ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

شهاب حسینی یکی از سوپر استارهای مهم کشور جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و بسیار محبوب میباشد در ادامه با ساناز محترم همسر دوم شهاب حسینی|ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

بیوگرافی همسر دوم ساناز ارجمند همسر عکاس شهاب حسینی

بـه گزارش سایت هاتم ساناز محترم عکاس و فیلمبردار، اهل شهر مشهد و متولد ۱۳۶۹ می‌باشد. وی از کارکنان کمپانی سون اسکای اسـت. این شرکت متعلق بـه شهاب حسینی میباشد. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و همین طور ساناز محترم در این برنامه بـه عنوان عکاس فعالیت داشته اسـت.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

عکسهای جذاب جدید اینستاگرام ساناز محترم همسر جدید شهاب حسینی در رسانه های‌ اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده اي داشته اسـت. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

 

جدید ترین عکسهای منتشر شده از ساناز محترم همسر دوم شهاب حسینی در اینستاگرام داغ شده اسـت. شهاب حسینی از سوپراستارهای ایران اسـت. بازی شهاب حسینی در تعداد زیادی از فیلم های‌ سینمایی در خاطره ها ماندگار شد. نام کاملشهاب حسینی سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی اسـت. شهاب حسینی متاهل اسـت و 2 پسر دارد.

 

عکس شهاب حسینی در کنار همسرش

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان بـه نام ساناز محترم باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره بـه وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و محترم که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده اسـت.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

حسینی درسال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران پا بـه عرصهٔ بازیگری گذاشت. درسال ۱۳۸۰ در سریال پلیس جوان و درسال ۱۳۸۲ در سریال تب سرد بـه ایفای نقش پرداخت.

 

وی درسال ۱۳۸۵ در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا بـه ایفای نقش پرداخت و این سریال دورهٔ اوج وی در تلویزیون بود. مدار صفر درجه بـه کارگردانی حسن فتحی و ساختهٔ مشترک کشور های ایران، مجارستان، فرانسه و لبنان اسـت.

 

بیشتر بخوانید : صدف طاهریان در بغل پویان مختاری در استخر «+عکس و رابطه»

واکنش پریچهر قنبری

پس از این‌که شهاب حسینی در مراسم اران فیلم سینمایی شین با همسر جدیدش حضور یافت، خیلی‌ها منتظر واکنش پریچهر قنبری همسر اول او بودند. حال پریچهر قنبری با انتشار یک استوری غمناک بـه شکل غیر مستقیم نسبت بـه این موضوع واکنش نشان داده اسـت. پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی مدتی اسـت که عکسهای تنها با کپشن های غمگین منتشر کرده و مدام از تنهایی صحبت می کند.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی کیست؟

او فقط بعضی وقت ها بـه همراه پسرش دیده می شود که با استوری جدیدش شک ها را به طلاق گرفتن از شهاب حسینی بیشتر کرده اسـت. انتشار این استوری کنایه دار کافی بود تا دوباره بحث طلاق گرفتن او از شهاب حسینی مطرح شود. همانطور که در بالا ذکر شد، همسر سابق شهاب حسینی با انتشار خبر ازدواج همسر سابق خود ناراحت بودن خودرا با انتشار یک استوری نشان داد.

 

شهاب حسینی و پریچهر قنبری مدتی بود که از هم جدا شده بودند و در سه سال اخیر دیگر بـه‌ صورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده و تمام عکسهای مشترک خودرا از فضاهای مجازی هم دیگر پاک کردند ولی هیچگاه بـه صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

خاطرات مشترک شهاب حسینی

شهاب حسینی با اشاره بـه درگیری‌های بازیگری که لذت زندگی خانوادگی را از او گرفته بیان می دارد: «بچه های مـن با مـن خاطرات مشترک زیادی ندارند، انها همیشه از مـن محروم بوده اند. همسرم هیچ وقت از زندگی با مـن رضایتی را تجربه نکرده. مـن پدرم را از دست دادم در حالی‌که سال‌هـای آخر نتوانستم او را ان ‌طور که باید ببینم. این ها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای این ها چـه بـه دست آوردم؟»

 

بیشتر بخوانید : از پلمپ شدن ویلای لاکچری علی کریمی تا حمایت بی نظیر مردم

 

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

بیوگرافی همسر اول شهاب حسینی

پریچهر قنبری در ۴ دی ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران اسـت. او یک خواهر و یک برادر دارد و آخرین فرزند خانواده اسـت. از تجربه های بازی او در جلوی دوربین می‌توان بـه فیلم ساکن طبقه وسط بـه کارگردانی همسرش درسال ۱۳۹۳ اشاره کرد. شغل اصلی همسر سابق شهاب حسینی مزون داری اسـت و برندهای معروفی را به نام خود ثبت کرده اسـت.

 

همسر مشهدی شهاب حسینی

ساناز محترم سال ۱۳۶۹ در شهر مشهد به دنیا آمده اسـت. او در چند سال اخیر بـه تهران نقل مکان کرده و در پروژه‌های عکاسی مدلینگ و آتلیه‌ها فعالیت می‌کرد. شروع همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد و بعدا بـه استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر هم درآمد. این زوج نخستین بار در اکران فیلم «شین» در کنار هم نخستین بار دیده شدند.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

شهاب حسینی بیوگرافی مختصر

شهاب‌ حسینی درسال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده اسـت و یک برادر و دو خواهر دارد. شهاب حسینی درسال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم او بنام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. باید بگوییم که طلاق شهاب حسینی بازیگر سینمای کشور جمهوری اسلامی ایران، از همسرش پریچهر قنبری سر و صدای زیادی به پا کرد.

 

ساناز ارجمند با شهاب حسینی چقدر اختلاف دارد؟‌

ساناز محترم همسر دوم شهاب حسینی که ۱۷ سال با سوپراستار فاصله سنی دارد در برنامه هم رفیق با شهاب حسینی آشنا شد. این اتفاق در شرایطی افتاد که هوز شهاب حسینی در خصوص جدایی یا عدم جدایی از همسرش هیچ اظهار نظری نکرده. همسر جدید آقای بازیگر که از مدرک تحصیلی اش اطلاعاتی در دست نیست. در زیر عکسهای ساناز محترم همسر دوم شهاب حسینی را می بینیم.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

شهاب حسینی گفته می شود از پریچهر قنبری جدا شده اسـت درسال ۱۳۷۴ و زمانی که ۲۲ سال سن داشت با او ازدواج کرد حاصل ازدواج انها دو فرزند پسر بـه نامهای امیرمحمد و امیرعلی میباشد.

 

در سه سال اخیر ؛ شهاب حسینی و همسرش «پریچهر قنبری» دیگر به‌صورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده و تمام عکسهای مشترک خودرا از فضاهای مجازی هم دیگر پاک کردند ولی هیچگاه بـه صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش

اما شهاب حسینی سوپر استار سینما گفته: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و بـه واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

 

بیشتر بخوانید : عکس پرحاشیه ملیکا شریفی نیا لب ساحل با تیپ عجیب

 

شهاب حسینی و ساناز ارجمند در اکران فیلم سینمایی

عکسی از شهاب حسینی و دختری در اکران فیلم سینمایی در اینستاگرام وایرال شد که گمانه زنی ها حاکی از ان اسـت که این دختر همسر جدید شهاب حسینی میباشد.

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی | ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسر اولش
شهاب حسینی متولد ۱۳۵۲ بوده و خانم ساناز محترم متولد ۱۳۶۹ اسـت این خبر در حالی منتشر شده اسـت که مدتی اسـت خبر جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری در صدر رسانه های‌ کشورمان قرار گرفته بود.

 

 

سوالات متداول 

 

شهاب حسینی چقدر با همسرش اختلاف سنی دارد؟ 

او با ساناز محترم ۱۷ سال اختلاف دارد .

 

دلیل طلاق شهاب حسینی از همسر اولش چه بود‌؟ 

نامعلوم 

 

شهاب حسینی از همسر اولش چند تا فرزند دارد؟

او یک فرزند پسر دارد . 

 

آیا شهاب حسینی با ساناز محترم ازدواج کرده اسـت؟

بله رسمی 

 

ساناز محترم اهل کجاست و چه شغلی دارد؟

او عکاسی می کند و در مشهد بـه دنیا اومده اسـت.

 

پیج ایستاگرام ساناز محترم چیست؟

sanazarjmnd نام پیج اوست. 

دیدگاهتان را بنویسید