فرم پیش بینی دیدار برنلی و واتفور لیگ برتر انگلیس سود ۱۰۰٪

فرم پیش بینی دیدار برنلی و واتفور لیگ برتر انگلیس سود ۱۰۰٪

برنلی یکی از تیم هاي‌ میان رده در لیگ برتر انگلیس اسـت ودر هفته هاي‌ اواسط پریمر لیگ بـه مصاف واتفورد خواهد رفت در ادامه با فرم پیشبینی دیدار برنلی و واتفور لیگ برتر انگلیس سود ۱۰۰٪ سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

راهنمای شرط بندی در بازی برنلی و واتفورد 

برنلی چهارشنبه شب در تورف مور در لیگ برتر پذیرای واتفورد اسـت.دو تیم در رده هاي‌ هفدهم و هجدهم جدول لیگ برتر انگلیس قراردارند. یک برد برای برنلی باعث می‌شود کـه آن ها جای خودرا با میهمانان عوض کنند و از منطقه سقوط خارج شوند.فرم پیش بینی دیدار برنلی و واتفور لیگ برتر انگلیس سود ۱۰۰٪

یک برد برای واتفورد در این جا بـه انها اجازه میدهد کـه شکافی بین خود و مکان هاي‌ سقوط باز کنند. در پایان فصل، این بازی میتواند حیاتی باشد.هردو تیم در طول دوره جشن بازی هاي‌ دشواری دارند. این موضوع این بازی را مهم تر می‌کند، زیرا میتواند تنها شانس آن ها برای کسب امتیاز باشد.

 

از زمانی کـه کلودیو رانیری هدایت واتفورد را بر عهده گرفت، باشگاه لندنی تنها دو بار پیروز شده اسـت. نخستین پیروزی، پیروزی 5-2 مقابل اورتون در گودیسون پارک بود.دومین بازی، پیروزی 4-1 مقابل منچستریونایتد بود. وقتی انها ان را روشن میکنند، واتفورد می‌تواند یک طرف بسیار خطرناک باشد.

 

در حالی کـه هورنتز بـه وضوح نشان داده اسـت کـه قادر بـه گلزنی اسـت، مشکلات انها در دفاع آنهاست. واتفورد در 5 بازی اخیر خود 6 گل بـه ثمر رسانده اسـت.متأسفانه برای مردان رانیری، انها دراین مدت 15 گل نیز دریافت کرده اند. این میانگین سه گل خورده در هر بازی اسـت.این موسیقی بـه گوش شان دایچ خواهد بود. تیم او اخیرا برای بـه ثمر رساندن گل تلاش کرده اسـت ودر سه گل اخیر خود موفق بـه گلزنی نشده اسـت.

 

عملکرد تیم برنلی در لیگ برتر انگلیس

اینکار سختی اسـت کـه بتوان ان را آشکار کرد. هردو در حال حاضر بسیار در نبرد سقوط هستند و این یک بازی کلیدی اسـت.از زمانی کـه رانیری هدایت واتفورد را برعهده گرفت، انها یک چیز را تضمین کردند – گلزنی. چه از طرف خودشان، چه از طرف تیم دیگر، انها یک تیم سرگرم کننده برای تماشا هستند.فرم پیش بینی دیدار برنلی و واتفور لیگ برتر انگلیس سود ۱۰۰٪

پنج بازی اخیر واتفورد در مجموع 21 گل بـه ثمر رسانده اسـت. این میانگین کمی بیش از چهار گل در هر بازی در ان زمان اسـت. شایان ذکر اسـت کـه اکثر این گل ها توسط هورنتز دریافت شده اسـت.

 

پنج بازی اخیر برنلی در مجموع تنها 9 گل بـه ثمر رسانده اسـت. شش مورد از ان ها تنها دریک بازی، در تساوی 3-3 مقابل کریستال پالاس ماه گذشته بـه میدان رفتند.پنج بازی اخیر آن ها چهار تساوی و تنها یک شکست برای باشگاه لنکاوی داشته اسـت. ان یک شکست هفته گذشته باخت 1-0 مقابل نیوکاسل یونایتد بود.در خانه، کلارتز تنها دو بازی لیگ را باخته اسـت. اولی شکست 2-1 مقابل برایتون و دومی باخت 1-0 مقابل آرسنال بود.

 

حتی وقتی برنلی شکست می خورد، با گل عجیب‌وغریب می بازد. انها تا کنون در لیگ برتر تنها سه گل دریافت کرده اند. این گواهی بر قدرت دفاعی آنهاست کـه برنلی اکنون در دوران دایچ بدنام اسـت.

 

فرم پیش بینی دیدار برنلی و واتفور لیگ برتر انگلیس سود ۱۰۰٪

برنلی در این جا بـه دنبال مهار و مقابله با حمله خواهد بود. اگر انها بتوانند یک گل بزنند، برای گرفتن هر سه امتیاز کافی اسـت.پیش‌بینی‌هاي‌ برنلی و واتفورد و بهترین شرط‌ها را بخوانید.

 

این دو باشگاه از سال 2018 تا کنون 5 بار بـه مصاف یک دیگر رفته‌اند. برنلی در سه مورد از انها پیروز شده اسـت کـه یکی از آن ها واتفورد برد و دیگری با تساوی بـه اتمام رسیده اسـت.برنلی بازی اول را 2-1 برد، اما واتفورد در بازی بعدی 3-1 در تورف مور پیروز شد. بازی بعدی با تساوی 0-0 بدون هیچ اتفاقی در خیابان ویکاریج رقم خورد.فرم پیش بینی دیدار برنلی و واتفور لیگ برتر انگلیس سود ۱۰۰٪

آخرین دو دیدار در فصل 2019/20 لیگ برتر برگزار شد. برنلی بازی اول را 3-0 برد، قبل از این کـه بیماری همه ی گیر باعث استراحت در فصل شود.آن ها در نهایت در ژوئن 2020 پس از از سرگیری رقابت هاي‌ لیگ دوباره باهم ملاقات کردند. برنلی با گل جیمز رودریگز ان یک را 1-0 برد.

 

واتفورد در نهایت بـه چمپیونشیپ سقوط کرد و تنها با یک امتیاز فاصله ایمنی را بـه اتمام رساند. آن ها مطمئناً بـه گذشته نگاه خواهند کرد و ان بازی را برای سقوط خود حیاتی خواهند دید.

 

عملکرد تیم واتفورد در لیگ برتر انگلیس

انتظار می رود کـه شان دایچ همان تیمی را کـه آخر هفته مقابل وستهم بـه تساوی رسید، نام برد. این باعث میشود کـه نیک پوپ جایگاه خودرا در دروازه کلارت ها در این جا حفظ کند.انتظار می رود بن می و جیمز تارکوفسکی در مرکز دفاع با یک دیگر شریک شوند. متیو لوتون احتمالاً در دفاع راست و چارلی تیلور در دفاع چپ شروع خواهند کرد.

 

جک کورک و اشلی وست وود می‌توانند باهم در مرکز خط میانی شروع کنند. یوهان گودموندسون و دوایت مک نیل احتمالا در هردو جناح میزبان بازی خواهند کرد.جیمز رودریگز و کریس وود احتمالاً شراکت هجومی در خط حمله برنلی خواهند بود. Matej Vydra گزینه دیگری برای Dyche اسـت.

 

رانیری بـه عنوان “The Tinker” شناخته میشود و انتظار می رود او تغییراتی را از تیمی کـه در برابر برنتفورد شروع کرده بود ایجاد کند. پیشبینی هاي‌ ما برنلی و واتفورد انتظار دارد کـه دنیل باخمن در دروازه تیم میهمان شروع کند.

 

کریگ کاتکارت و ویلیام تروست-اکونگ احتمالاً همکاری خودرا در دفاع حفظ خواهند کرد. انتظار میرود کیکو در پست دفاع راست بازی کند و دنی رز در پست دفاع چپ بازی کند.فرم پیش بینی دیدار برنلی و واتفور لیگ برتر انگلیس سود ۱۰۰٪

امار تیم برنلی

عمران لوزا احتمالا خط هافبک را لنگر می اندازد. تام کلورلی و موسا سیسوکو در مرکز بـه او خواهند پیوست.ژائو پدرو و امانوئل دنیس احتمالاً در کناره‌هاي‌ هجومی برای تیم میهمان شروع خواهند کرد. جاش کینگ بـه احتمال زیاد بـه رهبری حمله در این جا ادامه خواهد داد.

 

میزبان برای بردن این یکی از شانس هاي‌ باریکی اسـت. معامله‌گران برای پیروزی در شرط‌بندی برنلی و واتفورد، قیمت تیم میزبان را 11/10 افزایش داده‌اند.با چهار تساوی از پنج بازی، برنلی در حال تبدیل شدن بـه متخصص قرعه کشی اسـت. اگر فکر میکنید کـه این بازی تمام مربع را بـه اتمام میرساند، میتوانید در 12/5 از قرعه‌کشی حمایت کنید.

 

واتفورد خارجی اسـت کـه امتیازات را در این جا کسب میکند. مردان رانیری در سه بازی اخیر خارج از خانه خود شکست خورده اند و برای پایان دادن بـه این روند 12/5 قیمت دارند.فرم پیش بینی دیدار برنلی و واتفور لیگ برتر انگلیس سود ۱۰۰٪

ورود به سایت معتبر پیش بینی فوتبال

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت پیشبینی فوتبال را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید و تیم هاي‌ زیادی نتوانسته اند دراین فصل برنلی را شکست دهند، بـه خصوص در تورف مور. ما در این جا منتظر یک برد خانگی دریک بازی رقابتی هستیم پس برای ورود بـه سایت معتبر کافیست کـه برای ورود بـه لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید