فرم پیش بینی بازی فوتبال هائیتی در مقابل کانادا بدون فیتلر شکن

فرم پیش بینی بازی فوتبال هائیتی در مقابل کانادا بدون فیتلر شکن

فرم پیش بینی بازی فوتبال هائیتی در مقابل کانادا

کانادا امیدوار اسـت روز پنجشنبه هنگامی کهدر دومین بازی این رقابت ها برای هردو طرف در هاییتی در پارک کودک رحمت در کانزاس سیتی بهمصاف هائیتی برود ،شیاطین خودرا در جام طلای 2019 تمرین کند.کانوکس ها در پیروزی 4-1 مقابل مارتینیک در 10 دقیقه سه گل بـه ثمر رساندند ؛ در حالی کـه هائیتی ها یک گل زودهنگام دریافت کردند و نتوانستند بازیابی کنند و با نتیجه یک بر صفر مغلوب ایالات امریکا شدند.فرم پیش بینی بازی فوتبال هائیتی در مقابل کانادا را در سایت سیگاری بت انجم دهید.

پیش نمایش بازی

هائیتی در ابتدای بازی خود تلاشی شجاعانه انجام داد ؛ اما در نهایت انها نتوانستند راهی برای دفاع سخت آمریکایی پیدا کنند کـه فقط سه شوت بـه سمت دروازه راه داد.اکنون انها سعی خواهند کرد کاری را انجام دهند کـه طی بیش از دو سال نتوانسته اند ان را انجام دهند و با شکست با پیروزی خودرا بازپس بگیرند.

آن ها نه تنها برای بازیابی باخت مشکل دارند ؛ بلکه با از دست دادن مسابقات مقدماتی خود از سال 2009 بـه مرحله گروهی این مسابقات راه پیدا نکرده اند و فقط بـه این دلیل صعود کرده اند کـه در میان بهترین هاي‌ سوم قرار گرفتند. .

مدیر ژان ژاك پیر وظیفه خواهد داشت تیمی را كه ماه گذشته بازیکنانش را در مسابقات متوالی از جدول امتیازات دور نگه داشته كند ؛ كاهش دهد ؛ فقط تیم دوم كه در دو سال گذشته این كار را انجام داده اسـت.

هائیتی باید راهی برای ایجاد موقعیت هاي‌ گلزنی بیشتر از انچه در دو بازی مقدماتی خود مقابل کانادا در ژوئن انجام داده بود ؛ زمانی کـه آن ها فقط 10 شوت از روی دو پا زدند.

بـه نظر میرسد شکل دفاعی آن ها نیز با این دو باخت آسیب دیده باشد ؛ لس گرنادیرها پس از آغاز سال 2021 با سه خاموشی متوالی در پنج مسابقه پیاپی شکست خورده اند.

کانادایی ها دریک بازی خوب ودر یک بازه شش برنده بـه بازی افتتاحیه خود پرداختند ؛ اما انها ان مسابقه را با یک اشتباه ترسناک آغاز کردند کـه منجر بـه گل مارتینیک در 10 دقیقه ابتدایی شد.

فرم یش بینی بازی فوتبال هائیتی در مقابل کانادا بدون فیتلر شکن

فرم پیش بینی بازی فوتبال هائیتی

با این حال ؛ بـه نظر میرسید کـه این گل باعث زنده شدن این تیم می‌شود و انها با سه گل در نیمه اول پاسخ زیادی دادند و با یک پیروزی چشمگیر ؛ هفتمین پیروزی متوالی خود بودند.

کانادا با هائیتی بسیار آشنا خواهد بود ؛ و انها را با برد یک بر صفر و یک بر صفر ؛ یک بر صفر و سه بر صفر دراین مسابقات ؛ از دور مقدماتی جام جهانی خارج می‌کند.

آخرین باری کـه آن ها دو سال پیش دراین رقابت با Les Grenadiers روبه‌رو شدند ؛ این مسابقه اي بود کـه مدیر جان هردمن و تیمش ترجیح می دادند فراموش کنند ؛ در ان مرحله یک چهارم نهایی برتری 2-0 را بدست آورند و فقط 3-3 مغلوب هائیتی ها شوند. دومین بار در تاریخ آن ها.

یک درسی کـه انها از این شکست آموخته اند این اسـت کـه هرگز خیلی آسان نباشند ؛ و این درسی اسـت کـه بـه نظر میرسد آن ها قلب انها را گرفته اند ودر 11 بازی گذشته کـه در ان نخستین گلزنی بوده اند ؛ پیروز شده اند.

به رغم این کـه برای نخستین بار در شش بازی موفق بـه دریافت گل شده اند ؛ انها هنوز هم یک سمت دفاعی برای شکستن بوده اند و تنها دو شوت بـه سمت دروازه لس ماتینینو داده اند در حالی کـه بیش از دو شوت را در هفت بازی اخیر خود ندارند.

اخبار تیم

Josue Duverger دروازه بان متولد مونترال آخرین باری کـه تیمش با کانادا روبه‌رو شد یک مسابقه کابوس برگزار کرد ودر اوایل نیمه دوم بازی خودرا با نتیجه 0-0 بـه ثمر رساند.

کوین لافرانس در بازی افتتاحیه خود مقابل ایالات متحده ؛ نخستین بازی را در پست هافبک میانی برای هائیتی پس از شکست 3 بر صفر مقابل کانادا انجام داد ودر کنار ریکاردو آده بازی کرد ؛ کـه اکنون شش بازی آخر را برای کشورش آغاز کرده اسـت.

پنج بازیکن هائیتی پس از آزمایشات مثبت COVID-19 از بازی افتتاحیه خود مقابل ایالات متحده محروم شدند ؛ و اگر چه این اسامی مشخص نشد ؛ فرانتزدی پیروت ؛ لوئیسیوس دون دیدسون ؛ استیون صبا ؛ جیمز گفرارد ؛ استفان لامبیز و ایزاک روود بازی نکردند و روی نیمکت تعویض ها هم نبودند.هافبک لوترتون پیر پس از کسب نخستین بازی ملی خود در 12 ژوئن در شکست 1-0 مقابل کانادا ؛ 5 شروع متوالی برای هائیتی انجام داده اسـت.

فرم یش بینی بازی فوتبال هائیتی در مقابل کانادا بدون فیتلر شکن

فرم پیش بینی بازی فوتبال هائیتی

حتی بدون آلفونسو دیویس ؛ ستاره وینگر ؛ کـه بـه دلیل پارگی رباط مچ پا محروم شده اسـت ؛ کانادا در بازی افتتاحیه خود بسیار آسان بـه نظر می‌رسید ؛ بـه خصوص تاجون بوکانان 22 ساله ؛ کـه یک گل بـه ثمر رساند و نیرویی بود کـه باید از او محروم شود. وسیع.

سایل لارین گل تساوی کانادا را بـه ثمر رساند و او را با 16بازیکنتمام وقت در کنار هم تیمی خود لوکاس کاوالینی و الکس بونبری ؛ ملی پوش سابق کانادا قرارداد.

استیون ویتوریا با شروع بازی در کنار آلیستر جانستون و کمال میلر ،سومین شروع پی در پی خودرا برای کانادا انجام دادو علیرغم باز شدن خشن ؛ هر سه در دفاع نیرومند بودند و فقط دو شوت بـه سمت دروازه زدند.

هافبک هری پاتون بـه دلیل پروتکل هاي‌ COVID بازی افتتاحیه خودرا از دست داد ؛ در حالی کـه فرانک استورینگ جای دفاع اسکات کندی را گرفت و کندی دراین مسابقات بـه دلیل مصدومیت از مسابقات خارج شد.

ترکیب احتمالی هائیتی:

سیلوستر؛ تجربه ؛ Lafrance ؛ Ade ؛ Arcus ؛ پیر ؛ Clerveaux ؛ هریاوکس ؛ اتین ؛ نازون ؛ آنتوان

ترکیب احتمالی کانادا:

Crepeau؛ جانستون ؛ ویتوریا ؛ هنری ؛ لاریا ؛ اوسوریو ؛ پیت ؛ اوستاکیو ؛ بوکانان ؛ کوربانو ؛ لارین

پپیش بینی : هائیتی 0-2 کانادا

هائیتی در آخرین بازی خود در Frantzdy Pierrot یکی از بهترین گلزنان خودرا از دست داد ؛ و بـه نظر میرسید بدون او انرژی و حمله ندارند ؛ زیرا انها برای صعود بـه یک تیم جامع کانادایی جامع نیاز دارند.

کانادا احتمالاً دو سلاح بزرگ تهاجمی خودرا در آلفونسو دیویس و جاناتان دیوید از دست نداده اسـت ؛ اما بـه نظر نمیرسد کـه یک‌باره آن ها را تحت تأثیر قرار دهد زیرا آن ها اخیراً در منطقه خود در برابر اکثر طرفها مسلط بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید