نحوه معامله کردن در پوکر به صورت منطقی و ترفند برد همیشگی

نحوه معامله کردن در پوکر به صورت منطقی و ترفند برد همیشگی

پوکر یکی از بازی هاي‌ جذاب و سودمند اسـت کـه بـه صورت منطقی بـه شـما سود خوبی میدهد در ادامه با نحوه معامله کردن در پوکر بـه صورت منطقی و ترفند برد همیشگی سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

کارت های پوکر به صورت منطقی 

اتاق‌هاي‌ کازینو آنلاین قانونی از الگوریتم‌هاي‌ رایانه‌اي برای بهم ریختن و توزیع کارت‌ها استفاده میکنند.بـه هر کارت مناسب در عرشه یک شناسه منحصر بـه فرد اختصاص داده می شود «بـه عنوان مثال، یک شماره بین 1 تا 208»قبل از شروع هر دست، عرشه با استفاده از یک مولد اعداد تصادفی ایجاد می شود و این اعداد را بـه‌طور تصادفی مرتب می کنند.

نحوه معامله کردن در پوکر به صورت منطقی و ترفند برد همیشگی

هنگامی کـه عرشه ساخته شد، دست مانند یک بازی زنده با هر بازیکن دو کارت داده می شود، کـه از کور کوچک شروع می شود.
از لحاظ فنی، دو راه وجوددارد کـه یک سایت پوکر آنلاین میتواند اعداد را برای سفارش دسته خود ایجاد کند، یا با استفاده از PRNG یا TRNG.

 

PRNG مخفف مولد اعداد شبه تصادفی اسـت و بـه اصطلاح تصادفی بودن از طریق یک الگوریتم شبیه سازی می شود نه این کـه بـه طور طبیعی تولید شود. اعدادی کـه یک PRNG تولید می کند هرگز نمی‌توانند واقعا تصادفی نامیده شوند زیرا با یک مقدار اولیه بـه نام “seed” تعیین می شو

ند.

PRNG ها اغلب الگوریتم هایي بسیار پیچیده هستند و مهندسی معکوس آن ها بدون مقدار زیادی اطلاعات در مورد نحوه عملکرد الگوریتم خاص تقریبا غیرممکن اسـت. همراه با مزیت سرعت در تولید اعداد، انها را برای پوکر آنلاین بسیار مفید می کند.

 

با این حال، همه ی PRNG ها یکسان ایجاد نمی‌شوند و عده اي از انها بسیار بهتر از دیگران هستند. اگر سایتی کـه در ان بازی میکنید از PRNG استفاده میکند، مهم اسـت کـه اعتبار انها را بررسی کنید تا مطمئن شوید PRNG آن ها تأیید شده اسـت.

 

بـه عنوان مثال، Party Poker از یک PRNG استفاده می کند و از یک آزمایشگاه خارجی برای بررسی عادلانه بودن PRNG هرماه استفاده می کند و یافته هاي‌ خودرا در وبسایت خود پست می کند.

 

نحوه معامله کردن در پوکر به صورت منطقی و ترفند برد همیشگی

TRNG مخفف واقعی اعداد تصادفی اسـت و بـه اصطلاح اعدادی کـه تولید می کند کاملا تصادفی هستند. هیچ الگوریتمی برای تولید اعداد استفاده نشده اسـت، در عوض، انها از روش هاي‌ تصادفی طبیعی برای تعیین یک دنباله عددی استفاده می کنند.

 

Pokerstars برجسته ترین سایت پوکر آنلاین برای استفاده از TRNG اسـت و انها از دو روش ترکیبی برای بدست آوردن اعداد تصادفی خود استفاده می کنند. نخستین روشی کـه آن ها برای تولید اعداد تصادفی استفاده می کنند، پرتاب یک پرتو نور بـه یک تکه شیشه نیمه شفاف اسـت. اگر نور منعکس شود 1 و اگر نباشد 0 اسـت.

 

امنیت نرم افزار پوکر آنلاین

تنها راه برای تأیید این کـه آیا PRNG یک سایت واقعاً تصادفی اسـت یا این کـه سایتی کـه از TRNG استفاده می کند «سیستم را تقلب نمی‌کند» این اسـت کـه آن ها را توسط یک شرکت خارجی ممیزی کنید. ما بـه‌عنوان بازیکن اطلاعات کافی برای تأیید صحت سایت‌ها نداریم، بنابر این بـه اپراتورهای سایت پوکر و تنظیم‌کننده‌هاي‌ بازی برای تأیید مستقل مشروعیت سایت‌هاي‌ پوکر آنلاین متکی هستیم.

نحوه معامله کردن در پوکر به صورت منطقی و ترفند برد همیشگی

تعداد زیادی از سایت‌هاي‌ پوکر مورد اعتماد خود اینکار را انجام می دهند، زیرا می دانند کـه باز بودن و شفاف بودن با بازیکنان خود در مورد مشروعیت فعالیت‌هایشان راه خوبی برای نگه داشتن بازیکنان در سایت شان اسـت. بـه عنوان مثال، قبلاً اشاره کرده‌ایم کـه Party Poker یک شرکت مستقل هرماه PRNG خودرا بررسی میکند، و PokerStars بـه ​​طور منظم داده‌هاي‌ دقیق RNG خودرا بـه Cigital ارسال می کند تا تأیید کند کـه بازی انها واقعاً تصادفی اسـت.

 

پس از رسوایی Ultimate Bet کـه در ان یکی از صاحبان سایت از یک درب پشتی در نرم افزار برای مشاهده کارت هاي‌ سوراخ افراد استفاده کرد، سایت هاي‌ پوکر آنلاین اکنون بسیار مراقب هستند کـه چه کسی در شرکت انها بـه باطن سیستم و هر شخصی کـه دسترسی دارد دسترسی داشته باشد. برای رعایت انصاف از پخش در ان سایت منع شده اسـت.

نحوه معامله کردن در پوکر به صورت منطقی و ترفند برد همیشگی

انتخاب سایت معتبر پوکر

اگر قصد دارید دریک سایت جدید بازی کنید، اما مطمئن نیستید کـه آیا ان سایت کاملاً بالای صفحه اسـت یا نه، چه کاری باید انجام دهید؟ توصیه من این اسـت کـه مراقب موارد زیر باشید، اگر همه ی این کادرها را علامت بزنند، احتمالاً یک سایت قانونی هستند.

 

داشتن مولد اعداد تصادفی آن ها کـه توسط یک شرکت امنیت سایبری شخص ثالث قابل اعتماد تأیید شده اسـت، نشانگر قانونی بودن سایت انها اسـت. این نشان می‌دهد کـه انها در نحوه اجرای مهم‌ترین بخش سایت چیزی برای مخفی کردن ندارند و شـما می‌دانید کـه یک بازی منصفانه دریافت خواهید کرد.

 

پشتیبانی فعال مشتری نشان می‌دهد کـه آن ها بـه مشتریان خود اهمیت می دهند و مایلند در حل مشکلاتی کـه ممکن اسـت در حین بازی در سایت خود با آن ها روبه‌رو شوید کمک کنند. اگر شرکتی این را ارائه ندهد، در بهترین حالت بـه مشتریان خود اهمیتی نمی دهند ودر بدترین حالت سعی میکنند چیزی را از مشتریان خود پنهان کنند.

نحوه معامله کردن در پوکر به صورت منطقی و ترفند برد همیشگی

نحوه معامله کردن در پوکر به صورت منطقی و ترفند برد همیشگی

دانستن نظرات سایر بازیکنانی کـه دریک سایت بازی کرده اند میتواند راهی عالی برای دانستن این کـه آیا سایت ارزش بازی کردن را دارد یا خیر. اگر بازیکنان دیگر تجارب خوبی داشته اند و مایل بـه اشتراک گذاری هستند، احتمالاً شـما نیز چنین تجربه اي خواهید داشت. با این حال، اگر تعداد زیادی از بازیکنان تجارب بدی در سایت داشته باشند، این احتمال وجوددارد کـه شـما نیز تجربه بدی داشته باشید.

 

در اکثر کشور های جهان، یک سایت پوکر آنلاین برای فعالیت و ارائه بازی هاي‌ پول واقعی باید مجوز داشته باشد. اگر سایتی مجوز داشته باشد، بـه این معنی اسـت کـه انها باید از قوانین تنظیم کننده قمار در حوزه قضایی تبعیت کنند ودر صورت عدم انجام با مجازات مواجه خواهند شد. اگر سایتی مجوز نداشته باشد، توسط این قوانین تنظیم نمیشود و هیچ مجازاتی برای اجرای یک بازی غیر صادقانه وجود ندارد.

نحوه معامله کردن در پوکر به صورت منطقی و ترفند برد همیشگی

علیرغم انچه کـه عده اي از افراد در بازی خانگی محلی شـما ممکن اسـت فکر کنند، سایت‌هاي‌ پوکر آنلاین در روشی کـه از مولد اعداد تصادفی برای بـه هم زدن و پرداخت کارت استفاده می کنند، منصفانه عمل می کنند برای ورود بـه سایت معتبر کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید