رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی (+عکس)

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی (+عکس)

صابر کاظمی یکی از بازیکنان معروف والیبالیست کشورمون است که در چند ماهی که وارد دنیای والیبال شده بـه سرعت بـه تیم ملی ایران دعوت سده است در ادامه با رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال نمایید. 

 

بیوگرافی صابر کاظمی 

صابر کاظمی در تاریخ ۳ دی ماه ۱۳۷۷ در شهرستان آق قلای استان گلستان، بـه دنیا آمد. وی در تیم ملی والیبال ایران و باشگاه زراعت بانک آنکارا بازی کرده است. اصالت خانوادگی آن ها ترکمنی است. صابر کاظمی ۲ متر و ۵ سانتیمتر قد دارد.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

او بخاطر قد بلندی که داشت، از کلاس پنجم ابتدایی بـه واسطه ی تشویق خانواده اش، ورزش والیبال را شروع کرد. صابر کاظمی در والیبال، الگوی داخلی یا خارجی خاصی ندارد.صابر کاظمی درخصوص ثروت می گوید که توقع بالایی نداشته و ندارد.

 

ولی اگر بگوید در رشته والیبال بـه پول فکر نکرده دروغ گفته است. کسب عنوان بهترین بازیکن جهان از اهداف اصلی وی می باشد و با این روش می تواند کسب درآمد کند. او معتقد است که یک روز میتواند بـه هدفش برسد و از این طریق بهترین بازیکن جهان شود.

 

دلیل محبوبیت صابر کاظمی

صابر کاظمی در پست پشت خط زن مشغول بازی کردن است و در زیر مجموعه این پست، افراد دیگری فعالیت میکنند که از آنها میتوان بـه امیر غفور و پوریا یلی اشاره کرد که بـه خوبی توانسته اند مهارت خود را نشان دهند و در کشور ایران ، محبوب و معروف شوند.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

صابر کاظمی در روزهای استراحت خود یا زمانی که مصدوم شده، تمام تلاش خود را می کند تا از والیبال فاصله نگیرد. بـه همین خاطر در این زمانها، در سالن فدراسیون والیبال حاضر میشود و بدن خود را با انجام ورزش های‌ سبک در حالت آماده نگه می دارد.

 


بیشتر بخوانید:  عکس های داغ از والیبالیست های زن ایرانی «+بیوگرافی و بررسی حواشی »


 

او در فضای مجازی فعالیت دارد ولی

وابستگی زیادی بـه آن ندارد و

خود را درگیر چنین فضایی نمیکند.

 

حضور صابر کاظمی در تیم ملی

صابر کاظمی برای نخستین بار برای لیگ ملت های‌ والیبال مردان ۲۰۱۸ بـه تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ایتالیا تجربه کرد و از نوجوانان ایران تا جوانان ایران و تیم ملی ایران در رده های‌ مختلف تیم ملی والیبال ایران بازی کرده است.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

او توانست در هشتمین مسابقه خود در رقابت های‌ لیگ ملت های‌ والیبال دربرابر برزیل قرار گیرد که متأسفانه این بازی با نتیجه ی ۳ بر ۲ بـه نفع برزیل بـه اتمام رسید. صابر کاظمی در این بازی، موفق شد ۱۵ امتیاز کسب کند و عنوان امتیاز آورترین بازیکن ایران را بـه دست آورد.

 

بار دیگر از صابر کاظمی در همان سال برای شرکت بازی های‌ آسیایی ۲۰۱۸ و والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۸ دعوت شد.

 

حضور صابر کاظمی در باشگاه های والیبال

صابر کاظمی در فصل ۲۰۱۷ بمدت یک فصل با تیم شمس قرارداد بست. پس از اینکه صابر کاظمی عملکرد درخشان خود را در لیگ ملت های‌ آسیا ۲۰۱۸ نشان داد، مسئولان باشگاه زراعت بانک ترکیه با او بـه مذاکره پرداختند و با این تیم بمدت یک سال قرارداد بست که این انتقال باعث شد تا او جوان ترین لژیونر تاریخ والیبال ایران شود.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

وی قبلا عضو تیم شمس بود که خود این تیم نیز از مشتقات کارخانه کاله مازندران بـه شمار می رفت و بـه منظور حمایت از بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان در لیگ برتر بـه عنوان اسپانسر حاضر شد ولی پیوستن صابر کاظمی از تیم ملی والیبال ایران بـه زراعت بانک ترکیه موجب شد.

 

تا با حاشیه هایی رو بـه رو شود که نشان داد بـه بعضی از اصول حرفه ای توجه ندارد و این امر تبعات منفی بر آینده ی درخشان صابر کاظمی دارد. بـه همین خاطر یکی از مسئولان باشگاه ورزشی کاله مازندران گفت که صابر کاظمی متولد سال ۱۳۷۷ میباشد.

 

باشگاه کاله بـه خاطر عملکرد درخشان صابر کاظمی قراردادی در سال ۱۳۹۵ بمدت پنج ساله را با صابر کاظمی امضا کرد و این عقد قرارداد با امضای او در حضور پدرش ثبت شد.

 

با توجه بـه قرارداد باشگاه کاله با صابر کاظمی که تا سال ۱۴۰۰ ادامه داشته است، در صورتیکه این بازیکن بخواهد بـه تیم دیگری ملحق شود باید پیش از انجام چنین کاری با مسئولان باشگاه کاله هماهنگی کرده باشد. بعد از این انتقال، صابر کاظمی باید در وهله دوم بـه عنوان حق رشد، درصدی از قراردادش را بـه باشگاه کاله بپردازد بـه علت اینکه در مسیر پشتوانه سازی، باشگاه هایی وجود دارند که باید از طریق کسب درآمد بـه راهشان ادامه دهند.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

اولین حضور در تیم ملی

وی برای لیگ ملت‌های‌ والیبال مردان ۲۰۱۸ برای نخستین بار بـه تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و مقابل ایتالیا نخستین بازی ملی خود را تجربه کرد.کاظمی پس از آن برای بازی‌های‌ آسیایی ۲۰۱۸ و والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۸ نیز بـه تیم ملی دعوت شد

 

صابر کاظمی فصل گذشته در تیم شمس عضویت داشت که خود این تیم نیز از مشتقات کارخانه کاله مازندران بـه حساب می آید و بـه عنوان اسپانسر جهت حمایت از بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان در لیگ برتر حضور پیدا کرده بود.

 

اما پیوستن پشت خط زن آینده دار تیم ملی والیبال ایران بـه زراعت بانک ترکیه با حاشیه هایی روبرو است که نشان از عدم توجه بـه برخی اصول حرفه ای دارد که میتواند بر آینده درخشان کاظمی تاثیر منفی بگذارد.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

عکس های اینستاگرامی صابر کاظمی

در همین خصوص یکی از مسئولان باشگاه ورزشی کاله مازندران بـه خبرنگار ایسنا گفت: صابر کاظمی متولد ۱۳۷۷ است. باشگاه کاله که همواره در راستای حمایت از استعدادها گام برداشته است در سال ۱۳۹۵ قراردادی پنج ساله را با صابر کاظمی امضا کرد و این عقد قرارداد .

 

در حضور پدر کاظمی و با امضای خودش بـه ثبت رسید. در حال حاضر نیز از پیوستن بازیکنان جوان بـه تیم های‌ اروپایی بسیار خوشحالیم اما بحثی که در این میان وجود دارد توجه بـه حق رشدی است که باشگاه‌ها برای پرورش استعدادها هزینه می‌کنند.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

با توجه بـه قراردادی که باشگاه کاله تا ۱۴۰۰ با صابر کاظمی داشته است در ابتدا باید بگویم که اگر این بازیکن جوان قصد انتقال بـه یک تیم دیگر را داشت باید از قبل با مسئولان باشگاه کاله هماهنگی ها را انجام می داد.

 

در وهله دوم نیز پس از این انتقال کاظمی باید درصدی از قراردادش را بـه عنوان حق رشد بـه باشگاه کاله بپردازد چرا که باشگاه هایی که در مسیر پشتوانه سازی هستند باید با کسب درآمد بـه راهشان ادامه دهند.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

در تمام دنیا و در رشته‌های‌ مختلف ورزشی باشگاه هایی وجود دارند که تنها بـه دنبال نتیجه گرفتن هستند اما برخی دیگر بـه فکر سازندگی و پرورش استعدادها هستند.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»


بیشتر بخوانید:  ترفند شرط بندی والیبال به صورت لایو «زنده» با درآمد 50 میلیونی در 1 هفته


 

هدف بزرگ صابر کاظمی در والیبال چیست ؟

هدف ما از این بحث ها کاسبی کردن نیست چرا که پول اصلی را در این بین دلال ها بـه جیب می زنند. واقعا نمی دانیم که کاظمی از چه مسیری بـه تیم زراعت بانک پیوسته است. وقتی بازیکنی اسم و رسم ندارد قراردادش پس از بررسی ارگان‌های‌ مختلف در محضرخانه ثبت میشود.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

میزان درآمد صابر کاظمی از والیبال

و این قراردادها در هیئت والیبال بـه امضا نمیرسد. قطعا پیگیری های‌ را انجام خواهیم داد و در حال حاضر نیز مکاتبات رسمی را با باشگاه زراعت بانک آغاز کرده ایم و بـه خود صابر کاظمی هم این مسئله را اطلاع دادیم.

 

و او باید بـه باشگاه بیاید تا در این باره صحبت شود.تنها راه کسب درآمد این بازیکن از طریق ورزش والیبال می باشد با عقد قرارداد با تیم های‌ مختلف مبلغ قرارداد توافقی خود را بیان میکند.

رازهای جالب زندگی صابر کاظمی و همسرش والیبالیست تیم ملی «+عکس»

سوالات متدوال 

 

همسر صابر کاظمی چه نام دارد؟ 

صابر کاظمی ازدواج نکرده است . 

 

صابر کاظمی چند سال دارد؟ 

او متولد سال ۱۳۷۷ است . 

 

صابر کاظمی در کدام باشگاه فعالیت دارد؟ 

کاله 

دیدگاهتان را بنویسید