علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

علی رهبری پازل بند یکی از خواننده های‌ خوش صدای ایرانی اسـت که در اینستاگرام اهنگ های‌ بسیار زیبایی را منتشر میکند در ادامه با علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

بیوگرافی علی رهبری خواننده 

پازل بند یا پازل باند یا گروه پازل «بـه انگلیسی: Puzzle Band» یک گروه موسیقی پاپ ایرانی اسـت که ابتدا اعضای آن را علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می‌دادند که در ادامه، با جدا شدن مهران عباسی، بـه گروهی دونفره تبدیل شد. این گروه فعالیت خودرا از آبان‌ماه سال ۱۳۹۰ شروع کرد. این گروه درسال ۱۳۹۵ آلبوم اول و دوم خودرا منتشر کرده‌اسـتعلی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

 

گروه موسیقی پازل بند علیرضا رشیدی پازل بند علی رهبری پازل باند بیوگرافی مهران عباسی بیوگرافی خوانندگان اینستاگرام آرین بهاری آرین بهاری پازل باند در کارنامهٔ کاری گروه پازل تاکنون تنظیم‌هایی برای حمید هیراد، ماکان بند، محسن یگانه، مرتضی پاشایی، میثم ابراهیمی، فرزاد فرزین، رضا صادقی و … مشاهده میشود.

 

علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد «+عکس»

این گروه در برنامه‌های مختلف تلویزیون چون فرمول یک «بـه همراه حمید هیراد» و خندوانه بـه اجرای برنامه پرداخته‌اند. پازل بـه واسطه فعالیت خود با حمید هیراد در آهنگ‌های «بی تاب»؛ «دلارام» و «معشوقه» «به عنوان خواننده و تنظیم‌کننده» و همین‌طور آهنگ‌های «یار» و «شب که شد» «به عنوان تنظیم کننده» و تنظیم ریمیکس آهنگ «دلگیری» برای ماکان بند بیشتر شناخته شده‌اند.علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

 

علی رهبری یکی از چهره های‌ نوظهور در صنعت موسیقی ایرانی می‌باشد که کمتر کسی وی را با نام واقعی اش می شناسد. باید بدانید که علی رهبری در واقع همان خواننده معروف و خوش صدای گروه موسیقی پازل اسـت، که امروز توانسته با انتشار ترک های‌ منحصر بـه فرد بـه شهرت و محبوبیت برسد.

 

همکاری علی رهبری با آرین بهاری

این چهره درسال ۱۳۹۰ با همکاری آرین بهاری و مهران عباسی اقدام بـه راه اندازی گروه موسیقی پازل کرد که در حال حاضر این گروه تنها توسط آرین بهاری و علی رهبری مدیریت می‌شود.

 علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

 

این چهره با انتشار ترک های‌ خاص و همچنین برگزاری کنسرت های‌ نمایشی بـه محبوبیت رسیده اسـت. البته یکیدیگر از دلایل محبوبیت این چهره را میتوان قد علی رهبری و همچنین دیگر ویژگی های‌ ظاهری این چهره دانست، که موجب جذابیت او شده اند.

 

علی رهبری از چهره های‌ متولد شده درسال ۱۳۶۲ می‌باشد. در واقع میتوان گفت که تاریخ تولد دقیق او بـه نهمین روز تیر ماه ان سال باز می‌گردد. این چهره در واقع در امیر آباد استان تهران دیده بـه جهان گشود.

 

اما با بررسی دقیق تر بیوگرافی او متوجه خواهیم شد که اصالتاً اهل دامغان می باشد. وی تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خودرا در استان تهران گذراند، اما در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد رشته دبیرستان او در معرض نمی باشد. این چهره درسال ۱۳۸۰ در حالی‌که یک جوان ۱۸ ساله بود، تصمیم گرفت تا در صنعت موسیقی فعالیت کند.

 

علاقه ی علی رهبری به خوانندگی

در واقع علاقه او بـه این رشته هنری بـه دوران کودکی و نوجوانی او باز میگردد. وی ابتدا فعالیت خودرا با فراگیری ساز پیانو درکنار استادی نظیر امیر حسین بروشکی، مرادیان و ناصحی آغاز کرد .

 علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

و سپس در استودیو کوچک خانگی خود، بـه ساخت ملودی های‌ مختلف مشغول شد. وی درکنار فعالیت های‌ خانگی خود بـه طور جدی بـه فراگیری موسیقی در آکادمی های‌ معروف در نزد اساتید خبره چون لقای حقی و علی فخاریان پرداخت و سرانجام توانست مدیریت ارکست های‌ گروهی را بر عهده بگیرد.

 

وی همچنین بـه طور تخصصی بـه یادگیری موسیقی الکترونیک پرداخت و همچنین بـه طور کامل با نرم افزار های‌ مخصوص موسیقی آشنایی دارد. سرانجام با تلاش های‌ فراوان، توانست مجوز رسمی استودیو موسیقی خود بـه نام نوبل رکورد را دریافت نماید و پس از ان؛ همکاری خودرا با آرین بهاری و مهران عباسی آغاز کرد. البته پس از گذشت مدت زمان اندکی مهران عباسی تصمیم گرفت تا با گروه پازل همکاری نداشته باشد و از این گروه جدا شد.

 

علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد «+عکس»

علی رهبری نامی نا آشنا در دنیای موسیقی می باشد. زیرا که اکثر علاقه مندان این چهره رابا نام پازل بند می شناسند. اما باید بدانید که علی رهبری خواننده اصلی و با تجربه این گروه نوظهور موسیقی اسـت .

 علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

 

و ملودی تمام آهنگ های‌ منتشر شده این گروه توسط علی رهبری نواخته می‌شود. از ان جاییکه پازل بند یکی از گروه های‌ نوظهور در صنعت موسیقی می‌باشد و توانسته با فعالیت های‌ خاص و منحصر بـه فرد خود، توجه چهره های‌ بیشماری را جذب نماید، میتوان گفت که علاقه مندان در صدد دستیابی بـه عکسهای اعضای این گروه می باشند.

 

از این جهت اگر مشتاق مشاهده عکسهای علی رهبری هستید، می‌توانید بـه آدرس اینستاگرام او مراجعه نمایید. همچنین در اینستاگرام فن پیج های‌ متعددی برای پازل بند فعالیت میکنند که بـه طور کامل اخبار و عکسهای اعضای این گروه را منتشر می نمایند.

 

پیج اینستاگرام علی رهبری

اینستاگرام، امروزه از اصلی ترین اپلیکیشن های‌ فعال در بستر اینترنت می باشد که تعداد زیادی از خوانندگان، نوازندگان، آهنگسازان، تنظیم کنندگان و بـه طور کلی سلبریتی های‌ ایرانی و یا سایر کشور ها، در ان بـه فعالیت می‌پردازند. در واقع اینستاگرام بـه عنوان یک پل ارتباطی میان سلبریتی ها و طرفدارانشان شناخته میشود.

 علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

 

از این جهت اغلب چهره های‌ شناخته شده ایرانی نیز برای این‌که بتوانند شهرت خودرا افزایش دهند و همچنین بـه نوعی با علاقه مندان و طرفدارانشان ارتباط برقرار کنند، صفحات اینستاگرام مختلفی را راه اندازی کرده اند. می‌توان گفت علی رهبری اینستا بسیار فعالی دارد و اخبار مربوط بـه فعالیت های‌ خود و پازل بند را در پیج اینستاگرامی اش با علاقه مندان خود بـه اشتراک میگذارد.

 

در پیج اینستاگرام این خواننده نوظهور نیز می‌توانید عکسهای متعددی از او در پروژه های‌ کاری را مشاهده نمایید. در حال حاضر پیج اینستاگرام این چهره با آدرس alirahbaripuzzle در معرض می‌باشد.

 

این چهره با بـه اشتراک گذاری محتوا های‌ تولید شده خود دراین پیج اینستاگرامی اش، توانسته نگاه بیش از ۲۰۰ هزار کاربر فعال دراین اپلیکیشن را بـه پیج خود جذب نماید و بیش از ۵۰ پست رابا ان ها بـه اشتراک گذاشته اسـت. در قسمت بیو پیج اینستاگرام علی رهبری نیز می‌توانید آدرس صفحه پازل بند را مشاهده کرده و بـه اسانی ان را از سایر فن پیج هایش تشخیص دهید.

 

علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد «+عکس»

یوتیوب از دیگر اپلیکیشن های‌ فعال در بستر اینترنت می‌باشد که نقش چشمگیر و گسترده اي در بـه شهرت رسیدن سلبریتی های‌ ایرانی و جهانی داشته اسـت. در واقع از ان جاییکه این اپلیکیشن تنها مبتنی بر ویدیو فعالیت میکند، تعداد زیادی از خوانندگان ایرانی در چنل های‌ یوتیوب خود، آهنگ ویدیو های‌ ترک هایشان را منتشر کرده اند.

 علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

 

علی رهبری یکی از چهره های‌ ایرانی فعال در یوتیوب می باشد که چنل مخصوص بـه خود دراین اپلیکیشن راه اندازی نکرده اسـت، بلکه یک چنل در یوتیوب با نام پازل بند فعالیت می‌کند و علی رهبری مدیریت ان را بر عهده دارد.

 

حواشی علی رهبری

علی رهبری از چهره های‌ کم حاشیه دنیای موسیقی می باشد. در واقع این چهره و همکار او، آرین بهاری، سعی کرده اند تا با تمرکز بر روی انتشار ترک های‌ موسیقی خود، حاشیه های‌ اطرافشان را بـه حداقل برساند البته درسال های‌ اخیر با توجه بـه اپیدمی ویروس کرونا، عملکرد تعداد زیادی از خوانندگان و گروه های‌ موسیقی با افت شدیدی رو بـه رو شد که یکی از ان ها پازل بند بود.

 

پازل بند در حال حاضر فعالیت اندکی در زمینه انتشار موسیقی دارد و بـه احتمال زیاد در صدد تلاش برای تقویت نقاط قوت خود می باشد. از دیگر حاشیه های‌ علی رهبری میتوان بـه تغییرات محسوس چهره او اشاره کرد.علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

 

باید بدانید که پازل بند تاکنون کنسرت های‌ متعددی را در شهر های‌ مختلف ایران برگزار کرده اسـت که با شیوع ویروس کرونا، موجب شد تا درسال های‌ اخیر هیچ کنسرتی از این گروه مشاهده نشود.

 

پس از ان اخیرا این چهره سعی کرد تا در لایو های‌ اینستاگرامی با طرفدارانش ارتباط برقرار کند که دراین لایو ها عده اي از کاربران اینستاگرامی بـه تغییرات چهره و تیپ ظاهری او در دوران کرونا اشاره کرده اند.

 

ایا علی رهبری ازدواج کرده است ؟‌

مسلماً تمام چهره های‌ فعال در عرصه هنر، طرفداران و علاقه مندان خاص خودرا دارند که در صدد دستیابی بـه اطلاعات زندگی شخصی ان ها می باشند. تاکنون در تعداد زیادی از لایو ها و همچنین کوئسشن باکس هایی که علی رهبری در پیج اینستاگرام خود قرار داده اسـت، سوالاتی مبنی بر زندگی شخصی و همسر این چهره بـه چشم می‌خورد. وی سرانجام در یکی از گفت و گو های‌ خود اعلام کرد که تاکنون ازدواج نکرده ودر حال حاضر مجرد می‌باشد.

 علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

این چهره تصمیم دارد تا در زمینه برگزاری کنسرت بـه پیشرفت چشمگیری برسد و بتواند کنسرت های‌ خودرا در کشور های‌ خارجی نیز برگزار نماید. از این جهت تمام تمرکز خودرا بر روی ارتقاء فعالیت هایش قرار داده و عنوان کرده اسـت که در حال حاضر تصمیمی مبنی بر تشکیل زندگی مشترک ندارد.

 

همکاری های علی رهبری با خوانندگان

موسسه فرهنگی هنری آوازینو بـه عنوان یکی از فعال ترین موسسات موسقی مجاز در کشور با کشف و پرورش استعداد هایی هم چون : ماکان بند ؛ حمید هیراد ؛ سینا درخشنده ؛ پدرام پالیز ؛ راغب و فرزاد فرخ توانسته اسـت اسم و رسمی برای خود پیدا کند .

 

علی رهبری مسلط بـه برنامه موسیقی الکترونیک و نرم افزار های‌ موسیقی بوده و موسیقی را بـه آکادمیک ان زیر نظر استاد « لوای حقی » و « علی فخاریان  فراگرفته استاو عقیده دارد که باند بازی در موسیقی وجود ندارد و مردم بـه خودی خود معین میکنند که چه کاری موفق اسـت و هیچ ربطی بـه قدرت و رسانه ي دیگری ندارد .

 

علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد «+عکس»

او با خوانندگانی هم چون فرزاد فرزین و علی عبدالملکی همکاری داشته و تنظیم قطعات آن ها را انجام داده اسـت و همچنین رهبری ارکستر خوانندگی مانند مازیار عصری ؛ حمید حامی و نیما مسیحا را بـه عهده داشته اسـت .علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

 

قایق کاغذی نام نخستین آلبوم « پازل بند » اسـت که درسال 95 بـه بازار عرضه شده اسـت ؛ و تا این زمان بیش از 45 تک آهنگ از ایشان در اینترنت منتشر شده اسـت .این گروه توسط علی رهبری ؛ مهران عباسی و آرین بهاری درسال 90 شکل گرفته و خواننده ي گروه علی رهبری بوده اسـت .علی رهبری پازل بند کیست‌؟‌ |‌ بیوگرافی خواننده ایرانی از محبوبیت تا میزان درآمد (+عکس)

 

پس از مدتی مهران عباسی از انها جدا میشود ودر حال حاضر علی و آرین در پازل بند فعال هستند ؛ علی علاوه بر خوانندگی بر اشعار و ملودی آهنگ ها هم بازرسی دارد .

دیدگاهتان را بنویسید