خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

خاطره اسدی یکی از بازیگران و هنرپیشه های زن ایرانی است که در سینمای ایران معروف بوده است در ادامه با خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس) سایت هاتم بت را دنبال نمایید.

 

بیوگرافی خاطره اسدی 

خاطره اسدی متولد 7 شهریور ماه سال 1362 در اصفهان می باشد و در رشته بازیگری در دانشگاه ازاد تهران تحصیل کرده است. سن این بازیگر 37 سال می باشد و از 20 سالگی و در سال 1383 به صورت رسمی وارد عرصه هنر شد.خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

خاطره اسدی بازیگر تئاتر و سینما و تلوزیون ایران می باشد که با بازی در فیلم های مختلف توانسته شهرت زیادی برای خود کسب کند. در طی 17 سال حضور در عرصه بازیگری وی در مجموع در 17 فیلم و سریال نقش افرینی کرده است که شامل 11 فیلم سینمایی و 6 سریال می باشد که در این میان یک فیلم سینمایی و دو سریال مربوط به نمایش خانگی می باشد. اخرین فیلمی که این بازیگر در ان نقش افرینی کرده است.

 

فیلم مردم معمولی اثر رامبد جوان می باشد که در همین امسال منتشر شد و خاطره اسدی با نقش ستاره در ان حضور دارد. داستان علاقه خاطره اسدی به بازیگری از سن 14 سالگی و زمانی که او به کلاس های بازیگری صدا و سیما رفت اغاز شد و به صورت جدی در این کلاس ها شرکت کرد و سپس به دلیل علاقه ای که به این حرفه داشت رشته بازیگری را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

 

وی سپس در سال 1383 برای اولین بار در فیلم (دیشب باباتو دیدم آیدا) جلوی دوربین ظاهر شد و اولین فیلم خود را که یک فیلم سینمایی بود بازی کرد. در سال 1383 که وی اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم (دیشب باباتو دیدم آیدا) به کارگردانی رسول صدر عاملی بازی کرد توسط هانیه توسلی بازیگر سرشناس سینما و تلوزیون به عوامل این فیلم معرفی شده بود.

 

میزان درآمد خاطره اسدی

در عرصه سینما و تلوزیون ایران معمولا هر بازیگر برای نقش افرینی در یک فیلم یا مجموعه رقم قابل توجهی از عوامل ان دریافت می کند و معمولا هر چه بازیگر مطرح و خوش نام تر باشد.خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

رقم قرارداد او نسبت به سایرین بیشتر است از همین رو بازیگران از حرفه خود درامد زیادی دارند. خاطره اسدی که یکی از بازیگران شاخص سینما، تئاتر و تلوزیون ایران است و با توجه به شهرت بالایی که دارد.

 

برای نقش افرینی در هر فیلم به نظر رقم بالایی را از عوامل این مجموعه دریافت می کند و سالانه درامد بالایی دارد. خاطره اسدی فعالیت خود را از سال 1383 اغاز کرد و طبیعتا هرچه فعالیت او در این عرصه بیشتر و بر شهرت او افزوده شد.

 

رقم قراردادی او نیز بالا تر رفت. البته ممکن است این بازیگر معروف از دیگر منابع نیز مانند اسپانسر، تبلیغات و … هم درامدی داشته باشد اما خود وی در این مورد تا کنون صحبتی نکرده است اما چیزی که مشخص است وی از طریق نقش افرینی در فیلم های مختلف درامد بالایی دارد.

 

عکس های خاطره اسدی بازیگر

با توجه به این که هر کدام از سلبریتی ها و افراد مشهور همواره در تیر راس رسانه ها و مردم هستند چشم بسیاری از دوربین های خبرنگاران و عکاسان بر روی این افراد زوم شده است و در مراسمات و یا فعالیت های روزمره ان ها عکس های زیادی از این سلبریتی ها منتشر می شود. با توجه به این که خاطره اسدی نیز یکی از بازیگران معروف و مشهور سینما و تلوزیون ایران می باشد.خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

از همین رو عکس های زیادی از ان ها توسط عکاسان و خبرنگاران منتشر می شود و علاوه بر آن خود این بازیگر نیز در صفحه رسمی خود در اینستاگرام عکس های زیادی از فعالیت های روزمره خود و … منتشر کرده است و هر کدام از این عکس ها نیز از سوی رسانه ها مختلفی دوباره در شبکه های مجازی و سایت ها منتشر می شوند.

 

که در این مقاله نیز تعدادی از عکس های این بازیگر سرشناس وجود دارد و اگر تمایل به دیدن عکس های بیشتری از وی دارید می توانید نام این بازیگر را در گوگل سرچ و یا به صفحه پیج اینستاگرامی او مراجعه کنید.

 

خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

این بازیگر فعالیت هنری خود را از سال 1383 با بازی در فیلم سینمایی (دیشب باباتو دیدم آیدا) آغاز کرد و پس از آن در مجموعه های مختلفی ایفای نقش کرد. این هنرپیشه 17 سال سابقه فعالیت در عرصه تئاتر، سینما و تلوزیون دارد که فعالیت سینما و تلوزیون او شامل 17 فیلم و سریال می باشد.

 

که هر کدام از ان ها نقش بسزایی در معروف شدن این بازیگر داشتند. خاطره اسدی در 11 فیلم سینمایی و 6 سریال بازی کرده است که برخی از ان ها از نمایش خانگی منتشر شده اند. در این قسمت معروف ترین و برخی از بهترین فیلم و سریال هایی که تا کنون این بازیگر در آن ها حضور داشته است را معرفی خواهیم کرد.خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

حضور در سریال ممنوعه

مجموعه ممنوعه یکی از پر مخاطب ترین و پر بیننده ترین فیلم های نمایش خانگی چند سال اخیر می باشد که در اواخر تابستان سال 1397 منتشر شد که برای مدتی پخش این سریال به دلیل سکانس ها و حواشی ای که داشت متوقف شد.

 

سریال ممنوعه در 2 فصل منتشر شده است که فیلم برداری سکانس های این مجموعه در شهر های شمالی ایران تصویر برداری شده اند. سریال ممنوعه یکی از معروف ترین فیلم هایی است که این بازیگر معروف در آن نقش افرینی کرده است.

 

خاطره اسدی در این مجموعه در نقش اذر بازی کرده است که در هر دو فصل این سریال حضور دارد. از بازیگران سرشناس این سریال می توان به میلاد کی مرام، نیکی کریمی، پژمان بازغی، الهه حصاری، خاطره اسدی و امیرحسین ارمان اشاره کرد.

 

خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

مجموعه سقوط یک فرشته یکی از فیلم های پر بیننده اوایل دهه 90 بود که در ماه مبارک رمضان سال 1390 از شبکه یک سیما منتشر شد. سقوط یک فرشته با بازی خاطره اسدی و مهرداد صدیقیان به کارگردانی برادران بهرامیان ساخته شد.

 

علاوه بر اسدی و صدیقیان بازیگران مطرح دیگری مانند شبنم مقدم، مسعود رایگان و فریبا کوثری در این سریال بازی کرده اند. سریال سقوط یک فرشته از معروف ترین کار های خاطره اسدی می باشد که با بازی در این سریال بسیار دیده و معروف شد.

 

ادرس اینستاگرام خاطره اسدی

خاطره اسدی در اینستاگرام فعالیت تقریبا زیادی دارد و یکی از هنرمندان فعال اینستاگرام به شمار می رود. این بازیگر در پیج اینستاگرام خود بیش از 340 هزار فالوور دارد و تا کنون 204 پست با موضوع های مختلف که اکثر آن ها عکس های خود در حال سفر و گردش می باشند است. خاطره اسدی پست های زیادی در مورد کتاب های مختلف منتشر کرده است.خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

و به نظر علاقه زیادی به کتاب دارد. او گاهی از پشت صحنه و برخی از سکانس های فیلم هایی که در ان ها بازی کرده است نیز پست منتشر می کند. این بازیگر علاوه بر 204 پستی که منتشر کرده است 22 هایلایت از استوری های خود نیز ذخیره کرده است.

 

که این هایلایت ها مربوط به کتاب، سفر ها، تفریحات، ورزش و دیگر فعالیت های روزمره او می باشند. خاطره اسدی بیو خاصی ندارد و در بیو پیج خود فقط کلمه memory وجود دارد. این بازیگر با نام khatereh_asadi در اینستاگرام فعالیت دارد و با توجه به تیک آبی پیج او پیدا کردن صفحه این بازیگر در اینستاگرام کار اسانی است. این هنرپیشه مطرح سینما و تلوزیون تا کنون 107 نفر را فالو کرده است که اغلب آن ها همکاران و دیگر بازیگران سینما و تلوزیون می باشند.

 

خاطره اسدی متولد کجاست ؟

در قسمت زندگینامه خاطره اسدی گفته شد که این بازیگر مطرح سینما، تلوزیون و تئاتر ایران متولد 7 شهریور ماه سال 1362 در اصفهان می باشد و اکنون در اواخر سن 37 سالگی به سر می برد. این بازیگر 37 یا بهتر است بگوییم 38 ساله از سن 20 سالگی فعالیت هنری خود را در سینما و تلوزیون ایران آغاز کرد و تا کنون ازدواجی نکرده است و شایعاتی که پیرامون ازدواج او با یکی دیگر از هنرمندان سینما منتشر شده است صحت ندارد.

 

خاطره اسدی (khatereh asadi) یکی از کم حاشیه ترین هنرمندان ایران است. به گفته خود وی قبل از این که او در عرصه بازیگری فعالیت کند تصمیم گرفت همیشه با اخبار سینمایی در اوج باشد نه با حاشیه های مختلف از همین رو تمام سعی خود را کرد تا وارد حاشیه نشود و تمرکز خود را فقط بر روی بازیگری بگذارد. خاطره اسدی تا کنون می توان گفت که هیچ حاشیه هنری ای نداشته که بخواهد به فعالیت او در سینما لطمه وارد کند.

 

حواشس خاطره اسدی و ممنوع الکاری

اما در کنار آن برخی حواشی به صورت اتفاقی رخ داده است مانند خبر ازدواج او با یکی دیگر از هنرمندان سینما و تلوزیون که سر و صدای زیادی به پا کرد اما خود وی این موضوع را خیلی زود تکذیب کرد و گفت تا کنون هیچ ازدواجی نکرده است و تمامی اخبار مربوط به ازدواج او شایعه هستند. همچنین زمانی که خاطره اسدی در فیلم ممنوعه ایفای نقش کرد.خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

این فیلم به دلیل سکانس هایی که داشت برای مدتی پخش ان متوقف شد و حواشی زیادی رقم زد اما نمی توان حواشی مربوط به فیلم ممنوعه را به پای خاطره اسدی نوشت. همان طور که گفته شد.

 

این بازیگر یکی از بی حاشیه ترین هنرمندان و سلبریتی های ایرانی به شمار می رود به طوری که هرچه در دیگر منابع نیز جستجو کنید حاشیه بزرگی از نمی توانید پیدا کنید و همین بی حاشیه بودن باعث شده تبدیل به یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازیگران تئاتر، سینما و تلوزیون تبدیل شود.

 

ایا خاطره اسدی به الهه حصاری شبیه است ؟‌

الهه حصاری یکی دیگر از هنرمندان جوان و شناخته شده سینما و تلوزیون ایران می باشد که چندین سال است در این عرصه فعالیت می کند و یک نیم شباهتی با خاطره اسدی دارد و این شباهت ممکن است.خاطره اسدی کیست؟‌ | بیوگرافی بازیگر معروف و عکس های داغ او (+عکس)

با گریم بیشتر هم بشود و همین شباهت میان این دو بازیگر باعث شده تا برخی از کاربران بر این عقیده باشند که این دو نفر نسبتی با یک دیگر دارند که اخباری که در این خصوص منتشر می شود صحت درستی ندارند.

 

زیرا نه تنها در سینمای ایران بلکه در دیگر کشور ها نیز شباهت میان دو هنرمند بسیار اتفاق می افتد و هنرمندان زیادی وجود دارند که با دیگر همکار خود شباهت ظاهری دارند و تعداد کمی از ان ها نسبتی با هم دارند اما شباهتی که میان خاطره اسدی و الله حصاری وجود دارد ربطی به نسبت میان این دو هنرمند ندارد و تنها نسبت میان آن ها همکاری است.

 

ازدواح و طلاق های خاطره اسدی

در قسمت های قبل گفته شد که شایعات و اخباری در گذشته مبنی بر ازدواج خاطره اسدی با یکی دیگر از هنرمندان سینما و تلوزیون مطرح شد که توسط خود این بازیگر این اخبار رد شد. در گذشته چند عکس از شهرام حقیقت دوست بازیگر شناخته شده سینما و خاطره اسدی منتشر شد و تعداد زیادی از کاربران و حتی رسانه ها به اشتباه فکر کردن.

 

که این دو بازیگر با هم ازدواج کرده اند و یک زوج هنرمند دیگر به تعداد زوج های هنرمند سینمای ایران اضافه شده است که این موضوع سریعا توسط هر دوی این بازیگران رد شد و خاطره اسدی در یک مصاحبه عنوان کرد.

 

که هیچ نسبتی با اقای حقیقت دوست ندارد و وی تا کنون ازدواجی نکرده است و تمامی اخبار مبنی بر ازدواج او با این بازیگر نادرست می باشد. پس از این مصاحبه رسانه هایی که خبر ازدواج این دو بازیگر را منتشر کرده بودند به اشتباه خود پی بردند و همچنین مشخص شد که این بازیگر مجرد است و هیچ ازدواجی نداشته است.

 

خاطره اسدی تا کنون هیچ ازدواجی نکرده است و در سن 38 سالگی مجرد است. چندی پیش شایعاتی مبنی بر ازدواج او با یکی از هنرمندان مطرح سینما و تلوزیون ایران منتشر شد که پس از ان این اخبار توسط خود این بازیگر رد شد و خود او نیز در یک مصاحبه ای به صورت عمومی عنوان کرد که تا کنون هیچ ازدواجی نکرده است و هنوز مجرد است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید