ملیکا زمانی کیست ؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید و داغ

ملیکا زمانی کیست ؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید و داغ

ملیکا زمانی کیست؟ 

ملیکا زمانی کیست؟ در اینبخش بیوگرافی کامل و همچنین عکس هاي‌ جدید و داغ ملیکا زمانی را مرور میکنیم. ملیکا زمانی یکی از مدل هاي‌ مشهور ایرانی است که جزو شاخ هاي‌ مجازی محسوب می‌شود، نقطه اوج شهرت او در ایران مربوط به بازی در آهنگ ویدیوهای خواننده هاي‌ ایرانی از جمله علی شمس «علیشمس» می‌باشد. در ادامه بـه طور کامل با ملیکا زمانی آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

 

درباره ملیکا زمانی Melika zamani

ملیکا زمانی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید

نام اصلی: ملیکا زمانی

متولد: ایران

تاریخ تولد: 1369

ملیت: ایرانی

محل اقامت: استانبول، ترکیه

اینستاگرام: 105 هزار دنبال کننده

وضعیت تاهل: مجرد

 

بیوگرافی ملیکا زمانی مدل ایرانی

ملیکا زمانی مدل و طراح مد ایرانی اسـت کـه درسال 1369 در تهران متولد شده و اکنون در استانبول، ترکیه زندگی میکند. او با حضور در ویدیو کلیپ‌هاي‌ علیشمس و آرمین 2afm بـه شهرت رسیده‌اسـت و با عکاسان بـه نامی هم چون سام یاری و کامبیز اخباری همکاری می کند. ملیکا زمانی اینروزها بسیار فعال اسـت و شمار فالوورهای او روز بـه روز در حال افزایش می باشند.

 

ملیکا زمانی چگونه مشهور شده است؟

او از مدل هاي‌ مشهور برای انواع برند هاي‌ ایرانی و ترکیه اي و لباس عروس می باشد. ملیکا در ابتدا کـه مشهور نبود کار تبلیغات هم انجام می داد اما بعد از مشهور شدن تصمیم گرفت فقط روی کار خودش تمرکز کند. ملیکا زمانی با حضور در آهنگ ویدیو هاي‌ خواننده هاي‌ ایرانی شهرت پیدا کرد. ملیکا بـه خاطر داشتن بلند قد و چهره ي زیبایش بسیار دراین حرفه موفق شد.

 

علاقه هاي‌ ملیکا:

آرایشگری

نواختن موسیقی

شنا و بازیگر

شخصیت اخلاقی ملیکا:

بسیار متواضع و مهربان

و البته بسیار شوخ طبع اسـت.

 

ملیکا زمانی و فرشاد لطفی

ملیکا زمانی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید

ملیکا یکی از دوستان نزدیک فرشاد لطفی کـه مدیریت سایت سوپر بت را بر عهده دارد و او بـه کمک فرشاد لطفی مشغول ساختن کلیپ هایي با موضوع ورزشی و آموزش حرکات ورزشی در خانه و باشگاه هستند و با اینکار قصد دارند دنبال کننده هایشان را بـه ورزش و تندرستی تشویق کنند. درسال 1394 تعداد زیادی از مدل هاي‌ ایرانی کـه در اینستاگرام فعالیت داشتند دستگیر شدند و بعد از مدتی آزاد شدند.

 

ورود به سایت ملیکا زمانی

برای ورود بـه سایت سرگرمی ملیکا زمانی می توانید بر روی لینک ورود بـه سایت پایین صفحه کلیک کنید تا در کمترین زمان بـه آدرس جدید این سایت انتقال یابید. بعد از ورود بـه سایت، ثبت نام، آشنایی با محیط و مطالعه قوانین و شرایط می توانید فعالیت هاي‌ خودرا آغاز کرده و ساعت ها سرگرمی و هیجان + کسب درآمد داشته باشید.

 

ملیکا زمانی و علیشمس

ملیکا رابطه بسیار خوبی با علیشمس دارد ودر اینستاگرام استوری هاي‌ زیادی از خودش بـه همراه علیشمس منتشر کرده و این رابطه ي خوب با بازی ملیکا زمانی در کلیپ علیشمس شروع شد. علیشمس می‌گوید چون ملیکا فوبیای ترس دارد می‌خواهم وی را بترسانم و بعد از ترساندن ملیکا وی را بغل می کند کـه این نشان میدهد ان ها رابطه گرم و صمیمی با هم دارند.

 

تتوهای ملیکا زمانی

او روی بدنش تتو هاي‌ زیادی دارد و همین موضوع باعث شده کـه او بـه یک مدل خاص تبدیل شود. یکی از تتو هاي‌ روی بدن او کـه مورد توجه همه ی قرار گرفت دو بال اسـت کـه روی پشتش طراحی کرده اسـت. همچنین او روی یکی از پاهایش نوشته انگلیسی تتو کرده کـه تا بـه حال راجع بـه ان نوشته چیزی نگفته اسـت و روی پای دیگرش صورت میکی‌ موس را تتو کرده اسـت.

 

ملیکا زمانی و پوریا پورسرخ

ملیکا زمانی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید

ملیکا زمانی قبل از مهاجرتش در یکی از مراسم هاي‌ سینما و تلویزیون ایرانی شرکت کرده بود کـه از ان مراسم عکسی از او درکنار پوریا پورسرخ منتشر شد کـه این عکس شایعه هاي‌ زیادی را برای ان دو ایجاد کرد و باعث شد مردم فکر کنند کـه با هم در رابطه هستند اما مدتی بعد پوریا پور سرخ این خبر تکذیب کرد.

 

امین امرجی و ملیکا زمانی

ملیکا زمانی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید

ملیکا زمانی از وقتی کـه بـه ترکیه مهاجرت کرد عکس‌هاي‌ زیادی با افراد مختلف منتشر کرد کـه این عکس‌ها بسیار حاشیه ساز شد. یکی از عکس‌هایش درکنار امین امر جی بود کـه بسیار خبر ساز شد ولی او این طور نشان داد کـه ان‌ها فقط با هم دوست صمیمی هستند و این رابطه چیزی فراتر از دوستی عادی نیست.

 

نصیحت ملیکا زمانی بـه فالوورهایش

ملیکا زمانی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید

ملیکا زمانی در پستی انگیزشی برای فالوور هایش نوشت:

رویا هایتان را دنبال نمایید،

وقتی رویای چیزی را دارید

بی‌ دلیل در قلبتان کاشته نشده اسـت.

شـما حتما توانایی رسیدن بـه ان‌ ها را دارید،

کافی اسـت کـه حرکت کنید.

زمان با ارزش ترین چیزی اسـت

کـه این دنیا در اختیار ما گذاشته اسـت

و نیازی نیست پولی پرداخت کنیم.

مواظب باشیم از ان درست استفاده کنیم

چون دیگر نمی‌ توانیم بـه عقب برگردیم

شـما نمی‌ توانید بـه عقب برگردید

و آغاز را تغییر بدهید اما میتوانید

از جایی کـه هستید شروع کنید و پایان را تغییر بدهید.

 

آهنگ های ملیکا زمانی

ملیکا زمانی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید

ملیکا زمانی بـه تازگی چندین آهنگ منتشر کرده اسـت کـه با تو پوباره نام دارد و طرفدار زیادی پیدا کرد اما او با ایفای نقش در آهنگ ویدیو هاي‌ علیشمس و آرمین 2afm بیشتر مشهور شد. ملیکا در جواب یکی از دنبال کننده هایش کـه پرسیده بود چطور بـه موفقیت رسیدی، گفت: من هنوز بـه ان جایی کـه می‌ خواهم نرسیدم و هنوز خیلی راه دارم تا بـه هدف‌ هایم برسم، دارم برایش تلاش می‌ کنم.

 

عکس های داغ ملیکا زمانی 18+

عکس های لخت سکسی ملیکا زمانی

ملیکا زمانی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید

ملیکا زمانی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید

ملیکا زمانی کیست

ملیکا زمانی کیست؟ بیوگرافی کامل + عکس های جدید

پیج اصلی ملیکا زمانی melika@

 

دیدگاهتان را بنویسید