رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس (تصاویر عاشقانه)

ازاده اکبری همسر سروش لشگری یا همان هیچ کس رپر مشهور ایرانی میباشد کـه بسیار مشهور شده اسـت و جزو محبوب ترین خواننده هاي‌ ایران اسـت در ادامه با رابطه ي عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچ کس «عکسهای عاشقانه» سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

ازاده اکبری کیست‌؟

آزاده اکبری، همسر پدر رپ پارسی یعنی سروش هیچ کس می‌باشد کـه نام واقعی او سروش لشکری میباشد. آزاده اکبری وکیل پایه یک دادگستری نیز میباشد کـه زمانی کـه شغل او رونمایی شد باعث تعجب همگان شده بود.رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس (تصاویر عاشقانه)

این شخص بـه همراه شوهر خود در انگلستان زندگی می‌کند ودر شهر لندن ساکن می باشند. از او بـه عنوان یکی از موفق ترین زنان ایرانی یاد میشود کـه تحصیلات خودرا در بيرون از کشور گذرانده اسـت و بـه این نحو عنوان یکی از موفق ترین زنان را بـه خود اختصاص داد.

 

او تحصیلات خودرا در کشور استرالیا ودر دانشگاه هاي‌ این کشور بـه اتمام رسانده اسـت و همانگونه کـه گفتیم در رشته حقوق تحصیل کرده اسـت و موفق شده اسـت کـه وکیل پایه یک داد گستری شود.

 

تحصبلات ازاده اکبری

آزاده اکبری علاوه بر این کـه در رشته حقوق مشغول فعالیت می‌باشد شرکتی را مختص خودش تاسیس کرده اسـت کـه این مورد نیز باعث می‌شود در فهرست بانوان موفق قرار بگیرد. اگر بخواهیم در مورد شرکت او بگوییم باید گفت کـه او درسال هزار و سیصد و نود و پنج شرکتی را بـه نام Lync Media Group تاسیس کرد.

 

و خودش در سمت مدیر عاملی مشغول بـه فعالیت شد. این شرکت یک آژانس برای کارهای مهم در سطح جهانی اسـت کـه در آن کمپین هاي‌ مختلف برای همین رویداد ها آماده سازی میشود. او هم چنین در کار هاي‌ خیر نیز پیش قدم میباشد و تاکنون کار هاي‌ مختلفی را انجام داده اسـت و یک زن فعال می‌باشد.رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس (تصاویر عاشقانه)

او در یک سال بعد یعنی درسال هزار و سیصد و نود و شش ودر آذر ماه دریک انجمن خیریه بـه نام امید فعالیت خودرا آغاز کرد. این خیریه با هدف کمک بـه افراد نیازمند وهم چنین زنان کم درآمد و یا حتی بی سرپرست و بد سرپرست، هم چنین برای تحصیل و برای آموزش هاي‌ دیگر بـه وجود امده اسـت. هم چنین این شخص بـه برابری جنسیتی بسیار تاکید دارد و این مورد نیز در میان بانوان بسیار زیاد مورد اهمیت میباشد.

 

بعد ازآن نیز این شخصیت بسیار زیاد بـه فعالیت خود ادامه داد و یک عنوان بسیار خوب را برای خود توانست بـه دست بیاورد. او تقریباً دو سال با عنوان یک مشاور برای یک موسسه برای کشور آمریکا، فعالیت زیادی انجام داد.

 

رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس «تصاویر عاشقانه»

در مورد رشته هاي‌ تحصیلی این شخص اگر بخواهیم بگوییم باید گفت کـه او در ابتدا دریک دبیرستان در استرالیا درسال دو هزار و یک مشغول بـه تحصیل شد. پس ازآن نیز این فرد در دانشگاه سیدنی در رشته مهندسی گرایش دکترای هسته اي درسال دو هزار و دو مشغول بـه تحصیل شد و این تا سال دو هزار و هفت بـه طول انجامید. پس ازآن نیز بـه دانشگاه فنی و بازهم در سیدنی رفت.رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس (تصاویر عاشقانه)

ودر رشته روزنامه نگاری در مقطع کارشناسی ارشد مشغول شد. هم چنین از دیگر رشته هاي‌ تحصیلی این شخص بخواهیم بگوییم باید مدرک نگارش خلاق از موسسه ادبیات شهر درسال دو هزار و شانزده را نام ببریم. شوهر او سروش هیچ کس اسـت؛

 

در مورد رپر حرفه اي و سروش لشکری و یا هیچ کس اگر بخواهیم توضیح اندکی بدهیم باید بگوییم کـه او یک ترانه سرای حرفه اي میباشد کـه از یک صدای کلفت و بسیار خشن برخوردار میباشد. ترانه هایي کـه این شخصیت می‌خواند اغلب اصطلاحات و تکیه کلام هاي‌ مختلف بسیار زیادی دارد و از ادبیات خیابانی و کوچه بازاری و یا بـه نوبه اي از کلماتی لاتی در آن استفاده شده اسـت. این موضوع باعث می‌شود کـه موزیک هاي‌ او برای همه ی قابل فهم و درک و جذاب باشد.

 

ادرس اینستاگرام ازاده اکبری

ازاده اکبری این فرد از یک اینستاگرام بسیار فعال برخوردار می‌باشد ودر این پیج کار هاي‌ مختلفی را انجام می‌دهد. او فعالیت هاي‌ خیریه بسیار زیادی را انجام میدهد کـه در پیج خود نیز بـه مدیریت آن میپردازد. این فرد هم چنین در پیج اینستاگرام خود، عکس هاي‌ مختلفی را از خود منتشر می‌کند؛ هم چنین در پیج این شخص هم می‌توان عکس هاي‌ او با همسرش را تماشا کرد.رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس (تصاویر عاشقانه)

او در اینستاگرامش بیش از نیم میلیون فالوور دارد و پست هاي‌ مختلفی را منتشر کرده اسـت. هم چنین از اینستاگرامش بـه عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی استفاده می‌کند کـه این بیلبورد تبلیغاتی نیز برای او درآمد بسیار خوبی را بـه ارمغان اورده اسـت. ازاده اکبری اینستای فعالی دارد ودر آن کار هاي‌ مختلفی را انجام میدهد.

 

کانال یوتیوب ازاده اکبری

از دیگر شبکه هاي‌ اجتماعی کـه یک معیار بالا برای برچسب زدن پر طرفدار برای یک ویدیو می‌باشد، یوتیوب اسـت کـه از طریق آن میتوان یک آمار بسیار دقیق و جامع برای بازدید هاي‌ یک کلیپ بـه دست آورد. این شبکه اجتماعی سلبریتی هاي‌ زیادی را در خود جای داده اسـت کـه یکی از این افراد آزاده اکبری میباشد. آزاده اکبری نیز در یوتیوب حضور مستمر و فعالی دارد کـه در آن می‌توان ویدیو هایي از فعالیت این فرد را مشاهده نمود.

 

هم چنین او و هیچ کس نیز ویدیو هایي با یک دیگر گرفته اند کـه آنها را نیز میتوان بسیار دقیق و باکیفیت بالا در یوتیوب این شخص مشاهده کرد. او از حضور خود در موسسات مختلف ویدیو تهیه می‌کند و انها را در یوتیوبش قرار میدهد و میتوان بـه وسیله آن این کلیپ ها را البته درصورت تمایل مشاهده نمود. او نیز از یوتیوب موفق بـه کسب درآمد شده اسـت و از این برنامه بـه ازای پست هایش طبق یک بازدید مشخص هزینه دریافت میکند.

 

میزان درامد ازاده اکبری

او یک زن موفق و فعال در عرصه هاي‌ مختلفی میباشد. همانطور کـه گفته شد آزاده اکبری در موسسه اي خیریه در ایالات امریکا مشغول فعالیت اسـت و هم چنین این فرد نیز از طریق شرکتی کـه خودش مدیریت آنرا بر عهده دارد کسب درآمد میکند.رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس (تصاویر عاشقانه)

شرکت او کـه در باطن یک شرکت تبلیغاتی می‌باشد بسیار موفق بوده و بـه همین طریق توانسته اسـت کـه درآمد بسیار زیادی را بـه دست بیاورد. هم چنین باید گفت کـه این شخص در اینستاگرام نیز بسیار فعال اسـت و از این طریق نیز بـه کسب درآمد بسیار زیادی میپردازد.

 

آزاده اکبری همانطور کـه گفته شد همسر هیچ کس خواننده مشهور میباشد و این دو زندگی بسیار خوبی رابا یک دیگر دارند. آنها در انگلیس ساکن هستند و این زندگی خوب را دراین کشور اداره میکنند. این دو نفر مدت هاي‌ زیادی می‌باشد کـه دراین کشور زندگی میکنند.

 

رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس «تصاویر عاشقانه»

آزاده اکبری یک زن موفق در تمامی عرصه هاي‌ اجتماعی اسـت و قطعا وقتی واژه موفق برای کسی گفته می‌شود یعنی این شخص توانسته اسـت کـه بدون ایجاد هیچگونه حاشیه اي بـه مسیر خود ادامه بدهد و این توانایی مدیریت بسیار عالی وی را نشان می‌دهد. او نیز توانسته اسـت کـه بدون ایجاد حاشیه بـه زندگی آارام خود بپردازد و چه بسا یک زندگی آرام را نیز اداره کند.رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس (تصاویر عاشقانه)

البته باید گفت کـه پتانسیل او برای داشتن حاشیه هاي‌ مختلف زیاد اسـت و این بـه این دلیل اسـت کـه او همسر سروش لشکری و یا هیچ کس می‌باشد اما بـه خوبی توانسته اسـت از پس مدیریت آن بر بیاید. پس در نتیجه باید گفت کـه او میتواند بـه خوبی از پس همه ی چیز بر بیاید و تاکنون دارای حاشیه نشده اسـت.

 

در پاسخ بـه این پرسش باید گفت کـه خیر، گفتگو رسمی با این فرد انجام نشده اسـت اما کاربران از او سوال هاي‌ زیادی را می پرسند واو بـه اسانی بـه تمامی این سوالات پاسخ میدهد و اگر با سوالی موافق نباشد هرگز بـه آن پاسخ نمیدهد و این تنها گفت و گو صورت گرفته با آزاده اکبری میباشد. البته اگر گفت و گو اي با او انجام شده اسـت منتشر نشده چرا کـه هیچ نکته اي ازآن تاکنون منتشر نشده اسـت.

 

همسر ازاده اکبری کیست. ؟‌

در مورد همسر آزاده اکبری باید بگوییم کـه همسر او سروش لشکری و یا همان هیچ کس می‌باشد کـه از او بـه عنوان پدر رپ پارسی نیز یاد می‌شود. در ادامه بـه بیوگرافی کوتاهی از او اشاره خواهیم کرد. سروش هیچ کس یک رپر حرفه اي می‌باشد کـه متولد نوزدهم اردیبهشت ماه سال شصت و چهار ودر تهران میباشد. او دانشجو شده بود کـه بعدها بـه علت یکسری دلایل اخراج و دانشجوی اخراجی در رشته مترجمی زبان اسـت. این شخص با همسر خود الان در بریتانیا زندگی میکنند.

 

در مورد خانواده هیچ کس باید گفت کـه این فرد تنها پسر خانواده می‌باشد و تنها دو خواهر دارد. او دریک سال اول زندگی خود در کشور آلمان بودو بعد ازآن افراد خانواده او بـه ایران برگشتند ودر منطقه ونک در تهران ساکن شدند.رابطه ی عاشقانه و جالب آزاده اکبری با پدر رپ فارس هیچکس (تصاویر عاشقانه)

او اصالتی همدانی دارد چراکه پدرش همدانی میباشد اما مالک یک کارخانه در اصفهان اسـت. یک نکته جالب در مورد هیچ کس این می‌باشد کـه او با یک خلبان آزاده بـه نام سر لشکر حسین لشکری نسبت خانوادگی دارد و این یونیک بودن این رپر را می‌رساند.

 

در مورد کار حرفه اي این شخصیت باید یگوییم کـه او از سال هزار و سیصد و هفتاد و نه و زمانی کـه تنها پانزده سال سن داشت، نوشتن ترانه هاي‌ انگلیسی را اغاز نمود ودر نهایت درسال هزار و سیصد و هشتاد و دو ترانه اي را بـه همراه فردی دیگر بـه نام سالومه سی ام کـه نامش چشما رو من بود، منتشر کرد. این دو نفر جزو نخستین افرادی بودند کـه ترانه هاي‌ انگلیسی را بـه صورت رپ در ایران وارد کردند.

 

دلیل محبوبیت سروش هیچکس

نام گروهی کـه هیچ کس برای خود ایجاد کرد ۰۲۱ میباشد کـه در آن رضا پیشگام نیز فعالیت داشت کـه نام آن بعداً بـه صامت تغییر یافت. این گروه رپ بـه صورت تدریجی مضمون اجتماعی را برای شعر هاي‌ خود انتخاب نمودند و آنرا گشترش دادند. در مورد شهرت هیچ کس باید بگوییم کـه این فرد از سال هزار و سیصد و هشتاد پنج ودر سن بیست و یک سالگی آلبومی را منتشر کرد کـه نام آن جنگ آسفالت بودو با همین آلبوم توانست بسیار زیاد مشهور بشود.

 

او علاوه بر خوانندگی و رپری کار بازیگری نیز انجام داده اسـت کـه این بازیگری در فیلم کسی از گربه هاي‌ ایرانی خبر نداره بود؛ کارگردان این فیلم شخصی بـه نام بهمن قبادی اسـت و هم چنین هیچ کس نماهنگی رابا عنوان اختلاف دراین فیلم اجرا نمود.

 

پس از مدتی نیز او قصد مهاجرت کرد و تصمیم گرفت کـه از ایران برود، او درسال هشتاد و نه و وقتی تنها بیست و پنج سال سن داشت ایران را ترک کرد و بـه بریتانیا رفت ودر آن جا مشغول بـه فعالیت شد. با این کـه خودش می‌گوید قصدش این نبود کـه ایران را برای همیشه ترک کند اما گویا برای همیشه رفته اسـت.

 

لایو های ازاده اکبری

آزاده اکبری لایو هاي‌ متعددی را می‌گذارد کـه در آن در حال کار هاي‌ مختلفی اسـت. لایو هاي‌ او اصولا در مورد کار هاي‌ خیریه او می‌باشد و یا در شرکتش اسـت. هم چنین زمانی کـه با همسر خود می‌باشد نیز گاهی اوقات لایو منتشر میکند کـه این لایو ها گاها بـه صورت کلیپ بر روی صفحه او ذخیره می‌شوند. هم چنین باید گفت کـه این فرد در اوقات فراغت خود نیز لایو هاي‌ مختلفی را برگزار می‌کند کـه این لایو ها بیشتر جنبه گپ و گفت و گو با طرفدارانش میباشد.

 

قبل از این کـه بخواهیم درمورد دعوای امیر تتلو و هم چنین آزاده اکبری بپردازیم باید بـه گفتن یک مقدمه بپردازیم. مدتی پیش امیر تتلو موجی را در فضای مجازی بـه راه انداخت کـه واکنش هاي‌ منفی بسیار زیادی را بـه دنبال داشت. این شخص اعلام کرد کـه میـــخواهد حرم سرا راه بیندازد و از دختران خواست کـه بـه صورت داوطلبی بـه او پیام بدهند. ماجرا تا بـه اینجای کار مشکلی نداشت.

 

دعوای تتلو با ازاده اکبری

اما مشکل اساسی زمانی بود کـه تتلو اعلام کرد میـــخواهد حرم سرای خودرا از بین دخترانی با سنین پانزده تا بیست سال راه اندازی کند کـه موجی از واکنش هاي‌ منفی کاربران بـه سمت این شخص روانه شد. هم چنین باید گفت کـه ارتباط جنسی در تعداد زیادی از کشور ها با دختران پانزده ساله ممنوع میباشد و این بر شدت مخالفت ها افزود.

 

در ادامه بحث باید بگوییم کـه بـه علت همین موضوع، سروش لشکری و یا همان هیچ کس و همسرش دعوای شدیدی رابا یک دیگر بـه راه انداختند. جریان از این قرار بود کـه این فرد یعنی آزاده اکبری از صفحه امیر تتلو و هم چنین استوری هاي‌ او کـه در مورد حرمسرا و شرایطش صحبت کرده بود اسکرین شات هایي را در پیج اینستاگرام خود و هم چنین در صفحه توییتر خود آنها را منتشر کرد و امیر تتلو را در آن تگ کرد و هم چنین با خطاب قرار دادن یونیسف و تقاضای کمک ازآن خواهان این شد کـه این فرد را دستگیر کنند و یا جلوی کار هاي‌ غیر انسانی وی را بگیرند.

 

ورود به سایت شرط بندی هیچکس

طبق بررسی هایي کـه داشتیم سایت هیچ کس را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه قرار دادیم ودر واکنش بـه کار هاي‌ این زن و حمایت از آزاده اکبری، سروش لشکری بـه همراه یک خبر نگار بـه نام آزاده قجری از او حمایت کردند و با زدن کمپین هاي‌ حمایتی نیز خواستار جلوگیري از اینکار امیر تتلو شدند. البته باید گفت کـه در میان این افراد دعوای لفظی نیز شکل گرفت کـه ویدیو آن نیز در یوتیوب موجود میباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید