اسـت.

ملینا در چه مورد ای فعالیت دارد؟

او بـه عنوان یک بلاگر و میکاپ آرتیست فعالیت دارد.

بیوگرافی ملینا تاج

اینستاگرام ملینا تاج دارای چه مقدار دنبال کننده هست؟

او تا بـه امروز دارای بیشتراز ۱.۷ میلیون دنبال کننده می باشد.


پیج اینستاگرام ملینا تاج melinataj@

دیدگاهتان را بنویسید