بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

هیپ هاپولوژیست یا همان سروش ولی زاده یکی از مشهور ترین رپر هاي‌ پرحاشیه ایرانی اسـت کـه با سبک دریل و دیس هایي بـه امیر تتلو بسیار پرحاشیه شده اسـت در ادامه با بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

هیپ هاپولوژیست کیست ؟ بیوگرافی کامل 

سروش ولی زاده یکی از رپران با استعداد و پرکار اسـت٬ او در دسته رپرهای نسل چهار قرار می‌گیرد. کـه از زمانی کـه فعالیت خودرا در حرفه موسیقی شروع کرده اسـت تا بـه اکنون موزیک هاي‌ متعددی را منتشر کرده اسـت .

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

کـه هر کدام از موزیک هاي‌ او با طرفداران بسیار زیادی رو بـه رو شده اند. حال دراین قسمت قرار اسـت بـه معرفی مشهور ترین و بهترین موزیک هاي‌ این رپر بپردازیم.

 

بـه همین دلیل پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود کـه برای دانلود موزیک جدید هیپ هاپولوژیست و یا دانلود موزیک هاي‌ هیپ هاپولوژیست می‌ توانید بـه سایت هاي‌ معتبر موسیقی مراجعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی محبوب ترین رپر زن ایرانی + بررسی بیوگرافی و میزان درآمد آنها

 

بررسی آهنگ های محبوب هیپ هاپولوژیست

 

نباید

می‌ توان بـه جرات بیان کرد کـه موزیک نباید هیپ هاپولوژیست یکی از بهترین موزیک هاي‌ او بـه شمار می‌رود کـه بعد از انتشار با طرفداران بسیاری نیز رو بـه رو شد.

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

5am

زمانی کـه هیپ هاپولوژیست 5am را منتشر کرد، این موزیک با طرفداران بسیار زیادی رو بـه رو شد و خیلی از افراد بـه تعریف از این موزیک پرداختند.

 

آژیر

در فهرست بهترین موزیک هاي‌ این خواننده موزیک هیپ هاپولوژیست آژیر نیز وجوددارد، چرا کـه این موزیک نیز بعد از انتشار با استقبال خوبی رو بـه رو شد.

 

قرص

از یکیدیگر از موزیک هاي‌ محبوب و پرطرفدار این خواننده میتوان بـه موزیک هیپ هاپولوژیست قرص اشاره کرد.

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

ماشاالله

اگر تمایل دارید تا یکی از بهترین موزیک هاي‌ این رپر را دانلود کنید پیشنهاد ما بـه شـما موزیک ماشاالله می‌باشد.

 

12 سال پیش

موزیک 12 سال پیش نیز در فهرست یکی از بهترین موزیک هاي‌ این رپر قرار دارد.

 

کاردی

کاردی یکی از موزیک هاي‌ پرطرفدار و محبوب وی بـه شمار میرود کـه بعد از انتشار با طرفداران زیادی نیز رو بـه رو شد.

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

دوکی

یکی از موزیک هاي‌ جنجالی سروش دوکی نام دارد کـه بعد از انتشار با حواشی زیادی نیز رو بـه رو شد.

 

رز

از دیگر موزیک هاي‌ محبوب و پرطرفدار این رپر می‌توان بـه موزیک رز اشاره کرد. میتوانید برای مشاهده متن موزیک رز هیپ هاپولوژیست بـه اینترنت مراجعه نمایید.

 

سبک دریل چیست و به چه منظور است ؟‌

یکی از دلایلی کـه هیپ هاپولوژیست مشهور شد سبک دریل او و دیس بک هایي بـه بقیه رپر ها بود ٬ موسیقی رپ با گسترش فراوانی کـه در سراسر دنیا داشت خیلی زود رشد کرد و سبک ها و ژانر هاي‌ متفاوت در ان بـه وجود آمد. رپ دریل در واقع یکی از سبک هاي‌ بـه وجود آمده از موسیقی تله میباشد کـه از South Side در شهر شیکاگو نشأت گرفت.

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

مهم ترین ویژگی این سبک محتوای غنائی، خشن، پوچ گرایانه، تاریک و ضربات شوم تحت تاثیر درام میباشد کـه درسال ۲۰۱۰ موسیقی رپ تعریف شد. در ادامه یعنی در اواسط سال ۲۰۱۲ بـه دلیل شهرت و موفقیت تهیه ‌کنندگان و رپر هایي کـه دراین سبک فعالیت داشتند از جمله لي دارک، چیف کف و یانگ چوپ بـه سرعت در سراسر کشور آمریکا گسترش پیدا کرد.

 

در ادامه با پیوستن افرادی از جمله فردو سانتانا، لیل ریز و اس دی کـه در شبکه‌ هاي‌ اینترنتی طرفداران زیادی داشتند بـه این سبک سبب شد تا رپ دریل در سطح گسترده اي در جهان معرفی شود.

 

در واقع رپر ها با استفاده از این رپ بـه بازگویی جرم و جنایت و فسادی کـه در خیابان‌ هاي‌ شیکاگو رخ می داد می ‌پرداختند و بـه دلیل ارتباطش با جرم و سبک غنایی کـه داشت مورد توجه رسانه ها و موسیقی دانان قرار گرفت. امروزه رپر ها با استفاده از این سبک وقایع و جرم هاي‌ ناگواری را کـه در کوچه و خیابان و محله هاي‌ فقیرنشین وجوددارد و بـه طور کلی نابسامانی هاي‌ اجتماعی را بازگو می ‌کنند.

 

تاریخچه رپ دریل در دنیا

با معرفی شدن این ژانر از موسیقی رپ در شبکه هاي‌ اینترنتی با محبوبیت زیادی در جامعه رپرهای انگلستان مواجه شد. در ادامه دریل انگلیسی بـه عنوان یک زیر شاخه از موسیقی دریل و رپ خیابانی شیکاگو مطرح شد کـه درسال ۲۰۱۲ از منطقه جنوب لندن برخاست.

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

این روش هم متاثر از دریل شیکاگو بـه صورت خشن و جنایتکارانه و همچنین لذت طلبانه میباشد. طبق معمولً افرادی بـه این ژانر موسیقی می‌پردازند کـه یا از محله هاي‌ فقیر نشین و محروم برخاسته اند یا عضوی از باند هاي‌ جنایتکارانه هستند کـه جرم و جنایت در واقع نوعی شیوه زندگی انها محسوب میشود.

 

البته ناگفته نماند کـه موسیقی رپ گانگستر از مدت ها قبل از گسترش دریل انگلیسی دراین جامعه شکل گرفته بودو بسیار محبوب هم بودو با معرفی ژانر جدید بـه شدت مورد استقبال رپرها قرار گرفت.

 

سبک انگلیسی در جزئیات تفاوت هایي با دریل شیکاگو دارد بـه این صورت کـه در ان سرعت بالاتر، ضربات سخت، ملودی ها تیره و سازها اغلب دارای بیس کشویی هستند. این سبک از موسیقی در انگلستان توسط رپر هاي‌ معروفی اجرا شد ودر ادامه درسال ۲۰۱۷ رپ دریل انگلیسی بـه سراسر جهان گسترش پیدا کرد.

 

محبوب ترین رپر ها هیپ هاپولوژیست

دریل از جمله سبک هاي‌ مشهور در بین رپ هاي‌ سراسر دنیا می‌باشد و از آنجایی کـه خاستگاه ان کوچه و خیابان و مشکلات و موضوعات رایج در جامعه فقیر نشین هر کشوری میباشد. 

 

کـه تعداد زیادی از رپرها با استفاده از این شیوه اعتراض و شکایت خودرا ابراز میکنند. در واقع این سبک روشی اسـت برای بازگو کردن واقعیت هاي‌ موجود در هر جامعه اي، و رپر هاي‌ معروفی در سراسر جهان از این سبک استفاده میکنند کـه عده اي از آن ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

 

Jeffrey Alexander

جفری الکساندر رپر مشهور آمریکایی اسـت کـه متولد ۲۹ نوامبر سال ۱۹۹۷ در شهر نیویورک میباشد. وی را یکی از پیشگامان سبک دریل می‌دانند کـه ترانه هاي‌ متعددی را بـه این شیوه اجرا کرده اسـت. ویژگی هایي کـه در ترانه هاي‌ او بـه وضوح مشاهده می‌ شود، خشونت بسیار زیادی اسـت کـه در ان بـه کار برده می‌شود طوری کـه او و چهار تن دیگر از خوانندگان آمریکایی بـه دلیل ترویج بیش از حد خشونت در موسیقی خود توسط اداره پلیس نیویورک احضار شدند.

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

کیت فارل کو

کیت فارل کو کـه با نام هنری کیف یا رئیس شهرت دارد متولد ۱۵ آگوست ۱۹۹۵ در شهر شیکاگو میباشد. وی را یکی از پیشگامان و طراحان سبک دریل می‌دانند. او خواننده، تهیه کننده و ترانه ‌سرای آمریکایی می‌باشد کـه برای نخستین بار درسال ۲۰۱۰ ودر ایام نوجوانی نخستین ترانه خودرا در سبک رپ ارائه کرد کـه مورد توجه نیز قرار گرفت. او با ارائه تک موزیک هاي‌ متعدد محلی بیش از پیش بـه شهرت رسید و علاوه بر سبک دریل در سبک هاي‌ دیگری از جمله درام، هیپ هاپ و سبک هاي‌ دیگر نیز ترانه اجرا کرده اسـت.

 

تاوارس لامونت تیلور

تاوارس لامونت تیلور کـه با نام هنری لیل ریز شهرت دارد دریک ژانویه سال ۱۹۹۳ در شیکاگو متولد شده اسـت. او از جمله نخستین رپر هایي بود کـه از دریل حمایت کرد و بـه همین خاطر با دیگر رپر هاي‌ این سبک از جمله Chief Keef همکاری هاي‌ متعددی داشت. تک موزیک “I Don’t Like ” کـه با همکاری کیف در سبک دریل اجرا کرده بودند رتبه ۷۳ را از ۱۰۰ در بیلبورد موسیقی شیکاگو کسب کرد.

 

خواستگاه این سبک از موسیقی در ابتدا کوچه و خیابان هاي‌ شهر شیکاگو بود، یعنی درسال هاي‌ ۲۰۱۰ کـه جرم و جنایت و خشونت فراوان در ان بیداد می‌کرد و همین نابهنجاری‌ ها تبدیل شد بـه صدای اعتراضی و خشونت در موسیقی و پس از گذشت حدود دو سال بـه یک سبک پرطرفدار در بین رپر هاي‌ آمریکایی تبدیل شد. با گسترش ان در سراسر جهان شاخه دیگری بـه عنوان سبک دریل انگلیسی شکل گرفت.

 

بررسی محبوب ترین اهنگ هایی رپ سبک دریل هیپ هاپولوژیست

همانطور کـه می ‌دانید سبک ها و ژانر هاي‌ متعددی در موسیقی رپ در سراسر جهان شکل گرفته اسـت و هر کدام طرفداران خاص خودش را دارد. ژانر دریل نیز بـه خاطر این‌که از بطن جامعه غالب هر کشوری برخاسته اسـت و مشکلات و نابهنجاری هاي‌ موجود در ان را بـه صورت واقع بینانه بازگو می‌کند نه تنها در بین رپر ها بلکه در بین مردم نیز بسیار محبوب و پرطرفدار اسـت. چرا کـه در واقع این سبک نوعی زبان جامعه غالب میباشد کـه با مشکلات فراوانی درگیر هستند.

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

این رپر با استعداد و سرشناس ایرانی تا بـه اکنون علاوه بر تک موزیک، آلبوم هایي را نیز منتشر کرده اسـت کـه خیلی از آلبوم‌ هاي‌ او بـه دلیل سبک خاصشان با طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی رو بـه رو شده اند. حال اگر تمایل بـه دانلود بهترین آلبوم هاي‌ این رپر سرشناس را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم تا بـه اینترنت مراجعه نمایید. نکته مهم دراین مورد موزیک سازی اشکان کاگان برای آلبوم هاي‌ او میباشد.

 

بررسی حواشی هیپ هاپولوژیست با امیرتتلو و رضا پیشرو

هیپ هاپولوژیست یک زرنگی کـه کرد با امیرتتلو و رضا پیشگام در افتاد٬  کـه این موضوع شامل سروش نیز می‌ باشد. می‌ توان اینگونه بیان کرد کـه هر از گاهی منابع اطلاعاتی او در شبکه‌ هاي‌ مجازی مانند اینستاگرام توسط کاربران دست بـه دست می‌ شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی رپرهای آمریکایی که برای مسلمانان خواندند «+عکس»

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

کـه این موضوع باعث بـه وجود آمدن حواشی متعددی برای او می‌شود. حال از مهم ترین حواشی پیرامون او در رابطه با فعالیت‌ هایي کـه در حرفه خود انجام می‌ دهد، کل کل هایي کـه با سایر رپران دارد، دیس و دیس بک هایي کـه بین او و سایر رپران منتشر میشود، روابط شخصی او و عده اي از موضوعات دیگر اشاره کرد.

 

آیا هیپ هاپولوژیست در تهران زندگی میکند ؟‌

میتوان گفت کـه هیپ هاپولوژیست در تهران زندگی میکند و ممکن اسـت او مهاجرت کند و  در حرفه خود پیشرفت کنند و بـه صورت آزادانه تری فعالیت کنند از ایران بـه کشور های اروپایی و یا کشور های نزدیک بـه ایران مهاجرت کردند.

 

حال شاید برای شـما جالب باشد کـه بدانید سروش متولد ایران اسـت و تا مدت‌ ها در ایران زندگی کرده اسـت، اما مدتی اسـت کـه او بنا بـه دلایلی و هم چنین پیشرفت در حرفه خود از ایران مهاجرت کرده اسـت؛ در حال حاضر در یکی از کشور های خارجی بـه فعالیت‌ هاي‌ روزمره و روتین خود می‌پردازد.

 

میزان درآمد هیپ هاپولوژیست از ساند کلود

هیپ هاپولوژیست بـه تازگی بسیار محبوب شده اسـت ودر ساند کلود و بقیه رسانه ها درامد خوبی دارد، بـه همین گاهی اوقات سوالات متداولی برای مخاطبان او بـه وجود می‌آید، بـه عنوان مثال یکی از سوالاتی کـه برای ان ها بـه وجود می‌ آید .

 

این اسـت کـه درآمد این رپر چقدر اسـت؟ در ابتدا باید بگوییم کـه او از طریق فروش آلبوم ها و موزیک هایش و برگزاری کنسرت درآمدزایی می‌ کند. هم چنین بیان شده اسـت کـه درکنار حرفه اش، بیزینس هاي‌ دیگری نیز دارد و از این طریق هم یک منبع درآمد خوب برای خود بـه وجود آورده اسـت. البته در رابطه با میزان درآمد او اطلاعاتی در اینترنت در معرض نمی باشد.

 

ادرس اینستاگرام هیپ هاپولوژیست

پیج اینستاگرام هیپ هاپولوژیست را در پایین مقاله قرار دادیم اواین روزها خیلی از مردم اعم از افراد مشهور و یا غیر مشهور دراین شبکه فعالیت می‌ کنند کـه این موضوع شامل سروش نیز می‌باشد.

بیوگرافی هیپ هاپولوژیست رپر پرحاشیه | بررسی آثار و حقایق جالب از او (+عکس)

حال بهتر اسـت کـه بدانید او اینروزها اینستا را بـه مرکز فعالیت خود تبدیل کرده اسـت و از طریق پیجش بـه معرفی موزیک ها و آلبوم هاي‌ خود می‌پردازد و با مخاطبان و طرفدارانش در ارتباط اسـت. حال شـما برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام هیپ هاپولوژیست مشهور کافیست تا بـه قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و نام این رپر را جست‌وجو کنید تا پیج او برای شـما نمایش یابد.

 

آیا هیپ هاپولوژیست ازدواج کرده است ؟‌

سروش رپر پرحاشیه ایرانی در مورد همسرش چیزی نگفته اسـت گویا او مجرد می‌باشد٬ این‌که با چه فردی در رابطه میباشد و یا این‌که اصلا دارای دوست دختر هست یا خیر نیز دیگر سوال هایي اسـت کـه از سوی طرفداران این خواننده مطرح شده اسـت اما هنوز جوابی برای ان ها وجود ندارد زیرا اطلاعاتی مربوط بـه زندگی شخصی این خواننده رپ مطرح در معرض نیست.

 

در بین موزیک هاي‌ این خواننده ما موزیک هایي را مشاهده میکنیم کـه بـه عنوان دیس معرفی شده اند. یکی از مشهور ترین دیس ها این خواننده، دیس آهنگی اسـت کـه همانگونه کـه اشاره کردیم ان را بـه دانیال داده کـه بسیار نیز بین موزیک هاي‌ این خواننده درخشیده اسـت.

 

 

سوالات متداول 

 

هیپ هاپولوژیست چند سال دارد؟ 

او متولد دهه ۶۰ میباشد .

 

مشهور ترین اهنگ هاي‌ هیپ هاپولوژیست کیست؟

رز و دوکی بـه همراه اهنگ هاي‌ دیگر هیپ هاپولوژیست بسیار محبوبیت زیادی دارد . 

 

سبک رپ خوندن هیپ هاپولوژیست چیست؟

او مشهور بـه سبک دریل میباشد کـه بسیار محبوبیت پیدا کرده اسـت . 

 

پیج اینستاگرام هیپ هاپولوژیست چیست؟

Soroush Valizadeh «@hiphopologist» نام پیج اوست 

دیدگاهتان را بنویسید