سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

سارا حاتمی یکی از بازیگران جوان سینمای کشور ایران اسـت او برای نخستین بار در نقش مائده سریال زخم کاری محمد حسین مهدویان بسیار خوب بازی کرد در ادامه با سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

بیوگرافی کامل سارا حاتمی به همراه عکس

سارا حاتمی متولد دهه ۸۰ میباشد, او بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر اهل ایران اسـت کـه با بازی در سریال زخم کاری بـه شهرت رسید و بـه مخاطبان معرفی شد.وی بازیگری را زیر نظر اشکان خطیبی آموزش داده اسـت. وقتی از خطیبی نام برده میشود قطعا میتوانیم مطمئن باشیم تمرکز او بیشتر روی تئاتر بوده و شاید بـه همین دلیل هم حاتمی بازیگری را از روی صحنه نمایش شروع کرد.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

محمدحسین مهدویان کـه استاد بازی گرفتن اسـت از مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی چنان بازی گرفته کـه آن ها را بـه چهره هاي‌ خاص سریال زخم کاری تبدیل کرده اسـت. بازی سارا حاتمی درکنار مرتضی امینی تبار در نقش میثم توانسته یک زوج خوب سینمایی تازه ظهور را بـه سینمای کشور ایران معرفی کند.

 

«زخم کاری» براساس رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌ زاد ساخته شده کـه خودِ ان رمان نیز اقتباسی از اثر جاودانِ ویلیام شکسپیر، تراژدی «مکبث» اسـت.

 

ان دسته از مخاطبانی کـه نمایش‌ نامه «مکبث» را خوانده باشند یا دست‌ کم یکی از اقتباس‌ هاي‌ سینمایی این اثر ماندگار را تماشا کرده باشند، بی‌ شک می‌ دانند کـه دراین تراژدی تنها یک کاراکتر اسـت کـه شخصیتِ اصلی نمایش‌ نامه یعنی مکبث را در سایه ابهت و جذبه خود قرار می‌ دهد و ان کاراکتر «لیدی مکبث» اسـت.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

حضور سارا حاتمی در سریال زخم کاری

سریال زخم کاری بـه کارگردانی محمدحسین مهدویان و بازیگری درجه یک جواد عزتی در ژانر خانوادگی و اجتماعی اسـت.ژانر سریال کاملا اجتماعی و خانوادگی اسـت، با توجه بـه بازیگران زیاد خانم و کم بودن بازیگر مرد مشهور نشانگر این اسـت .

 


بیشتر بخوانید: دعوای پیکه و شکیرا در خیابان «+عکس» | ماجرای خیانت پیکه و طلاق شکیر


 

کـه مهدویان قصد دارد از بازیگران با استعداد مرد تازه کار استفاده کند، کـه چندی پیش با سریال قورباغه شاهد اینکار بودیم کـه نه تنها از کیفیت ان کم نکرد بلکه بسیار نقش مثبتی رابا آشنا شدن بازیگران جدید رقم خورد.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

حال با پخش چند قسمت از این سریال باید اثر ان را دراین سریال بررسی کنم. از بازیگران این سریال می‌توان بـه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌ فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌ تبار و سارا حاتمی اشاره کرد.

 

حاتمی نقش دختر ناصر با بازی سعید چنگیزیان را بازی می‌کند. او دختر نوجوانی اسـت کـه با تشویق نعمت ریزابادی پدربزرگش با بازی سیاوش طهمورث وارد یک رابطه عاشقانه شده و با میثم پسر مالک با بازی جواد عزتی رابطه عاطفی دارد ؛ رابطه این نوجوان در حالی شکل گرفته کـه پدر و مادر هیچکدام از آن ها راضی بـه این رابطه نیستند.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

ادرس اینستاگرام سارا حاتمی

صفحه رسمی این بازیگر جوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی داخل عکس در معرض عموم قرار دارد، اما فعالیت چمشگیری در فضای مجازی ندارد و عکسهای و عکس هاي‌ شخصی کمی در صفحه اش موجود میباشد

 

اگر شـما نیز از افرادی هستید کـه نام خانم سارا حاتمی کـه از جنجالی ترین بازیگران ایرانی اسـت؛ را شنیده اید حتماً برای یک‌بار هم کـه شده از خود پرسیده اید کـه نسبت سارا حاتمی با لیلا حاتمی چه میباشد؟

 

دراین رابطه تحقیقات و جست و جو هاي‌ بسیاری انجام شد کـه دراین قسمت میخواهیم بـه این سوال پاسخ بدهیم. در واقع می‌توانیم بـه این نتیجه برسیم کـه سارا حاتمی با لیلا حاتمی هیچ رابطه فامیلی با یکدیگر ندارند.

 

و ارتباطی نیز در بین این دو نفر نمی باشد. البته در اوایل حضور وی در سریال هاي‌ تلویزیونی برخی عقیده داشتند کـه سارا خواهر زاده خانم لیلا حاتمی می‌باشد. اما این دو نفر تکذیب کردند و این طور عنوان کردند کـه هیچ رابطه خونی با یکدیگر نداشته و تنها تشابه فامیلی باهم دارند.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

عکس های سارا حاتمی

سوالات بسیاری در رابطه با خانواده خانم سارا حاتمی کـه بازیگر نقش مائده در سریال خانگی زخم کاری می‌باشد وجوددارد. یکی از این سوالات این میباشد کـه سارا دختر چه کسی می‌باشد و خانواده او چه افرادی هستند؟

 

دراین باره تحقیقات و جست و جو هاي‌ زیادی را در صفحات و سایت هاي‌ مختلف اینترنتی انجام دادیم. در رابطه با خانواده سارا حاتمی هیچ اطلاعاتی در اینترنت موجود نمی باشد و نمیدانیم کـه وی فرزند چه کسی اسـت. البته تنها نکته اي کـه در رابطه با ان ها وجوددارد این اسـت کـه میدانیم سارا حاتمی از خانواده اي آرام برخوردار نمی باشد.

 

معروف ترین فیلم های سارا حاتمی

سارا حاتمی کـه از بازیگران نوجوان توانمند می‌باشد تا بـه حال کار هاي‌ سینمایی و تلویزیونی بسیاری را بازی کرده اسـت. وی سابقه حضور در فیلم هاي‌ بسیاری را داشته اسـت. دراین قسمت می‌خواهیم عده اي از این فیلم ها را بـه شـما معرفی کرده و توضیحاتی را در رابطه با ان ها بـه شـما ارائه دهیم.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

زخم کاری

زخم کاری، یکی از فیلم هاي‌ سینما خانگی میباشد کـه کارگردان ان آقای محمد حسین مهدویان می‌باشد. این سریال درسال 1400 ساخته ودر 15 قسمت منتشر شده اسـت. دراین فیلم بازیگران بزرگی مانند جواد عزتی، رعنا آزادی ور و همچنین هانیه توسلی ایفای نقش داشته اند. دراین سریال پر مخاطب و بسیار موفق خانم سارا حاتمی نیز در نقش مائده بـه ایفای نقش پرداخته اسـت و توانسته اسـت دراین سریال بسیار دیده شود. این سریال در نمایش خانگی منتشر شده اسـت و افراد زیادی را نیز بـه خود جذب کرده اسـت.

 

بانوی عمارت

بانوی عمارت از دیگر سریال هاي‌ خانم سارا حاتمی میباشد کـه در ان ایفای نقش داشته اسـت. این مجموعه پر مخاطب را آقای عزیز الله حمید نژاد کارگردانی کرده اسـت و تهیه کننده ان نیز شخصی بـه نام مجید مولایی می‌باشد. دراین سریال افرادی مانند مریم مومن، مینا وحید و حسام منظور نقش آفرینی کرده اند ودر سال 2018 نیز در شبکه 1 سیما بـه نمایش درآمده اسـت. بانوی عمارت در شهر هاي‌ تهران، کاشان و قزوین تهیه شده اسـت ودر این شهر ها تولید شده اسـت.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

نیسان آبی

جدیدترین سریال نمایش خانگی نیسان آبی میباشد کـه خانم سارا حاتمی نیز در ان نقش داشته اسـت. از دیگر بازیگران این سریال خانگی می‌توان بـه حسین یاری، مهران غفوریان و سحر قریشی اشاره کرد کـه درسال 1400 تهیه و تولید شده اسـت. راوی این سریال نیز آقای بهادر ملکی می‌باشد و همچنین کارگردان ان آقای منوچهر هادی اسـت. نیسان آبی تا بـه حال در 15 قسمت در برنامه هایي مانند فیلیمو منتشر شده اسـت.

 

بزنگاه

یکی از مجموعه هاي‌ تلویزیونی بزنگاه می‌باشد کـه کارگردان ان آقای رضا عطاران میباشد. این سریال در 13 سال گذشته یعنی درسال 2021 تهیه و منتشر شده اسـت. در سریال بزنگاه افرادی مانند مرجانه گلچین، رضا عطاران و حمید لولایی ایفای نقش داشته اسـت. در سریال بزنگاه خانم سارا حاتمی 3 ساله بوده و نقش یک کودک را بر عهده داشته اسـت.

 

سارا حاتمی متولد چه سالی است ؟‌

ممکن اسـت عده اي از افراد این سوال را از خود بپرسند کـه این بازیگر نسل جوان یعنی خانم سارا حاتمی کـه در سریال محبوب و پر مخاطب زخم کاری نقش داشته اسـت در چه سالی بـه دنیا آمده اسـت و اکنون چند سال سن دارد؟

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

دراین رابطه تحقیقها و جست و جو هاي‌ زیادی را انجام دادیم و بـه نتایجی نیز دسترسی پیدا کردیم. خانم سارا حاتمی درسال هزار و سیصد و هشتاد و چهار بـه دنیا آمده اسـت و اکنون 16 ساله بوده ودر دوره دبیرستان بـه سر می‌برد.

 

این شخص در حال حاضر در رشته ریاضی و فیزیک مشغول بـه تحصیل میباشد و از حدود 2 سال گذشته فعالیت حرفه اي خودرا در سینما آغاز کرده اسـت. این شخص درسال هزار و سیصد و نود و هشت با بازی کردن در تئاتر و همچنین رفتن بـه کلاس هاي‌ بازیگری آقای اشکان خطیبی توانست مورد توجه او قرار بگیرد و بـه همین ترتیب نیز بـه دنیای بزرگ بازیگری وارد شود.

 

چطور سارا حاتمی در زخم کاری موفق بود ؟‌

اگر شـما نیز از افرادی هستید کـه سریال نمایش خانگی زخم کاری را تماشا کرده‌اید، حتماً تا بـه حال نام خانم سارا حاتمی را شنیده اید. در اوایل بازی هاي‌ این دختر نوجوان برخی اینگونه تصور میکردند.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او


بیشتر بخوانید: معرفی 10 سلبریتی زن ایرانی بی حجاب در اروپا به همراه عکس های خفن


 

کـه او دختر خواهر خانم لیلا حاتمی می‌باشد و با او رابطه خونی دارد. وی دراین سریال توانست نقش مائده یعنی دختر سعید چنگیزیان را بازی کند و با بازی دراین سریال بـه خوبی بدرخشد. خانم سارا حاتمی در یکی از گفتگو ها و لایو هاي‌ خود این طور عنوان می‌کند کـه آقای جواد عزتی بـه وی گفته اسـت تو در حال حاضر در نقشی بازی می کني کـه قرار اسـت برای تو تاریخ ساز شود.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

بـه شکلی کـه در آینده هر کس کـه نام تو را در سایت هاي‌ مختلف اینترنتی و هر فضای دیگری جست و جو کند نام سریال زخم کاری را می‌بیند. سارا حاتمی برای بازی کردن دراین سریال و ایفای نقش مائده، ناچار شد کـه 10 جلسه کلاس هاي‌ اسب سواری را ببینید.

سارا حاتمی بازیگر مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی و حقایق زندگی او

ودر این ورزش مهارت هاي‌ زیادی را کسب کند. شـما می‌توانید برای دانلود سریال زخم کاری کـه این بازیگر نوجوان در ان نقش داشته اسـت بـه برنامه هایي مانند نماوا و یا فیلیمو مراجعه کرده و این فیلم تماشایی را مشاهده کنید.

 

 

سوالات متداول

 

آيا سارا حاتمی ازدواج کرده اسـت؟‌

خیر او مجرد می‌باشد. 

 

رابطه سارا حاتمی با مرتضی امینی تبار چگونه اسـت؟

انها رابطه اي ندارند و فقط در فیلم زخم کاری عاشق هم بودند .

 

عکس هاي‌ سارا حاتمی را کجا ببینم؟

شـما میتوانید در اینستاگرام او مشاهده بفرمایید. 

 

ادرس اینستاگرام سارا حاتمی چیست ؟

sarahatim نام اینستاگرام سارا حاتمی میباشد. 

دیدگاهتان را بنویسید