علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

علیرضا طلیسچی یکی از خواننده هاي‌ مشهور ایرانی اسـت کـه در سبک شاد و احساسی اهنگ هاي‌ معروفی بیرون داده اسـت در ادامه با علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او «عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

از بیوگرافی علیرضا طلیسچی میتوان گفت کـه، او یکی از خوانندگان پاپ ایرانی اسـت. علاوه بر عرصه خوانندگی او در حرفه ترانه سرایی، آهنگسازی، تنظیم آهنگ و نوازندگی نیز فعالیت میکند.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

این خواننده در ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران درخانواده اي دوست دار هنر و موسیقی بـه دنیا آمد. او در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده و فوق دیپلم مهندسی عمران دارد و البته لیسانس موسیقی نیز دارد کـه این مدرک بیشتر از فوق دیپلم مهندسی عمران، بـه کارش می‌آید.

 

علیرضا یکی از برادر هایش نیز در عرصه هنر هستند بـه اسم عرفان طلیسچی، کـه او هم بـه خاطر جو خانواده و علاقه بـه سمت هنر عکاسی کشیده شده اسـت. او ساز هاي‌ گوناگی نیز یاد دارد کـه یکی از این ساز ها پیانو و دیگری گیتار اسـت.

 

علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او «عکس»

او از سال ۱۳۸۵ یعنی ۱۸ سالگی فعالیت خودرا در عرصه هنر بـه صورت حرفه اي آغاز کرد و با خواننده هاي‌ بـه نام دیگر ایرانی مثل حامد همایون، حمیدرضا عطار و امیر بهادر دهقان اشاره کرد. او با انتشار کردن آثار گروه موفق علیرضا و حمیدرضا بـه همه ی مردم معرفی شد.

 

و این دو نفر با یک دیگر دو آلبوم بـه نام هاي‌ نارفیق ۱ و نارفیق ۲ منتشر کردند. پس از این آلبوم ها آهنگ هاي‌ مستقل خودش را در شبکه هاي‌ مجازی منتشر کرد و با استقبال گرم مردم مواجه شد.

 

نخستین آلبومی کـه این خواننده از خود منتشر کرد آلبوم «دقیقه هام» بود کـه درسال ۱۳۹۵ منتشر شد و او نخستین کنسرت خودرا در ۱۴ آذر ۱۳۹۵ در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

علاقه مند به مد و لباس

علیرضا طلیسچی اهل مد و برندپوش می‌باشد، شـما هر جا کـه علیرضا طلیسچی را ببینید او یک استایل بسیار شیک بـه تن دارد، حالا چه مناسب خاصی باشد چه کنسرت خودش باشد چه در خیابان در حال قدم زدن باشد.

 

علیرضا طلیسچی حمایت خانواده خودرا داشته اسـت، اما پدرش خیلی کارهای وی را جدی نمی گرفته ولی مادرش همیشه پشتیبان و غم خوار او بوده اسـت. علیرضا علاقه خیلی زیادی بـه آشپزی کردن و غذا نیز دارد ودر خانه پیتزا زیاد می پزد ولی نمی‌توان گفت آشپز خوبی اسـت بـه قول خودش پیتزا چون غذای اسانی اسـت درست میکند و باید گفت او عاشق زرشک پلو با مرغ اسـت.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

 

علیرضا ثابت کرد کـه علاوه بر داشتن صدای خوب و داشتن ثروت میتوان با اخلاق خوب و خوش رفتاری با مردم نیز در میان ان ها محبوب شد. طلیسچی در مکان هاي‌ عمومی با مردم بسیار بـه خوبی با ان ها رفتار میکند.

 

و همیشه لبخند برای عکس یادگاری کـه مردم می‌گیرند بر لب دارد. او حواشی کـه در فضای مجازی پر شده اسـت بـه شدت دوری می‌کند ودر کنسرت هاي‌ خود همیشه بـه بهترین شکل ممکن رفتار میکند. طلیسچی در میان نسل جوان بسیار مشهور اسـت و بیشتر مردم صدا و شخصیت وی را دوست دارند.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

 

عکس های همسر علیرضا طلیسچی

عکس و آهنگ ویدئو هاي‌ علیرضا را می‌توان در پیج رسمی او در اینستاگرام مشاهده کرد او عکس و تیکه هاي‌ از آهنگ هاي‌ خودرا در ان جا بارگزاری میکند، عکس هاي‌ او نیز در گوگل با یک سرچ نام اش بـه اسانی می‌توان دسترسی پیدا کرد.

 

این خواننده مشهور و با استعداد آهنگ ها زیادی منتشر کرده و مخاطب هاي‌ زیادی نیز این آهنگ ها داشته کـه در فهرست زیر بـه چند نمونه از آهنگ هاي‌ این خواننده اشاره میکنیم:

 

این آهنگ علیرضا درسال ۱۳۹۵ منتشر شد و مخاطب هاي‌ زیادی جذب کرد و باید گفت علیرضا با این آهنگ شناخته شد ودر دل همگان جا باز کرد.آهنگ حلقه درسال ۱۳۹۴ با ترانه سرای علی ایلیا و تنظیم بابک مافی منتشر شد و این آهنگ در دوره خود بسیار جنجال بـه پا کرد.

 

این آهنگ بسیار زیبا را خود علیرضا طلیسچی ترانه سرای وآهنگسازی ان را انجام داده و آهنگ بسیار دلنشینی را منتشر کرد.این آهنگ وقتی منتشر شد بیشتر کاربران مجازی شایعه کردند کـه علیرضا این را برای مخاطب خاصی خوانده اسـت ولی طلیسچی این شایعه را تکذیب کرد.

 

این آهنگ علیرضا نیز معروفیت وی را چندین برابر کرد و پیچ اینستاگرامی او افزایش دنبال کننده داشت.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او «عکس»

علیرضا طلیسچی گفتگو هاي‌ زیادی انجام داده اسـت و او بسیار انسان خاکی و متواضعی اسـت. علیرضا در برنامه دورهمی کـه در شبکه نسیم با اجرای آقای مهران مدیری نیز شرکت کرده اسـت. این برنامه با حضور علیرضا طلیسچی بسیار برنامه فان و خنده دار بود بهتر اسـت حتماً این قسمت از برنامه را مشاهده کنید تا علیرضا طلیسچی را بهتر بشناسید.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

علیرضا در گفتگو هاي‌ دیگری نیز شرکت داشته

ودر یکی از این برنامه گفته بود کـه جرم من همکاری

با شبکه هاي‌ معاند بود. علیرضا گفته بود کـه تا بـه حال

در رابطه عاطفی شکست نخورده اسـت و آهنگ هاي‌ غمگین

او مخاطب خاصی ندارد. او نیز گفته بود کـه برادرش عرفان در

همه ی سفر هاي‌ او حضور دارد و عکاسی وی را انجام میدهد

چون کـه او عکاس ماهری اسـت.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

کنسرت های حواشی دار علیرضا طلیسچی

از سال ۱۳۹۵ شروع بـه برگزاری کنسرت در تهران و شهر هاي‌ مختلف ایران کرد. بـه محض این‌که فروش بلیط ها شروع می شد بـه شب نمی‌رسید و تمام می شد و دیگر جایی برای باقی مردم در برج میلاد تهران نبود. وقتی کـه طلیسچی دید کـه یک سانس برای طرفدار هاي‌ او کافی نیست تصمیم گرفت کـه چندین اجرا در چندین شب برگزار کن.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

د تا همگی طرفداران او بتوانند شرکت کنند. این خواننده پس از مدتی علاوه بر تهران در شهر هاي‌ دیگر مانند کرمانشاه، کرج، ایلام نیز کنسرت گذاشت تا بتواند همه ی طرفداران خودرا از نزدیک ببیند. در کنسرت هاي‌ علیرضا طلیسچی شـما همیشه شاهد بهترین باند موسیقی هستید و بهترین هماهنگی رابا هم دارند. شـما می‌توانید با سرچ علیرضا طلیسچی ویکی پدیا بیشتر درباره کنسرت هاي‌ او اطلاعات کسب کنید.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

پیج اینستا علیرضا طلیسیچی

اینستا با آیدی alirezatalischioriginal فعال اسـت و او ۱.۸ میلیون نفر دنبال کننده دارد و بیش از ۸۰۸ پست از خود و آهنگ هایش منتشر کرده اسـت. یوتیوب علیرضا طلیسچی فعال اسـت و او در ان جا کانال یوتیوب خودرا دارد ودر ان جا آهنگ ویدئو و عکس هاي‌ خودرا منتشر میکند و بازدید زیادی هم میخورد. کلاب هاوس علیرضا طلیسچی فعال نیست ودر این سرویس هیچ گونه فعالیتی ندارد.

 

برای دانلود آهنگ هاي‌ زیبا و دلنشین این خواننده میتوانید با سرچ در گوگل بـه آهنگ هاي‌ او دسترسی پیدا کنید. البته علیرضا در کانال تلگرامی نیز آهنگ هاي‌ خودرا بارگزاری می‌کند و میتوانید در کانال او عضو شوید و آهنگ هاي‌ وی را دانلود کنید.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

ازدواج علیرضا طلیسچی

این خواننده در هیچ رابطه عاطفی نبوده اسـت و زندگی شخصی و خصوصی خودرا سری نگه داشته اسـت. بار ها طرفدارانش بـه او گفتند کـه مخاطب آهنگ هایش چه کسی اسـت و برای چه کسی این آهنگ را می‌خواند، علیرضا در جواب ان ها گفت کـه آهنگ هاي‌ غمگین او هیچ مخاطبی ندارد و او با کسی در رابطه عاطفی نیست و فعلاً هم خیال ازدواج ندارد.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

علیرضا در تهران بـه دنیا آمد ودر تهران هم زندگی می‌کند. او بـه کشور هاي‌ زیادی سفر نمیکند و خیلی کم پیش می‌آید کـه بـه خارج کشور سفر کند، اگر سفر کند هم سفر کاری اسـت، کـه در همه ی سفر هایش نیز برادرش عرفان با او اسـت و کار هاي‌ عکسی وی را انجام میدهد.

 

علیرضا طلسیچی بیشتر درآمد خودرا از فروش آهنگ هاي‌ خود در می آورد و کنسرت هایش کـه بسیاری از مردم بـه ان جا میروند و درآمد زیادی از این کنسرت ها کسب می‌کند. البته طلیسچی در پیج خود تبلیغات نیز انجام میدهد ودر هایلایت هاي‌ خود تبلیغ ایرانسل، همراه اول و رایتل را کرده اسـت.علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او (عکس)

علیرضا طلیسچی خواننده ایرانی را بیشتر بشناسید + بررسی آثار و ازدواج اخیر او «عکس»

آهنگ جدید علیرضا طلیسچی قاف اسـت و آهنگ دیگری کـه بـه تازگی منتشر کرده بـه نام دل بـه دل می‌باشد؛ کـه شـما می‌توانید با سرچ کردن غافل علیرضا طلیسچی، علیرضا طلیسچی نمیگم نمیگم یهو میرم، دانلود آهنگ طلیسچی جدید، دانلود آهنگ هاي‌ غمگین علیرضا طلیسچی، علیرضا طلیسچی دل بـه دل بـه این آهنگ ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید