ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

ورزشگاه ردبول آرنا : ردبول آرنا برای تیم فوتبال نیویورک رد بولز میباشد کـه در کشور نیوجرسی امریکا وجوددارد و جزو بهترین ورزشگاه ها و استادیوم هاي‌ فوتبالی در دنیا می‌باشد در ادامه با نگاهی بـه ورزشگاه ردبول آرنا در کشور آمریکا با امکانات باورنکردنی «+عکس جذاب» سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

تاریخچه ورزشگاه ردبول آرنا

ساخت یک استادیوم مخصوص فوتبال برای NY/NJ Metrostars قبلا درسال 2004 اعلام شد، اما پس از یکسری تاخیر طولانی، پروژه تا سال 2008 راه اندازی نشد. مذاکرات دشوار با ایالت نیوجرسی با پاک‌سازی محیطی ساخت و ساز دنبال شد. سایت و مهمتر از همه ی – تغییرات مالکیت و مفهومی در باشگاه.

 

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

پس از چند تنش بین شرکای فرضی AEG و Red Bull، شرکت آخر تمام سهام باشگاه و ورزشگاه را خریداری کرد و تغییرات مختلفی را در طراحی استادیوم اعمال کرد. اگر چه این استادیوم توسط دفتر آمریکایی Rossetti طراحی شده اسـت، اما شباهت زیادی بـه Hypo-Arena کلاگنفورت دارد. پوسته بیرونی ان با غشاء پوشانده شده بودو شکل بیضوی استادیوم را “اروپایی” جلوه میدهد.

 

هنگامی کـه در ژانویه 2008 شروع شد، این پروژه تقریبا بدون مشکل پیش رفت، با دیدن اسکلت فولادی پیش ساخته بـه سرعت درکنار هم قرار گرفتند. در مجموع غرفه هاي‌ 25000 و سقف بالای انها توسط 9000 تن فولاد ساختاری حمل می‌شود. با بودجه 200 میلیون دلاری، این استادیوم دارای 1000 صندلی تجاری و 30 اسکای باکس اسـت و همچنین فضای قابل توجهی برای توسعه هاي‌ آینده دارد.

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

از مارس 2010 این عرصه در حال بهره برداری اسـت و بـه طور خاص برای بازی هاي‌ Red Bulls MLS استفاده میشود. در حالی کـه استفاده منظم مانعی ندارد، بـه دلیل آب و هوای بد باید افتتاحیه بـه تعویق افتاد و تغییر کرد. بـه جای بازی جوانان بین ردبولز و تیم هاي‌ ملی ایالات متحده «13 مارس»؛ در 20 مارس با یک بازی دوستانه مقابل غول برزیلی سانتوس اف سی افتتاح شد.

 

آدرس دقیق ورزشگاه ردبول آرنا

ورزشگاه Red Bull Arena در غرب سالزبورگ، تقریبا 4.5 کیلومتر از مرکز شهر تاریخی سالزبورگ ودر فاصله اي مشابه از ایستگاه راه آهن اصلی «Hauptbahnhof» واقع شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: ورزشگاه آلیانتس آرنا زیباترین استادیوم دنیا «+عکس و تاریخچه»

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

این استادیوم در مجاورت بزرگراه A1 قرار دارد. از خروجی 293 بـه سمت Kleßheim خارج شوید. در روزهای بازی، باشگاه خدمات شاتل را از مرکز کنفرانس سالزبورگ «Messezentrum»؛ در شمال A1 بـه استادیوم ارائه می‌دهد.

 

اگر با حمل‌ونقل عمومی وارد شوید، می توانید با O-Bus 1 از ایستگاه اصلی راه‌آهن بـه ردبول آرنا برسید. سوار اتوبوس بـه سمت Kleßheim Kavalierhaus شوید. سواری حدود نیم ساعت طول میکشد ودر روزهای بازی حمل و نقل رایگان اسـت اگر بلیط مسابقه را در اختیار داشته باشید.اتوبوس ها هر 20 دقیقه یک‌بار حرکت می‌کنند و از مرکز تاریخی Ferdinand Hanusch Platz عبور میکنند.

 

امکانات اطراف ورزشگاه ردبول آرنا

ردبول آرنا دریک پارک اداری، خرده فروشی و صنعتی درکنار بزرگراه A1 واقع شده اسـت. اگر قمار مورد علاقه شماست، ممکن اسـت از داشتن کازینو سالزبورگ در قلعه زیبای Schloss Klessheim مجاور هیجان زده شوید، اما گزینه هاي‌ خوردن و نوشیدن در اطراف سالن محدود اسـت، کـه بهتر اسـت در مرکز تاریخی دوست داشتنی سالزبورگ انجام شود.

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

دو هتل نزدیک بـه ورزشگاه Red Bull Arena درروستای Siezenheim وجوددارد کـه هردو بیش از 15 دقیقه پیاده روی ندارند: Landgasthof Allerberger و Hotel Gasthof Kamml. برای مشاهده کلی از هتل هاي‌ نزدیک ردبول آرنا این جا را کلیک کنید.اکثر مردم تصمیم میگیرند در مرکز شهر یا نزدیک مرکز شهر سالزبورگ بمانند، جایی کـه گزینه‌هاي‌ زیادی وجوددارد.

 

هزینه بلیط ورزشگاه ردبول آرنا

بلیط هاي‌ مسابقات سالزبورگ را می‌توان بـه صورت آنلاین یا در مرکز فروش بلیط در استادیوم خریداری کرد.در روز مسابقه نیز می‌توان بلیت را در ورزشگاه خریداری کرد. ردبول سالزبورگ بـه ندرت می فروشد.

 

قیمت بلیط برای یک مکان ایستاده 16.00 یورو اسـت، در حالی کـه قیمت صندلی از 18.00 یورو برای بخش هاي‌ گوشه پایین تر تا 33.00 یورو برای کناره هاي‌ بلند ردیف بالا متغیر اسـت. بلیط برای چند مسابقه پرمخاطب 4.00 یورو بیشتر اسـت.

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

کدام تیم در ورزشگاه ردبول آرنا بازی میکند ؟

بهتر اسـت کـه بدانید دریک ژوئیه 2004؛ برنامه اولیه ساخت این استادیوم اعلام شد. البته ساخت و ساز ان در تاریخ 19 سپتامبر 2006 شروع شد و سرانجام ساخت ردبول آرنا در ماه نوامبر 2007 بـه اتمام رسید. حال این موضوع را هم باید افزود کـه در ابتدا پیشبینی شد کـه افتتاحیه در طول سال 2008 انجام شود، سپس پیشبینی شد تا در ژانویه 2009؛ افتتاحیه انجام شود. اما اعلام شد کـه افتتاحیه ردبول آرنا تا سال 2010 بـه تعویق خواهد افتاد. سرانجام این ورزشگاه در تاریخ 20 مارس 2010 افتتاح شد.

 

در حال حاضر این استادیوم، میزبان بازی‌ هاي‌ خانگی تیم‌ هاي‌ نیویورک ردبولز لیگ فوتبال اصلی و هم چنین NJ/NY Gotham FC از لیگ ملی فوتبال زنان می‌باشد، از این رو بـه یکی از استادیوم هاي‌ مشهور در ایالات امریکا تبدیل شده اسـت. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا بـه مشاهده عکس استادیوم ردبول آرنا بپردازند و بـه اینگونه بیشتر با فضای این استادیوم آشنا شوند.

 

در عصر مدرن، روش هاي‌ متعددی برای جست‌وجو و مشاهده عکسهای این استادیوم کـه بـه استادیوم لایپزیش هم شناخته می‌شود، وجوددارد. حال اگر شـما بـه سایت گوگل مراجعه نمایید و نام این استادیوم را جست‌وجو نمایید با نتایج دلخواه رو بـه رو خواهید شد و عکس هاي‌ متعددی از این استادیوم برای شـما نمایش خواهد یافت کـه می توانید بـه مشاهده این عکسها و یا حتی دانلود ان ها بپردازید.

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

ویژگی های جذاب ورزشگاه ردبول آرنا

بهتر اسـت بدانید این استادیوم دو طبقه اسـت و از سقف شفاف برای ردبول آرنا استفاده شده اسـت تا نور طبیعی را تامین کند. سقف ردبول آرنا تمام 25000 صندلی را پوشش میدهد. طراحی سقف کم و محصور بـه دلیل ارائه آکوستیک برتر با نگه داشتن، تقویت و انعکاس صدای جمعیت بـه زمین شناخته شده اسـت. درسال 2015 دو برد ویدیویی با دو نمایشگر LED Daktronics جدید 1325 فوت مربعی بـه عنوان بخشی از ارتقاء سطح استادیوم قرار گرفته اند. برد هاي‌ ویدیویی پاناسونیک HD پاناسونیک از انتهای شمالی و جنوبی سقف آویزان شده اند.

 

صندلی‌ هاي‌ این استادیوم از نوع نوک‌ آپ هستند، بدون پایه بازو و شبیه بـه صندلی‌ هاي‌ استادیوم‌ هاي‌ فوتبال اروپا هستند. در 25000 صندلی، 1000 صندلی ممتاز و هم چنین 30 سوئیت لوکس گنجانده شده اسـت. این ورزشگاه دارای پارکینگ مناسب برای وسایل نقلیه شخصی و عموم می‌باشد. هم چنین ردبول آرنا دارای اتاق حسی دائمی MLS برای افراد و خانواده‌ هاي‌ مبتلا بـه اوتیسم اسـت.

 

ورزشگاه ردبول آرنا برای کدام تیم میباشد ؟

با توجه بـه این‌که در حال حاضر این ورزشگاه میزبان بازی هاي‌ تیم‌ هاي‌ نیویورک ردبولز لیگ فوتبال اصلی و هم چنین NJ/NY Gotham FC از لیگ ملی فوتبال زنان میباشد و یکی از ورزشگاه هاي‌ پیشرفته و مجهز ایالات متحده کشور آمریکا بـه شمار میرود، بـه همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد مالک این ورزشگاه نیز اطلاعاتی را بـه دست آورند. دراین باره میتوان اینگونه بیان کرد کـه مالک این استادیوم Hudson County Improvement Authority «اداره التیام شهرستان هادسون» اسـت.

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

 

بیشتر بخوانید:  ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا | جایی که کاتالون ها روش غیرت دارند «+تاریخچه»

 

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

ورزشگاه ردبول آرنا در آمریکا با امکانات باورنکردنی (+عکس جذاب)

 

یکی از مهم‌ترین نکاتی کـه در هنگام ساخت این ورزشگاه بـه ان توجه شده اسـت، نوع چمن زمین ردبول آرنا میباشد، چرا کـه استفاده از چمن باکیفیت باعث می‌ شود تا بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند و تیم فوتبال بتواند عنوان مهمی را کسب کند. حال شاید برای شـما هم جالب باشد کـه بدانید برای ساخت زمین این استادیوم از چمن طبیعی باکیفیت استفاده شده اسـت.

 

 

سوالات متداول 

 

ورزشگاه ردبول آرنا برای کدام تیم میباشد ؟ 

برای نیوریورک رد بولز می‌باشد. 

 

عکس هاي‌ ورزشگاه ردبول آرنا کجا ببینیم؟

شـما میتوانید در اینترنت و یوتیوب این استادیوم را ببیند. 

 

زمان تاسیس ورزشگاه ردبول آرنا کی بوده اسـت؟

در قرن ۲۰ تاسیس شده اسـت. 

 

http://stadiumdb.com

دیدگاهتان را بنویسید