رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

تیم ملی ایران در گروه بی مسابقات جام جهانی قطر بـه مصاف انگلیس ولز و امریکا می‌رود و در روز گذشته در مراسمی پر حاشیه کیت لباس تیم ملی در جام جهانی رونمایی شد در ادامه با عکس و رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

لباس تیم ملی در جام جهانی چگونه است ؟

فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که قرارداد تهیه لباس‌های‌ این کشور برای جام جهانی 2022 هنوز بـه هیچ برندی تعلق نگرفته اسـت. آن ها با پوشیدن کیت های‌ مجید، اوهلسپورت و آدیداس از آخرین حضورشان در جام جهانی درسال 2018؛ میتوانند در چهار سال آینده بـه چهار تولید کننده مختلف برسند. بـه ما اطلاع داده شده اسـت که پنج نام برای تولید پیراهن ایران برای مسابقات اواخر سال جاری در رقابت هستند.

رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

 

آيا لباس تیم ملی تولید داخل ایران است ؟‌

اگر چه آدیداس تجهیزات ایران را برای جام جهانی گذشته تولید کرد، اما اینبار هیچ یک از بزرگ ترین برندهای بین المللی در بین مدعیان حضور ندارند.

 

انها ممکن اسـت بـه دلایل سیاسی و تبلیغاتی از همراهی خود با کشور محتاط باشند و تحریم های‌ ایالات امریکا علیه ایران اوضاع را پیچیده تر می کند. در این جا پنج برند در حال رقابت برای معامله و اعتبار آن ها هستند که امیدوارند ان را برای آن ها مهر و موم کند.نایک بـه دلیل تحریم‌های‌ ایالات امریکا برای بازیکنان ایرانی چکمه عرضه نمی‌کندمجید

 

شرکت پوشاک ورزشی ایران اوایل امسال مجموعه‌اي از کیت‌ها را برای تیم ملی عرضه کرد و برای تیم ملی والیبال و تیم‌های‌ لیگ برتری ایران مانند استقلال و فولاد نیز تجهیزات تولید کرد. این شرکت توسط پزشک مجید ساعدی فر که فیزیوتراپ رسمی تیم ملی فوتبال ایران بود تاسیس شد.

رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

تغییرات لباس تیم ملی در جام جهانی ها

لباس اول تیم ملی بـه مانند سال‌های‌ گذشته بـه رنگ سفید خواهد بودو تفاوت عمده‌‌اي پیدا کرده اسـت. سمبل یوزپلنگ ایرانی با توجه بـه قوانین فیفا از روی لباس حذف شده و نشانی از پوست ان بر روی آستین‌ها نقش بسته اسـت. لباس دوم تیم ملی نیز با همین طرح بـه رنگ قرمز خواهد بود.

 

نکته جالب توجه دراین مورد، استفاده از پارچه‌هایي با تکنولوژی کول مکس اسـت و نخ‌های‌ بـه کار گرفته شده در لباس از آخرین نمونه‌های‌ در بازار اسـت. در قسمت‌های‌ کناری لباس از پارچه‌های‌ توری شکل استفاده شده که باعث میشود هوا جریان پیدا کند و بازیکنان دراین خصوص آسان‌تر باشند.

رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

طراحی و کیفیت دوخت لباس تیم ملی ایران

طراحی و دوخت این لباس‌ها بـه طور کامل توسط افراد ایرانی انجام شده و بـه همین دلیل از محصولات داخلی بـه حساب می آید. برند مجید که تاییدیه فیفا را دریافت کرده، برای نخستین مرتبه در جام جهانی حضور پیدا میکند.

از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی رونمایی شد که قبل از ان طی اجرایی لباس تیم‌ ملی در جام‌های‌ جهانی ۱۹۷۸؛ ۱۹۹۸؛ ۲۰۰۶؛ ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ بـه تماشاگران نشان داده شد.

 

سپس یک مدل فوتبالی با انجام کارهای آکروباتیک بر روی سن آمد و پس از کارهای نمایشی، از پیراهن مورد استفاده ایران در قطر رونمایی کرد.نکته جالب توجه این اسـت که تنها از پیراهن اول ایران رونمایی شد و از پیراهن دوم تیم ملی که بـه رنگ قرمز اسـت، رونمایی نشد.

رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

با این حال روز گذشته از لباس تیم ملی طی مراسمی غیررسمی رونمایی شده بود. در حالیکه فدراسیون بـه دنبال واگذاری بلیت‌های‌ جام جهانی بـه تماشاگران بود، در حاشیه ان این لباس بـه فروش گذاشته شد و عکس‌هایي از ان بیرون آمد.

 

یکیدیگر از ویژگی های‌ برجسته پیراهن جام جهانی مجید ایران 2022 طرح یوزپلنگ ایرانی اسـت که در بالای آستین ها و همچنین پانل های‌ کناری ظاهر می شود، جاییکه کمی کمتر برجستگی دارد.

رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

لباس دوم تیم ملی ایران

بر اساس طرح‌های‌ مشابه لباس خانگی، لباس جدید جام جهانی 2022 ایران بـه رنگ قرمز/سفید اسـت.جزئیات قرمز-سفید-سبز روی یقه و سرآستین و همچنین طرح یوزپلنگ ایرانی روی آستین لباس خارج از خانه جام جهانی مجید ایران 2022 را کامل می کند.

 

بر اساس تیم‌های‌ مقدماتی جام جهانی، اردوهای تمرینی اخیر و لیست دوستانه درسال گذشته، این ها اسامی هستند که بـه احتمال زیاد در لیست اولیه او قرار دارند.

رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

بازیکنان دعوت شده به جام جهانی قطر

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس «ایران»

دروازه بان حسین حسینی استقلال «ایرا»

پیام نیازمند دروازه بان پرسپولیس

دروازه بان امیر عابدزاده پونفرادینا «SPA»

دروازه بان محمدرضا اخباری تراکتور «ایره»

 

مدافعان دعوت شده تیم ملی بـه جام جهانی قطر
مرتضی پورعلیگنجی مدافع پرسپولیس

مدافع روزبه چشمی استقلال «ایره»

رامین رضاییان مدافع سپاهان

مدافع امید نورافکن سپاهان «ایره»

مدافع ابوالفضلی جلالی استقلال «ایره»

مدافع آرمین سهرابیان گل گهر «ایره»

مدافع مجید حسینی کایسری اسپور «TUR»

مدافع سامان فلاح پیکان «ایره»

مدافع ایهان حاجسفی AEK آتن «GRE»

میلاد محمدی مدافع آئک آتن «GRE»

مدافع حسین کنعانی زادگان الاهیل «QAT»

مدافع شجاع خلیل زاده الاهیل «QAT»

مدافع صادق محرمی دیناموزاگرب «CRO»

صالح حردانی مدافع استقلال «ایره»

ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی قطر مشخص شد «آنالیز و تحلیل بازیکنان»

هافبک دعوت شده تیم ملی بـه جام جهانی قطر
وحید امیری هافبک پرسپولیس «ایران»

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس

میلاد سراک هافبک پرسپولیس

مهدی مهدی پور هافبک استقلال «ایران»

هافبک محمد خدابندلو گل گهر «ایره»

هافبک علیرضا جهانبخش فاینورد «NED»

هافبک امید ابراهیمی الوکره «QAT»

هافبک سعید عزت اللهی وجله «DEN»

هافبک سامان قدوس برنتفورد «انگلیسی»

هافبک احمد نوراللهی شباب الاهیل «امارات»

هافبک علی قلی زاده شارلوا «BEL»

هافبک علی کریمی کایسری اسپور «TUR»

 

مهاجم دعوت شده تیم ملی به جام جهانی قطر

مهاجم محمد محبی استقلال «ایره»

مهاجم کریم انصاری فرد اومونیا نیکوزیا «CYP»

سردار آزمون بایر لورکوزن مهاجم

مهاجم مهدی طارمی پورتو «POR»

 

ایران بازی خود در جام جهانی را مقابل انگلیس در 21 نوامبر آغاز کرد، بدون این که هیچ بازی دوستانه پیش از مسابقات برای اتهامات کی روش در نظر گرفته شود.

رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

 رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

دراین جا یک نگاه پیش‌بینی‌شده در مورد این که چه کسی میتواند بـه راحتی وارد هواپیما شود، با فرض این که همه ی ي افراد مناسب و در دسترس هستند، وجود دارد. با این حال، این امر چندان تضمینی نیست، زیرا سردار آزمون، تیرانداز بایرلورکوزن، با مصدومیت ساق پا با زمان مبارزه میکند تا بـه ترکیب برسد.

 

ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با 8 پیروزی از 10 بازی در مرحله پایانی برای کسب مقام اول گروه A و یک مکان خودکار در قطر، چشمگیر بود.انها تجربیات کلیدی در خط دفاعی دارند، از جمله کاپیتان ایهان حاج صفی، و ترکیب هجومی قدرتمندی که تجربه بازی های‌ بزرگ در اروپا و فراتر از آن را دارد و می‌تواند برای حریفان خود در مرحله گروهی مشکل ایجاد کند.

 

رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی قطر (+عکس و حواشی)

ورود به سایت معتبر پیش بینی فوتبال

طبق بررسی هایي که داشتیم بهترین سایت شرط بندی و پیشبینی های‌ فوتبالی را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه قرار دادیم شـما دراین سایت می‌توانید در بازی های‌ جام جهانی پول خوبی ببرید و سود کنید پس همین هم اکنون کلیک کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید