فرم پیش بینی بازی فوتبال سوئیس در مقابل اسپانیا با برد حتمی

فرم پیش بینی بازی فوتبال سوئیس در مقابل اسپانیا با برد حتمی

فرم پیش بینی بازی فوتبال سوئیس در مقابل اسپانیا

سوئیس کـه تازه از حذف علاقه مندی هاي‌ تورنمنت فرانسه در مرحله یک شانزدهم نهایی دور مانده اسـت ؛ جمعه شب مقابل اسپانیا در سن پترزبورگ تلاش میکند تا بـه جمع چهار تیم نهایی یورو 2020 صعود کند .فرم پیش بینی بازی فوتبال سوئیس در مقابل اسپانیا را در سایت شرط بندی سیگاری بت انجام دهید.

سوئیس در ضربات پنالتی فرانسه را شوکه کرد تا جایگاه خودرا در مرحله یک چهارم نهایی بدست آورد ؛ در حالی کـه اسپانیا کرواسی را پس از وقت اضافی با نتیجه 5-3 شکست داد تا بـه مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان برسد.

پیش نمایش بازی

سوئیس بی شک بازیکنان فرومایه اي بود کـه بـه مصاف 16 شانزدهم نهایی خود با فرانسه می رفتند و بـه نظر می‌رسید کـه وقتی پاگ پوگبا در دقیقه 75 بازی 3-3 را برای قهرمانان جهان رقم زد ؛ این تیم با اختلاف روبه‌رو شد.

هریس سفروویچ در دقیقه 81 دومین مسابقه خودرا بـه ثمر رساند ؛ هرچند قبل از این کـه ماریو گاورانوویچ در دقیقه آخر گل تساوی را بـه ثمر برساند ؛ در نهایت سوئیس پنالتی ها را بدست آورد وقتی کیلیان امباپه تلاش خودرا از دست داد و باعث ایجاد صحنه هاي‌ شاد در میان بازیکنان ؛ کارکنان و هواداران شد. .

لا ناتی اکنون برای نخستین بار در تاریخ خود بـه یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا رسیده اسـت و انها فقط نیاز بـه یک برد در زمان عادی داشتند کـه در مسابقات گروه آخر خود مقابل ترکیه قرار گرفت ؛ زیرا مسابقات خودرا با تساوی با ولز و شکست از ایتالیا.

تیم ولادیمیر پتکوویچ پس از پیروزی مقابل فرانسه روحیه مطلوبی خواهد داشت ؛ اما سوئیس در 22 بازی اخیر خود با اسپانیا فقط یک پیروزی کسب کرده اسـت ودر این مرحله 16 شکست را تجربه کرده اسـت.

فرم پیش بینی بازی فوتبال سوئیس در مقابل اسپانیا با برد حتمی

فرم پیش بینی بازی فوتبال سوئیس

A-Team اکنون در 11 مسابقه اخیر خود در همه ی مسابقات فقط یک شکست داشته اسـت و پیروزی در روز جمعه بهترین عملکرد انها دریک رقابت بزرگ اسـت ؛ زیرا قبلاً بـه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در 1934 ؛ 1938 رسیده بود. و 1954

در همین حال اسپانیا با لطف 5-3 پیروزی مقابل کرواسی بـه مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و این یک مسابقه خیره کننده دیگر در مسابقات قهرمانی اروپا بود کـه لاروخا بازی را تقریبا دور انداخت.

شاگردان انریکه در دقیقه 77 مسابقه با ثبت نام فران تورس با نتیجه 3-1 پیش افتادند ؛ اما کرواسی در 5 دقیقه پایانی دو گل زد تا وقت اضافی را وادار کند. ضربات پنالتی رخ نداد ؛ زیرا آلوارو موراتا و میکل اویارزبال هردو در 30 دقیقه اضافی ثبت نام کردند.

اسپانیا دراین تابستان در بهترین حالت نبوده اسـت و دو دیدار اول خودرا با سوئد و لهستان بـه تساوی کشانده اسـت ؛ اما آن ها در آخرین بازی گروه خود 5 گل از اسلواکی بـه ثمر رساندند و 5 گل دیگر مقابل کرواسی بـه ثمر رساندند و لاروخا باید دراین رقابت جدی گرفته شود بـه طرفهای دیگر کـه حذف شده اند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال سوئیس

اسپانیا برای چهارمین بار پیشنهاد کسب عنوان قهرمانی اروپا را دارد کـه با عبور از سه جام کشور آلمان ؛ انها را بـه تیم موفق دراین رقابت تبدیل میکند. 9 سال از آخرین موفقیت انها در مسابقات قهرمانی اروپا می گذرد ؛ اما آن ها اکنون در آستانه رسیدن بـه جمع چهار نهایی هستند.

شاگردان انریکه در واقع 5 مسابقه از هشت مرحله یک چهارم نهایی خودرا دراین رقابت از دست داده اند ؛ اگر چه هر بار کـه تیم ملی دریک چهارم نهایی خود پیروز می‌شود ؛ آن ها بـه قهرمانی جام می‌روند و یک پیروزی در روز جمعه می‌تواند بـه مصاف هم برود. سه شنبه شب ایتالیا یا بلژیک در مرحله نیمه نهایی پر آب.

اخبار تیم

سوئیس از خدمات گرانیت ژاکا محروم خواهد بود ؛ زیرا هافبک آرسنال بـه دلیل کارت زردی کـه در برد مقابل فرانسه گرفت محروم اسـت.

انتظار میرود در وسط پارک دنیس زکریا جای ژاکا را بگیرد ؛ اما در غیر این صورت می‌تواند همان طرفی باشد کـه برای درگیری با تیم دیدیه دشان در روز دوشنبه بـه میدان رفت.

سفروویچ کـه در بازی برابر فرانسه گل برتری زد ؛ احتمالاً در سومین قسمت پایانی زمین نیز بریل امبولو بـه او ملحق خواهد شد ؛ در حالی کـه Xherdan Shaqiri از لیورپول بـه عنوان پشتوانه بازی می‌کند.

گاورانوویچ عصر روز دوشنبه از روی نیمکت گلزنی کرد ؛ اما بازیکن 31 ساله از سوت اول دوباره در جمع بازیکنان تعویضی قرار خواهد گرفت و نیمکت ها می‌توانند نقش مهمی دراین مسابقه داشته باشند.

فرم پیش بینی بازی فوتبال سوئیس در مقابل اسپانیا با برد حتمی

فرم پیش بینی بازی فوتبال سوئیس

در مورد اسپانیا ؛ انتظار می‌رود کـه انریکه همان XI ابتدایی را کـه برابر کرواسی بـه میدان آمده اسـت ؛ نامگذاری کند ؛ در حالی کـه فران تورس و پابلو سارابیا در سومین مرحله نهایی بـه موراتا پیوستند.

سزار آزپیلیکوئتا و اریک گارسیا بـه احتمال زیادبا ضربهسر مارکوس یورنته و پائو تورس را بـه عقب می‌کشند ؛ در حالی کـه انتظار نمی‌رود در خط هافبک 3 تغییری ایجاد شود.

انریکه در تابستان امسال بـه موراتا ایمان داشته و مهاجم این تیم مقابل کرواسی در جدول گلزنی قرار داشت ؛ بـه این معنی کـه یک بازیکن 28 ساله دریک چهارم نهایی جای دیگری خواهد داشت.

دانی اولمو و اویارزابال از نیمکت پشتیبانی می كنند ؛ در حالی كه جرارد مورنو بازیکن ویارئالنیز علاقه مند خواهد بود كه جلوی گل خودرا بگیرد ؛ زیرا تاكنون نتوانسته اسـت فرم باشگاه خودرا از 2121-2020 تكرار كند.

ترکیب احتمالی سوئیس:

سامر. الودی ؛ آکانجی ؛ رودریگز؛ ویدمر ؛ فرولر ؛ زکریا ؛ زوبر ؛ شقیری؛ امبلو ؛ سفروویچ

ترکیب ابتدایی اسپانیا:

سیمون؛ آزپیلیکوئتا ؛ گارسیا ؛ لاپورته ؛ آلبا ؛ کوکه ؛ بوسکتس ؛ پدری ؛ سارابیا ؛ موراتا ؛ اف تورس

پیش بینی : سوئیس 1-2 اسپانیا

این یک بازی بسیار بسیار خطرناک برای اسپانیا اسـت ؛ زیرا سوئیس پس از پیروزی مقابل فرانسه پر از اعتماد بـه نفس خواهد بود. لاروخا در دو مسابقه اخیر خود نشانه هاي‌ دلگرم کننده زیادی نشان داده اسـت و ما علاقه مند هستیم کـه تیم انریکه با 8 حسن نیت ارائه می‌دهد یک پیروزی 2-1 ؛ کـه می‌تواند بعد از وقت هاي‌ اضافه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید