عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

جنیفر لوپز و بن افلک دو فرد هنرپیشه بزرگ هالیوود هستند کـه بعد از ۱۰ سال جدایی مجددا با هم ازدواج کردند در ادامه با عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس «+عکس» سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

خانه لاکچری جنیفر لوپز و بن افلک 

اتومبیل جنیفر لوپز روز پنجشنبه دریک ملک بزرگ در بورلی هیلز مشاهده شد. همچنین 4 کامیون در حال حرکت در خارج از املاک وجوددارد – و کامیون هاي‌ متحرک پنجشنبه در خانه هاي‌ فعلی بن و جن در منطقه لس آنجلس بودند.

 

💫 اپلیکیشن “سیگاری بت”💫

📱ورژن جدید اپلیکیشن اندروید با سرعت و امکانات بی نظیر 🔻🔻

با دانلود و نصب اپلیکشن سایت شرط بندی سیگاری بت بدون فیلترشکن و با سرعت بیشتر میتوانید از امکانات سایت شرط  بندی استفاده کنید.

برای دانلود مستقیم کلیک کنید.

 

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

میدانیم کـه جی لو و نامزدش بن افلک ماه هاست کـه در جستجوی خانه اي جدید هستند. ما نمی‌توانیم تأیید کنیم کـه انها این خانه را خریده اند، اما مطمئناً دود زیادی وجوددارد!

 

ملک بسیار بزرگ اسـت… بـه ما گفته شده اسـت کـه هر چیزی کـه میتوانید در داخل ان بخواهید، از جمله یک سینمای مناسب، بیش از اتاق خواب هاي‌ کافی برای بچه ها وجوددارد… شـما نام ببرید، آن جاست.

 

قیمت ۸۰ میلیون دلاری خانه جنیفر لوپز و بن افلک

با توجه بـه قیمت املاک در لس آنجلس، تقریبا مطمئن اسـت کـه این خانه بیش از 60 میلیون دلار خواهد بود. بن و جن بـه تعداد زیادی خانه نگاه کرده اند … عده اي از انها در محدوده قیمتی شمالی 85 میلیون دلاری هستند، بنابر این بـه نظر میرسد کـه این در محدوده هدف اسـت.

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

در مورد بن افلک و جنیفر لوپز، دو زوج تازه ازدواج کرده لاس وگاس، 18 سال اختلاف باعث شد کـه انها حدود 161 میلیون دلار «236 میلیون دلار» املاک و مستغلات گرد آوری کنند. یک تکه کوچک مشترک اسـت، اما مقدار زیادی متعلق بـه لوپز و… نامزد سابقش اسـت.

 

دریک یادداشت جانبی جذاب بـه عروسی جدید، لوپز هنوز هم خانه هایي بـه ارزش 33.9 میلیون دلار با اسطوره بیسبال سابق خود الکس رودریگز دارد.او و افلک دارای یک خانه مشترک هستند – یک عمارت 50 میلیون دلاری بـه نام Bellagio Estate، در حومه لس آنجلس بل ایر، کـه آن ها امسال خریدند، و این گمانه زنی ها را در مورد ازدواج افزایش داد.

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

خانه قبلی بن افلک و جنیفر گارنر

افلک پس از طلاق از جنیفر گارنر، این زیبایی 19.2 میلیون دلاری را در محله اي در لس آنجلس خرید کـه نزدیک خانه خانوادگی سابق اسـت کـه گارنر و فرزندانشان در آنجا زندگی می کردند.

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

عمارت لوکسی کـه حالا تصور میشود خانه جنیفر لوپز و افلک بعد ازدواج اسـت، آخرینبار متعلق بـه میلیاردر استرالیایی جیمز پکر نامزد سابق ماریا کری بود. ساکنان قبلی این ملک بازیگر مشهور دنی دویتو و همسر سابقش ماتیلدا مشهور بـه رئا پرلمان بودند.

 

دویتو و پرلمان این خانه هفت اتاق خوابه را درسال ۲۰۱۵ بـه قیمت ۲۸ میلیون دلار بـه توسعه دهنده هاي‌ املاک بـه نام استوارت و استفانی لاینر فروختند. لاینرها نوسازی هاي‌ بسیار زیادی دراین ملک انجام داده و ان را بـه قیمت ۸۵ میلیون دلار برای فروش گذاشتند. جمیز پکر درسال ۲۰۱۸ این ملک را حدود ۶۰ میلیون دلار از انها خرید.

 

البته مشخص نیست لوپز و افلک با چه قیمتی این خانه را خریداری کردند چرا کـه در معامله این خانه نکات پنهان زیادی وجوددارد چرا کـه خانه مذکور حتی در فهرست فروش املاک لاکچری نیز قرار نگرفته بود.

 

در حقیقت کارشناسان املاک و مستغلات بـه خبرگزاری تی ام زی گفته بودند این خانه حتی بـه دسترس نمایش عمومی نیز گذاشته نشده بود مگر برای موارد استثنا! بـه نظر می‌رسد یکی از این موارد استثنا، لوپز و افلک بوده اسـت.

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

امکانات عمارت لوکس جنیفر لوپز و بن افلک

این خانه دارای چندین اتاق خواب، یک اتاق سرگرمی، سالن بدنسازی و فضایی از چمنزار فراتر از درهای کشویی شیشه اي از سالن، با شومینه اسـت.بنا بر گزارش ها، او پس از گذراندن مدتی در مهمانخانه در ملکی کـه زمانی با گارنر مشترک بود، نقل مکان کرد ودر سال 2009 با هم خرید کردند.

 

این خانه تاج شکوه یک بلوک آپارتمانی فوق العاده منحصر بـه فرد با تنها چهار آدرس اسـت کـه درسال 1924 در شهر نیویورک ساخته شده اسـت.لوپز پس از طلاق از بازیگر و خواننده مارک آنتونی کـه دارای دو فرزند بـه نام هاي‌ ام و مکس اسـت، پنت هاوس ویتمن را بـه مبلغ 20 میلیون دلار خریداری کرد.

 

لوپز سعی کرد پد شیک را بفروشد. حتی پس از کاهش قیمت در پایان کمپین، او شانسی نداشت و ان را حفظ کرد.نیویورک پست گزارش میدهد کـه خریدار با جیب هاي‌ عمیق می تواند یکی از آپارتمان هاي‌ این ساختمان را بخرد کـه اکنون در بازار بـه قیمت 13.75 میلیون دلار اسـت.

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

خانه لوکس جنیفر لوپز با ۵ آشپزخانه

این بهشت ​​جزیره ستاره‌اي با مناظر آبی توسط لوپز و A-Rod درسال 2020؛ سه سال پس از رابطه آن ها و 12 ماه قبل از جدایی انها، بـه مبلغ 32.5 میلیون دلار خریداری شد.نمای بزرگ آب با استخر عظیم و منطقه تفریحی روی دیوار، با چشم‌اندازی از خلیج بیسکاین تا خط افق شهر میامی، ملاقات می کند.

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

لوپز و رودریگز صاحب یک کلبه 1.4 میلیون دلاری در انسینو، منطقه اي از لس آنجلس هستند. قیمت این یکی در مقایسه با پول نقدی کـه بر روی سایر املاک درکتاب هاي‌ آن ها ریخته می‌شود، متوسط ​​اسـت.

 

Architectural Digest پیشنهاد کرد کـه این خانه، یک پای شیرین تک سطحی کـه ان‌ها نیز درسال 2020 خریداری کردند، می تواند سرمایه‌گذاری یا ملکی برای اقامت دوستان و اقوام باشد، زیرا در زمان انجام معامله، این زوج عمدتاً در ستاره زندگی میکردند. جزیره اي در میامیاین خانه شیرین سه خوابه درسال 1948 ساخته شد و قبل از این کـه زوج کلید را بگیرند، بازسازی شده بود.

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

خانه لس انجلس جنیفر لوپز و بن افلک

خانه لس آنجلس، کـه او درسال 2016 گرفتار ان شد، میخانه مخصوص بـه خودرا دارد – بله! – و یک سینما با ظرفیت 30 نفر، بـه علاوه یک کتابخانه، یک آمفی تئاتر 100 نفره و یک مهمانخانه جداگانه.فالوورهای لوپز در اینستاگرام گهگاه نگاهی اجمالی بـه این ملک عظیم می اندازند – او قبلاً ویدیو و عکسهایی از آشپزخانه منتشر کرده اسـت.

 

برای تعطیلات ساحلی، لوپز میتواند راهی این املاک همپتونز شود کـه دارای سونا، اتاق بخار، تئاتر، و استخر و زمین بازی اسـت کـه در چمن‌زارهای بزرگ قرار دارد.این ملک عظیم در واتر میل نیویورک بسیار خصوصی اسـت ودر بن بست خاص خود قرار دارد.

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

بـه گزارش Dirt، لوپز 9 سال پیش تقریبا 10 میلیون دلار برای ان پرداخت کرد و توانست ان رابا نصف قیمت اولیه دریافت کند.مالکان 19.5 میلیون دلار میخواستند اما تقریبا 800 روز را در بازار گذراندند و آن ها معامله رابا لوپز با قیمتی بسیار کمتر انجام دادند.

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

جمع بندی 

می توان گفت بعد از ۱۰ سال جدایی حالا ازدواج بن افلک و جنیفر لوپز بسیار بسیار از قبل عاشقانه تر می‌باشد گویا می‌توان گفت این ازدواج با ولخرجی هاي‌ زیاد روبه‌رو شده اسـت و گفته میشود خانه ي بن افلک و جنیفر لوپز حدود ۹۰ میلیون دلار میباشد. 

عمارت لوکس جدید جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس (+عکس)

سوالات متداول 

قیمت خانه لوکس جنیفر لوپز چقدر می‌باشد؟

او حدود ۸۰ میلیون دلار در لاس وگاس خانه خریدند . 

 

جنیفر لوپز با کی در رابطه اسـت؟‌

او بعد از ۱۰ سال جدایی با بن افلک مجددا ازدواج کرده اسـت . 

 

عکس هاي‌ جنیفر لوپزا را کجا ببینیم‌؟

شـما در اینستاگرام وی و اینترنت میتوانید از روزمره هاي‌ جنیفر لوپز اشنا بشوید. 

 

پیج اینستاگرام جنیفر لوپز چیست؟ 

jlo نام اکانت اینستاگرام وی می‌باشد .

دیدگاهتان را بنویسید