فرم پیش بینی بازی بلژیک در برابر کرواسی دیدار دوستانه

فرم پیش بینی بازی بلژیک در برابر کرواسی دیدار دوستانه

فرم پیش بینی بازی بلژیک در برابر کرواسی دیدار دوستانه

بلژیک و کرواسی هردو تلاش خواهند کرد تا در دیدار دوستانه روز یکشنبه در ورزشگاه کینگ بودوین با یک پیروزی مقدمات خودرا در یورو 2020 بـه اتمام برسانند.هردو قدرت فوتبال در اواسط هفته خود 1-1 مساوی کردند ؛ بلژیک توسط یونان در حالی برگزار شد کـه شطرنجی ها نتوانستند از ارمنستان یک پیروزی ببرند.فرم پیش بینی بازی بلژیک در برابر کرواسی کـه در دیدار دوستانه انجام میشود را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

باوجود بازیکنانی مانند ادن هازارد ؛ کوین دی بروین و تیبو کورتوا کـه برای دیدار با یونان از رقابت خارج شده بودند ؛ یک تیم ویران شده بلژیک نتوانست برای مدت طولانی مقابل یونان برتری خودرا رقم بزند ؛ اما یک پایان خوب از Thorgan Hazard باعث شد شیاطین سرخ بـه صعود سوت نیمه وقت می‌آید.

 

با این وجود کمترین گلزنان جورجیوس تزاولاس در پست مدافع میانی باعث برابری یونان در دقیقه 66 می‌شود زیرا بلژیک باید روی بن بست دست بدهد – این دقیقاً نتیجه تقویت روحیه نیست قبل از این کـه مأموریت انها برای شکوه اروپا آغاز شود.

 

با این وجود ؛ امیدها در بروکسل همان‌ گونه زیاد اسـت ؛ زیرا روبرتو مارتینز بـه یک تورنمنت تاریخی برای بلژیک نگاه می‌کند ؛ اگر چه اسپانیایی وادار شد اخبار رسمی را تایید کند کـه احتمالاً دی بروین برای بازی افتتاحیه انها در یورو 2020 با روسیه در ماه ژوئن در معرض نخواهد بود 12

 

افرادی مانند یوری تیلمانس و یانیک کاراسکو میتوانند در غیاب دی بروین قدرت تحسین برانگیزی را فراهم کنند ؛ اما درصورت غلبه بر آسیب دیدگی بازیکن منچسترسیتی ؛ روسیه ؛ فنلاند و دانمارک همه ی بو خواهند گرفت و بلژیک بهتر اسـت از هر گونه نگرانی در مورد تناسب اندام پیشگیري کند. قبل از این کـه انها برای نخستین بار دریک تورنمنت بزرگ برنده شوند.

 

در حالی کـه تساوی روز پنجشنبه با یونان مانع از پیروزی شیاطین سرخ در خانه در شش رقابت متوالی در تمام رقابت ها شد ؛ مارتینس اکنون از زمان شکست مقابل انگلیس در لیگ ملت ها در اکتبر گذشته ؛ یک بازی بدون شکست رابا هشت بازی هدایت کرده اسـت ؛ و بلژیک در آن ها شکست نخورده اسـت. دفتر مرکزی از زمان داوید سیلوا اسپانیا را بـه پیروزی دوستانه 2-0 در سپتامبر 2016 برانگیخت.

فرم پیش بینی بازی بلژیک در برابر کرواسی دیدار دوستانه

فرم پیش بینی بازی بلژیک

در همین حال ؛ کرواسی تصمیم گرفت کـه بیشترین حمله کنندگان بزرگ خودرا در لوکا مودریچ ؛ آندره کراماریچ و ایوان پریشیچ برای دیدار ارمنستان فرومایه در نیمه هفته آغاز کند و ضربه سر دقیقه 23 دومی – در 100مین بازی خود برای تیم ملی – شطرنجی ها را قرار دهد قبل از شروع سوت پایان نیمه ؛ یک گل بـه ثمر رسید

 

با این حال ؛ شاگردان زلاتکو دالیچ با گل تساوی دقیقه 72 وبیمار آنگولو عقب افتادند زیرا ارمنستان با نایب قهرمان جام جهانی 2018 پا بـه پا کرد و با تساوی قابل توجه بـه تلاش خود ادامه داد.

 

دالیچ از عدم “جدی بودن” تیمش پس از بازی ابراز تاسف کرد ؛ اما سرمربی کرواسی نگران شکست تیمش در شکست دادن تیمی با 76 مکان پایین تر از انها در رده بندی جهانی فیفا نبود و او قول داده اسـت همانگونه کـه در ومبلی در افتتاحیه یورو 2020 با انگلیس بـه مصاف بلژیک میروند.

 

دیدارهای جمهوری چک و اسکاتلند نیز در تابستان امسال منتظر کرواسی اسـت و دالیچ اکنون کـه موفق بـه کسب تنها دو برد از 8 بازی اخیر خود در تمام رقابت ها شده اسـت ؛ می‌تواند با عملکرد اعتماد بـه نفس مقابل تیم رده بندی برتر جهان پیش از این چالش هاي‌ واقعی آغاز می‌شود.

 

با این حال ؛ کرواسی فقط در یکی از چهار دیدار گذشته خود با بلژیک فقط توانسته اسـت در رده هاي‌ برتر قرار گیرد و شیاطین سرخ در آخرین دیدار تیم ها در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 ؛ با پیروزی 2-1 ادعا کردند ؛ روز.

 

چیدمان تیم

همانگونه کـه گفته شد ؛ دی بروین فعلا غایب اسـت و وقتی یورو 2020 آغاز میشود آماده رویارویی با روسیه نخواهد بود ؛ در حالی کـه هازارد ؛ هم تیمی سابق او در چلسی ؛ هنوز خطرناک نیست.

 

در اواسط هفته دروازه هاي‌ سایمون مینیولته و ماتس سلس کـه در گذشته جامحذفی نداشت ؛ گل هاي‌ زیادی داشت اما کورتوا ممکن اسـت بـه این جا برگردد ؛ در حالی کـه آکسل ویتسل اکنون پس از اخراج طولانی مدت آشیل بـه تمرینات بازگشته اسـت و می‌تواند در مرحله اي از یورو بازی کند.

 

تعجب آور اسـت کـه ندیدیم مارتینز در تعدادی تغییر ایجاد کرده اسـت – بـه خصوص با توجه بـه نگرانی هاي‌ فعلی در مورد مصدومیت – بنابر این افرادی مانند تیموتی کاستان ؛ یوری تیلیمانز و لئاندرو تروسارد می‌توانند برای شروع نقش هاي‌ خود مقابل کرواسی فشار بیاورند.

 

کرواسی در نیمه اول مقابل ارمنستان ؛ یوسیپ برکالو را از ناحیه مچ پا پیچ خورده از دست داد ودر حالی کـه دالیچ خاطرجمعی دارد کـه مسئله مهاجم چیز جدی نیست ؛ مطمئناً او در این جا خطری نخواهد داشت.

 

این مربی میهمان همچنین تأیید کرده اسـت کـه از مجموعه 4-2-3-1 آزمایش شده پیش از مسابقات قهرمانی اروپا استفاده خواهد شد و ماتئو کواچیچ روز جمعه با تیم پیوند خواهد خورد ؛ اما عدم آمادگی تیم چلسی بـه این معنی اسـت کـه ممکن اسـت او فقط بـه یک سفر جانشین محدود شود.

 

دژان لوورن و آنته ربیچ هردو نگرانی هاي‌ مصدومیت را برطرف کردند و نیمکت نشینی نیمکت نشینی نکردند ؛ در حالی کـه ماریو پاسالیچ می توانست شروع را بـه جای برکالو مصدوم بدست آورد.

فرم پیش بینی بازی بلژیک در برابر کرواسی دیدار دوستانه

ترکیب احتمالی بلژیک:

کورتوا؛ Alderweireld ؛ Denayer ؛ Vertonghen ؛ Castagne ؛ Tielemans ؛ Dendoncker ؛ T. Hazard ؛ دوکو ؛ لوکاکو ؛ تروسارد

 

ترکیب اصلی احتمالی کرواسی:

لیواکوویچ؛ ورسالجکو ؛ ویدا ؛ کالتا-کار ؛ باریشیچ ؛ بروزوویچ ؛ مودریچ؛ Vlasic ؛ Pasalic ؛ Perisic ؛ کراماریک

 

پیش بینی بازی : بلژیک 1-1 کرواسی

به‌ دنبال نتایج کمتر از رضایت بخشی در هفته هفتگی ؛ هردو طرف بـه شدت نیاز بـه تزریق اعتماد بـه نفس دارند ؛ اما این تجهیزات یک رابطه قفس دیگر را ایجاد میکند.

 

بلژیک بیش از چهار سال اسـت کـه در زمین خود متحمل شکست نشده اسـت ؛ اما بسیاری از مهاجمان بزرگ کرواسی در 45 دقیقه پایانی درگیری خود با ارمنستان در امان ماندند ؛ بنابر این ما پیشبینی می‌کنیم کـه یک جنگ نزدیک دیگر کـه بـه طور کامل تمام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید